quote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef floppie86 het volgende:
wat een kutwijfen daar.. opsluiten die hoeren wegens stalking
je bent haar hele huwelijk lang weggeweestquote:Op maandag 4 september 2006 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Dus, Mariska is een hoer? Waarom weet ik hier niks van? Ik ben slechts twee weekjes weg geweest (eerste twee van augustus)...
Is de enige die daar wat zinnigs te zeggen heeft,quote:
nee!quote:Op maandag 4 september 2006 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Albert Verlinde is zelf een hoer. Die gast moet z'n bek houden.
Ja ja,quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
Jeroen Pauw met z'n bek vol tanden.![]()
Omdat er veel ophef over dr isquote:Op maandag 4 september 2006 23:36 schreef golfer het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor die Mariska?
ik ook, beter dan wat er nu op Ned 3 is, al moest ik wel lachen om Cats that look like Hitler(.com)quote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Verder best wel een leuk programma.
Ga het de komende dagen iig even bekijken.
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:42 schreef evert het volgende:
prima late avond programma, voor een 1e uitzending harststikke goed!
idd, volgens mij had Pauw ook meteen spijt van die opmerking, niet zozeer omdat hij daarmee Bodar beledigde, maar omdat het zo'n zwaktebod van hemzelf was, hij liet zich vreselijk kennen daardoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:31 schreef Falco het volgende:
Wat een stomme idioot ook die Pauw. Daarvoor zat hij ook heel bevooroordeeld te lullen. Zulke blunders maken het programma iig wel leuk, dat dan weer wel.
chemie met Sonja? barend en witteman was geen duo presentatie hoor....quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef Nielsch het volgende:De chemie tussen Pauw en Witteman (die trouwens wel wat meer mag zeggen) was er niet. Misschien komt die nog, maar ik denk niet dat Witteman met Pauw de chemie bereikt die hij bijvoorbeeld had met Sonja Barend.
O nee, daar heb je gelijk in. Dan ben ik vast in de war met een ander programma. Hmmm... ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef evert het volgende:
[..]
chemie met Sonja? barend en witteman was geen duo presentatie hoor....
Je bedoelt toch geen Marcel van Damquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
O nee, daar heb je gelijk in. Dan ben ik vast in de war met een ander programma. Hmmm... ik zal er nog eens over nadenken.
Gek hč, met respect omgaan met mensen, Sunquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik stoor me wel aan dat ge-u eigenlijk, ben t niet gewend
Ja de VARA hé Veerbootquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:45 schreef Veerboot het volgende:
Net even online teruggekeken, prima programma om de avond mee af te sluiten
Ik ga ook kijken..Inderdaad Mariska Hulscher werd veel ondervraagdquote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Verder best wel een leuk programma.
Ga het de komende dagen iig even bekijken.
In DWDD zei Pauw dat hij het ook niet helemaal top vond, dat ge-uquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gek hč, met respect omgaan met mensen, Sun
quote:Dinsdag 5 september 2006
Vanavond schuiven deze gasten aan bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
* Gretta Duisenberg, activiste. Over haar reis naar Libanon.
* Alexander Pechtold, D66-lijsttrekker. Over zijn verkiezingscampagne
* Sophie van der Stap, meisje met negen pruiken. Over haar leven met kanker.
Klik hier voor uitgebreide informatie
Disneyland Parijs is anders dolblij met zulke bekende nederlandersquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef SkullboX het volgende:
Ook die Mariska (?) paste niet bepaald in een actualiteitenprogramma als dit. Ik denk niet dat veel mensen die geinteresseerd zijn in wat de prive en telegraaf schrijven over pseudo bekende nederlanders naar de publieke omroep (minus tros) kijken,
Oe kijken dusquote:
ik erger me nu alquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
Die heks is er vanavond! Ben benieuwd.
wat een schatje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef UberSchwanz het volgende:
Lekker wijf, die pruikenmeid.
Lief, beetje verlegen meisje inderdaad.quote:
nu ja, ze zegt tenminste niet dat die journaliste vast een israeli is, die liegen namelijk altijd, dat zie je aan die koppenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief, beetje verlegen meisje inderdaad.
Nu de Heks, die beweert dat ze weer verkeerd geciteerd is.
Je hebt gewonnen. Onmiddellijk in het begin gaat het er al over.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef UberSchwanz het volgende:
Wedje leggen hoe snel Greet zes miljoen zegt?
idd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Ze vind de revu een slecht blad maar ze nam de journaliste wel mee op haar tocht.
Viel mij ook al op.quote:
sorry, die betrokkenheid is voor mij volkomen ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Trouwens, afgezien dat ik haar een vreselijk kut-wijf vind, is ze op zich natuurlijk wel begaan met het lot van die slachtoffers van die vreselijke oorlog.
Ik geloof wel in haar betrokkenheid, ook al is het een eenzijdige betrokkenheid en verdraait ze af-en-toe (zeer regelmatig) de feiten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
sorry, die betrokkenheid is voor mij volkomen ongeloofwaardig.
haar betrokkenheid komt voort uit haat voor de een, niet uit medeleven voor de ander, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof wel in haar betrokkenheid, ook al is het een eenzijdige betrokkenheid en verdraait ze af-en-toe (zeer regelmatig) de feiten.
Het over mensenrechtenschennis van Israel hebben en voor het gemak de mensenrechtenschennis van Hezbollah maar even vergeten.
Maar meer dan genoeg Gretta weer.
er blijft werkelijk niets hangen bij me van wat die man zegt , ik weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Alexander Pechtold heeft nog geen 1 concreet antwoord op een vraag gegeven.
Alleen maar wollig abstract gelul.
prachtig, dat was een echte jodenstre.... uuuuuh dirty trick van P en Wquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Door de mand gevallen Gretta!
En mooi te kakken gezet met Pauw's afsluiting: dat heet hoor en wederhoor.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
prachtig, dat was een echte jodenstre.... uuuuuh dirty trick van P en W
god, nu is ze ook weer onder valse voorwendselen naar de studio gelokt![]()
Zeker. Erg vermakelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef Roellio het volgende:
Ik vind het vooralsnog een puik programma.
Ja, prima mix van luchtige en ernstige onderwerpen, met natuurlijk 2 ras-presentatoren die elkaar niet in de weg zitten, maar leuk aanvullen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef Roellio het volgende:
Ik vind het vooralsnog een puik programma.
Kwam over als een symphatieke kerel die gozer ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Aoristus het volgende:
Mooie uitspraak van die Vos:
Door wrijving komt glans![]()
Hij oogt betrouwbaarder dan die kale van TCA
Spellingscontrole gebruiken voordat je op invoeren klikt?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Luccide het volgende:
Mag ik nog even zeggen ddat nieuwe revu natuurlijk een groot k.*.T blad is wat natuurlijk nooit voor een vraag en weder vraag gebruikt mag worden. Ik heb het blad voor het laatste andderhalf jaar geleden open geslagen. Ging het 3 pagina's over een of ander viezerik die hier in nederland een miljoen had gewonnen met de lotto en nu naar thailand was geemigreerd om daar wekelijks minstens 3 kindertjes te misbruiken en mer dag een fles whisky te drinken. Dat kon daar tenminste nog ... in Thailand. dat was ongveer de strekking van het verhaal!! afschuwelijk...... dat is nieuwe revu, walgelijk. :-)
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef Luccide het volgende:
jouw=jou :-) :-) ;-)
er staat in kleine lettertjes TM boven de kelderquote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Getver!
SBS6 heeft de rechten van het interview met dat Oostenrijkse meisje keocht en P&W mogen alleen maar nagespeelde teksten ervan op laten lezen.
Das gaaf!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef Aoristus het volgende:
morgen Midas Dekkers
Erg he?quote:
Nee, maar het concept is toch hetzelfde? De tijd en de dag is misschien anders, maar ik ken het al en vind het dus niet nieuwquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef the_disheaver het volgende:
woestijnruiters was toch niet dagelijks?
Ja dat verbaasde me ook jaquote:Op donderdag 7 september 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
Er is dus een potje bij RTL dat als je iets negatiefs over de omroep of over de bazen zegt je 5000 euro moet batalen.
Daar gaan ze wel snel overheen.
Is absurd.
En seksueel misbruik en homo's en SM en.... wat een geweldig wijf is dat toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:52 schreef tong80 het volgende:
Catherine heeft SM op de kaart gezaet
Ja die werd zelf elke ochtend wakker naast een stijve.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En seksueel misbruik en homo's en SM en.... wat een geweldig wijf is dat toch.
Al die taboe's doorbreken levert uiteindelijk wel een lintje op van Hare Majesteit.
![]()
Ja ik vond het ook een leuke uitzending.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Mike het volgende:
Ik vond het juist wel leuk vanavond...ze waren lekker adrem.
Ik vond Paul ook stukker spontaner als maandag !quote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het een stuk beter dan maandag. Veel minder stijf, gasten die wat te vertellen hadden en zowel Pauw als Witteman leken een stuk beter in hun element. Ik heb me vermaakt.
Valt best toch wel mee?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Relaxt programmavanavond alleen kut gasten
Ruttequote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt best toch wel mee?
Vanavond: wereldkampioen thaiboksen Soumia Albahaya, bioloog Midas Dekkers en VVD-voorman Mark Rutte.
Het klopt alleen van geen kanten wat hij zegt. De mens heeft eigenlijk altijd "aan beweging" gedaan. Alleen was dat in de oudheden gewoon ook al minder nodig ... (als je elke dag tientallen km moet gaan wandelen om naar je "werk" te gaan en daar ook nog eens de hele dag op het "land" moet staan heb je niet bepaald nog sport nodig om in conditie te zijn ...)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Houdt je kop dicht stom geblondeerd kind en laat Midas eens uitspreken.
Oh kijk , hij geeft mij een minuut of twee later nog gewoon gelijk ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het klopt alleen van geen kanten wat hij zegt. De mens heeft eigenlijk altijd "aan beweging" gedaan. Alleen was dat in de oudheden gewoon ook al minder nodig ... (als je elke dag tientallen km moet gaan wandelen om naar je "werk" te gaan en daar ook nog eens de hele dag op het "land" moet staan heb je niet bepaald nog sport nodig om in conditie te zijn ...)
beweging om te overleven, zegt hij toch, en niet als sport.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het klopt alleen van geen kanten wat hij zegt. De mens heeft eigenlijk altijd "aan beweging" gedaan. Alleen was dat in de oudheden gewoon ook al minder nodig ... (als je elke dag tientallen km moet gaan wandelen om naar je "werk" te gaan en daar ook nog eens de hele dag op het "land" moet staan heb je niet bepaald nog sport nodig om in conditie te zijn ...)
ja, maar dus geen sport, dom rundquote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
en over runderen gesproken, wat een dom wicht zit daar aan tafel, je kan zien dat teveel klappen echt slecht voor je isquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar dus geen sport, dom rund
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef milagro het volgende:
[..]
beweging om te overleven, zegt hij toch, en niet als sport.
dat meisje heeft zo'n "hebikwatvanjeaanofzokapsoneskutmetjek*nkerbek" smoel
aangezien ze een kampioen kickboxen is, geef ik haar in alles gelijk mocht ik haar tegenkomen in lijn 6![]()
Geweldig idd.Ben het niet met hem eens. Maar hij is geweldigquote:
nee tong, wat doe je, je tongetje huiltquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewewldig id.Ben het niet met hem eens. Maar hij is geweldig
;P
wat dacht je van one million dollar baby naspelen ?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef maril het volgende:
Dat mens(kickboxter) mag best haar mond leren te houden.
Ik heb die man nog nooit boos gezien.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Echt een irritant wijf maar goed dat Midas zo rustig blijft
middas: waarom zou de amerikanen wel de boel belazeren en de nederlanders nietquote:
Euhhhh....quote:Ja, ik geloof hem 20.0%
Nee, ik geloof hem niet 77.0%
hehehe, ik heb ook nog even gauw nee, ik geloof er geen ruk van gestemdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef the_disheaver het volgende:
ff erheen gesurfd. Gestemt (kut poll maar ach).
komt de uitslag:
[..]
Euhhhh....
Neequote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wtf, draagt ze ook een hoofddoekje
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijnquote:
mannen zitten aan haar...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijn
Dus toch een Marokkaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
In het dagelijks leven slaat ze er dus ook op los
Wijfquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het voordeel is natuurlijk dat als ze ooit bij Idols komt niemand van de jury durft zeggen dat ze niet kan zingen ...![]()
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwequote:
ik pak me gagbal en handboeien welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwe
Rutte naar een andere partijquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
zeker weten, nu rutte nog aftreden en ze zijn supersnel
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, van Schijndel weer, dat figuur wilde gewoon gedoogzones voor cruisende homo's mogelijk maken in Amsterdam, en wel in doodgewone parken![]()
Geniaal inderdaad van lousewiesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef donald_dick het volgende:
lol, als je vrouw vraagt: "ga je vreemd" en jij zegt"daar doe ik geen mededelingen over" dan is er toch niks aan de hand
Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwen
ja, jij verwacht dat ze wat van de politiek weetquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
Die muts houdt trouwens nu wel haar mond
gay pride op de prinsengracht en de hetro pride op de herengrachtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...
en roof zijn handtasjequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Je ziet die Marokaanse denken :
'Nog ff en ik sla hem op z'n muil'
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Vooral de combinatie...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.
Ja, verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Geef Pauw geen ongelijk , leeker mens die Halsemaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef donald_dick het volgende:
pauw en halsema gaan flirten!
Niet in haar gezicht zeggen hoorquote:
heeft ie dat gezegdquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Paul Verhoeven :
'Carice kan acteren, Sharon Stone is een ilusie'
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.quote:
Zeer de moeiete waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.
Ik kijk het sowieso iedere avondquote:
Wat is er met Ramstein?quote:
Draait paul verhoevenquote:
Ben ook benieuwd !Maar zal best een leuke uitzending kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral de combinatie...
Geen idee bijv. hoe Paul de Leeuw en Max Westerman reageren op elkaar.
Ja, het is wel beter geregeld dan alleen nova op 3 de gehele avond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kijk het sowieso iedere avondNet als Nova, Netwerk en het journaal. Ik lig lang wakker
Paul de Leeuw heeft hij overigens gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
Hopelijk gaat ie Spijkerman weer dissenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
11 sept komt dichter bij.... dus jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
Weer die Daan de Wit met z'n complottheoriėn. Die man krijgt veel te veel aandacht de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |