quote:Je hebt al je eigen topic met je Van Basten-gezeur, begin er hier dan niet ook over.
Dit is het Ajax-topic en voor ons is Marco een held (Europa Cup II). Kan mij het ene fuck schelen wat hij doet bij dat oninteressante Nederlands elftal. Over paar jaar opvolger Henk ten Cate!
Marco, Marco... Marco, Marco... Marco, Marco... We worden kampioen
![]()
Iemand nog herhaling Holland Sport-linkje?
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt (quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ja, Vitesse is zondag alweer.
Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen dat ik daadwerkelijk elke thuiswedstrijd ga
quote:zodat jullie er morgen speciaal vroeg voor uit bed kunnen komen![]()
Morgen ochtend 5 jaar 410 dvd teaser online op www.vak410.nl ,gehost door AjaxFilmSite.
Gemaakt door: Markos & mij.
EDIT: MEER INFO MORGEN ONLINE
Ik hoop ook nog wat bieries te nuttigen in het home...tussen 12 en 13 uur aanwezig denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt () eigenlijk is.
Ik ben benieuwd wie jullie beide zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt () eigenlijk is.
Er staat nog niks op AFS hoor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Van 410-forum @ Mon Sep 04, 2006 7:32 pm
[..]
Whehe. Ik kan wel wat eerder gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je normaal nooit bier drinken dan voor de match?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan wel wat eerder gaan![]()
Sowieso probeer ik altijd nuchter de wedstrijd te kijken; althans, geen bierquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ga je normaal nooit bier drinken dan voor de match?
Ik wil Montana en Thunderstruck ook wel eens meeten
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
Enige waar ik benieuwd naar ben zijn Bananenman, Bolluh en JaWi![]()
Who knows we might meet in the near future
Blue Parrot staat bekend als de kleuterkroeg Sethjequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:45 schreef Sethje het volgende:
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..
Hehe ja klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blue Parrot staat bekend als de kleuterkroeg Sethje
Daar komen de 14-15-16 jarige zich inderdaad op Vrijdagmiddag zat "zuipen" aan 3 biertjes
Jij durft, in een stad waar ze geen verstand van voetbal hebben op die enkeling na die weet hoe de kleuren rood en wit gedragen moeten wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..
Wat is er mis met 14-15-16-jarige meisjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar komen de 14-15-16 jarige zich inderdaad op Vrijdagmiddag zat "zuipen" aan 3 biertjes
Niet alleen de Blue Parrot, loop De Schoen eens binnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
krijg jij ook nog bier van JaWi?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg jij ook nog bier van JaWi?
Discussier lekker meequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn? Over aantal prijzen praten we niet, want daar lopen jullie al 30 jaar achter op ons.
Jullie gooien het dan altijd op het 'trouwe' publiek. Maar waarom wijzen de getallen dan uit dat er de laatste 10 jaar (sinds dien heeft Ajax pas een stadion voor 50.000+, dus daarvoor kan je niet vergelijken en bovendien zat het Olympisch Stadion (60.000+) altijd vol áls we daar speelden) veel meer bezoekers zijn bij Ajax. Ook in de slechte tijden gemiddeld nog meer.
Kom eens met bewijzen, want alles spreekt tegen jullie: onderzoek weer uit dat 30 procent van de Nederlanders voor Ajax is, terwijl Feyenoord ver achter bleef. Ajax trekt al jaren structureel meer bezoekers en Ajax heeft al jaren veel meer seizoenskaarthouders. Alleen de open dag wordt bij jullie vaak drukker bezocht, maar zou dat ook niet komen omdat het gratis is?
Als ik die discussie verloren wordt, gooien jullie het vaak op fanatieker publiek. Daarvoor moeten we voor bewijs denk ik naar uitwedstrijden gaan. Waarom zijn onze uitvakken dan net als die van jullie bijna altijd vol? Met een bekerfinale zitten er 15.000 joden in De Kuip, daarmee wordt dat gelul ook weer ontkracht.
Meer op http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3016.php
Laat Roger idd, maar eens een paar keer spelen. Ik heb geen idee hoe hij er nu voorstaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:08 schreef Sethje het volgende:
Ja dat wel, maar Roger speelde erg lekker tegen NAC hij heeft een betere trap als Hedwiges
Doe maar niet. De meesten hier kunnen niet normaal discussieren in dat topic en na 5 flames is de lol er meestal wel weer af en wordt het een beetje kansloosquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #204: Met fictieve hattricks!
[..]
Discussier lekker mee
Kolere, dat is slecht Nederlands..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #204: Met fictieve hattricks!
[..]
Discussier lekker mee
Gaat niet door... en anders zou jij heengaan zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoorde hier het gerucht op de werkvloer dat mocht het doorgaan (van die portugese ploegen) dat we dan in de plaats van Benfica zouden komen.... Dat betekend: KOPENHAGEN !!!
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat niet door... en anders zou jij heengaan zeker
betekent
Dat zou een grap zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoorde hier het gerucht op de werkvloer dat mocht het doorgaan (van die portugese ploegen) dat we dan in de plaats van Benfica zouden komen.... Dat betekend: KOPENHAGEN !!!
wat een onzin. Kut modquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Een tvp en reacties daarop verwijderd. TVP's in deze vorm zijn niet toegestaan.
Heetwijf, ze roepen je!quote:
Heetwijf is een nep stele2 supporterquote:
Heel goed! Iedereen ontopic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Een tvp en reacties daarop verwijderd. TVP's in deze vorm zijn niet toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Oke. Is dit de grijze:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
De grijze en de licht-blauw/witte alleen
Of is dit al langs geweest?quote:FIFA beslist na eerste CL-ronde over uitsluiting Portugal
Alle betrouwbare persbureaus waaronder het ANP melden dat de Portugese voetbalbond van de FIFA tien dagen de tijd gekregen om de Portugese teams in de internationale competities te behouden. De Portugese bond moet dan wel voorkomen dat Gil Vicente de verplichte degradatie bij de burgerrechter aanvecht. Indien dat op 14 september niet is gelukt, dan zou een nu al ingestelde sanctie van uitsluiting van Portugese clubs en Portugese nationale elftallen van het internationale voetbal automatisch in werking treden.
Echter, de beslissing van de FIFA valt een dag na de eerste ronde van de Champions league. Zoals bekend is Ajax een van de gegadigden om de eventueel open plekken die er in de Champions League ontstaan te vullen. na de eerste speelronde lijkt het echter heel vreemd dat teams nog vervangen worden.
roger had van mij al veel eerder mogen spelen, maduro vind ik op het moment niet echt sterkquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef jna het volgende:
Van mij mag Roger starten tegen vitesse.
maduro is al bijna een jaar niet echt sterkquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
roger had van mij al veel eerder mogen spelen, maduro vind ik op het moment niet echt sterk
Sprak net een van die gasten van AFS op MSN. Er waren wat probleempjes maar hij komt er nu zo'n beetje op as we speak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef Ordinair het volgende:
Waar is die teaser nou?
quote:Van Geel (Ajax): "België barst van talenten"
Meerdere jaren achtereen is de pers en het publiek niet mild geweest over de prestatie's van het nationale elftal van België. De Technisch directeur van Ajax, Martin van Geel is echter van mening dat in België zeer veel talenten aanwezig zijn.
Martin van Geel vertelde het volgende tegenover de Belgische krant "Het Nieuwsblad" over de vele talenten die het land rijk is en waarom ze in Nederland vaak pas doorbreken: "Jongere spelers krijgen in Nederland gewoon sneller hun kans en dat is het verschil. België barst van het talent. In Nederland kost het ook veel meer om een niet-EU-speler op te stellen. Een situatie zoals bij Beveren, dat is schrijnend. Hier zou dat niet aanvaard worden. Die club zou afgemaakt worden. In Nederland, in België, in China: overal lopen goeie voetballers rond. Maar je moet de jeugd een kans geven. Alleen door op het hoogste niveau te spelen, kunnen ze beter worden. Als zo'n gast drie keer voor de poort van het eerste elftal blijft staan, verliest hij de moed om voort te doen. Opleiding is voor ons ook een sleutelwoord. Bij Ajax werken we samen met een aantal scholen, waar het lessenrooster is afgestemd op de trainingen."
De Ceulaer, Derijckquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:13 schreef Nashje het volgende:
Belgie barst van Talenten
je vergeet Bob Peetersquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://www.voetbalzone.nl/images/uplimages/pu_groot_kluivert.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Over twee jaar Huntelaar opvolgen, want dit shirt staat hem niet
Mooi filmpje, redelijke sfeer. Wat komt er eigenlijk allemaal op de dvd te staan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef DragonChaser het volgende:
Trailer staat erop http://www.vak410.nl/.
ff refreshen as je m niet ziet
Foto's op aanvraag bij diverse instantiesquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef super-mario het volgende:
trailer is dope! Word een mooie dvd als ik het zo zie!
http://www.vpro.nl/programma/hollandsport/afleveringen/29797086/media/29962580/quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Xrenity het volgende:
ten Cate was mooi gister bij Holland Sport
wat dacht je van "requiem for a dream main theme"?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef stefmans het volgende:
Weet iemand hoe dat dat liedje heet onder die trailer ik meen dat het op de OST van Requiem for a dream stond?
moet je wel weten of het wel die film wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat dacht je van "requiem for a dream main theme"?
ja dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
moet je wel weten of het wel die film was![]()
Idd, hij was ineens kwijt ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef devv05 het volgende:
Hij is vet. Jammer dat de DVD naar Kopenhagen niet in onze bus gedraaid werd, in die andere hebben ze 'm wel gezien.
Dan kom ik ook ff buurtenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan wel wat eerder gaan![]()
Ik wil nooit een wedstrijd nuchter kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sowieso probeer ik altijd nuchter de wedstrijd te kijken; althans, geen bier. Twee keer een wedstrijd knetterlam gezien, dat vond ik niet zo'n succes. Ik probeer toch wel redelijk wat voetbal mee te pakken
Normaal ging ik altijd alleen de wat leukere wedstrijden (klassiekers, CL, Heerenveen, Vitesse, Utrecht), en dan met een vriend of mijn broer; en dan waren we altijd net op tijd. Nu heb ik de seizoenskaart van een vriend overgenomen en ken ik alleen de vriend van hem waarmee hij altijd ging, en waarbij ik dus nu altijd sta.
Dus nee.
bijna het is alweer vrijdagquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:16 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben lam. is het al zondag?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef JaWi het volgende:
Ja, hij komt niet voor het voetbal lalala.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:34 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:36 schreef -Wolf- het volgende:
sterf
Die lijstquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Ordinair het volgende:
2 plaatsen gestegen op de wereldranglijst! (25 > 23)
Van mij hoeft het nietquote:5/9/2006 - Woordvoerder UEFA: CL-groep met 3 deelnemers serieuze optie
(Gepost door RvN)
Indien de FIFA de geplande sanctie tegen het Portugese voetbal zal doorzetten en daar lijkt het op aan te koersen indien de rechtzaak in portugal niet wordt ingetrokken, dan is het nog allerminst zeker of Ajax alsnog een plaats in de Champions league wordt gegund. Een woordvoerder van de UEFA liet weten dat de bond dan een beslissing zal moeten nemen of het verder gaat met drie groepen van drie clubs of dat het vervangers zal aanwijzen. In dat laatste geval is Ajax een zeer serieuze gegadigde. Aangezien de beslissing van de FIFA echter op 14 september valt, na de eerste speelronde in de Champions League, zou het voor de UEFA een makkelijker beslissing zijn om door te gaan met drie clubs.
Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef manny het volgende:
laten we eerst maar een serie neerzetten in de competitie en een paar rondes europees doorkomen. Er zitten echt wel sterkere clubs dan Kopenhagen in de UEFA.
ik hoop het ook. ik denk van niet. We spelen al 3 seizoenen erg matig. Ik zie de grote ommekeer nog niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de uefa cup treurig.
Liever Milan of Inter of Real of Arsenal of Man UTD. Als clubs uit het Oost-blokquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.
Door de salonremise tegen groningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee.
Zou zeker mooi zijn, maar volgens mij was de 3-0 tegen Heerenveen op hetzelfde moment niet genoeg voor het kampioenschap. Dan hadden we met 4-0 of 5-0 moeten winnen geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Door de salonremise tegen groningen![]()
Wat had het mooi geweest als een groningse speler in de laatste seconden had gescoord, maar ze waren te laf om geschiedenis te kunnen schrijven.
Correct.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
Ehhh, West Ham is in Londenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee. VdV was toen in topvorm, Sneijder kwam kijken, Maxwell, Trabelsi, Galasek, Chivu, Zlatan, Van der Meyde en zelfs Litmanen waren er nog... Prachtig voetbal lieten ze zien. Menig tegenstander werd met 5-0 opgerold in de Arena. Het jaar daarop werden we wél kampioen, maar was het voetbal zelf een stuk minder.
Toch raar hoe zoiets kan lopen...
Palermo lijkt me stoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Bananenman het volgende:
Je quote én de verkeerde én je moet eens leren lezen
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
BTW; Zie nu de nieuwsgroepen voor erg vette dvd's ; Orange Violence, CHelsea Headhunters, The Peoples game...
Ik wil jullie dit natuurlijk niet onthouden ..het zijn docus in de trend van![]()
![]()
Zondag nog in home?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Na een avondje Volendam zal ik zondag nog best onder invloed zijn, mooie bodem dus.
Moeten jullie geen bandieri's knutselen?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Bananenman het volgende:
Wordt steeds drukker hier met al die 410'ers
Als je het hele gebeuren niet begrijpt zul je het inderdaad wel een kutfilm vinden ja.quote:
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je het hele gebeuren niet begrijpt zul je het inderdaad wel een kutfilm vinden ja.
Al vind ik FF wel iets leuker.
Stumper....quote:Op woensdag 6 september 2006 10:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.
quote:Maduro voelt zich sterker worden
05 sep 2006
Het was een wijs besluit om nu eens niet met het Nederlands elftal op stap te gaan en het vermoeide lichaam tot rust te laten komen. Dat ziet Hedwiges Maduro zelf ook wel in.
Het doet hem geen pijn om vier van zijn ploeggenoten in het oranje te zien, terwijl hij zelf gewoon in clubtenue op het trainingsveld staat. Zelf had Hedwiges Maduro ook wel in de gaten dat het verstandiger was om lijf en leden nu eens te ontzien, in plaats van met het Nederlands elftal twee EK-kwalificatiewedstrijden af te werken. Ajax’ trainer Henk ten Cate kwam met het voorstel om de jonge middenvelder te sparen voor de interlands tegen Luxemburg en Wit-Rusland, maar anders had Maduro het waarschijnlijk zelf wel geopperd. ,,Het is altijd een eer om voor je land te kunnen spelen, maar soms is luisteren naar je lichaam verstandiger’’, aldus Maduro na de middagtraining op dinsdag. Hij was afgepeigerd na een lang en intensief voetbaljaar, maar toch probeerde de Almeerder bij Ajax gewoon de draad weer op te pakken. ,,Afgelopen seizoen is slopend geweest voor mij. Ik had maar een korte vakantie na het jeugd-WK, heb daarna heel veel wedstrijden met Ajax 1 gespeeld en toen kwam ook nog het WK in Duitsland er achteraan. Mijn lijf wilde niet meer en dat is eigenlijk niet meer dan logisch.’’
De vermoeidheid werkte zichtbaar door in Maduro’s vorm, die in de eerste weken nog verre van optimaal was. De nieuwe technische staf schenkt hem desondanks het volle vertrouwen, zo blijkt ook op het trainingsveld. Meer dan alle andere spelers krijgt Maduro reacties op wat hij doet. Henk ten Cate geeft hem aanwijzingen als hij twijfelt en complimenten als hij de opdracht perfect uitvoert, maar de trainer levert ook voor iedereen hoorbare kritiek als de speler laks of te afwachtend is. Maduro is blij met de vele aandacht die hij krijgt. ,,Hij doet het om mij beter te maken, dus dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik weet ook dat de trainer het goed met mij voor heeft, anders zou hij zijn energie wel aan iemand anders besteden. Dat zou een slecht teken zijn, als hij niet met je praat.’’
Alhoewel het er tijdens de middagsessie naast de ArenA pittig aan toe gaat, valt het plezier van een ieders gezicht te lezen. De hoofdmoot van de training bestaat uit korte, intensieve wedstrijdjes, tussen spelers onderling, maar ook tussen tweetallen en trio’s. Alle resultaten worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld en verwerkt tot een totaalklassement. Dat lijkt te worden gewonnen door Maduro, maar Alfons Groenendijk beslist anders. Precies op het moment dat de 21-jarige voor open doel wil uithalen voor het winnende doelpunt in zijn tweestrijd met Olaf Lindenbergh, fluit de als scheidsrechter fungerende Groenendijk voor het einde. Maduro kan het niet geloven, grijpt naar zijn hoofd en maakt in het daarop volgende kwartier voortdurend zijn afkeur duidelijk.
Tijdens de wedstrijdjes dragen alle spelers een hartslagmeter, zodat de trainers naderhand precies kunnen zien hoe hun conditie er voor staat. Bij Maduro is die inmiddels bijna weer op het gewenste peil, zegt hij zelf. ,,Ik heb de afgelopen tijd veel met de hersteltrainer gewerkt. Allemaal kort sprintwerk, waarbij je benen flink verzuren. Hoe vaker je dat doet, hoe langer het duurt voordat je benen vollopen. Ik voel me nu echt sterk. Vandaag merkte ik ook dat ik me nog redelijk fris voelde, terwijl we toch hard hebben getraind.’’
AJAX.NL
Tja...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.
Tuig, dat is het.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Bananenman het volgende:
Wordt steeds drukker hier met al die 410'ers
Absoluut! Komen we weer eens ergens anders.quote:
Dat zou ik niet op een spandoek zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Absoluut! Komen we weer eens ergens anders.
AFCA: We're follow you everywhere!
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op een spandoek zetten![]()
En zoiets moeten jullie bij elkaar kopenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
Die goeie oude tijd toch altijd maar weer
Nee hoor, transfervrijquote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Freak187 het volgende:
[..]
En zoiets moeten jullie bij elkaar kopen![]()
Is het nú alweer tijd voor deze discussie.....quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, transfervrij
Jullie zijn de club die 2 oud PSV'ers gekocht hebben voor respectievelijk 3 en 9 miljoen Euro
Ik begon er niet over......quote:Op woensdag 6 september 2006 11:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is het nú alweer tijd voor deze discussie.....
Laat die oude koeien toch eens met rust man.......![]()
"Mama, maar hij begon........."quote:
Let op, nu komt het verhaal dat Huntelaar de C,B en A jeugd heeft doorlopen bij psvquote:Op woensdag 6 september 2006 11:56 schreef Freak187 het volgende:
Waar moet ik beginnen voor de lange lijst Ajacieden die richting Eindhoven gingen?
En Huntelaar een oud psv'er noemen slaat nergens op. Jullie hebben bijna niks gevangen voor hem en van de jaren die hij in jullie jeugdopleiding zat, was hij telkens uitgeleend. Maar ik begrijp dat jullie dat als een echte psv'er beschouwen...
Graagquote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja of niet en kappen we met de 3000ste discussie over hetzelfde onderwerp.
Wesley?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Badabingea het volgende:
Kijken wat onze godenzoon doet vanavond.
en de mijnequote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen is dat kraagje niet mooi d_p_g... Maar dat is mijn bescheiden mening.
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef PLAE@ het volgende:
Binnenkort Sneijder weer totaal uit vorm aangezien hij er weer overheen mag thuis![]()
Zou kunnen Erikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef PLAE@ het volgende:
pyth ik heb je al eens gezien. Bij dpv. 1.5 jaar terug ofzo in Vleuten. Volgens mij liep ik met een ajax sjaal rond daar.
Ken wel kloppen he.![]()
Blijkbaar... laatste jaar ajax oid. Waarom draagt ie die bril (en doet ie het nu nog steeds?)quote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Speelde hij toen al met een bril!
Ik kon het me ook niet herinneren. Ik dacht dat de eerste wedstrijd dat hij met bril speelde die wedstrijd tussen Nederland en België was die eindigde in 5-5 (2 goals van Davids).quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef PLAE@ het volgende:
Nee die is er op gefotoshopped![]()
ja blijkbaar. Herinnerde ik me ook niet.
Wesley zal nog zeker een paar weekjes moeten wachten denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.
Ja. Hij was toen net geopereerd aan zijn ogen. Vandaar die bril. Dat wordt nog gezegt op een videoband van het seizoen '94-'95. Vandaar dat ik het weetquote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Speelde hij toen al met een bril!
Bij die foto droeg hij die bril omdat hij net een oogoperatie had gehad. Nu draagt hij nog steeds brillen, zij het iets modieuzer, i.v.m. oogziekte die hij heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom draagt ie die bril (en doet ie het nu nog steeds?)
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Hij was toen net geopereerd aan zijn ogen. Vandaar die bril. Dat wordt nog gezegt op een videoband van het seizoen '94-'95. Vandaar dat ik het weet![]()
Damn, oogziekte das wel zuur. Die bril zal dan denk ik als bescherming zijn bij de wedstrijden? Ik zie hem nl ook vaak zat zonder bril...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij die foto droeg hij die bril omdat hij net een oogoperatie had gehad. Nu draagt hij nog steeds brillen, zij het iets modieuzer, i.v.m. oogziekte die hij heeft.
Op de fiets ook. Van die kutvliegjes bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 6 september 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij wedstrijden loop je natuurlijk altijd het risico iets in je oog te krijgen...
Ik kan me een fietsende Edgar Davids dan ook moeilijk voorstellen...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Op de fiets ook. Van die kutvliegjes bijvoorbeeld..
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef kalinho het volgende:
weet iemand waar ik die foto van Jaap Stam kan zien dattie met een boze kop op een interspeler afkomt? Tijdens het A'dam Tournament
Eerder deze wss.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bedoel je?
quote:FC Utrecht -AFC Ajax
30 aug 2006Eredivisie
Zo. 1 oktober 12.30 uur
Stadion Galgenwaard
Max. 1 per uitkaart
Verplichte buscombi
Start voorverkoop vanaf zaterdag 9 september 10.00 uur
Prijs Omwisselbiljet:
¤ 26,00
Start voorverkoop via TicketBox
Vanaf za. 9-9 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 16-9 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop:
Za. 23-9 18.00 uur
Zaterdagochtend dus niet vergeten kaarten te (laten) halen, kijken hoeveel stoeltjes er ditmaal heelblijven.quote:
Boefjesquote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef JaWi het volgende:
Ik wilde net zeggen, is het weer inclusief stoeltje of niet.
Misschien blijft er dit jaar iets van het uitvak heel.
Damn, misschien moet ik wat beter lezen! Zie nu inderdaad dat ik zaterdag over een week pas kaarten kan (laten) halen. Voorrangsuitkaart wordt hem niet, ga zo'n zes á zeven uitwedstrijden per seizoen, dus gaat niet lukken. Zelf woon ik sinds kort op 50 meter afstand van een tickutbox, ideaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
vroeg me bed uit![]()
Heb je een voorrangsuitkaart montana?
Zitten die bekerwedstrijden nou wel of niet bij die scanputen?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Damn, misschien moet ik wat beter lezen! Zie nu inderdaad dat ik zaterdag over een week pas kaarten kan (laten) halen. Voorrangsuitkaart wordt hem niet, ga zo'n zes á zeven uitwedstrijden per seizoen, dus gaat niet lukken. Zelf woon ik sinds kort op 50 meter afstand van een tickutbox, ideaal!
Vorig jaar niet (linkje).quote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zitten die bekerwedstrijden nou wel of niet bij die scanputen?
http://www.ajax.nl/web/show/id=168289/contentid=60090quote:
Misschien dat het met ingang van dit seizoen is veranderd. Overigens is ¤ 8,60 voor een combivrije inmaakpartij best interessant, kijken of er iemand voor taxi kan/wil spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=168289/contentid=60090
Onderaan staat weer van wel, beetje vaag.
quote:
Babel gaat voor de spitspositie
Woensdag 6 september, door KayJay, Amsterdam, 13.57u GMT+01.00, Sportweek
In een interview met de sportweek heeft Babel te kennen gegeven zich toch te gaan richten op de spitspositie. "Mijn kwaliteiten liggen in de spits" zegt de linksbuiten van Ajax waar hij aan toevoegt: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
Babel moet op dit moment Huntelaar en Rosenberg voor zich dulden. Babel heeft op dit moment een vaste plek als linksbuiten, daarmee heeft hij tot nu toe wel de concurrentiestrijd van Perez gewonnen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef Sethje het volgende:
Hij moet eerst een bal leren aannemen
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Radegast het volgende:
Babel mag zich best richten op de spitspositie, al lijkt het mij nogal een kansloze missie met KJH daar.
Hij zeikt niet. Hoor je hem de spits positie claimen? Nee. Hij gaat zich er alleen op richten, wat prima is. Laat hem er maar voor werken. (Wat hij zelf ook zegt.)quote:Op woensdag 6 september 2006 18:00 schreef stefmans het volgende:
Babel moet niet zeiken
Santegoeds.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef denthemen het volgende:
Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?quote:Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
(Later wellicht meer..)
Preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef PLAE@ het volgende:
Van Gaal een verrader?![]()
laat me niet lachen.
Dat slaat werkelijk nergens op, waarom zou hij zijn Ajax veraden en het zo blijven noemenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef StarGazer het volgende:
Van Gaal: 'Vorig seizoen beste en leukste jaar'
5/9/2006 22:56
-verhaal-![]()
![]()
Verrader
kan jij mij ook even mailenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
89' [3 - 1] M. Rosenberg
En dat zou na het EK 2008 zijn, beetje vroeg vind je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 20:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/13240.php
[..]
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?
Zou fántástisch zijn! Eindelijk op de juiste plek, bij zijn cluppie. Wat een geweldenaar, altijd een hart voor Ajax gehad. Mooiste vond ik de bekerwinst eind jaren tachtig, iedereen liet Ajax in de steek behalve Marco.
Laat dat ondankbare boeren Nederland maar zeiken. Lekker revanche nemen op het Europees Kampioenschap, feestvieren in jouw stad en dan terug naar jouw club. Marco is een Ajacied tot op het bot. Ik hou van je Marco![]()
aldus voetbalzone.nlquote:Marco van Basten wil niet bijtekenen bij Oranje omdat hij na het EK 2008 een functie bij Ajax zal gaan bekleden, meldt het programma Entertainment Live van Talpa vanavond. Het zou om een leiding gevende rol gaan bij de Amsterdamse club.
De KNVB deed Van Basten onlangs een voorstel om zijn contract, dat na het Europees Kampioenschap afloopt, te verlengen. De geboren Utrechter gaf aan daar voorlopig nog niet over te willen denken en zich eerst te willen concentreren op de komende twee jaar.
quote:meldt het programma Entertainment Live van Talpa
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALENquote:Feyenoord is bijna 50 plaatsen gezakt op de wereldranglijst voor clubteams. De Rotterdammers staan nu 253e op de ranglijst, die wordt aangevoerd door FC Barcelona. Hoogst genoteerde Nederlandse club is Ajax, gevolgd door PSV.
Opmerkelijk genoeg staat zelfs FC Groningen boven Feyenoord. Dit is mogelijk omdat de Groningers dit seizoen voor het eerst in jaren weer meedoen aan een internationale competitie en daardoor geen slechte resultaten uit het verleden hebben staan.
Verder is opvallend dat Ajax de hoogst genoteerde Nederlandse club van de ranglijst is. De ploeg van Henk ten Cate, die de afgelopen jaren in de Champions League beduidend minder presteerde dan PSV, staat 23e. De Eindhovenaren staan op hun beurt 39e.
ja jaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat eenvergeten al niet voor reacties hier oplevert, fantastisch
Was niet serieus bedoeld lieverds
Tuurlijk vind ik het geen verrader. Nooit. Geen trainer die ik heb meegemaakt die zoveel voor de club heeft betekend. Vind het hoogstens een aparte uitspraak, meer niet.quote:
Hij speelt zijn beste voetbal ooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef twi het volgende:
Hopen dat Sneijder heel blijft de komende weken. Hij speelt niet werelds, maar gewoon erg goed.
ik heb je gemaildquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
Hoeveelste staat AZ dan ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
Weet ik veelquote:
819 Teletekst wo 06 sepquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Weet ik veeldie staan er heus niet boven
Ontzettende domme mongool.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
819 Teletekst wo 06 sep
***OETBAL******************************
**** eredivisie,stand per 27/08
1. AZ 2 2 0 0 6 11- 2
2. Heerenveen 2 2 0 0 6 8- 2
3. Ajax 2 2 0 0 6 7- 1
4. Roda JC 2 2 0 0 6 2- 0
5. FC Groningen 2 1 1 0 4 4- 1
6. Heracles Al. 2 1 1 0 4 3- 0
7. PSV 2 1 0 1 3 3- 2
8. Vitesse 2 1 0 1 3 3- 4
9. FC Twente 2 1 0 1 3 1- 3
10. Willem II 2 1 0 1 3 2- 6
![]()
en zondag loopt AZ er weer 3 uit![]()
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef BobbyHill het volgende:
Ik weet niet of Ajax nog blij moet zijn met Van Basten, in wat voor belangrijke functie dan ook. Als iemand zichzelf het laatste jaar van z'n voetstuk gestoten heeft, dan is hij het wel. Prachtige speler, maar voorlopig geheel incompetent om zich met voetbalzaken bezig te houden.
Ik betwijfel eigenlijk ook wel of het bericht klopt. Het lijkt me niet dat Van Basten het voor minder dan trainer of Technisch Directeur doet. En ik denk dat Ten Cate en Van Geel het niet zo tof vinden als ze nu al weten dat ze in 2008 worden vervangen.
Kan 'ie nog wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
als je met mongool gaat schelden kan ik jou niveau ook wel inschattenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
Als ie maar niks te zeggen krijgt over de aan en verkoop van spelersquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...quote:
ga al die lange artikelen niet lezen , dus las alleen jou qoute , foutje bedankt baas....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...
Belachelijk dat je beter 20 jaar niet mee kan doen aan Europese tournooien, dan enkele Europese prijzen winnen en zo nu en dan leuk presteren om hoog te komen op die lijst.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
quote:Babel: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
We stellen Heitinga ook op als compensatie.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
maar wij hebben Dankoquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Helaas voor jullie staat Stam altijd klaar om de fouten te herstellen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is toch die mislukte Feyenoord spits?
Theo , dikke papzakquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeg dat maar zondag , vindt ie wel leuk![]()
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoonquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
hij legt t toch wel af tegen Sneijder en Gabri
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoon![]()
nee hij gaat roken in de kleedkamerquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.
We zullen zien![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Paling roken zeker.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Sethje het volgende:
ik neem aan dat je na zondag weer een paar maanden weg bent uit dit topic
ik vind je echt totaal niet aardig
Stoer, onze middenvelder loopt 2 op 1quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga eerst maar eens constant presteren en als je traint op techniek, begin dan bij de basis en train op je aanname![]()
Niks.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aan
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wat speelde Johnny Heitinga gisteren een drama-partij, voordeel (?) is dat Manchester United hem komende winterstop niet bij Ajax zal weghalen. KJH speelde ongelukkig, Wesley Sneijder was vooral de eerste helft goed aanwezig en Ryan Babel viel gemotiveerd in, verder ben ik blij dat dat interlandvoetbal weer even voorbij is en zondag Ajax weer speelt.
Hoe meer de media dit roepen, hoe groter de kans dat San Marco hem laat staan als rechtsback, puur om dwars te zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.
Uit vorm zijn kan de beste overkomen natuurlijk. En in de nederlandse competitie wordt extra op hem gelet. Op zich geen probleem omdat je dan andere spelers weer in staat kan stellen te scoren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....
Tja, maar van Ogararu ben ik ook nog niet echt onder de indruk... misschien toch maar boackye terughalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Zolang anderen bij Ajax scoren maak ik me geen zorgen over die jongen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Komt wel goed met KJH, hij moet zondag gewoon even dat doelpunt scoren tegen Vitesse.
Nog alijd heb ik het idee dat als er één schaap over de dam is, er ongetwijfeld (veel) meer volgen!
Kreeg ook geen fatsoenlijke ballenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |