Ssssst!quote:Op maandag 4 september 2006 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, bedoelde dat jayhawk altijd de biovragen deed.
Ben jouw kloon, dat weet je toch![]()
Dat is ... eh ... helemaal goed! Voor de kenner een inkoppertje, ik weet het, maar toch.quote:
Is goud ja.quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
eh vooruit dan maar:![]()
maar niet teveel punten scoren![]()
Yo yo, me shizzle is in da nizzle!quote:
u got the lingo down bro! big up..quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yo yo, me shizzle is in da nizzle!
Whadda ya need an umbrella for?
Fo' drizzle!
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, hoe gaat het met je cryptogram?
Solid!quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
u got the lingo down bro! big up..
Gooi weer in het topic dan.. teamwork!quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!![]()
Gisteren hebben we trouwens weer een nieuwe cryptogram gekregen! Ik ga er vanavond mee bezig
Mijn pa doet altijd de crypto uit het AD van zaterdag. Altijd leuk meeproberenquote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn er helemaal uit! Sorry dat ik niet reageerde op mijn eigen Topic, want ik ben al een paar dagen niet meer op fok geweest!![]()
Gisteren hebben we trouwens weer een nieuwe cryptogram gekregen! Ik ga er vanavond mee bezig
quote:Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk zo'n beetje de hele straat
Zo, jij bent snelquote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Danny Verbiest
Ok danquote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh Soempie, ik ga nog even voor 250 punten. Dat lijkt me wel een mooi aantal om er dan na 250 topics mee te kappen.
Ja, mijn dagelijkse analyse kende voor jouw persoontje een dalende prestatiecurve.quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Ik minder ook, zoals je vast wel hebt gemerkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |