Euhhhh....quote:Ja, ik geloof hem 20.0%
Nee, ik geloof hem niet 77.0%
hehehe, ik heb ook nog even gauw nee, ik geloof er geen ruk van gestemdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef the_disheaver het volgende:
ff erheen gesurfd. Gestemt (kut poll maar ach).
komt de uitslag:
[..]
Euhhhh....
Neequote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wtf, draagt ze ook een hoofddoekje
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijnquote:
mannen zitten aan haar...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, gelukkig, ze traint met mannen, dan zal ze wel westers zijn
Dus toch een Marokkaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
In het dagelijks leven slaat ze er dus ook op los
Wijfquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het voordeel is natuurlijk dat als ze ooit bij Idols komt niemand van de jury durft zeggen dat ze niet kan zingen ...![]()
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwequote:
ik pak me gagbal en handboeien welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwe
Rutte naar een andere partijquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
zeker weten, nu rutte nog aftreden en ze zijn supersnel
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, van Schijndel weer, dat figuur wilde gewoon gedoogzones voor cruisende homo's mogelijk maken in Amsterdam, en wel in doodgewone parken![]()
Geniaal inderdaad van lousewiesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef donald_dick het volgende:
lol, als je vrouw vraagt: "ga je vreemd" en jij zegt"daar doe ik geen mededelingen over" dan is er toch niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |