Excuus? Ik geef alleen aan dat er opvolgers voor die jongens gezocht moeten worden, of ze nou gestopt zijn of dat Van Basten het niet meer in ze ziet zitten. Ik denk dat het een verstandige zet is om Van Nistelrooy uit Oranje te laten, want Huntelaar is nu zeker niet minder en misschien zelfs beter. Zeker met het oog op de toekomst. En Van Nistelrooy zit niet graag op de bank, dan kan je beter een ijverige Kuyt erachter hebben... Van Bommel had ik er nog graag bij gezien, maar een middenveld met Schaars, Sneijder en Van der Vaart zie ik ook wel zitten. Cocu werd te oud.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vergeet er echter gemakshalve bij te zeggen dat alleen Cocu vrijwillig bedankt heeft; Van Bommel en Van Nistelrooy zijn door Van Basten zelf 'geliquideerd'. Het zoeken naar opvolgers van die twee is dan ook absoluut geen excuus.
ze kwalificeren zich toch niet, dus dat kan je makkelijk belovenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Chadi het volgende:
Geloof me als ze met deze spelers het EK winnen tracteer ik jou een maand lang iedere week 3 kratten bier.
Kijk, hier zat ik al op te wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Chadi het volgende:
Geloof me als ze met deze spelers het EK winnen tracteer ik jou een maand lang iedere week 3 kratten bier.
Nee, die hoeven niet gezocht te worden, want Van Nistelrooy en Van Bommel zouden uitstekende internationals zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Excuus? Ik geef alleen aan dat er opvolgers voor die jongens gezocht moeten worden,
Misschien is het handig om de potentiële opvolgers vast speeltijd te geven en ervaring op te laten doen, ipv op het EK plotseling voor de leeuwen te gooien.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
Ik neem aan dat je pas iemand weg stuurt als je er een alternatief voor denkt te hebben. of is van basten tactisch nog niet zo ver met denken.
Ik drink niet doe mij dan maar een krat colaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik al op te wachten![]()
Als wij de halve finale van het EK niet halen krijg jij hetzelfde!
Kwalificatie in de groep moet mogelijk zijn. De concurrentie heeft zich al verstapt.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze kwalificeren zich toch niet, dus dat kan je makkelijk beloven
Van Nistelrooy en Van Bommel zijn tijdens het EK 32 respectievelijk 31 jaar oud en zouden dus nog met gemak mee kunnen. De opvolgers hoeven dan ook helemaal niet voor de leeuwen gegooid te worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Misschien is het handig om de potentiële opvolgers vast speeltijd te geven en ervaring op te laten doen, ipv op het EK plotseling voor de leeuwen te gooien.
Vind jij, Huntelaar is in mijn ogen een betere spits en Kuyt is zeker niet minder. Bovendien valt laatst genoemde veel meer gedreven is en lijkt Van Nistelrooy geen zin te hebben in invalbeurtjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die hoeven niet gezocht te worden, want Van Nistelrooy en Van Bommel zouden uitstekende internationals zijn.
Colaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik drink niet doe mij dan maar een krat cola![]()
[..]
Kwalificatie in de groep moet mogelijk zijn. De concurrentie heeft zich al verstapt.
Toen net zei je nog dat er naar opvolgers gezocht moest worden en nu zijn die opvolgers al veel betere spelers?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Vind jij, Huntelaar is in mijn ogen een betere spits en Kuyt is zeker niet minder.
Volgens mij ging dat voornamelijk over het middenveld, waar Cocu niet zo makkelijk op te vangen lijkt. Maar met Schaars of De Zeeuw komt dat uiteindelijk denk ik wel goed. Voorin zit het wel goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen net zei je nog dat er naar opvolgers gezocht moest worden en nu zijn die opvolgers al veel betere spelers?![]()
Waarom? Het was was alles behalve prima! Heb me blauw geergerd aan het simpele positivisme op de tribune. We scoren een keer en de josti's willen de wave gaan doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat Oranje gister prima speelde. Maar nee, we gooien er weer een one-liner uit.
Voorin zit het helemaal niet goed, al komt dat niet zo zeer door de individuele spits, maar door het feit dat tot nu toe iedere spits in dit systeem verzopen is.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat voornamelijk over het middenveld, waar Cocu niet zo makkelijk op te vangen lijkt. Maar met Schaars of De Zeeuw komt dat uiteindelijk denk ik wel goed. Voorin zit het wel goed.
Daar wilden ze al mee beginnen toen het nog 0-0 stond.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb me blauw geergerd aan het simpele positivisme op de tribune. We scoren een keer en de josti's willen de wave gaan doen.
Misschien hoor, heel misschien is het ook wel handig om eventuele opvolgers te zoeken die ervaring hebben bij internationale topclubs? Het zijn meestal toch de ervaren teams die het toernooi uiteindelijk winnen. Met alleen v.d. Sar als ervaren man red je het niet..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Misschien is het handig om de potentiële opvolgers vast speeltijd te geven en ervaring op te laten doen, ipv op het EK plotseling voor de leeuwen te gooien.
Inderdaad. Van Basten gaf de schuld aan Van Nistelrooy, maar nu blijkt maar weer dat Huntelaar precies hetzelfde probleem heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voorin zit het helemaal niet goed, al komt dat niet zo zeer door de individuele spits, maar door het feit dat tot nu toe iedere spits in dit systeem verzopen is.
De spits komt amper aan de bal en nog minder in scoringspositie. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Huntelaar in de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland een keer alleen voor de keeper gestaan heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Inderdaad. Van Basten gaf de schuld aan Van Nistelrooy, maar nu blijkt maar weer dat Huntelaar precies hetzelfde probleem heeft.
idd, geef mij de omgekeerde situatie maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef Nywuob het volgende:
Het zal wel weer hetzelfde scenario worden als de afgelopen twee jaar; de kwalificatie ogenschijnlijk makkelijk doorkomen en vervolgens dramatisch presteren op het EK.
Als je dramatisch presteert in de kwalificatie kom je niet eens op het EK en dus is een omgekeerde situatie niet mogelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
idd, geef mij de omgekeerde situatie maar.
Blijkbaar wel, want ze presteren dramatischquote:Op donderdag 7 september 2006 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Als je dramatisch presteert in de kwalificatie kom je niet eens op het EK en dus is een omgekeerde situatie niet mogelijk
het aanspelen van de centrumspits is weer mislukt idd. Het is gewoon de klasse van van Persie die dat ie zo snoei hard en zuiver kan trappen. Dat lukte eigenlijk alleen mat die trap richting Kuyt ( die toen ff fungeerde als centrumspits). Het is goed om te zien dat van Persie zelf kan scoren maar we hebben dus echt een probleem met het bereiken van Huntelaar / Nistelrooy / Kluivert ( oftewel het maakt niet uit wie je erneer zet zolang ze geen kansen krijgen )quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De spits komt amper aan de bal en nog minder in scoringspositie. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Huntelaar in de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland een keer alleen voor de keeper gestaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |