Wijfquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het voordeel is natuurlijk dat als ze ooit bij Idols komt niemand van de jury durft zeggen dat ze niet kan zingen ...![]()
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwequote:
ik pak me gagbal en handboeien welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen proberen eigenlijk, maar dan moet ze wel die grote bek houwe
Rutte naar een andere partijquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
zeker weten, nu rutte nog aftreden en ze zijn supersnel
waarom hebben wij geen cruisende hetro vrouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, van Schijndel weer, dat figuur wilde gewoon gedoogzones voor cruisende homo's mogelijk maken in Amsterdam, en wel in doodgewone parken![]()
Geniaal inderdaad van lousewiesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef donald_dick het volgende:
lol, als je vrouw vraagt: "ga je vreemd" en jij zegt"daar doe ik geen mededelingen over" dan is er toch niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |