abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41575715
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Seedorf hoort niet Oranje Sneijder, Van der Vaart zijn veel beter als aanvallende middenvelders.

Gisteren trouwens heel redelijk gespeeld. Ik was alleen met Boulahrouz en Schaars ipv Heitinga en Landzaat begonnen. Maar prima resultaat, had ook 7-0 kunnen zijn.

Marco
Het had ook 1-1 kunnen worden..
pi_41575848
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Goh... ze hadden een goede dag tegen SAN MARINO! Wat heeft Nederland toch nsb'ers, flikker toch op naar Duitsland zeg ik dan! Op het WK ook zeker staan juichen voor Braadworst en co?

Geef gewoon toe dat Oranje gister prima speelde. Maar nee, we gooien er weer een one-liner uit.
Ik geef niet toe dat Nederland prima speelde, want dat deden ze niet. En nee, op het WK heb ik wel voor Nederland staan juichen. Persoonlijk vind ik het nogal triest dat je met de term NSB' er gaat strooien, maar blijkbaar weet je niet beter.
PWBF
pi_41576025
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik geef niet toe dat Nederland prima speelde, want dat deden ze niet. En nee, op het WK heb ik wel voor Nederland staan juichen. Persoonlijk vind ik het nogal triest dat je met de term NSB' er gaat strooien, maar blijkbaar weet je niet beter.
Een andere term is voor het soort dat plotseling Duitsland toejuicht, niet te bedenken.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41576046
Nou die duitsers spelen een stuk frisser dan wij.
pi_41576076
NSB'er, laat dat jong toch, heeft net iets nieuws geleerd met geschiedenis, Nederland
  donderdag 7 september 2006 @ 10:14:34 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41576154
Door_passie_gedreven, ben jij toevallig het zoontje van KNVB-bobo Henk Kessler?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 september 2006 @ 10:17:47 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41576253
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef Elgigante het volgende:

Misschien dat hij over een jaar of 10-20 terug kan keren als bondscoach als hij eerst heeft laten zien dat hij de post waardig is.
Vroeger was dat ook zo: trainers werden pas bondscoach als ze eerst in het clubvoetbal wat hadden laten zien (Michels, Happel, Rijvers, Hiddink). En zo hoort het ook: bondscoach van Oranje is in principe het hoogste wat je als Nederlandse trainer kunt bereiken en het lijkt me niet meer dan normaal dat je dan eerst in het clubvoetbal hebt laten zien wat je waard bent. Dat heeft Van Basten niet en dat had Rijkaard toen hij bondscoach werd ook niet. Ik geloof echter niet dat de KNVB hier van geleerd heeft en het zou me niet verbazen als ze na Van Basten met Frank de Boer of Cocu als bondscoach aan komen zetten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 september 2006 @ 10:20:26 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41576326
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

en dan graag Ten Cate opvolgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41576341
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef opgebaarde het volgende:
NSB'er, laat dat jong toch, heeft net iets nieuws geleerd met geschiedenis, Nederland
Tegen jou zeg ik alleen: je moest eens weten...
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Door_passie_gedreven, ben jij toevallig het zoontje van KNVB-bobo Henk Kessler?
Nee, ben Kesler zelf

Gaan we nog inhoudelijk discussieren? Feit blijft dat jullie niet meer redelijk kunnen kijken naar Van Basten en zijn Nederlands elftal, na een onterechte uitschakeling tegen Portugal en een slecht optreden in Luxemburg. Tegen Wit-Rusland was prima.

Als Hiddink bondscoach was geweest, was gezegd: niets weggegeven, 8 hele goede kansen gekregen en met 3-0 gewonnen. Prima resultaat. En dat is het ook.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41576437
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Een andere term is voor het soort dat plotseling Duitsland toejuicht, niet te bedenken.
Jawel hoor. Nep-Duitsers bijvoorbeeld. Of Schwanswurst, of Arsloch. Het is nogal triest dat domme voetbalsupporters als jij direct naar termen als NSB'er moeten grijpen. Je hebt zelf blijkbaar niet door tot wat voor een ontzettend laag niveau je jezelf brengt door dit soort dingen te zeggen. Maar goed, zoals ik al eerder zei zul je het zelf niet begrijpen. Maar ga asjeblieft lekker in het stadion zitten schreeuwen met je zogenaamde hooliganvriendjes in plaats van mij voor NSB' er uit te maken.
PWBF
  donderdag 7 september 2006 @ 10:23:59 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41576443
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

[..]

Nee, ben Kesler zelf

Gaan we nog inhoudelijk discussieren? Feit blijft dat jullie niet meer redelijk kunnen kijken naar Van Basten en zijn Nederlands elftal, na een onterechte uitschakeling tegen Portugal en een slecht optreden in Luxemburg. Tegen Wit-Rusland was prima.

Als Hiddink bondscoach was geweest, was gezegd: niets weggegeven, 8 hele goede kansen gekregen en met 3-0 gewonnen. Prima resultaat. En dat is het ook.
Jij kan de prestaties van je held Marco van Basten (en Johan Cruijff) niet objectief beoordelen, dat is jammer.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 september 2006 @ 10:24:21 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41576454
quote:

[..]

Nee, ben Kesler zelf

Gaan we nog inhoudelijk discussieren? Feit blijft dat jullie niet meer redelijk kunnen kijken na een onterechte uitschakeling tegen Portugal en een slecht optreden in Luxemburg. Tegen Wit-Rusland was prima.

Was de uitschakeling tegen Portugal zo onterecht? Ik vond van niet en bovendien kun je het nodige aanmerken op het wisselbeleid van Van Bastent tijdens die wedstrijd en het efltal n het systeem waarmee hij de wedstrijd begon.

Verder was de wedstrijd tegen Wit-Rusland natuurlijk niet prima. Het resultaat was op zich heel behoorlijk, maar voor het spel zou ik niet meer dan een magere voldoende geven.
pi_41576544
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij kan de prestaties van je held Marco van Basten (en Johan Cruijff) niet objectief beoordelen, dat is jammer.
Als we alleen naar de prestaties kijken is toch vrij duidelijk dat er maar een wedstrijd die ergens om ging, verloren is. Op het WK en de manier waarop ken je zelf.

Ik vind dat er gewoon veel te makkelijk wordt geschreeuwd om een ontslag. Dit topic heet ook niet gewoon het Marco van Basten-topic #5 maar het Marco van Basten moet ontslagen worden-topic #5

Als ze het EK mislopen of op het EK niet presteren, zeg ik prima. Maar voorlopig is er alleen op het WK één duel ongelukkig verloren. Ik zeg: geef Marco wat meer tijd en ruimte.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:31:45 #164
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41576678
quote:

[..]

[..]

Nee, ben Kesler zelf

We kijken hier niet op 1 wedstrijd en we zijn ook geen NSB'ers (Ik heb me de hele avond zwaar klote gevoeld na die uitschakeling tegen Portugal) Luxemburg was inderdaad een fijne aangelegenheid om ff wat frustratie over het NL elftal kwijt te kunnen maar dat begon bij mij al ruim voor het WK. De manier waarop van Basten omgaat met spelers staat mij niet aan ( iig hoe hij er tegenover de pers mee omgaat hoe het binnenskamers gaat weet ik natuurlijk niet ) en om nou te zeggen dat die indrukwekkende reeks overwinningen gehaald is tegen moeilijke tegenstanders... Ivoorkust was moeilijk, Tsjechie op papier ook en Servie misschien ( die op het WK gruwelijk tegenvielen ).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 7 september 2006 @ 10:33:56 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41576731
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Als we alleen naar de prestaties kijken is toch vrij duidelijk dat er maar een wedstrijd die ergens om ging, verloren is. Op het WK en de manier waarop ken je zelf.

Ik vind dat er gewoon veel te makkelijk wordt geschreeuwd om een ontslag. Als ze het EK mislopen of op het EK niet presteren, zeg ik prima. Maar voorlopig is er alleen op het WK één duel ongelukkig verloren. Ik zeg: geef Marco wat meer tijd en ruimte.
Ruim twee jaar geleden is San Marco begonnen, met de opdracht te bouwen aan een elftal voor het EK van 2008 in Oostenrijk & Zitserland, maar op dit moment staat er nog helemaal niets! De selectie verandert iedere keer weer, in het veld is er geen hand van de bondscoach zichtbaar, het spel is beroerd! Er is geen enkele reden om verwachtingen te hebben voor het EK, want als het zo doorgaat, liggen we er in de eerste ronde uit. Het geluk zal toch een keer op zijn?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 september 2006 @ 10:35:40 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41576779
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ruim twee jaar geleden is San Marco begonnen, met de opdracht te bouwen aan een elftal voor het EK van 2008 in Oostenrijk & Zitserland, maar op dit moment staat er nog helemaal niets! De selectie verandert iedere keer weer, in het veld is er geen hand van de bondscoach zichtbaar, het spel is beroerd! Er is geen enkele reden om verwachtingen te hebben voor het EK, want als het zo doorgaat, liggen we er in de eerste ronde uit. Het geluk zal toch een keer op zijn?
het was natuurlijk la belachelijk dat hij zo'n opdracht kreeg. Hij hoefde zich niet eens te kwalificeren voor het WK
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 7 september 2006 @ 10:36:09 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41576792
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:31 schreef Zero2Nine het volgende:
De manier waarop van Basten omgaat met spelers staat mij niet aan ( iig hoe hij er tegenover de pers mee omgaat hoe het binnenskamers gaat weet ik natuurlijk niet ) en om nou te zeggen dat die indrukwekkende reeks overwinningen gehaald is tegen moeilijke tegenstanders... Ivoorkust was moeilijk, Tsjechie op papier ook en Servie misschien ( die op het WK gruwelijk tegenvielen ).
Wat me nog het meeste irriteert is dat Van Basten onlangs klaagde over het gebrek aan ervaring; iets waar hij toch echt zelf voor verantwoordelijk voor is.
pi_41576939
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat me nog het meeste irriteert is dat Van Basten onlangs klaagde over het gebrek aan ervaring; iets waar hij toch echt zelf voor verantwoordelijk voor is.
Dat kon hij Van Bommel..kluivert..seedorf ..davids...Van Nist en dergelijke niet in de schoenen schuiven
pi_41576956
Beste DoorPassieGedreven,

Het staat je geheel vrij om een Marco van Basten fantopic te openen op Fok! Ik zal je niet tegen houden, maar ik zal er ook niet posten. Ik reken het Nederlands Elftal niet af op een slecht gespeelde wedstrijd tegen Portugal op het WK. Al veel eerder kon ik de reetlikkerij van het Nederlandse volk niet uitstaan. Ja, we wonnen wedstrijden tijdens de kwalificatiereeks voor het WK, maar het vertoonde spel was vaak belabberd en puur doordat we enkel tegen kleine landen speelden hebben we ons destijds gekwalificeerd. Echter, zodra we destijds een goede tegenstander hadden (oefenwedstrijd Italie) werd er prompt verloren. Dan het WK: het vertoonde spel was vaak niet om aan te zien. Niet alleen tegen Portugal, maar ook de eerdere wedstrijden waren zeker niet fraai. Nu zijn we bezig met de kwalificatie voor het EK en ook hier is het spel slecht.

Ik ben van mening dat dit slechte spel komt door het werk van Marco van Basten. Bij zijn aanstelling zei hij dat hij wilde bouwen aan een team. Bouwen is echter het tegenovergestelde van wat hij doet. Hij wisselt zo vaak en zo veel spelers dat er nooit sprake kan zijn van een hecht team. Spelers debuteren de ene wedstrijd en zijn de andere alweer verdwenen. Hoe kan een bondscoach op die manier beweren dat hij bouwt aan een team?

Het WK van 2006 zou een oefentoernooi zijn voor het EK 2008, waar Nederland dan zou moeten gaan vlammen. Althans, dat zei Van Basten. Nu zegt hij echter dat het EK 2008 wel eens een voorbereiding voor het WK 2010 kan gaan worden. Ja, op die manier kun je bezig blijven.

Ik ben geen NSB'er, want het liefst zie ik een Nederlands Elftal dat met mooi spel eens een keer een titel kan pakken. Ik heb gewoon het gevoel dat het op deze manier niet gaat lukken. Als echte fan durf je dan commentaar te geven en dit moet je kunnen doen zonder dat pubertjes zoals jij je voor NSB'er gaan uitschelden.
PWBF
  donderdag 7 september 2006 @ 10:46:21 #170
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_41577047
geen combinaties, looplijnen niks zie je,, het is gewoon echt butt,, die lul denkt dat trainer zijn makkelijk is ofsow,, hij en die andere kontkusser van 't schip bakken er echt niks van. schandalig eigenlijk,, gewoon 4 verloren jaren weer, terwijl je gebruik had kunnen maken van top spelers Bommel/seedorf/RvN .....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 7 september 2006 @ 10:47:39 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577085
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:46 schreef DAMH het volgende:
van 't schip
Van het Schip is bij Twente al eens volledig mislukt als trainer.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:51:40 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41577202
Afgelopen WK hadden we kunnen oogsten, we hadden een hele sterke groep, met bewezen wereldtoppers. Een goede bondscoach had een gooi kunnen doen naar de wereldtitel, want alleen het middenveld al was om je vingers bij af te likken. San Marco is echter een onervaren nietsnut, die gewoon gefaald heeft en weer rustig mag aanmodderen richting het EK. Natuurlijk halen we dat EK wel, maar daar zullen we opnieuw geen potten kunnen breken, zolang Marco van Basten de bondscoach is.
pi_41577251
Het zal wel weer hetzelfde scenario worden als de afgelopen twee jaar; de kwalificatie ogenschijnlijk makkelijk doorkomen en vervolgens dramatisch presteren op het EK.
pi_41577264
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:42 schreef Nielsch het volgende:
Beste DoorPassieGedreven,

Het staat je geheel vrij om een Marco van Basten fantopic te openen op Fok! Ik zal je niet tegen houden, maar ik zal er ook niet posten. Ik reken het Nederlands Elftal niet af op een slecht gespeelde wedstrijd tegen Portugal op het WK. Al veel eerder kon ik de reetlikkerij van het Nederlandse volk niet uitstaan. Ja, we wonnen wedstrijden tijdens de kwalificatiereeks voor het WK, maar het vertoonde spel was vaak belabberd en puur doordat we enkel tegen kleine landen speelden hebben we ons destijds gekwalificeerd. Echter, zodra we destijds een goede tegenstander hadden (oefenwedstrijd Italie) werd er prompt verloren. Dan het WK: het vertoonde spel was vaak niet om aan te zien. Niet alleen tegen Portugal, maar ook de eerdere wedstrijden waren zeker niet fraai. Nu zijn we bezig met de kwalificatie voor het EK en ook hier is het spel slecht.

Ik ben van mening dat dit slechte spel komt door het werk van Marco van Basten. Bij zijn aanstelling zei hij dat hij wilde bouwen aan een team. Bouwen is echter het tegenovergestelde van wat hij doet. Hij wisselt zo vaak en zo veel spelers dat er nooit sprake kan zijn van een hecht team. Spelers debuteren de ene wedstrijd en zijn de andere alweer verdwenen. Hoe kan een bondscoach op die manier beweren dat hij bouwt aan een team?

Het WK van 2006 zou een oefentoernooi zijn voor het EK 2008, waar Nederland dan zou moeten gaan vlammen. Althans, dat zei Van Basten. Nu zegt hij echter dat het EK 2008 wel eens een voorbereiding voor het WK 2010 kan gaan worden. Ja, op die manier kun je bezig blijven.

Ik ben geen NSB'er, want het liefst zie ik een Nederlands Elftal dat met mooi spel eens een keer een titel kan pakken. Ik heb gewoon het gevoel dat het op deze manier niet gaat lukken. Als echte fan durf je dan commentaar te geven en dit moet je kunnen doen zonder dat pubertjes zoals jij je voor NSB'er gaan uitschelden.
Een aparte topic maken vind ik overdreven, want er wordt hier al over gesproken.

Ik ontken zeker niet dat het voetballend allemaal niet fantastisch is geweest, enkele wedstrijden zelfs erg slecht. Maar er is wel gewonnen en alleen op het WK een wedstrijd verloren. Ik ben er van overtuigd dat de selectie de komende maanden, net als in de aanloop naar het WK, veel meer vastigheid zal krijgen. Ik denk dat het door het afvallen van een aantal jongens als Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooy nog even zoeken is naar opvolgers. Dit kan je geslaagd of niet geslaagd noemen, voor een echt oordeel vind ik het nog veel te vroeg. Dat kan je, naar mijn mening, pas geven aan het eind van de kwalificatie en misschien zelfs op of na het EK.

Dat je nu telkens terug refereert naar dat NVB-verhaal, vind ik een beetje flauw. Mensen die altijd voor Nederland juichten en nu plotseling na één WK alle historie vergeten zijn, betitel ik graag zo. En nog flauwer vind ik het feit dat jij doet alsof ik de oorlog niet ken. Hoewel ik het niet zelf heb meegemaakt, zijn de gevolgen er van ook in mijn familie érg aanwezig. Jammer dat ik dit nu moet zeggen, maar jij vraagt er om.

Maar jij geeft aan niet voor Duitsland gejuichd te hebben, prima. Dan trek ik die woorden terug. Overigens heb ik niets tegen mensen die voor Duitsland juichen, mits ze dat altijd al gedaan hebben. Anders vind ik het behoorlijk huichelachtig.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:55:54 #175
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41577307
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Ik denk dat het door het afvallen van een aantal jongens als Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooy nog even zoeken is naar opvolgers.
Je vergeet er echter gemakshalve bij te zeggen dat alleen Cocu vrijwillig bedankt heeft; Van Bommel en Van Nistelrooy zijn door Van Basten zelf 'geliquideerd'. Het zoeken naar opvolgers van die twee is dan ook absoluut geen excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')