Da's Albert Speer, uiteraard. Hitlers architect, de hoogst geplaatste nazi die na de oorlog, en na een gevangenisstraf, weer vrij man werd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef Oxyligen het volgende:
Speer?
Het schiet me net te binnen, maar het staat er alquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef Oxyligen het volgende:
Speer?
Dude ik ben net wakker en heb de vraag niet eens gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef pyl het volgende:
Rommel heeft de oorlog ook niet overleefd, Jajong.
Serie over Speer laatst niet gezien dan, zeker?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het schiet me net te binnen, maar het staat er al
Albert Speer inderdaad...
en ik heb nooit begrepen wat hem bezielde om met zo iemand de dialoog aan te gaan.
Ik zag zijn boeken na het lezen van deze toch in een ander daglicht.
nee, dat heb ik inderdaad gemist..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Serie over Speer laatst niet gezien dan, zeker?
Werd om gevraagd in vorig topic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
Cabaret?
Was mijn manier om te zeggen dat ik het niet wist.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
Het gaat niet om het schilderij, maar om meneer ..
Tuurlijk, de schrijver van het standaardwerk over de cabaretgeschiedenis En nu de moraal van dit lied. 75 jaar Nederlands cabaret.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef buzzer het volgende:
Wim Ibo
Vragen en punten graag in boldquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
Volgende vraag:
Wat is de titel van het Franse Volkslied ?
okequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragen en punten graag in bold
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
oke
Het is eigenlijk voor het eerst dat ik hier kom gluren. Leuk spel
Zoek je nu een locatie of een gebeeurtenis?quote:
Whehehe!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
terugkeer van napoleon bonaparte?
Dolle hond +1quote:De Route Napoleon is een toeristische route in het zuiden van Frankrijk. Ze werd in 1932 geopend en gaat terug op het historische traject dat Napoleon Bonaparte volgde toen hij terugkeerde uit ballingschap van het eiland Elba. De route wordt gemarkeerd met het adelaarsteken.
Napoleon ontscheepte op 1 maart 1815 in Golfe-Juan nabij Cannes, in gezelschap van een aantal getrouwen die hem steunden bij het heroveren van zijn keizertitel. Napoleon reist via de bergen naar Lyon om zo eventueel verzet van koningsgezinde dorpen in de Rhône-vallei te ontlopen. De Route Napoleon is daarom de slingerweg die de Middenlandse zee met Grenoble verbindt, onder meer via Grasse, Digne en Gap.
Tijdens zijn reis groeit de groep sympathisanten alsmaar aan, zodat hij na zes dagen als een volksheld in Parijs aankomt.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Welkom
Heb je de OP gelezen en Eisbär geluisterd?
Mijn collega is gillend het kantoor uitgerendquote:
sorry.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef pyl het volgende:
Geen idee, dolle. Je vraag is trouwens op twee manieren te lezen. Gaat het nu om de opvolger van Rhodes of om de voorganger?![]()
helaas, deze nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef Homdeck het volgende:
Clemence Ros (of Ross)
dit is best pittig
huh, die is toch staatssecretarisquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas, deze niet
we staan nog op 1
verder staan we nu dan op 4quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
Ik kan dit niet. Ik ben hiervoor niet in de weg gelegd. Ik kom tot vier. Wie ze wil mag ze hebben:
Chris Rock
Cecil Rhodes
Christopher Robbin
Carl Roebuck
dat is 5quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Christopher Reeves
Carl Roebuck's The world of Ancient Times is een begrip hoor dolle.quote:Carl A. Roebuck, archaeologist, ancient historian and classicist, died on December 30, 1999. Carl was a pioneer in combining physical and textual evidence, examining the interaction between all basic aspects of a society, and digging to the roots of developments.
die van de black crowes vind ik niet bij de eerste 100.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Chris Robinson (Black Crowes)
Carl Rogers (filosoof/psycholoog)
ik geloof je wel. maar ik heb criteria aangegeven die ik hanteer om zo objectief mogelijk te kunnen oordelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij is ook ex-man van actrice Kate Hudson.
dat is idd 10.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef erkel het volgende:
Condoleeza Rice (die zwarte vant Witte Huis)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
best pittig, maar wel een leuke vraag![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
best pittig, maar wel een leuke vraag![]()
sehr gutquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Homdeck het volgende:
angela merkel
das 2 en 3quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Canada, New Zealand.
Bahama's, Jamaica en Barbados zijn 4, 5 en 6.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef pyl het volgende:
Australië, Canada, Bahama's, Nieuw Zeeland, Jamaica, Barbados
zijn al genoemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
canada
noord ierland?
barbados
nieuw zeeland
bahama's
jamaica
die is niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef Oxyligen het volgende:
Brits Guyana.
hmmm ja daar ga ik zelf de fout in. ik bedoelde in mijn vraag eigenlijk Verenigd Koninkrijk. Ik zal voor mijn fouten boeten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef pyl het volgende:
Homdeck: Noord-Ierland (van dolle-hond) was nog niet genoemd. Dat valt namelijk niet onder Groot-Brittannië, wel onder het Verenigd Koninkrijk. Anderzijds is het geen "land".
Lastig.
die was ook goed, evenals grenada, saint lucia, saint kitts & nevins, saint vincent, salomonseilanden, tuvalu, antigua en barbuda en belize.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dan New Guinea
tja ik heb niet zoveel keusquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
te flauw
Eigenlijk is het geen land. dus je hebt keuze zatquote:
ja dat is ook zo. ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen land. dus je hebt keuze zat
nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:33 schreef macondo het volgende:
PLaymobiel
dat zou nog best eens kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Homdeck het volgende:
het is van snoepjes volgens mij. haribo?
iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Homdeck het volgende:
het is van snoepjes volgens mij. haribo?
Je was zeker oude films aan het kijken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
Shit, dat had ik geweten. Hans Riegel Bonn. Ik heb er ooit eens een verslag over gemaakt![]()
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je was zeker oude films aan het kijken?![]()
Ik ben blij dat mij dat gelukt is voordat deze reeks bestondquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.
Aah..nog veel belangrijker dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.
das 1quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
andre hazes?
das 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef wimbo het volgende:
Guusje Nederhorst?
das 3quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Van Gogh
2005quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Rinus Michels?
4, 5 en 6quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef pyl het volgende:
Na mij de zondvloed:
Theo van Gogh, Prins Bernard, Prinses Juliana, André Hazes, Gerrie Kneteman
das 7quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef Asmodian het volgende:
Fanny Blankers-Koen, Theo van Gogh
en dat is 8quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Asmodian het volgende:
Was Endstra niet ook in 2004?
Yay!quote:
Eensch!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Categorie: films uit 2006 of 2005
Sjips, ik wist niet dat jij er ook wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef Jajong het volgende:
Gamesvraag.
Helemaal juist!quote:
Ik ook altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ook wel voor een gamesvraag
Ah...foute vraag. Dat betekend gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, ik vergat Martin Erkamps nog. Het waren natuurlijk 5 ontvoerders
Goed dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ook wel voor een gamesvraag
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, ik vergat Martin Erkamps nog. Het waren natuurlijk 5 ontvoerders
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oooooo.... Asmo maakt een fout
Hoi Asmo, alles goed?
Juist!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef Asmodian het volgende:
Jones in the Fast Lane!
Ik ben gewoon een saai persoonquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef Jajong het volgende:
Ik speelde nooit van die saaie spelletjes
Yhey!quote:
Dus je hebt 3 topics geteld?quote:
Heb jij ooit de Broken Sword serie gespeeld?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: Adventure games...bestaan ze nog?
Dat zijn er 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Jajong het volgende:
TIM ( Incredible Machine )
Leisure Suit Larry
... Ik ben niet zo van de Sierra games
Geweldig Etceteraquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
civilization - Microprose
railroad tycoon Microprose
LSL
monkey island Lucas
lemmings Rockstar - voorheen DMA
Manhunter heeft maar twee delen, maar SQ, KQ en PQ maken samen 5quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef klenski het volgende:
Space Quest, Kings Quest, Police Quest, Leisuresuite Larry, Manhunter
Goblins was inderdaad van Dynamix, een onderdeel van Sierraquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Goblins trouwens ook! put put is fout :
Heej MaJo!quote:
Kan ik die bekomen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goblins was inderdaad van Dynamix, een onderdeel van Sierra. Die 3 spellen staan nog steeds op mijn computer
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goblins was inderdaad van Dynamix Coktel Vision, een onderdeel van Sierra. Die 3 spellen staan nog steeds op mijn computer
quote:
Ja, hoor 'ns - zo blijft Sinterklaas het hele jaar bezigquote:
My bad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Asmodian het volgende:
Die vraag is al gesteld: Manny
Ik wil het puntje best, daar niet vanquote:
Alleen de vorige inderdaad. Ik heb 241 geteld, jij nu 242 en de volgende telt dit topic. Ik had alleen 2 topics neergezet zodat degene die de volgende opent wist dat hij dus zowel deze als de vorige moest tellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen de vorige
ik dacht dat die anderen al gedaan waren
Ik ga voor je op zoekquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Als sinterklaas toch aan het uitdelen is zou ik vragen of ik op de een of andere manier Keen kan verkrijgen? Geweldig spel
Hoeft ook helemaal niet klenski, daar zijn de oldbies voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef klenski het volgende:
mja, ik kan me er maar niet toe zetten om alle 240 topics waar ik niet aan heb meegedaan, door te lezen en te noteren wat al gevraagd is... gek is dat..
even een nieuwe broeden..
en je had jones in the fast lane ook zei je?quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, voor ik je verkeerd begrijpálle topics tot en met 242 zijn nu geteld?
Ik heb Keen 1 & 4 net voor je gedownload. Kan je op MSN komen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Als sinterklaas toch aan het uitdelen is zou ik vragen of ik op de een of andere manier Keen kan verkrijgen? Geweldig spel
Jazekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en je had jones in the fast lane ook zei je?![]()
okayquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maak jij er dan even puntentelling na topic 242 van?
Als Sinterklaas dan toch bezig ik zou ik die graag ook weer willen krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net dat Keen 1 en 4 legaal te downloaden zijn, respectievelijk hier en hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Sinterklaas dan toch bezig ik zou ik die graag ook weer willen krijgen
Zit op de verkeerde computerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb Keen 1 & 4 net voor je gedownload. Kan je op MSN komen?
Gmail houdt er niet zo van om zipjes te mailen waar exe-bestanden in zitten. Maar daar kan ik wel wat op vinden. Stuur maar een mailtje naar asmodian1@gmail.com en het komt jouw kant opquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en je had jones in the fast lane ook zei je?![]()
MaJo +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
Hugo Boss?
Zo gaat het al 243 topics - had je daar problemen mee?quote:
Zo te zien zijn dat de shareware versies?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zie net dat Keen 1 en 4 legaal te downloaden zijn, respectievelijk hier en hier
ik wil gewoon een nieuwe vraag, ga daarna maar lekker verderquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo gaat het al 243 topics - had je daar problemen mee?
Dank uquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zie net dat Keen 1 en 4 legaal te downloaden zijn, respectievelijk hier en hier
een ongestelde vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
Jee
Een cryptische vraag: het is rood en het vliegt door de tweede kamer
Yepquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef Homdeck het volgende:
een ongestelde vraag
ongestelde vraag...oudquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
Jee
Een cryptische vraag: het is rood en het vliegt door de tweede kamer
Dat is ook een goedequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
sp-tomaat?
das iig de orgineelstequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
sp-tomaat?
Is bijna uit dezelfde categorie als: "Wat bewaarden de oude Germanen in hun heilige wouden?"quote:
Weet em nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef klenski het volgende:
[..]
Is bijna uit dezelfde categorie als: "Wat bewaarden de oude Germanen in hun heilige wouden?"
die is al (on)gesteldquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef Homdeck het volgende:
Welke Nederlander werd ooit sterkste man ter wereld?
Aangezien het zo recent is gevraagd zeg ik jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Homdeck het volgende:
echt waarmoet ik een nieuwe vraag stellen?
Samequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef Asmodian het volgende:
Sjips. Die is een paar dagen geleden nog gesteld en ik weet 'm al niet meer
Thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Asmodian het volgende:
Nembrionic & Homdeck: Daaaaaar wordt aan de deur geklopt
Vet. Ik zie Joust er tussen staan. Heerlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben nu trouwens dit aan't downloaden:
Supersheep +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Supersheep het volgende:
Berend Venenberg?
Ja, ik stond op 101 punten, maar nu niet meerquote:
Stanley_Climbfall +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beatles- let It Be
Top!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mag in november weer de mooie reis naar Utrecht maken. Op de 4e dag van die maand staat de onovertroffen India.Arie (niet te verwarren met indie...) in Vredenburg...
Let it be is toch echt door Macca geschreven en uitgevoerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef klenski het volgende:
oh je bedoelde Wie het speelde, niet wie het schreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |