abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41546081
Misschien anders inschrijven voor BK (Benelux kampioenschap) ipv EK.

In de groepsfase speelt Oranje een 2-0 tegen Belgie en een 1-1 tegen Luxemburg. Echter wint Luxemburg maar met 1-0 van Belgie en gaan Oranje (1) en Luxemberg (2) door.
In de finale komt Oranje al snel op een 1-0 voorsprong na dominant spel door oa Theo Janssen. Echter het noodlot slaat toe in de 83e minuut wanneer er een geweldige goal valt aan de kant van Luxemburg, door de zeer getalenteerde tuinman in de spits.
Het enthousiaste Luxemburg drukt nog maar het blijft 1-1.
Uiteindelijk wint Nederland de strafschoppen serie nadat het al 5-4 in strafschoppen voorstond, en een Luxemburgse speler naast schoot omdat hij het doel, door het plotseling uitvallen van de lampen, volledig mistte.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:38:58 #102
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41546217
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

is nog onzeker, de jong of schaars.
Nee. Was gister al zeker dat De Jong de centrale middenvelder zou zijn vanavond.Alsof die de creatieviteit heeft om Oranje te sturen. Weer zo'n typische V.Basten move...
quote:
Wie moet er dan in de plaats komen van van Basten?
Ik zou toch wel graag Huub Stevens eens aan de slag willen zien als bondscoach.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  woensdag 6 september 2006 @ 12:42:34 #103
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41546293
Ik ga lachen als meneer Huntelaar vanavond weer alleen staat, geen bal krijgt en geen potten kan breken. Gaat ie hem dan ook wegsturen net als Ruudje?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41546387
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:42 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga lachen als meneer Huntelaar vanavond weer alleen staat, geen bal krijgt en geen potten kan breken. Gaat ie hem dan ook wegsturen net als Ruudje?
Babel is de volgende centrumspits.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41546862
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Basten eerder nog 'N Kufo neutraliseert dan Ruud een kans geeft
pi_41546949
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:38 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nee. Was gister al zeker dat De Jong de centrale middenvelder zou zijn vanavond.Alsof die de creatieviteit heeft om Oranje te sturen. Weer zo'n typische V.Basten move...
Net alsof De Jong de creatieve speler moet gaan uithangen. Schaars stond tegen Ierland in de punt-naar-achteren en was allerminst creatief, maar speelde sober en vervulde zijn rol daar uitstekend. Voor De Jong is het gewoon de taak Hleb uit de wedstrijd te spelen en aanvallend alle ballen in te leveren op Sneijder.

[ Bericht 0% gewijzigd door koningdavid op 06-09-2006 13:32:34 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 6 september 2006 @ 13:44:53 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41548043
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Net alsof De Jong de creatieve speler moet gaan uithangen. Schaars stond tegen Ierland in de punt-naar-achteren en was allerminst creatief, maar speelde sober en vervulde zijn rol daar uitstekend. Voor De Jong is het gewoon de taak Hleb uit de wedstrijd te spelen en aanvallend alle ballen in te leveren op Sneijder.
Daarom snap ik dan ook niet dat Schaars nu al weer geslachtofferd wordt, zo bouw je toch geen elftal op!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41548091
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

En daarna V/d Laak
  woensdag 6 september 2006 @ 13:50:29 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41548173
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

En daarna V/d Laak
MacDonald doet het dit seizoen ook wel aardig bij AGOVV.
pi_41548364
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daarom snap ik dan ook niet dat Schaars nu al weer geslachtofferd wordt, zo bouw je toch geen elftal op!
Dat is nou net het probleem van Van Basten. Hij heeft het altijd over het bouwen van een team, maar tot op heden heeft hij nog helemaal niets gebouwd. Er is de afgelopen twee jaar nog geen enkele progressie geboekt. Het lijkt meer op afbreken wat Van Basten doet, door de interlandcarrières van goede spelers voortijdig te beëindigen.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:01:06 #111
154193 TheYoung1
pi_41548482
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:57 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem van Van Basten. Hij heeft het altijd over het bouwen van een team, maar tot op heden heeft hij nog helemaal niets gebouwd. Er is de afgelopen twee jaar nog geen enkele progressie geboekt. Het lijkt meer op afbreken wat Van Basten doet, door de interlandcarrières van goede spelers voortijdig te beëindigen.
Eensch,
Patat, dat is het!!
pi_41548517
Ik snap niet dat arjan de zeeuw nog niet opgeroepen is
  woensdag 6 september 2006 @ 14:05:33 #113
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_41548598
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:09 schreef du_ke het volgende:
Ja en hem er dan na 1 foutje weer uitbonjouren, dat werkt ook niet. Van Basten moet gewoon oprotten en iemand met ervaring er voor in de plaats.
Va Basten zou als ex-spits wat meer respect voor Ruud moeten hebben, het moyenne van Van Basten was ook niet geweldig in Oranje hoor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_41548634
Dan heeft Ruud meer goals gemaakt op een WK...
  woensdag 6 september 2006 @ 14:07:09 #115
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41548643
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:02 schreef michiel_merk het volgende:
Ik snap niet dat arjan de zeeuw nog niet opgeroepen is
Ik denk dat Van Basten het te druk heeft met het zoeken naar internationals in de hoofdklassen.
pi_41548811
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Basten het te druk heeft met het zoeken naar internationals in de hoofdklassen.
tja wat betreft de selectie vind ik dat heitinga er wel uit mag, ik denk dat je met boula de zeeuw mathijsen en de cler een sterkere verdediging hebt.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:13:05 #117
154193 TheYoung1
pi_41548819
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hier bij V V.Bekkerveld loopt een spits die er elke wedstrijd minstens 1 in legt. Hey Marco, wanneer kom je 'm scouten!?
Patat, dat is het!!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:13:31 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41548834
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:57 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem van Van Basten. Hij heeft het altijd over het bouwen van een team, maar tot op heden heeft hij nog helemaal niets gebouwd.
Klopt, nog altijd blijft het maar experimenteren en experimenteren, er zit totaaal geen lijn in. Khalid Boulahrouz zette hij centraal en dat pakte voortreffelijk uit, maar van de ene op de andere dag was Khalid Boulahrouz ineens geen optie meer en werd André Ooijer daar gebruikt, maar waarom? Ook de rest van de selectie blijft maar wisselen qua samenstelling, wanneer maakt San Marco nu eindelijk eens een keuze en gaat hij echt aan een team bouwen? Want zoals het nu gaat kan men Marco van Basten beter ruilen met Foppe de Haan, sowieso is iedere andere bondscoach een verbetering.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41549349
Tijdens en na het WK was ik nog 1 van de 10 slechts ofzo die helemaal niets in Van Basten zag en het een slechte coach vond. De rest likte toen nog steeds zn reet omdat het vroeger een goede voetballer was. Nu ineens is het charme-offensief van de knvb en marco uitgewerkt blijkbaar want nu lijkt het eerder erop dat 5 van de 10 het nu met me eens zijn.

Ik snap trouwens niet wat mensen zo charismatisch aan hem vinden. Hij kijkt mensen niet in de ogen aan, lult om alles heen en straalt weinig uit.

En dat hele smoesje van dat ze in ontwikkelfase zijn voor EK slaat nergens op. Als top voetballand moet je gewoon elk toernooi een topploeg hebben. Je kan niet zomaar even een WK als oefentoernooi beschouwen, daar zijn ze te schaars voor.

Over schaars gesproken, waarom is die niet opgesteld? En waarom Van Bronckhorst terug als De Cler het een stuk beter deed? En waarom staat een prutser van een Heitinga er nog in?

Huntelaar niet mee naar het WK nemen was een goed voorbeeld dat elke mongool kan bedenken dat dat een goede zet zou zijn maar dat onze coach het zelf niet in wil zien. Huntelaar hadden we nodig tegen Portugal, geen Dirk Kuijt die tig keer wel in de 16 meter kon schieten maar gewoon recht tegen de keeper schoot, nee we hadden iemand nodig die in de 16 meter voor elke verdediger kan komen en 'm meteen netjes in de hoek plaatst.

Ik wil Guus Hiddink terug 1998 verloren we onterecht, toen had ik echt een passie voor het nederlands elftal want we speelden erg mooi voetbal en daar kon je trots op zijn en daarom was ik toen ook kapot ervan dat wij uitgeschakeld werden. Dit WK kon het me geen reet roesten want we spelen toch slecht.

Nederlands Elftal hoort beste van het beste te zijn en dus ook de beste coach, en dat is Hiddink
  woensdag 6 september 2006 @ 14:40:15 #120
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41549585
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bij HSV heeft hij precies dezelfde rol als die hij morgen bij Oranje krijgt.
Dat hij het bij HSV niet goed doet, is onzin. Nigel de Jong is een van de sterspelers van HSV en speelt daar uitstekend als stofzuiger voor Van der Vaart. Moet je maar eens op het forum van HSV gaan kijken, de fans zijn dik tevreden met Nigel.
2 weken geleden waren ze bij feyenoord ook nog tevreden ove3 rbosschaart
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:51:17 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41549892
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tijdens en na het WK was ik nog 1 van de 10 slechts ofzo die helemaal niets in Van Basten zag en het een slechte coach vond. De rest likte toen nog steeds zn reet omdat het vroeger een goede voetballer was. Nu ineens is het charme-offensief van de knvb en marco uitgewerkt blijkbaar want nu lijkt het eerder erop dat 5 van de 10 het nu met me eens zijn.
Al bij zijn aanstelling uitte ik mijn eerste kritiek, hoe kon de KNVB nou een bondscoach aanstellen, die enkel ervaring had opgedaan bij Jong Ajax? Voor het WK was ik ook fel tegen San Marco en zowat niemand was het met me eens, Oranje had zich namelijk makkelijker dan verwacht geplaatst voor het WK. Tijdens en na het WK kwamen er ineens meer mensen die durfden hun kritiek te uiten, maar ik kan dat alleen maar toejuichen. Hoe meer suppoorters/media zich tegen San Marco keren, hoe sneller er iets zal gebeuren. Vanuit de KNVB of vanuit Marco van Basten zelf, het namelijk een zéér trots persoon.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41549926
Hee ik ben ook al lang tegen hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:57:26 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41550062
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Al bij zijn aanstelling uitte ik mijn eerste kritiek, hoe kon de KNVB nou een bondscoach aanstellen, die enkel ervaring had opgedaan bij Jong Ajax?
Ik vond zijn aanstelling destijds al merkwaardig, zoals ik dat ook bij Rijkaard al vond. Oranje is immers geen proeftuin voor beginnende trainers. De resultaten onder Van Basten waren echter van meet af aan goed en in die zin verdiende hij geen kritiek. Bovendien zat er nog een bepaalde logica in zijn selectiebeleid. Of beter gezegd: dat leek er achter te zitten.

Inmiddels zijn de resultaten echter niet goed meer, raakt het selectiebeleid kant nog wal en lijkt Van basten voornamelijk bezig te zijn met de creatie van een zo weerloos mogelijke selectie. Stuk voor stuk zaken om aan Van Basten te gaan twijfelen en hem het voordeel van de twijfel te ontnemen.
pi_41554772
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Al bij zijn aanstelling uitte ik mijn eerste kritiek, hoe kon de KNVB nou een bondscoach aanstellen, die enkel ervaring had opgedaan bij Jong Ajax? Voor het WK was ik ook fel tegen San Marco en zowat niemand was het met me eens, Oranje had zich namelijk makkelijker dan verwacht geplaatst voor het WK. Tijdens en na het WK kwamen er ineens meer mensen die durfden hun kritiek te uiten, maar ik kan dat alleen maar toejuichen. Hoe meer suppoorters/media zich tegen San Marco keren, hoe sneller er iets zal gebeuren. Vanuit de KNVB of vanuit Marco van Basten zelf, het namelijk een zéér trots persoon.
Ik strijd al vanaf het begin naast je

Eindelijk ook dat het hoge woord en bij Voetbal Insite uitkwam: Wat moeten we met die drollenvanger de zich coach noemt en van niemand wat aantrekt?
Yeah baby Yeah!
pi_41554954
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik vond zijn aanstelling destijds al merkwaardig, zoals ik dat ook bij Rijkaard al vond. Oranje is immers geen proeftuin voor beginnende trainers. De resultaten onder Van Basten waren echter van meet af aan goed en in die zin verdiende hij geen kritiek. Bovendien zat er nog een bepaalde logica in zijn selectiebeleid. Of beter gezegd: dat leek er achter te zitten.

Inmiddels zijn de resultaten echter niet goed meer, raakt het selectiebeleid kant nog wal en lijkt Van basten voornamelijk bezig te zijn met de creatie van een zo weerloos mogelijke selectie. Stuk voor stuk zaken om aan Van Basten te gaan twijfelen en hem het voordeel van de twijfel te ontnemen.
Van Basten heeft zich van meet af aan geprofileerd als zrgdrager voor het geroemde atractieve voetbal waar Nederland ooit om bekend stond. Dat heeft hij in geen enkele wedstrijd laten zien, óók niet tegen Macedonië thuis (tegen een amateurploeg) of uit bij Tsjechië (waar je veel ruimte krijgt) dus toen vond ik hem al ongeschikt, laat staan die lachbuien die ik kreeg toen ik hoorde van zijn aanstelling.
Welke logica kon jij ontwaren in zijn selectiebeledi dan? Dat het ajaxgehalte met de week steeg was de enige logica, maar dat heeft geen zak met voetbal te maken, helemaal als je de prestaties van Ajax destijds in ogenschouw neemt.

Wat kun jij uit je nek kletsen, de prestaties zijn ineens niks meer? Deze 3 punten tegen Luxemburg wrden San Marco 2 jaar terug niet kwalijk genomen, de buit was binnen dus waarom zeuren? De prestaties zijn exact hetzelfde gebleven, alleen nu kijken er een hoop mensen blijkbaar door die roze wolk heen.

Het lijkt me beter dat van Basten eens een jaartje of 2 in Italie gaat golven met zijn oud-kameraden als hij de eieren en rotte tomaten wil ontwijken.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')