Dat was een antwoord op belsen's opmerking dat er alleen een single van was verschenen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, wat nee
ik dacht aan Grof geschut - Police, Claw boys claw - Iggy/Stooges en inderdaad Caesar...
Ik dacht (en denk) dat dat een antwoord op mijn opmerking dat ik niks van Heideroosjes/Ramones wistquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op belsen's opmerking dat er alleen een single van was verschenen.
Nee, die van de Heideroosjes. Die hebben een deel van hun Flashback op een single gezet. Briljant concert trouwens. Ze hadden zo'n volleybalscore ding op het podium, die bij opkomst ergens in de 60 stond en na ieder nummer draaiden ze er eentje af. Bij 14 was het concert afgelopen en de rest was toegift.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op belsen's opmerking dat er alleen een single van was verschenen.
Ik kan het iets geromantiseerd hebben, maar het waren lekker veel nummers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef ranja het volgende:
60![]()
In Rotterdam was het iets van 35 en 4 toegiften...
Birgit was ook gaaf ja al zag ik haar bijna niet, klein meisje is het en ik stond niet voor aan...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Pretty Things, dus.
quote:On the road to Rishikesh,
I was dreaming more or less,
And the dream I had was true,
Yes, the dream I had was true.
I'm just a child of nature,
I don't need much to set me free,
I'm just a child of nature,
I'm one of nature's children.
Sunlight shining in your eyes,
As I face the desert skies,
And my thoughts return to home,
Yes, my thoughts return to home.
Underneath the mountain ranges,
Where the wind that never changes,
Touch the windows of my soul,
Touch the windows of my soul.
Niet wanhopen, want de vraag is: welk nummer werd het uiteindelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:58 schreef ranja het volgende:
nee, hoezo?
Helemaal niet!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef knars het volgende:
als ik die tekst hardop lees zou die bijna passen op de melodie van Jealous Guy van John Lennon, of is dat te ver gezocht?
Juist dat stukje, 'I'm just a child of nature', loopt niet lekker in de tekst. De zinsritmiek van 'Jealous guy' is veel beter.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:37 schreef belsen het volgende:
Ik heb dat nummer hier: Child of nature.
Op de demo-CD uit George Harrison's huis.
D'accord.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef knars het volgende:
Dear Prudence is een troostlied voor een vrouw die tegelijkertijd met de Beatles bij de Maharishi was en daar slechte ervaringen heeft opgedaan. Er zijn verschillende lezingen van; sommigen zeggen dat ze is misbruikt door de Maharishi, anderen zeggen dat ze aan de drugs was. Hoe dan ook, ze raakte tamelijk gestressed en dat werkte als eye-opener voor de Beatles waarna ze doorkregen dat de Maharishi helemaal niet zo'n fijne vent was. Sexy Sadie is een bijtende aanval op de Maharishi (hij is Sexy Sadie) nadat hij door de mand was gevallen ivm een dubbele moraal mbt seks en materieel bezit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef bartrid het volgende:
Eddie Vedder?
Wel dood, niet Kurt. Eddie was er wel bij betrokken, maar dan een stuk directer.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef dolle_hond het volgende:
kurt cobain
Meneer Layne heeft wel een liedje hebben gezongen wat een tribute zou zijn aan de persoon die ik zoek.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Layne van Alice in Chains?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |