abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41577325
Geloof me als ze met deze spelers het EK winnen trakteer ik jou een maand lang iedere week 3 kratten bier.
pi_41577418
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je vergeet er echter gemakshalve bij te zeggen dat alleen Cocu vrijwillig bedankt heeft; Van Bommel en Van Nistelrooy zijn door Van Basten zelf 'geliquideerd'. Het zoeken naar opvolgers van die twee is dan ook absoluut geen excuus.
Excuus? Ik geef alleen aan dat er opvolgers voor die jongens gezocht moeten worden, of ze nou gestopt zijn of dat Van Basten het niet meer in ze ziet zitten. Ik denk dat het een verstandige zet is om Van Nistelrooy uit Oranje te laten, want Huntelaar is nu zeker niet minder en misschien zelfs beter. Zeker met het oog op de toekomst. En Van Nistelrooy zit niet graag op de bank, dan kan je beter een ijverige Kuyt erachter hebben... Van Bommel had ik er nog graag bij gezien, maar een middenveld met Schaars, Sneijder en Van der Vaart zie ik ook wel zitten. Cocu werd te oud.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 7 september 2006 @ 11:00:58 #178
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41577448
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Chadi het volgende:
Geloof me als ze met deze spelers het EK winnen tracteer ik jou een maand lang iedere week 3 kratten bier.
ze kwalificeren zich toch niet, dus dat kan je makkelijk beloven
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41577453
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Chadi het volgende:
Geloof me als ze met deze spelers het EK winnen tracteer ik jou een maand lang iedere week 3 kratten bier.
Kijk, hier zat ik al op te wachten

Als wij de halve finale van het EK niet halen krijg jij hetzelfde!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41577454
Ik neem aan dat je pas iemand weg stuurt als je er een alternatief voor denkt te hebben. of is van basten tactisch nog niet zo ver met denken.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:02:12 #181
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577478
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Excuus? Ik geef alleen aan dat er opvolgers voor die jongens gezocht moeten worden,
Nee, die hoeven niet gezocht te worden, want Van Nistelrooy en Van Bommel zouden uitstekende internationals zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41577488
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
Ik neem aan dat je pas iemand weg stuurt als je er een alternatief voor denkt te hebben. of is van basten tactisch nog niet zo ver met denken.
Misschien is het handig om de potentiële opvolgers vast speeltijd te geven en ervaring op te laten doen, ipv op het EK plotseling voor de leeuwen te gooien.
pi_41577509
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Kijk, hier zat ik al op te wachten

Als wij de halve finale van het EK niet halen krijg jij hetzelfde!
Ik drink niet doe mij dan maar een krat cola
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef buzzer het volgende:

[..]

ze kwalificeren zich toch niet, dus dat kan je makkelijk beloven
Kwalificatie in de groep moet mogelijk zijn. De concurrentie heeft zich al verstapt.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:04:35 #184
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577535
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Misschien is het handig om de potentiële opvolgers vast speeltijd te geven en ervaring op te laten doen, ipv op het EK plotseling voor de leeuwen te gooien.
Van Nistelrooy en Van Bommel zijn tijdens het EK 32 respectievelijk 31 jaar oud en zouden dus nog met gemak mee kunnen. De opvolgers hoeven dan ook helemaal niet voor de leeuwen gegooid te worden.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:04:48 #185
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_41577536
Ik vind het met name opvallend aan van Basten hoe inconsequent hij is in zijn keuzes. Aan de ene kant houdt hij spelers in de selectie die een aardige oefenwedstrijd hebben gespeeld, aan de andere kant vind hij het niet belangrijk als Seedorf een goed (oefen-)toernooi speelt. Waarbij het om het even is of het nou Seedorf betreft of een ander.

De spelers moeten veel wedstrijden spelen (en het liefst bij grote clubs), maar selecteert van Nistelrooij en van Bommel niet en Babel en Vennegoor weer wel (beide toch lang niet altijd in de basis bij hun clubs). Daarnaast gaat hij nu weer Kluivert in de gaten houden: wat mij betreft (zeker als je hem vergelijkt met van Nistelrooij) helemaal een gepasseerd station. Kluivert heeft tijden niet gespeeld, presteert matig wanneer ie wel speelt en heeft conflict na conflict bij allerlei clubs. Lijkt me niet iemand om in deze selectie erbij te hebben.

En verder vind ik het schandalig dat hij van Nistelrooij en van Bommel niet eens heeft gebeld, nadat hij besloten heeft om ze niet meer te selecteren. Gaf hij toe in het Sportjournaal. Dat zijn toch spelers die altijd een juiste wedstrijdmentaliteit hebben getoond en voorop in de strijd gingen.

Maar goed: de resultaten (qua uitslagen) zijn goed, op het WK na. Ik ben er nog niet uit, qua Marco... Wel begin ik me enigszins te irriteren aan die gladgestreken, emotieloze, bijna smalende kop tijdens interviews en persconferenties. Met dat rare knipoogje van 'm na flauwe grapjes enzo.
pi_41577547
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, die hoeven niet gezocht te worden, want Van Nistelrooy en Van Bommel zouden uitstekende internationals zijn.
Vind jij, Huntelaar is in mijn ogen een betere spits en Kuyt is zeker niet minder. Bovendien valt laatst genoemde veel meer gedreven is en lijkt Van Nistelrooy geen zin te hebben in invalbeurtjes.

Van Bommel lijkt me een voetballer die in de Oranje-selectie hoort, maar hij heeft al regelmatig (als we Marco mogen geloven) aanwijzingen genegeerd. En dan kan ik best begrijpen dat je het op een gegeven moment niet meer in iemand ziet zitten. Bovendien: waarom had hij bij Barcelona geen basisplaats? Rijkaard en Ten Cate zagen het toch niet helemaal in hem zitten. Alleen bij het uitvallen van spelers als Xavi kwam er een plek op het middenveld voor hem vrij.
pi_41577572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik drink niet doe mij dan maar een krat cola
[..]

Kwalificatie in de groep moet mogelijk zijn. De concurrentie heeft zich al verstapt.
Cola Ook goed, stuk goedkoper
  donderdag 7 september 2006 @ 11:07:36 #188
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577596
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Vind jij, Huntelaar is in mijn ogen een betere spits en Kuyt is zeker niet minder.
Toen net zei je nog dat er naar opvolgers gezocht moest worden en nu zijn die opvolgers al veel betere spelers?
pi_41577639
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Toen net zei je nog dat er naar opvolgers gezocht moest worden en nu zijn die opvolgers al veel betere spelers?
Volgens mij ging dat voornamelijk over het middenveld, waar Cocu niet zo makkelijk op te vangen lijkt. Maar met Schaars of De Zeeuw komt dat uiteindelijk denk ik wel goed. Voorin zit het wel goed.
pi_41577703
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Geef gewoon toe dat Oranje gister prima speelde. Maar nee, we gooien er weer een one-liner uit.
Waarom? Het was was alles behalve prima! Heb me blauw geergerd aan het simpele positivisme op de tribune. We scoren een keer en de josti's willen de wave gaan doen.

Tegen een betere tegenstander hebben we niks in te brengen. Dat wordt een beetje te makkelijk vergeten. Die statistiekjes zeggen me niks. Ene Co had daar een prima woord voor: scorebordjournalistiek.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:11:33 #191
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577708
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Volgens mij ging dat voornamelijk over het middenveld, waar Cocu niet zo makkelijk op te vangen lijkt. Maar met Schaars of De Zeeuw komt dat uiteindelijk denk ik wel goed. Voorin zit het wel goed.
Voorin zit het helemaal niet goed, al komt dat niet zo zeer door de individuele spits, maar door het feit dat tot nu toe iedere spits in dit systeem verzopen is.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:12:34 #192
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577734
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb me blauw geergerd aan het simpele positivisme op de tribune. We scoren een keer en de josti's willen de wave gaan doen.
Daar wilden ze al mee beginnen toen het nog 0-0 stond.
pi_41577877
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sterkte.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41578074
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Misschien hoor, heel misschien is het ook wel handig om eventuele opvolgers te zoeken die ervaring hebben bij internationale topclubs? Het zijn meestal toch de ervaren teams die het toernooi uiteindelijk winnen. Met alleen v.d. Sar als ervaren man red je het niet..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41578171
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Voorin zit het helemaal niet goed, al komt dat niet zo zeer door de individuele spits, maar door het feit dat tot nu toe iedere spits in dit systeem verzopen is.
Inderdaad. Van Basten gaf de schuld aan Van Nistelrooy, maar nu blijkt maar weer dat Huntelaar precies hetzelfde probleem heeft.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:31:44 #196
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41578257
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Inderdaad. Van Basten gaf de schuld aan Van Nistelrooy, maar nu blijkt maar weer dat Huntelaar precies hetzelfde probleem heeft.
De spits komt amper aan de bal en nog minder in scoringspositie. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Huntelaar in de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland een keer alleen voor de keeper gestaan heeft.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:45:41 #197
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41578645
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef Nywuob het volgende:
Het zal wel weer hetzelfde scenario worden als de afgelopen twee jaar; de kwalificatie ogenschijnlijk makkelijk doorkomen en vervolgens dramatisch presteren op het EK.
idd, geef mij de omgekeerde situatie maar.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41578687
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

idd, geef mij de omgekeerde situatie maar.
Als je dramatisch presteert in de kwalificatie kom je niet eens op het EK en dus is een omgekeerde situatie niet mogelijk
  donderdag 7 september 2006 @ 11:48:07 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41578704
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Als je dramatisch presteert in de kwalificatie kom je niet eens op het EK en dus is een omgekeerde situatie niet mogelijk
Blijkbaar wel, want ze presteren dramatisch .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 september 2006 @ 11:48:12 #200
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41578709
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De spits komt amper aan de bal en nog minder in scoringspositie. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Huntelaar in de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland een keer alleen voor de keeper gestaan heeft.
het aanspelen van de centrumspits is weer mislukt idd. Het is gewoon de klasse van van Persie die dat ie zo snoei hard en zuiver kan trappen. Dat lukte eigenlijk alleen mat die trap richting Kuyt ( die toen ff fungeerde als centrumspits). Het is goed om te zien dat van Persie zelf kan scoren maar we hebben dus echt een probleem met het bereiken van Huntelaar / Nistelrooy / Kluivert ( oftewel het maakt niet uit wie je erneer zet zolang ze geen kansen krijgen )
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')