Zoek je nu een locatie of een gebeeurtenis?quote:
Whehehe!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
terugkeer van napoleon bonaparte?
Dolle hond +1quote:De Route Napoleon is een toeristische route in het zuiden van Frankrijk. Ze werd in 1932 geopend en gaat terug op het historische traject dat Napoleon Bonaparte volgde toen hij terugkeerde uit ballingschap van het eiland Elba. De route wordt gemarkeerd met het adelaarsteken.
Napoleon ontscheepte op 1 maart 1815 in Golfe-Juan nabij Cannes, in gezelschap van een aantal getrouwen die hem steunden bij het heroveren van zijn keizertitel. Napoleon reist via de bergen naar Lyon om zo eventueel verzet van koningsgezinde dorpen in de Rhône-vallei te ontlopen. De Route Napoleon is daarom de slingerweg die de Middenlandse zee met Grenoble verbindt, onder meer via Grasse, Digne en Gap.
Tijdens zijn reis groeit de groep sympathisanten alsmaar aan, zodat hij na zes dagen als een volksheld in Parijs aankomt.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Welkom
Heb je de OP gelezen en Eisbär geluisterd?
Mijn collega is gillend het kantoor uitgerendquote:
sorry.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef pyl het volgende:
Geen idee, dolle. Je vraag is trouwens op twee manieren te lezen. Gaat het nu om de opvolger van Rhodes of om de voorganger?![]()
helaas, deze nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef Homdeck het volgende:
Clemence Ros (of Ross)
dit is best pittig
huh, die is toch staatssecretarisquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas, deze niet
we staan nog op 1
verder staan we nu dan op 4quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
Ik kan dit niet. Ik ben hiervoor niet in de weg gelegd. Ik kom tot vier. Wie ze wil mag ze hebben:
Chris Rock
Cecil Rhodes
Christopher Robbin
Carl Roebuck
dat is 5quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Christopher Reeves
Carl Roebuck's The world of Ancient Times is een begrip hoor dolle.quote:Carl A. Roebuck, archaeologist, ancient historian and classicist, died on December 30, 1999. Carl was a pioneer in combining physical and textual evidence, examining the interaction between all basic aspects of a society, and digging to the roots of developments.
die van de black crowes vind ik niet bij de eerste 100.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Chris Robinson (Black Crowes)
Carl Rogers (filosoof/psycholoog)
ik geloof je wel. maar ik heb criteria aangegeven die ik hanteer om zo objectief mogelijk te kunnen oordelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij is ook ex-man van actrice Kate Hudson.
dat is idd 10.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef erkel het volgende:
Condoleeza Rice (die zwarte vant Witte Huis)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
best pittig, maar wel een leuke vraag![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
best pittig, maar wel een leuke vraag![]()
sehr gutquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Homdeck het volgende:
angela merkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |