abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 11:50:52 #201
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41578799
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Van het Schip is bij Twente al eens volledig mislukt als trainer.
Van het (zinkende) Schip Mooi hoe San Marco zich heeft omringd met marionetten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41579784
Ik heb zin om die man heel hard te slaan als ik weer zo'n tenenkrommende opmerking hoor na de wedstrijd tegen Wit-Rusland. "We zijn geen wereldtop, als van der Vaart en Robben uitvallen hebben wij geen vervangers van hetzelfde niveau klaar staan".

Nee, San Marco is bang voor die vervangers. Makaay, van Bommel, Seedorf, Davids, en van Nistelrooy zijn ALLEMAAL van hetzelfde niveau (zo niet beter) als die 2.
pi_41579816
Van Basten mag lekker blijven zitten voorlopig
stupidity has become as common as common sense was before
pi_41579942
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PsychoDominator het volgende:
Ik heb zin om die man heel hard te slaan als ik weer zo'n tenenkrommende opmerking hoor na de wedstrijd tegen Wit-Rusland. "We zijn geen wereldtop, als van der Vaart en Robben uitvallen hebben wij geen vervangers van hetzelfde niveau klaar staan".

Nee, San Marco is bang voor die vervangers. Makaay, van Bommel, Seedorf, Davids, en van Nistelrooy zijn ALLEMAAL van hetzelfde niveau (zo niet beter) als die 2.
Makaay als vervanger van Robben of VDV? Klets geen onzin. Robben is niet te vervangen, het enige wat klopt van jouw zin is dat VDV vervangen zou kunnen worden door Seedorf of Van Bommel, maar die zijn niet zo goed als VDV.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 7 september 2006 @ 12:31:38 #205
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_41579998
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PsychoDominator het volgende:

"We zullen moeten zien hoe zich dat ontwikkelt"
"De jongens weten hoe ze hun taken moeten invullen"

En om het af te maken: van die foute knipoogjes en een smalende grijns tijdens persconferenties en interviews...
pi_41580054
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Makaay als vervanger van Robben of VDV? Klets geen onzin. Robben is niet te vervangen, het enige wat klopt van jouw zin is dat VDV vervangen zou kunnen worden door Seedorf of Van Bommel, maar die zijn niet zo goed als VDV.
Ik bedoel niet dat Makaay letterlijk op de plek van Robben of van der Vaart zal kunnen spelen, maar we hebben zeker wel soortgelijke spelers. Met deze spelers erbij in plaats van al dat brandhout in de vorm van Heitinga, Jaliens etc. en wat geschuif zal je elftal er niet op achteruit gaan wanneer Robben en vd Vaart wegvallen.

En Seedorf en van Bommel niet zo goed als van der Vaart?
Hoeveel kampioenschappen heeft van der Vaart behaald? 1 of 2? Hoeveel CL-finales heeft ie gespeeld en/of gewonnen? En als z'n clubje ooit een keer een CL-finale zou behalen, zou je 40 % kans hebben dat ie niet mee kon doen omdat ie geblesseerd op de tribune zat.
pi_41580151
Oranje boeit me niet zo maar waar het krediet voor van Basten als bondscoach vandaan komt snap ik totaal niet.

Als je zijn selectie plus argumentatie telkens naast elkaar legt waarom reservespeler van club A (letterlijk) wel bij de selectie zit en gelouterde international B niet, dan lult ie zich elke keer weer binnen een paar interlands vast.
Dan moet je altijd in de basis staan, 2 interlands later lijkt dat niet meer van belang voor selectie.
Dan moet je altijd er voor gaan en een vechter zijn, jong en fris en dan zeurt ie weer om gebrek aan routine.

Velen vallen volgens mij voor z'n flauwe grapjes, er omheen draai antwoorden met knipoog etc. op de persconferentie maar op het veld ziet het er niet uit.

Er is niet de overtuiging een kleine tegenstander gelijk vast te zetten, druk en baltempo hoog te houden en een flinke uitslag neer te zetten. De verdediging maakt een partij missers per wedstrijd waar Frank de Boer nog hartelijk om kan lachen. Al zet je Shevchenko is de spits, zonder goed spelsysteem en dus bruikbare ballen zal ie droog blijven staan op een incidenteel gelukje na.

Een team is er ook totaal niet, zo word je geselecteerd en zo ook weer niet.
Er worden vaker en meer wisselingen in de selectie doorgevoerd dan dat z'n vrouw gaat winkelen.
Gelauterde internationals worden gepasseerd, krijgen de volgende keer niet eens meer een mededeling en worden behandeld als oud vuil bijna. Lijkt me slim, wie weet moet je ooit weer een beroep op ze doen, behandel ze dan ook normaal.

Echt, van Basten had beter eerst 3 jaar bij HFC Haarlem kunnen oefenen als trainer of zo alvorens bij Oranje aan de slag te gaan.
En de meerderheid van de NL media: Wordt eens wakker ipv zo zoutloos en kritiekloos over te komen. Wachten zeker tot het 1e schaap over de dam is alvorens te gaan roepen dat het al 2 jaar kut is waar ze dat in die 2 jaar zelf nooit hebben durven zeggen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 7 september 2006 @ 12:37:10 #208
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41580172
quote:

[..]

Seedorf niet zo goed? Oh ja ik ben ff vergeten dat zijn prestaties bij AC Milan niks beteken omdat zijn teamgenoten dat gedaan hebben
---
pi_41580237
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Seedorf niet zo goed? Oh ja ik ben ff vergeten dat zijn prestaties bij AC Milan niks beteken omdat zijn teamgenoten dat gedaan hebben
Ik zeg niet zo goed als Van der Vaart, dat lijkt me duidelijk.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
  donderdag 7 september 2006 @ 12:39:23 #210
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41580245
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Oranje boeit me niet zo maar waar het krediet voor van Basten als bondscoach vandaan komt snap ik totaal niet.

Als je zijn selectie plus argumentatie telkens naast elkaar legt waarom reservespeler van club A (letterlijk) wel bij de selectie zit en gelouterde international B niet, dan lult ie zich elke keer weer binnen een paar interlands vast.
Dan moet je altijd in de basis staan, 2 interlands later lijkt dat niet meer van belang voor selectie.
Dan moet je altijd er voor gaan en een vechter zijn, jong en fris en dan zeurt ie weer om gebrek aan routine.

Velen vallen volgens mij voor z'n flauwe grapjes, er omheen draai antwoorden met knipoog etc. op de persconferentie maar op het veld ziet het er niet uit.

Er is niet de overtuiging een kleine tegenstander gelijk vast te zetten, druk en baltempo hoog te houden en een flinke uitslag neer te zetten. De verdediging maakt een partij missers per wedstrijd waar Frank de Boer nog hartelijk om kan lachen. Al zet je Shevchenko is de spits, zonder goed spelsysteem en dus bruikbare ballen zal ie droog blijven staan op een incidenteel gelukje na.

Er worden vaker en meer wisselingen in de selectie doorgevoerd dan dat z'n vrouw gaat winkelen.
Gelauterde internationals worden gepasseerd, krijgen de volgende keer niet eens meer een mededeling en worden behandeld als oud vuil bijna. Lijkt me slim, wie weet moet je ooit weer een beroep op ze doen, behandel ze dan ook normaal.

Echt, van Basten had beter eerst 3 jaar bij HFC Haarlem kunnen oefenen als trainer of zo alvorens bij Oranje aan de slag te gaan.
En de meerderheid van de NL media: Wordt eens wakker ipv zo zoutloos en kritiekloos over te komen. Wachten zeker tot het 1e schaap over de dam is alvorens te gaan roepen dat het al 2 jaar kut is waar ze dat in die 2 jaar zelf nooit hebben durven zeggen
Die ingestudeerde k*t grapjes komen mij ook helemaal de strot uit
---
pi_41580410
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Seedorf hoort niet Oranje Sneijder, Van der Vaart zijn veel beter als aanvallende middenvelders.
  donderdag 7 september 2006 @ 13:42:32 #212
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41582085
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Seedorf en Van Bommel hebben zich in tegenstelling tot Van der Vaart al gedurende langere periodes in de top bewezen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 7 september 2006 @ 13:43:15 #213
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41582106
quote:

[..]

Makaay als vervanger van Robben of VDV?
Als je niet per se halsstarrig aan 4-3-3 wilt vasthouden kan dat wel.
pi_41582953
quote:

pi_41583275
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Seedorf en Van Bommel hebben zich in tegenstelling tot Van der Vaart al gedurende langere periodes in de top bewezen.
Het is alleen zo jammer dat Seedorf niet rendeert in het Ned elftal en een stoorzender kan zijn.
pi_41583413
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat Seedorf niet rendeert in het Ned elftal en een stoorzender kan zijn.
Exact
  donderdag 7 september 2006 @ 14:24:52 #217
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41583520
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Jij bent zeker vergeten van welke club Seedorf komt?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41583560
quote:

[..]

Slechter dan de spelers die nu op het middenveld staan kan toch niet.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:26:16 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41583564
quote:

DIGGER, ben het gewoon met je eens!

Marco van Basten was een geweldige speler, punt.

Marco van Basten is een kut-(bonds)coach, punt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 september 2006 @ 14:26:22 #220
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41583570
quote:

[..]

Ik betwijfel echter of dat de reden is waarom Van Basten hem niet selecteert.
pi_41583620
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:26 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Slechter dan de spelers die nu op het middenveld staan kan toch niet.
Geen idee.... ik heb Seedorf niet vaak goed zien voetballen in het Ned elftal...
Vaart, Sneijder heb ik betere dingen zien doen.

Daar komt bij de Seedorf moeilijker is.... voor de groep en voor de trainer
  donderdag 7 september 2006 @ 14:28:26 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41583645
Hoelang is het geleden dat Clarence Seedorf zijn laatste interland speelde voor Oranje? Is hij niet juist daarna uitgegroeid tot een vaste waarde bij AC Milan, links op het middenveld? Wat is dan het risico van een keertje Clarence Seedorf proberen in Oranje? Juist hij heeft zich bewezen, hij is een topvoetballer!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41583695
Hij heeft succes bij z'n club. Als je titels/ prijzen pakt vlieg je eruit bij van Basten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41583723
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Hoelang is het geleden dat Clarence Seedorf zijn laatste interland speelde voor Oranje?
Portugal - Nederland tijdens Euro 2004?
pi_41583954
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen idee.... ik heb Seedorf niet vaak goed zien voetballen in het Ned elftal...
Vaart, Sneijder heb ik betere dingen zien doen.

Daar komt bij de Seedorf moeilijker is.... voor de groep en voor de trainer
Seedorf heeft het laatste EK gewoon goed gespeeld hoor. En Van Basten weet niet eens hoe het is om te werken met Seedorf, want hij heeft hem nog nooit een kans gegeven. Daarbij komt ook nog dat Van Basten zelf ook een mondige speler was met een eigen mening, die ook niet altijd deed wat de trainer zei. Dus in dat opzicht zou hij weleens wat minder kritisch mogen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')