Euhhhh....quote:Ja, ik geloof hem 20.0%
Nee, ik geloof hem niet 77.0%
hehehe, ik heb ook nog even gauw nee, ik geloof er geen ruk van gestemdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef the_disheaver het volgende:
ff erheen gesurfd. Gestemt (kut poll maar ach).
komt de uitslag:
[..]
Euhhhh....
Neequote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wtf, draagt ze ook een hoofddoekje
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijnquote:
mannen zitten aan haar...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijn
Dus toch een Marokkaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
In het dagelijks leven slaat ze er dus ook op los
Wijfquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het voordeel is natuurlijk dat als ze ooit bij Idols komt niemand van de jury durft zeggen dat ze niet kan zingen ...![]()
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwequote:
ik pak me gagbal en handboeien welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwe
Rutte naar een andere partijquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
zeker weten, nu rutte nog aftreden en ze zijn supersnel
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, van Schijndel weer, dat figuur wilde gewoon gedoogzones voor cruisende homo's mogelijk maken in Amsterdam, en wel in doodgewone parken![]()
Geniaal inderdaad van lousewiesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef donald_dick het volgende:
lol, als je vrouw vraagt: "ga je vreemd" en jij zegt"daar doe ik geen mededelingen over" dan is er toch niks aan de hand
Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwen
ja, jij verwacht dat ze wat van de politiek weetquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
Die muts houdt trouwens nu wel haar mond
gay pride op de prinsengracht en de hetro pride op de herengrachtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar pleit ik voor, naast gay pride, het hetero festival, maar niemand die er aan wil...
en roof zijn handtasjequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Je ziet die Marokaanse denken :
'Nog ff en ik sla hem op z'n muil'
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Vooral de combinatie...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat belooft weer veel leuke TV morgen.
Ja, verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
zozo... morgen met Paul de Leeuw, Max Westerman en Femke Halsema...
Leuke gasten wel
Geef Pauw geen ongelijk , leeker mens die Halsemaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef donald_dick het volgende:
pauw en halsema gaan flirten!
Niet in haar gezicht zeggen hoorquote:
heeft ie dat gezegdquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Paul Verhoeven :
'Carice kan acteren, Sharon Stone is een ilusie'
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.quote:
Zeer de moeiete waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wereld Draait Door? Ik ga zo ook de herhaling kijken.
Ik kijk het sowieso iedere avondquote:
Wat is er met Ramstein?quote:
Draait paul verhoevenquote:
Ben ook benieuwd !Maar zal best een leuke uitzending kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral de combinatie...
Geen idee bijv. hoe Paul de Leeuw en Max Westerman reageren op elkaar.
Ja, het is wel beter geregeld dan alleen nova op 3 de gehele avond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kijk het sowieso iedere avondNet als Nova, Netwerk en het journaal. Ik lig lang wakker
Paul de Leeuw heeft hij overigens gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
Hopelijk gaat ie Spijkerman weer dissenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond PAUL DE LEEUW!!
11 sept komt dichter bij.... dus jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
Weer die Daan de Wit met z'n complottheoriën. Die man krijgt veel te veel aandacht de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |