Klopt als een busquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...
Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne)
Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
keihard douwen, daar waren ze in de bus ook goed inquote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Loedertje het volgende:
Hier en daar een lettertje weg in m;n posting maar er zit champagne in m;n toetsenbord, bij snel typen mis ik dus wat letters omdat die blijven plakken als je er niet KEIhard op douwt...
Tja, daar is dit het topic voor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoel dus dat er hier wat mij betreft veel te serieus over het hoe en wat en waarom en wanneer wordt gesproken.
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltjequote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[
Dank voor deze uitleg![]()
Zo Luciano, dáár kun je het mee doen![]()
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef luciano het volgende:
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltje![]()
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano nietquote:Op maandag 4 september 2006 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor isquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Dat alles in 1 topic moetquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Waarom zou hij dat moeten doen? Er zijn zat mensen die daar behagen in scheppen en goed in zijn. Bij voorbaat iedereen wegjagen met strakke regels is imo niet de manierquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor is
Selectief lezen is ook een vakquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat alles in 1 topic moet![]()
Maar luciano kan het vast veel bondiger vertellen
Die stopzin zie je hier nauwelijks hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 06:21 schreef dl3b het volgende:
Pfff,
het is niet eens vermakelijk meer om te zien waar men zich druk over maakt.
Een veel geschreven stopzin hier is "get a life", nou wat let jullie.
Hmm, dit lees ik nu pasquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef APK het volgende:
Ik wil een schouderklopje voor Pinbaal, die neemt elke avond weer de moeite om het nieuwe streamverslagen topic te openen.![]()
En waarom is Bong zijn tag verloren?
Zat hij weer te deleten?![]()
Nou, ik ben door omstandigheden -waar ik verder liever niet op in ga- toch altijd thuis, dus ik heb een wekker gezet om 23:55, en als die afgaat zorg ik dat ik klaarzit om dat topic te openen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Falco het volgende:
Hmm, dit lees ik nu pas. Hoe kan dit
???
Dat topic is getrouwd met een ander topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Stout flugeltje: Topic verdwenen !
donequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef latevogel het volgende:
mag deze aangepast worden met ;
[COS #176] ze hebben wel héel duidelijke voorkeuren.![]()
Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan COS 180 nominatie zijn? had een typo
Pardon? Ik anticipeer op off-topic. Wat ik ook met Flugel deelde. Dat ene scanman en anderen, mij een ban wilden aansmeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef teamlead het volgende:
neuh.. dit bericht verwijder ik niet.
ik gaf je geen gelijk op msn, ik zei dat ik begreep waar die reactie vandaan kwam, maar dat je formulering niet door de beugel kon.
en nu krijg je ook geen gelijk, aangezien je doelbewust aan het zuigen en zeiken bent.
Precies.quote:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS. TL is er net zo schuldig aan.... In het begin zou er onderscheid zijn... Maar het is een zootje van SC, SV en COS, en vooral COS...
Precies, en als hij dan gebanned word, bepalen wij wel wat een lachertje isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Tanja mocht dat ook, dus LS mag ook wel een keer.
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of moeten we gaan dreigen met dat we naar V-O-L gaan, zoals kampervriendje Scan deed?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
Dat is inderdaad om meerdere redenen een beroerd dreigement uit zijn mond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
Ze houden daar niet van pleonasme's ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
quote:
Leer lezen, ik probeer ON-TOPIC te posten. Maar er wordt selectief OFF-TOPIC toegelaten...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Stumper, ik ben LS geen Scanman. Jij weet werkelijk niet de ene van de ander te onderscheiden he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |