Van het (zinkende) Schipquote:Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van het Schip is bij Twente al eens volledig mislukt als trainer.
Makaay als vervanger van Robben of VDV? Klets geen onzin. Robben is niet te vervangen, het enige wat klopt van jouw zin is dat VDV vervangen zou kunnen worden door Seedorf of Van Bommel, maar die zijn niet zo goed als VDV.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PsychoDominator het volgende:
Ik heb zin om die man heel hard te slaan als ik weer zo'n tenenkrommende opmerking hoor na de wedstrijd tegen Wit-Rusland. "We zijn geen wereldtop, als van der Vaart en Robben uitvallen hebben wij geen vervangers van hetzelfde niveau klaar staan".![]()
Nee, San Marco is bang voor die vervangers. Makaay, van Bommel, Seedorf, Davids, en van Nistelrooy zijn ALLEMAAL van hetzelfde niveau (zo niet beter) als die 2.
"We zullen moeten zien hoe zich dat ontwikkelt"quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PsychoDominator het volgende:
Ik heb zin om die man heel hard te slaan als ik weer zo'n tenenkrommende opmerking hoor na de wedstrijd tegen Wit-Rusland. "We zijn geen wereldtop, als van der Vaart en Robben uitvallen hebben wij geen vervangers van hetzelfde niveau klaar staan".![]()
Nee, San Marco is bang voor die vervangers. Makaay, van Bommel, Seedorf, Davids, en van Nistelrooy zijn ALLEMAAL van hetzelfde niveau (zo niet beter) als die 2.
Ik bedoel niet dat Makaay letterlijk op de plek van Robben of van der Vaart zal kunnen spelen, maar we hebben zeker wel soortgelijke spelers. Met deze spelers erbij in plaats van al dat brandhout in de vorm van Heitinga, Jaliens etc. en wat geschuif zal je elftal er niet op achteruit gaan wanneer Robben en vd Vaart wegvallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Makaay als vervanger van Robben of VDV? Klets geen onzin. Robben is niet te vervangen, het enige wat klopt van jouw zin is dat VDV vervangen zou kunnen worden door Seedorf of Van Bommel, maar die zijn niet zo goed als VDV.
Seedorf niet zo goed? Oh ja ik ben ff vergeten dat zijn prestaties bij AC Milan niks beteken omdat zijn teamgenoten dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Makaay als vervanger van Robben of VDV? Klets geen onzin. Robben is niet te vervangen, het enige wat klopt van jouw zin is dat VDV vervangen zou kunnen worden door Seedorf of Van Bommel, maar die zijn niet zo goed als VDV.
Ik zeg niet zo goed als Van der Vaart, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Seedorf niet zo goed? Oh ja ik ben ff vergeten dat zijn prestaties bij AC Milan niks beteken omdat zijn teamgenoten dat gedaan hebben![]()
Die ingestudeerde k*t grapjes komen mij ook helemaal de strot uitquote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Oranje boeit me niet zo maar waar het krediet voor van Basten als bondscoach vandaan komt snap ik totaal niet.
Als je zijn selectie plus argumentatie telkens naast elkaar legt waarom reservespeler van club A (letterlijk) wel bij de selectie zit en gelouterde international B niet, dan lult ie zich elke keer weer binnen een paar interlands vast.
Dan moet je altijd in de basis staan, 2 interlands later lijkt dat niet meer van belang voor selectie.
Dan moet je altijd er voor gaan en een vechter zijn, jong en fris en dan zeurt ie weer om gebrek aan routine.
Velen vallen volgens mij voor z'n flauwe grapjes, er omheen draai antwoorden met knipoog etc. op de persconferentie maar op het veld ziet het er niet uit.
Er is niet de overtuiging een kleine tegenstander gelijk vast te zetten, druk en baltempo hoog te houden en een flinke uitslag neer te zetten. De verdediging maakt een partij missers per wedstrijd waar Frank de Boer nog hartelijk om kan lachen. Al zet je Shevchenko is de spits, zonder goed spelsysteem en dus bruikbare ballen zal ie droog blijven staan op een incidenteel gelukje na.
Een team is er ook totaal niet, zo word je geselecteerd en zo ook weer niet.
Er worden vaker en meer wisselingen in de selectie doorgevoerd dan dat z'n vrouw gaat winkelen.
Gelauterde internationals worden gepasseerd, krijgen de volgende keer niet eens meer een mededeling en worden behandeld als oud vuil bijna. Lijkt me slim, wie weet moet je ooit weer een beroep op ze doen, behandel ze dan ook normaal.
Echt, van Basten had beter eerst 3 jaar bij HFC Haarlem kunnen oefenen als trainer of zo alvorens bij Oranje aan de slag te gaan.
En de meerderheid van de NL media: Wordt eens wakker ipv zo zoutloos en kritiekloos over te komen. Wachten zeker tot het 1e schaap over de dam is alvorens te gaan roepen dat het al 2 jaar kut is waar ze dat in die 2 jaar zelf nooit hebben durven zeggen
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Seedorf hoort niet OranjeSneijder, Van der Vaart zijn veel beter als aanvallende middenvelders.
Seedorf en Van Bommel hebben zich in tegenstelling tot Van der Vaart al gedurende langere periodes in de top bewezen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo goed als Van der Vaart, dat lijkt me duidelijk.
Als je niet per se halsstarrig aan 4-3-3 wilt vasthouden kan dat wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Makaay als vervanger van Robben of VDV?
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Oranje boeit me niet zo maar waar het krediet voor van Basten als bondscoach vandaan komt snap ik totaal niet.
Als je zijn selectie plus argumentatie telkens naast elkaar legt waarom reservespeler van club A (letterlijk) wel bij de selectie zit en gelouterde international B niet, dan lult ie zich elke keer weer binnen een paar interlands vast.
Dan moet je altijd in de basis staan, 2 interlands later lijkt dat niet meer van belang voor selectie.
Dan moet je altijd er voor gaan en een vechter zijn, jong en fris en dan zeurt ie weer om gebrek aan routine.
Velen vallen volgens mij voor z'n flauwe grapjes, er omheen draai antwoorden met knipoog etc. op de persconferentie maar op het veld ziet het er niet uit.
Er is niet de overtuiging een kleine tegenstander gelijk vast te zetten, druk en baltempo hoog te houden en een flinke uitslag neer te zetten. De verdediging maakt een partij missers per wedstrijd waar Frank de Boer nog hartelijk om kan lachen. Al zet je Shevchenko is de spits, zonder goed spelsysteem en dus bruikbare ballen zal ie droog blijven staan op een incidenteel gelukje na.
Er worden vaker en meer wisselingen in de selectie doorgevoerd dan dat z'n vrouw gaat winkelen.
Gelauterde internationals worden gepasseerd, krijgen de volgende keer niet eens meer een mededeling en worden behandeld als oud vuil bijna. Lijkt me slim, wie weet moet je ooit weer een beroep op ze doen, behandel ze dan ook normaal.
Echt, van Basten had beter eerst 3 jaar bij HFC Haarlem kunnen oefenen als trainer of zo alvorens bij Oranje aan de slag te gaan.
En de meerderheid van de NL media: Wordt eens wakker ipv zo zoutloos en kritiekloos over te komen. Wachten zeker tot het 1e schaap over de dam is alvorens te gaan roepen dat het al 2 jaar kut is waar ze dat in die 2 jaar zelf nooit hebben durven zeggen
Het is alleen zo jammer dat Seedorf niet rendeert in het Ned elftal en een stoorzender kan zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Seedorf en Van Bommel hebben zich in tegenstelling tot Van der Vaart al gedurende langere periodes in de top bewezen.
Exactquote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat Seedorf niet rendeert in het Ned elftal en een stoorzender kan zijn.
Jij bent zeker vergeten van welke club Seedorf komt?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo goed als Van der Vaart, dat lijkt me duidelijk.
Slechter dan de spelers die nu op het middenveld staan kan toch niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat Seedorf niet rendeert in het Ned elftal en een stoorzender kan zijn.
DIGGER, ben het gewoon met je eens!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik betwijfel echter of dat de reden is waarom Van Basten hem niet selecteert.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee.... ik heb Seedorf niet vaak goed zien voetballen in het Ned elftal...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:26 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Slechter dan de spelers die nu op het middenveld staan kan toch niet.
Portugal - Nederland tijdens Euro 2004?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Hoelang is het geleden dat Clarence Seedorf zijn laatste interland speelde voor Oranje?
Seedorf heeft het laatste EK gewoon goed gespeeld hoor. En Van Basten weet niet eens hoe het is om te werken met Seedorf, want hij heeft hem nog nooit een kans gegeven. Daarbij komt ook nog dat Van Basten zelf ook een mondige speler was met een eigen mening, die ook niet altijd deed wat de trainer zei. Dus in dat opzicht zou hij weleens wat minder kritisch mogen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee.... ik heb Seedorf niet vaak goed zien voetballen in het Ned elftal...
Vaart, Sneijder heb ik betere dingen zien doen.
Daar komt bij de Seedorf moeilijker is.... voor de groep en voor de trainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |