abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41515430
quote:
Pauw en Witteman

Pauw & Witteman is het nieuwe late night programma van de VARA en NPS gepresenteerd door Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Was leuk gister, Mariska Hulsher maakte het Wouter Bos heel moeilijk met een vraag over wat hij zou doen met een pedofiel wanneer zijn kind zou zijn misbruikt. Ze kreeg een draai antwoord terug en dat wist zij van te voren.

En later met die dominee Bodaard, wat zielig was dat, ze wilde die dominee breken, ze lieten minuten lang een zoenende madonna op op televisies zien daar(Wouter Bos zat ook te gniffelen), maar hij werd niet gebroken.

Bodaard had trouwens ook wel een leuke opmerking over dat 'uitgelekte 'rapport, was positief voor verdonk die opmerking.

Als die witteman lef heeft, dan nodigt hij een een imam uit, maar dat durft hij niet en is discriminatie.

Is Witteman trouwens een riooljournalist geworden met dat Hulsher-interview, ze citeren al die 'kampingprogramma's' nu in eens

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3248923&md5=df8ad6135aba9fd2926d475815248366&1157458083

is wel ff de moeite waard om te kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 05-09-2006 14:41:46 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41515828
Ik vond het wel aardig dat Pauw op zijn bek ging met de opmerking van Bodar dat de heren P&W niet zo subtiel waren als Madonna........Pauw was de eerste keer niet zo in vorm volgens mij...
pi_41516047
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vond het wel aardig dat Pauw op zijn bek ging met de opmerking van Bodar dat de heren P&W niet zo subtiel waren als Madonna........Pauw was de eerste keer niet zo in vorm volgens mij...
Wat wordt er nou precies gezegd door Bodaar en Pauw op 21:35 tot 22:00

Pauw: "Dan wil ik nog 1 ding weten over Bischop Muskens"

Maar wat wordt daarna gezegd? Was volgens mij iets schokkends.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41516374
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat wordt er nou precies gezegd door Bodaar en Pauw op 21:35 tot 22:00
Je bedoeld 23.35-2400
quote:
Pauw: "Dan wil ik nog 1 ding weten over Bischop Muskens"
Volgens mij onstond het conflict rond het condoomgebruik...Dat dit door het vaticaan nog steeds verboden is..
quote:
Maar wat wordt daarna gezegd? Was volgens mij iets schokkends.
Op het laatst gaf Pauw een brander terug aan Bodar: "over subtiele doden" doelent op het ontmoedigen van het condoomgebruik, maar met AIDS tot gevolg hebbende. Volgens mij ging daar het conflict over. Of bedoel je iets anders? Ander moet ik ook ff terug spoelen...

De nogal erg late reactie van Pauw was op de opmerking van Bodar dat hij P&W minder subtiel vond dan Madonna. Pauw reageerde niet adrem, wat ik zo van hem gewend ben.....Zoiets dacht ik.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:06:07 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41516395
Bodar is geen dominee
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41516508
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef Falco het volgende:
Bodar is geen dominee
Ik denk dat hij priester is. In ieder geval geweest. Hij was ook 1 jaar plebaan geweest in het Bisdom Den Bosch. Volgens mij is hij nu deeltijdhoogleraar.
pi_41516785
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je bedoeld 23.35-2400
[..]

Volgens mij onstond het conflict rond het condoomgebruik...Dat dit door het vaticaan nog steeds verboden is..
[..]

Op het laatst gaf Pauw een brander terug aan Bodar: "over subtiele doden" doelent op het ontmoedigen van het condoomgebruik, maar met AIDS tot gevolg hebbende. Volgens mij ging daar het conflict over. Of bedoel je iets anders? Ander moet ik ook ff terug spoelen...

De nogal erg late reactie van Pauw was op de opmerking van Bodar dat hij P&W minder subtiel vond dan Madonna. Pauw reageerde niet adrem, wat ik zo van hem gewend ben.....Zoiets dacht ik.
ik bedoelde 21minuten35secondes tot 22minuten00secondes(playertijden).
pi_41516882
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik bedoelde 21minuten35secondes tot 22minuten00secondes(playertijden).
Ow, ja.

Maar vond je ook dat Pauw gigantisch op zijn bek ging
pi_41517846
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ow, ja.

Maar vond je ook dat Pauw gigantisch op zijn bek ging
Dat vond ik van beide wel.
pi_41518708
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat dit topic in POL doet. JohnDope heeft TV gekeken... - Leuk, maar open dan een topic in RTV, want dit gaat eigenlijk nergens over. Waar wil je het over hebben anders? Op basis van één uitzending allerlei conclusies trekken over Pauw en Witteman?

Dat Wouter Bos geen antwoord paraat had op de vraag wat hij zou doen als zijn kind was misbruikt? - Ik hoorde hem toch vrij duidelijk zeggen dat hij niet voor zichzelf zou instaan. Dacht je soms dat Balkenende of Rutte een inhoudelijk beter antwoord had kunnen geven?
pi_41520771
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef dVTB het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat dit topic in POL doet. JohnDope heeft TV gekeken... - Leuk, maar open dan een topic in RTV, want dit gaat eigenlijk nergens over. Waar wil je het over hebben anders? Op basis van één uitzending allerlei conclusies trekken over Pauw en Witteman?

Dat Wouter Bos geen antwoord paraat had op de vraag wat hij zou doen als zijn kind was misbruikt? - Ik hoorde hem toch vrij duidelijk zeggen dat hij niet voor zichzelf zou instaan. Dacht je soms dat Balkenende of Rutte een inhoudelijk beter antwoord had kunnen geven?
Dit is netzoals iets als "de Beuk er in", alleen gaat het nu niet over 1 klein onderdeel, maar over een heel politiek beladen programma
Wel een topic waard dus.

Ik vond het een dwaal-antwoord van Bos. "Niet voor jezelf instaan" is een heel erg ruim begrip. Die vrouwen stonden wel voor zich zelf in en gingen gewoon iedere buurt inlichten waar de desbetreffende pedofiel woonde of kwam te wonen.
Ik vraag me af wat Wouter dan voor politiekcorrects zou doen wanneer "meneer niet voor zich zelf in staat"........
pi_41609496
Dominee Bodar.

Algemene ontwikkeling, mensen, algemene ontwikkeling.

Hoe kan een katholiek nou een dominee zijn?
pi_41609539
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is netzoals iets als "de Beuk er in", alleen gaat het nu niet over 1 klein onderdeel, maar over een heel politiek beladen programma
Wel een topic waard dus.

Ik vond het een dwaal-antwoord van Bos. "Niet voor jezelf instaan" is een heel erg ruim begrip. Die vrouwen stonden wel voor zich zelf in en gingen gewoon iedere buurt inlichten waar de desbetreffende pedofiel woonde of kwam te wonen.
Ik vraag me af wat Wouter dan voor politiekcorrects zou doen wanneer "meneer niet voor zich zelf in staat"........
Jij wil graag politici die roepen: "Dan zou ik ze kop op de stoeprand houwuh!" ?
pi_41613217
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Jij wil graag politici die roepen: "Dan zou ik ze kop op de stoeprand houwuh!" ?
Ik had liever gehoord dat Wouter Nos eerlijk was en zei dat hij gewoon een kopje thee ging ding drinken met de dader.
pi_41613630
Wat doet dit in Politiek?
Btw, er loopt al een topic Pauw en Witteman ...
pi_41613800
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat doet dit in Politiek?
Btw, er loopt al een topic Pauw en Witteman ...
ff teruglezen dit is netzoals het topic "de beuk er in" over dat onderdeel van Nova. Alleen gaat dit topic niet over 1 klein miniscuul anti-kapitalistisch onderwerp, maar over 1 heel nieuw politiek beladen programma.

Dit is dus wel een topic waard, dunkt mij.
pi_41614035
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ff teruglezen dit is netzoals het topic "de beuk er in" over dat onderdeel van Nova. Alleen gaat dit topic niet over 1 klein miniscuul anti-kapitalistisch onderwerp, maar over 1 heel nieuw politiek beladen programma.

Dit is dus wel een topic waard, dunkt mij.
1 heel nieuw politiek beladen programma?
pi_41614100

dominee Bodaard

pi_41614112
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

1 heel nieuw politiek beladen programma?
Het is een nieuw programma.
pi_41614138
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
dominee Bodaard

Ik vind hem echt wel een topper, alleen al omdat hij voor Verdonk opkwam tijdens P&W en het onverwacht (pijnlijk) bracht.
pi_41614153
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je de openingspost had doorgelezen was je daar al eerder achter gekomen..

"Pauw en Witteman

Pauw & Witteman is het nieuwe late night programma van de VARA en NPS gepresenteerd door Jeroen Pauw en Paul Witteman."

pi_41614216
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:01 schreef roelofjan het volgende:

Pauw & Witteman is het nieuwe late night programma van de VARA en NPS gepresenteerd door Jeroen Pauw en Paul Witteman."

[afbeelding]
Babbel && Snabbel.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:07:06 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41614284
Die blonde griet met die zeikstem was het dieptepunt. Geen zinnig woord te zeggen behalve andermans standpunten herhalen. Laat die stoel dan gewoon leeg.
pi_41614489
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:07 schreef PLAE@ het volgende:

Die blonde griet met die zeikstem was het dieptepunt. Geen zinnig woord te zeggen behalve andermans standpunten herhalen. Laat die stoel dan gewoon leeg.
Je bedoelt die 2 vrouwen die steeds die pedofiel het leven zuur maakten?
pi_41614875
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik had liever gehoord dat Wouter Nos eerlijk was en zei dat hij gewoon een kopje thee ging ding drinken met de dader.
Wat een onzin.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:28:17 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41614888
Dat moet ik dan gemist hebben. Het was de uitzending met die TCA directeur.
pi_41614937
Je doelt op de schrijfster met kanker? tumor? weet het niet precies meer!
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:30:37 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41614941
Kuttopic dit
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41614976
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef Falco het volgende:
Kuttopic dit
Is JohnDope een kloon?
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:36:07 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41615092
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef _The_General_ het volgende:
Je doelt op de schrijfster met kanker? tumor? weet het niet precies meer!
Het gesprek met haarzelf heb ik gemist. Maar volgens mij had ze kanker gehad ofzo idd.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:36:16 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41616727
Sophie van der Stap was het dus, de doos.
pi_41620292
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Maar politiek beladen...
pi_41621319
Hulscher uitnodigen voor het eerste programma .

Ik vind het maar een verdraaide De wereld draait door.
  vrijdag 8 september 2006 @ 18:03:09 #34
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41623469
Als je over elk programma waar Wouter Bos de komende maanden z'n hoofd laat zien een topic gaat openenen, wordt het nog vol in POL...

Whehe, dat rijmt....

[ Bericht 32% gewijzigd door Hephaistos. op 08-09-2006 18:03:41 (.) ]
pi_41623877
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Maar politiek beladen...
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:21:01 #36
28640 Sidekick
Ban the fucker