D'accord.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef knars het volgende:
Dear Prudence is een troostlied voor een vrouw die tegelijkertijd met de Beatles bij de Maharishi was en daar slechte ervaringen heeft opgedaan. Er zijn verschillende lezingen van; sommigen zeggen dat ze is misbruikt door de Maharishi, anderen zeggen dat ze aan de drugs was. Hoe dan ook, ze raakte tamelijk gestressed en dat werkte als eye-opener voor de Beatles waarna ze doorkregen dat de Maharishi helemaal niet zo'n fijne vent was. Sexy Sadie is een bijtende aanval op de Maharishi (hij is Sexy Sadie) nadat hij door de mand was gevallen ivm een dubbele moraal mbt seks en materieel bezit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef bartrid het volgende:
Eddie Vedder?
Wel dood, niet Kurt. Eddie was er wel bij betrokken, maar dan een stuk directer.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef dolle_hond het volgende:
kurt cobain
Meneer Layne heeft wel een liedje hebben gezongen wat een tribute zou zijn aan de persoon die ik zoek.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Layne van Alice in Chains?
Die naam komt regelmatig in trivia voorbij, maar ik slaag er maar niet in om 'm te onthouden.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zal wel Andrew Wood van Mother Love Bone zijn..alles in de grunge draaide om die dooie muthafucka
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zal wel Andrew Wood van Mother Love Bone zijn..alles in de grunge draaide om die dooie muthafucka
En ik ben er weer vanafquote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef cafca het volgende:
Rufus Wainwright
Dat was een band, volgens mij, maar je zit wel warmquote:Op woensdag 6 september 2006 16:36 schreef jerver73 het volgende:
rufus zonder chaka khan?
Yup, bekend van o.a. "do the funky chicken"quote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef bukgeit het volgende:
Rufus Thomas? (vader van Carla)
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef jerver73 het volgende:
500 x (3-1) = 1000
+ 100
12 - 4 = 8
x 8 =64
-1
=1163
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |