Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastianquote:
Die hebben er veeeeeel meer dan 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastian
Die zitten op 7 (reguliere) cd's ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastian
Goh, het is wel heel duidelijk dat al die bands me geen reet doen zo, he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hebben er veeeeeel meer dan 2![]()
Mark+2quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef Mark het volgende:
Art Blakey?
Ik dacht al..Travis heeft toch vorig jaar geen album uitgebracht..quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef ranja het volgende:
vul nou even het rijtje aan... Coldplay, Radiohead,
dat zou wel een goeie gok geweest zijn, andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht al..Travis heeft toch vorig jaar geen album uitgebracht..
Nee hoor, dat zegt alleen veel over jouw mening over de tweede...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar ben ik meer thuis in Jazz dan in Radiohead en aanverwanten. Dat zegt veel over de tweede
En weer terug:quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef ranja het volgende:
OMD - Maid of Orleans
Radiohead = oeverloos, dus dat is een pleonasmequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wanneer was de laatste oeverloze Radiohead discussie ook al weer?
quote:
Ik mis nog een "la la la la la la la la la la la la la la la la la la"-tekstballonetjequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef Mark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |