Hartstikke goed idee...als jij daar nu eens met zijn allen over gaat brainstormen dan horen wij wel wat het geworden is.quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef luciano het volgende:
Ik vind het gewoon goed om hier eens met zijn allen over te brainstormen .....
Typisch Jappie weer , erg opbouwend aan het " meedenken "quote:Op zondag 3 september 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
Ja tjee...wat kan ik hier nou nog op zeggen? Ik ehh.... ik ehh......tjee ja...ik vind je gewoon een eehh....zeg maar eehh.... zakkenwasser
Idealisme is een mooi goed maar in jouw geval kies ik er toch liever voor om realist te zijn en tja waarom zou ik dan nog nutteloze energie gaan stoppen in het jou leren meedenkenquote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Typisch Jappie weer , erg opbouwend aan het " meedenken "
Je generaliseert wel erg makkelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef Gert het volgende:
Maar of die v-o-l club nou op een apart forum is gaan zitten, of dat ze in de sc zouden posten waar ze nooit uit komen, ik merk het verschil niet.
Nou, lekker dan. In één keer de hele denktank verdwenen...quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef luciano het volgende:
Dit gaat alweer de verkeerde kant op , ik pas reeds Jappie .
Volgens mij was het juist zo dat een aantal SC-ers prima verslagen maakten en kwamen melden in de SC dat ze er waren zodat er geen dubbele verslagen kwamen. Het wisselde elkaar prima af. Het ontspoorde pas in de SC van HBB, omdat die streams gewoon om te huilen waren en dan wordt er al snel alleen maar oftopic gepost.quote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je generaliseert wel erg makkelijk.
*speltip 6*quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef luciano het volgende:
Dit gaat alweer de verkeerde kant op , ik pas reeds Jappie .
Ik heb BB5 gemist op FOK, maar was er wel tijdens HBB. Daar werd inderdaad meer ge-SC-t doordat de streams zo saai waren. Nu, tijdens BB6, ligt de SC op VOL redelijk stil, omdat de meeste posters in de VOL-variant van de COS posten. En dat vrijwel zonder gezwaai en grotendeels on topic. Gert's opmerking is m.i. dan ook niet terecht.quote:Op zondag 3 september 2006 20:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist zo dat een aantal SC-ers prima verslagen maakten en kwamen melden in de SC dat ze er waren zodat er geen dubbele verslagen kwamen. Het wisselde elkaar prima af. Het ontspoorde pas in de SC van HBB, omdat die streams gewoon om te huilen waren en dan wordt er al snel alleen maar oftopic gepost.
spelLING tip 1 : gediscuseerd = gediscussieerdquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
*speltip 6* [afbeelding]
Als je een punt wil maken waarop inhoudelijk gediscuseerd kan worden doe dat dan met een korte bondige samenvatting van het probleem. Onderbouw jouw kant van het verhaal met "echte" feiten en maak je openingspost vervolgens zo verleidelijk mogelijk voor hun wiens reactie gewenst is.
even een crosspost:quote:Op zondag 3 september 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb BB5 gemist op FOK, maar was er wel tijdens HBB. Daar werd inderdaad meer ge-SC-t doordat de streams zo saai waren. Nu, tijdens BB6, ligt de SC op VOL redelijk stil, omdat de meeste posters in de VOL-variant van de COS posten. En dat vrijwel zonder gezwaai en grotendeels on topic. Gert's opmerking is m.i. dan ook niet terecht.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Luciano, de reden dat "die mensen" hier niet komen is omdat ze een eigen plekje hebben gecreëerd. Een plekje dat wél het hele jaar open is ipv alleen tijdens BB zoals hier. Ze hebben elkaar hier allemaal leren kennen en toen HBB uiteindelijk dicht ging zijn ze verhuisd naar VOL. Ze hebben daar een leuk forum opgezet en hebben een zeer hechte band met elkaar. Dat in combinatie met het feit dat we er hier voor gekozen hebben wat strikter te zijn in ontopic heeft ervoor gezorgd dat mensen blijven op de plek waar ze zich lekker voelen. Zelfs al zou het hier hetzelfde zijn geweest als vorig jaar waren ze niet teruggekomen. Ze hebben immers hun eigen clubhuis en daar voelen ze zich thuis, dus waarom verkassen?
Ik neem ze dan ook helemaal niets kwalijk, heb met niemand problemen en vind het van een groot aantal jammer dat ze hier niet meer komen. Ik heb echter wel begrip voor de situatie. Ikzelf kom vrijwel nooit in ONZ omdat ik mezelf er niet thuisvoel. Ik zoek dus een andere plek om m'n ei kwijt te kunnen, dat is hier, in KLB en een aantal andere fora.
Verder vind ik het erg jammer dat er gedaan wordt alsof mensen hier weggejaagd zijn. Daar is absoluut geen sprake van. Er wordt wel eens wat lacherig gedaan over VOL, net zoals dat gebeurd over Sgop, over Voorbij fok, over GS en VK. Het hoort er gewoon een beetje bij. Dat wil niet zeggen dat mensen een hekel aan elkaar hebben, maar meer dat iedereen liever verblijft op de plek waar hij/zij zichzelf het meest thuisvoelt. Niets mis mee.
Je probeert krampachtig een probleem te creëeren wat ikzelf nog niet direct ontdekt heb. Ja er zijn minder users dit jaar. Ja er zijn minder posts, maar de kwaliteit per post ligt hoger. Daar ligt ook mijn voorkeur. De kijkcijfers zijn ook teruggelopen en de streams zijn saai. Ik vind het knap dat er nog mensen zijn die blijven kijken. Als het huis interessanter wordt zal het hier ook drukker worden.
Het enige punt waar ik het wel met je eens ben is dat er te weinig streamverslagen geschreven worden. Ik doe zelf ook m'n best, maar als ik aan het streamen ben betekent het dat ik elders niet aanwezig kan zijn. Een M&A en A&M missen we inderdaad op Fok, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar het ligt niet direct aan fok dat ze hier niet meer zijn, het ligt aan VOL. Dat is gewoon een gezelliger huis voor hen dan fok ooit zal kunnen bieden.
En gezien de lengte van je normale posts is er met je armen/polsen/vingers niets mis. Dus hup, streamen jij![]()
Ik ben vast nog wel meer mensen vergeten Jappie, het ging alleen ff om het ideequote:Op zondag 3 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
Je doet snaptnix (die overigens meer snapte dan haar nick deed vermoeden ze kon alleen niet servivallen) met bovenstaande nog wel ernstig tekort.......
Zij heeft zich net als het duo M en A (en vice versa) de blaren lopen typen in de streamverslagentopics van BB5![]()
Nee hoor... dit waren van het VOL forum wel zo'n beetje de 2 enigste "frequente" streamverslaggevers. We missen nog wel een paar andere vollers om andere redenen natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben vast nog wel meer mensen vergeten Jappie, het ging alleen ff om het idee
Even voor de duidelijkheid: V-O-L is niet ontstaan uit onvrede over Fok. V-O-L is ontstaan doordat het BB5 forum onverwacht gesloten dreigde te gaan worden voordat HBB begon en een aantal users ook van plan waren om dat programma te gaan volgen en deze users dat graag samen met elkaar wilden doen.quote:Op zondag 3 september 2006 18:58 schreef luciano het volgende:
Ik loop niet weg nee , maar lurk alleen meer , want ik was al die shit van BB5 compleet zat .....en met mij velen zoals ik toen reeds voorspelde , en getuige de namen die ik op o.a v-o-l nu zie .
Ik zou het op prijs stellen als FOK eens iets deed met deze conclusie , en ik weet zeker dat menigeen er zo over denkt ( wederom getuige het aantal posts / wegblijvers / lurkers ) ...
Zelfs Jappie geeft nu toe dat er MEER aan de hand is dan alleen maar " het is daar gezelliger "quote:Op zondag 3 september 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
Nee hoor... dit waren van het VOL forum wel zo'n beetje de 2 enigste "frequente" streamverslaggevers. We missen nog wel een paar andere vollers om andere redenen natuurlijk.![]()
En als er een mod aanweizg was, zat dat topic al dicht neem ik aan.quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef luciano het volgende:
Een mooi voorbeld .
Het zojuist geopende topic over de VADER VAN MILICA.......dat hoort gewoon in de bewoners : MILICA thuis vind ik , net als al het andere wat 100% met MILICA te maken heeft .
En zo zou ik nog honderden vb. kunnen geven.
Het zit ook al dichtquote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als er een mod aanweizg was, zat dat topic al dicht neem ik aan.
Nou moet je ook niet gaan dramatiseren hoor! Zo erg was BB5 niet. HBB was een stuk erger, maar zelfs daar was er niet echt vaak sprake van grote ruzies (wel van hardnekkige ruzies overigensquote:Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Zelfs Jappie geeft nu toe dat er MEER aan de hand is dan alleen maar " het is daar gezelliger "
2 frequente streamers / enkele toch wel met enige regelmaat streamend / en VELEN die vanwege de shit van BB5 wegbleven.
Al met al een gevoelige aderlating lijkt mij .
Oplossing ?
Zeg het maar .
Forum hele jaar open ( wie doe je daar kwaad mee ? ) houdt de bestaande banden hecht , nu verbrokkelt alles . Het strenger modden gaat misschien al iets beter , maar ik zeg express MISSCHIEN , want hoe zou het gaan als de weglopers vanwege alle aanvallen / ruzies er wel weer waren , en weer zouden worden weggejaagd , want dat is WEL gebeurd door sommigen hier .
Ik ben het niet met je eens hoor. Waarom zouden mensen geen topics mogen openen? Als het niks is, wordt het gesloten of bloedt het vanzelf dood. Dat is toch voor een deel ook de lol van een forumquote:Minder topics openen toegestaan , zodat modden nog makkelijker wordt . Elke keer weer een topic openen over welke kleur behang je vindt dat er op de muren van het BB huis moet . of dat je vindt dat de deurtjes van de keukenkastjes rechtsscharnierend moeten zijn i.p.v. linksscharnierend , of dat je vindt dat de spiegel aan de muur rond had moeten zijn i.p.v. ovaal , of dat je vindt dat ........... enz enz slaat totaal nergens op .
De mensen moeten het recht op topics openen eerst maar eens verdienen op de een of andere manier , want het begint in BB een beetje op ONZ te lijken zo , met alle gevolgen van dien.
Uhm neequote:Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Zelfs Jappie geeft nu toe dat er MEER aan de hand is dan alleen maar " het is daar gezelliger "
2 frequente streamers / enkele toch wel met enige regelmaat streamend / en VELEN die vanwege de shit van BB5 wegbleven.
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hem er alleen maar om dat ze van v-o-l weten dat hij daar rondneust ondanks zijn IP-ban.![]()
Zeg ook nog ff tegen Fluggs dat ze de regel met die ambachtelijke zooi schrapt....quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef PC eend het volgende:
Nog een stickyOf is dat voor eventjes?
Kan ook wel in de OP van de fakes toch?
Wel een leuk idee![]()
Dat de mods bepalen welke meedingen vind ik misschien alleen wel een minpuntje, waarom niet alle users laten beslissen?
Deze sticky blijft staan beeb, hier komen álle fakes in die meedingen naar de titel. Aan het eind van de rit maken TL, Day en ik daar een selectie uit. (het zouden er best wel eens een hele hoop kunnen worden) Vervolgens krijgen de users de kans om uit die selectie de winnaar te kiezen. Natuurlijk nemen we de reacties in het faketopic zelf wel mee bij ons besluit om een fake in de selectiebak te droppen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef PC eend het volgende:
Nog een stickyOf is dat voor eventjes?
Kan ook wel in de OP van de fakes toch?
Wel een leuk idee![]()
Dat de mods bepalen welke meedingen vind ik misschien alleen wel een minpuntje, waarom niet alle users laten beslissen?
Jaja, ik ga 'm al weghalen...quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg ook nog ff tegen Fluggs dat ze de regel met die ambachtelijke zooi schrapt....![]()
Ik had het nog niet helemaal goed gelezen, maar ik denk ik lever vast wat kritiek, my dear fellow starfuckerquote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg ook nog ff tegen Fluggs dat ze de regel met die ambachtelijke zooi schrapt....![]()
Maar ik zie al zo weinig topics met die banner en zoquote:Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Deze sticky blijft staan beeb, hier komen álle fakes in die meedingen naar de titel. Aan het eind van de rit maken TL, Day en ik daar een selectie uit. (het zouden er best wel eens een hele hoop kunnen worden) Vervolgens krijgen de users de kans om uit die selectie de winnaar te kiezen. Natuurlijk nemen we de reacties in het faketopic zelf wel mee bij ons besluit om een fake in de selectiebak te droppen.
De sticky is dus bedoeld voor de fakes waarvan we zeggen, díe moet meedingen. Een week voor het einde van BB gaan we ze nog een keer bekijken. (misschien zijn het er dan wel 150 ofzo, kan zomaar gebeuren) De leukste 10 of misschien 25 (bepalen we later nog) komen in het uiteindelijke stemtopic terecht.
Nee.......die suffe zultkop weet met zijn bezopen harses nog geen eens een kast te vinden...laat staan er opgedirkt met een of ander ranzig niemandalletje uit te springen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het nog niet helemaal goed gelezen, maar ik denk ik lever vast wat kritiek, my dear fellow starfucker![]()
Heeft roel je al gezoend?
Ik gooi de bewoners wel in de FAQ erbij.quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik zie al zo weinig topics met die banner en zo![]()
Kan dan misschien die van de bewoners niet weg ofzo, die kennen de meeste nu wel toch?
Je bent geweldigquote:Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gooi de bewoners wel in de FAQ erbij.
Maar het is wel jammer als er veel overlap zit in de onderwerpen. Dan heb je kans dat een discussie over een bepaald onderwerp 2 keer half gevoerd wordt, waar die in een centraal topic meer was geweest dan de som der delen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:
Ik ben trouwens een voorstander van zoveel mogelijk topics![]()
Als ze geen bestaansrecht hebben zakken ze vanzelf wel weg
Ja daar zit wel wat in, maar in een centraal topic moet je je misschien weer door heel wat andere posts heenworstelen die je misschien niks interesseren en zo kan een discussie makkelijker verzanden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar het is wel jammer als er veel overlap zit in de onderwerpen. Dan heb je kans dat een discussie over een bepaald onderwerp 2 keer half gevoerd wordt, waar die in een centraal topic meer was geweest dan de som der delen.
Zolang het gaat over verschillende onderwerpen ben ik het met je eens, die 'nieuw topic' knop zit er niet voor niets.
Veel te serieusquote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum
Net alsof we hier met iets heel belangrijks bezig zijn ofzo.![]()
Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum
Net alsof we hier met iets heel belangrijks bezig zijn ofzo.![]()
Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
O wacht, nu ga je natuurlijk ontkennen dat je écht kwaad was.![]()
Jep.. maar dat gaat om persoonlijke aanvallen die ik beneden alle peil vind.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.
Ken je geschiedenis.quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Luciano, de meeste mensen die in eerdere jaren BB volgden posten nog steeds op fok hoor. Het is alleen een clubje van vorig jaar dat naar VOL verkast is omdat ze een mooi eigen forum opgezet hebben. Ik snap werkelijk waar niet waar jij jezelf zo druk over maakt.
Ik word een beetje moe van je zo...
Ik vind dat hier ook veel te veel geluld wordt over de fokkers zelf ipv de bewoners. Vannacht was het ook weer lekker raak in een paar berichten. Helaas weer geen mod aanwezig om hier en daar een ban uit te delen. Maar je went eraan... zelfs aan die berichten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.
Dank voor deze uitlegquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...
Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne)
Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
Klopt als een busquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...
Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne)
Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
keihard douwen, daar waren ze in de bus ook goed inquote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Loedertje het volgende:
Hier en daar een lettertje weg in m;n posting maar er zit champagne in m;n toetsenbord, bij snel typen mis ik dus wat letters omdat die blijven plakken als je er niet KEIhard op douwt...
Tja, daar is dit het topic voor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoel dus dat er hier wat mij betreft veel te serieus over het hoe en wat en waarom en wanneer wordt gesproken.
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltjequote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[
Dank voor deze uitleg![]()
Zo Luciano, dáár kun je het mee doen![]()
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef luciano het volgende:
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltje![]()
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano nietquote:Op maandag 4 september 2006 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor isquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Dat alles in 1 topic moetquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Waarom zou hij dat moeten doen? Er zijn zat mensen die daar behagen in scheppen en goed in zijn. Bij voorbaat iedereen wegjagen met strakke regels is imo niet de manierquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor is
Selectief lezen is ook een vakquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat alles in 1 topic moet![]()
Maar luciano kan het vast veel bondiger vertellen
Die stopzin zie je hier nauwelijks hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 06:21 schreef dl3b het volgende:
Pfff,
het is niet eens vermakelijk meer om te zien waar men zich druk over maakt.
Een veel geschreven stopzin hier is "get a life", nou wat let jullie.
Hmm, dit lees ik nu pasquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef APK het volgende:
Ik wil een schouderklopje voor Pinbaal, die neemt elke avond weer de moeite om het nieuwe streamverslagen topic te openen.![]()
En waarom is Bong zijn tag verloren?
Zat hij weer te deleten?![]()
Nou, ik ben door omstandigheden -waar ik verder liever niet op in ga- toch altijd thuis, dus ik heb een wekker gezet om 23:55, en als die afgaat zorg ik dat ik klaarzit om dat topic te openen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Falco het volgende:
Hmm, dit lees ik nu pas. Hoe kan dit
???
Dat topic is getrouwd met een ander topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Stout flugeltje: Topic verdwenen !
donequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef latevogel het volgende:
mag deze aangepast worden met ;
[COS #176] ze hebben wel héel duidelijke voorkeuren.![]()
Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan COS 180 nominatie zijn? had een typo
Pardon? Ik anticipeer op off-topic. Wat ik ook met Flugel deelde. Dat ene scanman en anderen, mij een ban wilden aansmeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef teamlead het volgende:
neuh.. dit bericht verwijder ik niet.
ik gaf je geen gelijk op msn, ik zei dat ik begreep waar die reactie vandaan kwam, maar dat je formulering niet door de beugel kon.
en nu krijg je ook geen gelijk, aangezien je doelbewust aan het zuigen en zeiken bent.
Precies.quote:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS. TL is er net zo schuldig aan.... In het begin zou er onderscheid zijn... Maar het is een zootje van SC, SV en COS, en vooral COS...
Precies, en als hij dan gebanned word, bepalen wij wel wat een lachertje isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Tanja mocht dat ook, dus LS mag ook wel een keer.
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of moeten we gaan dreigen met dat we naar V-O-L gaan, zoals kampervriendje Scan deed?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat doen jij en Bluezz hier dan nog?
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
Dat is inderdaad om meerdere redenen een beroerd dreigement uit zijn mond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
Ze houden daar niet van pleonasme's ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je daar al geen domme belg mag zeggen, dus hij zal met open armen ontvangen worden![]()
quote:
Leer lezen, ik probeer ON-TOPIC te posten. Maar er wordt selectief OFF-TOPIC toegelaten...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te posten, als je het allemaal zo oneens bent met de gang van zaken qua moderatie op Fok!
Stumper, ik ben LS geen Scanman. Jij weet werkelijk niet de ene van de ander te onderscheiden he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet dreigen om te gaan.....gewoon gaan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |