Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastianquote:
Die hebben er veeeeeel meer dan 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastian
Die zitten op 7 (reguliere) cd's ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laat ik dan eens gokken op Boring & Sebastian
Goh, het is wel heel duidelijk dat al die bands me geen reet doen zo, he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hebben er veeeeeel meer dan 2![]()
Mark+2quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef Mark het volgende:
Art Blakey?
Ik dacht al..Travis heeft toch vorig jaar geen album uitgebracht..quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef ranja het volgende:
vul nou even het rijtje aan... Coldplay, Radiohead,
dat zou wel een goeie gok geweest zijn, andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht al..Travis heeft toch vorig jaar geen album uitgebracht..
Nee hoor, dat zegt alleen veel over jouw mening over de tweede...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar ben ik meer thuis in Jazz dan in Radiohead en aanverwanten. Dat zegt veel over de tweede
En weer terug:quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef ranja het volgende:
OMD - Maid of Orleans
Radiohead = oeverloos, dus dat is een pleonasmequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wanneer was de laatste oeverloze Radiohead discussie ook al weer?
quote:
Ik mis nog een "la la la la la la la la la la la la la la la la la la"-tekstballonetjequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef Mark het volgende:
Jij bent in de war met Kaiser Chiefsquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis nog een "la la la la la la la la la la la la la la la la la la"-tekstballonetje
Die wilde ik ook posten, maar dat plaatje kreeg ik ff niet zo snel te pakken (heb hem wel als smiley)quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis nog een "la la la la la la la la la la la la la la la la la la"-tekstballonetje
Melt Banana komt ook uit Japan. Zat ook al in die richting te denken: zat daarom al te dubben wat Loudness in het eerste rijtje doet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:20 schreef Mark het volgende:
Ik weet dat Loudness en de 5-6-7-8 Japans zijn. Is het eerste rijtje mannelijk en de tweede vrouwelijk?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef Berkery het volgende:
De bands uit rij 1 komen uit Tokyo, rij twee uit Kyoto?
nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Bands uit rij 1 komen uit Kyoto, uit rij 2 komen ze uit Tokyo?
Iggy +2quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of 1 osaka en 2 tokyo?
Er zijn meerdere Mono's... zelfs een Rotterdamsequote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef schaap001 het volgende:
Maggie Reilly ?
maar die is niet dood (Maggie Reilly ook niet trouwens) voor zover ik weetquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:45 schreef Z het volgende:
Alison Moyet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
Hmm welke was dat ook al weer?
Waterpop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |