met het openen van een topic of alleen het antwoord?quote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
je was me net voor supersheep
juist, Etcetera had de helft al goed met finale Europacup 1, Liverpool tegen Juventus maar d_h maakt het afquote:Op maandag 4 september 2006 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
1-0 voor juve in 85
de helft maarquote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
juist, Etcetera had de helft al goed met finale Europacup 1, Liverpool tegen Juventus maar d_h maakt het af
dolle_hond +1
En ik ben even weg, tot straks!![]()
Eindelijk, biologievragenquote:
jij zou niet meer meespelenquote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hi... het is mij... Stanley!![]()
doen we maar ff zonder juichsmileyquote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef pyl het volgende:
FC Haarlem
quote:
Maak je mij nou uit voor Googelaar?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak je mij nou uit voor Googelaar?
Trouwens...jij en Stan tegelijk online...frapant. Kloon?Stan!
eh vooruit dan maar:quote:
Ssssst!quote:Op maandag 4 september 2006 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, bedoelde dat jayhawk altijd de biovragen deed.
Ben jouw kloon, dat weet je toch![]()
Dat is ... eh ... helemaal goed! Voor de kenner een inkoppertje, ik weet het, maar toch.quote:
Is goud ja.quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
eh vooruit dan maar:![]()
maar niet teveel punten scoren![]()
Yo yo, me shizzle is in da nizzle!quote:
u got the lingo down bro! big up..quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yo yo, me shizzle is in da nizzle!
Whadda ya need an umbrella for?
Fo' drizzle!
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, hoe gaat het met je cryptogram?
Solid!quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
u got the lingo down bro! big up..
Gooi weer in het topic dan.. teamwork!quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!![]()
Gisteren hebben we trouwens weer een nieuwe cryptogram gekregen! Ik ga er vanavond mee bezig
Mijn pa doet altijd de crypto uit het AD van zaterdag. Altijd leuk meeproberenquote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!![]()
Gisteren hebben we trouwens weer een nieuwe cryptogram gekregen! Ik ga er vanavond mee bezig
quote:Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk zo'n beetje de hele straat
Zo, jij bent snelquote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Danny Verbiest
Ok danquote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh Soempie, ik ga nog even voor 250 punten. Dat lijkt me wel een mooi aantal om er dan na 250 topics mee te kappen.
Ja, mijn dagelijkse analyse kende voor jouw persoontje een dalende prestatiecurve.quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Ik minder ook, zoals je vast wel hebt gemerkt![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, mijn dagelijkse analyse kende voor jouw persoontje een dalende prestatiecurve.
Zo heb ik me het in m'n zoetste dromen voorgesteld.quote:Op maandag 4 september 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
En met mijn tempo heb ik die 150 in deel 250, dus dan stoppen we tegelijkertijd Stan
quote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
We zitten bijna in een dubbele punten topic..dan kun je even lekker scoren
't Liefst dit topic nog..maar dat zit er niet in denk ikquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zo heb ik me het in m'n zoetste dromen voorgesteld.
Moet je inderdaad teleurstellenquote:Op maandag 4 september 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Liefst dit topic nog..maar dat zit er niet in denk ik![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb even de scores gedaan
Macondo +2
Bwenniebren +2
MaJo +2
Supersheep +1
Wyccie +1
wimbo +1
Soempie +1
klenski +1
Asmodian +1
Snuusje +1
Peaceman+1
de laatste vraag heb ik niet meegeteld, omdat de +1 pas in dit topic kwam. moet je maar zien of je die er bij rekent of nietsupersheep
Dat moet het barbie vliegtuig zijnquote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Etcetera het volgende:
van welk vliegtuig was het stukje metaal afkomstig waardoor de Concorde op 25 juli 2000 neerstortte?
Yurithemeesteres +1quote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
stephen king
quote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trein naar de bewoonde wereld?
Amsterdam?quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat is de oudste (aandelen) Beurs ter wereld
Ik wens je veel plezier met de wandeltochtquote:
leek me ook wel het meest logische antwoordquote:
klenski +1quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef klenski het volgende:
Schapekoppen?
Etcetera +1quote:Een Banshee is een vrouwelijke entiteit die de dood van een mens aankondigt door middel van een ijselijke gil die door merg en been gaat.
nu kan ik hints gevenquote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Etcetera het volgende:
van welk vliegtuig was het stukje metaal afkomstig waardoor de Concorde op 25 juli 2000 neerstortte?
Jij mag dat zeggen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Stan....je ben een PRUTSER!
Liep hier buiten een minuut of 30 geleden nog zo'n kleine banshee te krijsen, na een paar minuten gaat dat inderdaad door merg en been heenquote:Op maandag 4 september 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Shit, dit had ik dus andersom moeten vragen. Dat doe ik altijd fout!
Het zijn inderdaad geesten, en het zijn vrouwen. En een gil en dood hebben er mee te maken.
Etcetera zit het dichtst bij het juiste antwoord.
[..]
Morgen staat er 1 schaap minder in de wei.quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Supersheep het volgende:
Liep hier buiten een minuut of 30 geleden nog zo'n kleine banshee te krijsen, na een paar minuten gaat dat inderdaad door merg en been heen. Ik ben blij dat ik het tenminste nog na kan vertellen
![]()
bedankt voor de geruststellingquote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Morgen staat er 1 schaap minder in de wei.![]()
Ja, dit forum heeft af en toe wel een motor extra nodig....quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
Fokker?
eindelijkquote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DC10?
geen idee, op de bandnaam afgaande was het iemand van 100+ kilo?quote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie zong met Michael Jackson 'I Just Can't Stop Loving You', schreef met Glen Ballard 'Man In The Mirror' en werd in de jaren '90 leadzangeres van de Brand New Heavies?
dank je, dat zal de pijn zeker verminderenquote:
Jammer!quote:Op maandag 4 september 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben bang dat het echt niet gaat komen, Stanley
Ik heb helegaar geen toestemming gegevenquote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
De foto's van de meet zijn echt heel erg leuk geworden! Kan me voorstellen dat het gezellig was![]()
Helemaal geen oh jaquote:Op maandag 4 september 2006 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was Siedah Garrett.
Wat een ongelukkige naam.quote:Op maandag 4 september 2006 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was Siedah Garrett.
zoiets jaquote:
echt waar? wat vreemdquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het downloaden een filmpje van Johnny en Willy (Jiskefet)...
Dat is het Johnny en Willy (wie?) virus.quote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, kreeg echt een volwaardige sketch van Johnny en Willy in een bar.
hmmm weirdquote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, kreeg echt een volwaardige sketch van Johnny en Willy in een bar.
Gaat mijn pc nu dood?quote:Op maandag 4 september 2006 20:03 schreef wyccie het volgende:
Dat is het Johnny en Willy (wie?) virus.
Heb je de banshee al gehoord?quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gaat mijn pc nu dood?
Zeker wel, inclusief Kick Smit tribunequote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Etcetera het volgende:
haarlem? ik weet niet eens of daar wel een stadion is
Good enoughquote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hielke en Sietze Klinkhamer.
Is enigszins in de juiste richting, maar de route moet nog wel flink beter afgesteld.quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Homdeck het volgende:
2livecrew?
Geert is die boerenknecht. Toch?quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Wie is Geert? Ik doelde op de auteur.
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 20:22 schreef Neleos het volgende:
Outhere Brothers?
wyccie +1quote:Op maandag 4 september 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Bobby Brown?
Vroeg je een hint voordat je het luisterde???quote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
binnen 3 seconden echt.. maar goed, dat ziet dan weer niemand.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg je een hint voordat je het luisterde???
ik was een beetje sarcastischquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Jawel, maar als ik het hele ding erop gooi, duurt het downloaden zo lang....
dat betekent een persoonlijke vraag he.quote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn best doen om tot 200 punten te komen
Ik geloof dat ik een beetje in die periode ben blijven hangen. Ik heb er nog zo eentje die ik helemaal te gek vind. Voor de volgende keerquote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi liedje ja.Beetje in de periode 'Sex and Candy' volgens mij.
quote:
Ik heb singles van Take Thatquote:
Over jou? Maar dan weet jij het antwoord al.quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Homdeck het volgende:
dat betekent een persoonlijke vraag he.
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje in die periode ben blijven hangen. Ik heb er nog zo eentje die ik helemaal te gek vind. Voor de volgende keer
ik ben al aan de beurt geweestquote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Over jou? Maar dan weet jij het antwoord al.![]()
Ik heb ook een stapeltje liggen, de meeste draai ik nooit meer, maar White Town nog wel regelmatig. Maar zijn ze er niet meer dan? Singles kun je toch nog steeds kopenquote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt cool. Ik heb ook zo veel obscure singles. Jammer dat het niet meer is.
Nee, ze kruipen liever in z'n kont. Dat vind ik zelf overigens ook leuker om naar te kijken hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
Zal ongetwijfeld net op holland sport gezegd zijn...
Niet Grieks, wel Zuideuropees.quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Homdeck het volgende:
Was het grieks? Paok saloniki ofzo?
Het mag geenaam +1 hebben, maar dit is correct. Krantenboy strikes again!quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef geenaam het volgende:
Sporting Braga?
Goed hoor! (Het was het laatste singletje dat ik kocht.quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
Bauhaus!
nee sporting bragaquote:Op maandag 4 september 2006 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inter Milan
Dat commentaar erbij met die zachte g is echt geweldig. 8 meter neeeegeentiiig!!quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef geenaam het volgende:
Bob Beamon verpulverde echt het record door 55,25 centimeter verder te springen dan het oude record.
Toevallig vandaag nog gezien..quote:Op maandag 4 september 2006 20:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat commentaar erbij met die zachte g is echt geweldig. 8 meter neeeegeentiiig!!
Wilde ik eerst ook antwoorden alleen dat is de film waar hij elke dag weer opnieuw beleefd.quote:Op maandag 4 september 2006 21:01 schreef Neleos het volgende:
Groundhog Day?
Ja, weet ik, ik dacht al dat het niet goed was, maar ik kan even niks beters bedenken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook antwoorden alleen dat is de film waar hij elke dag weer opnieuw beleefd.
jammerquote:Op maandag 4 september 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Die persoonlijke vraag van mij gaat niet meer komen.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Danny Glover - Love is all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |