Dus er is geen hoop meer voor mequote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
lekker hopeloos bezig marcie
Speedyquote:
Lekkerquote:
Gaat het al wat beter?quote:
Ik vind het wel lekker hoorquote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
T is toch minder lekker hoor
JIj hoort/leest graag alleen jezelfquote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 4 september 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hoort/leest graag alleen jezelf
Een huishoudelijk dagjequote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]vanochtend uitgeslapen nadat ik me dik verslapen had, maar een lekker relaxdagje voor mezelf was ook wel erg wenselijk, heb een hele tijd bijna elke dag gewerkt, nu heb ik mn kamer gestofd en gezogen en de wastafel schoongemaakt , was gedraaid etc en verder gewoon relaxed en morgen begint mn studie
heb er echt veel zin in
Wat doe je hier danquote:
Vraag ik me ook afquote:
Introdingenquote:Op maandag 4 september 2006 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een huishoudelijk dagje
Moet ook gebeuren he
Morgen intro, of echt al college's ?
Maar vertel het eens aan jezelf,quote:
Introdingen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Introdingenvrijdag ga ik volgens mn rooster beginnen
Hey Speedyquote:Op maandag 4 september 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vertel het eens aan jezelf,
dan lezen wij wel mee
like no fucking wayquote:Op maandag 4 september 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Introdingen.
Je gaat niet bij het koor ofzo?
En vraag jezelf nou even waarom je hier bent hequote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Speedyhoe gaat het?
Hey Speedymet mij gaat het goed
met jou ook
![]()
Met mij ook alles goed![]()
Das weer een speciale afdeling hoor de fucking wayquote:
flauwquote:Op maandag 4 september 2006 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer een speciale afdeling hoor de fucking way
Gelukkig maar,quote:Op maandag 4 september 2006 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
flauwmaar bij het koor omg
zo diep ga ik niet zinken
misschien dat ik bij een wat alternatieve studentenvereniging gaquote:Op maandag 4 september 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
zijn meestal niet de leukste mensen die daar bij zitten.
Hmmz voor de lol, plezier, e.dquote:Op maandag 4 september 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vraag jezelf nou even waarom je hier bent he
Als je maar lol hebtquote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien dat ik bij een wat alternatieve studentenvereniging gamaar verder
En lukt dat ?quote:
Vast welquote:
Zitten uhmmm oke, dan neem ik het niet zo serieus.quote:Op maandag 4 september 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
zijn meestal niet de leukste mensen die daar bij zitten.
Wat neem jij niet serieusquote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zitten uhmmm oke, dan neem ik het niet zo serieus.![]()
Och...d'r zijn "dingen" die ik serieus wil nemen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zitten uhmmm oke, dan neem ik het niet zo serieus.![]()
Bierquote:Op maandag 4 september 2006 18:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och...d'r zijn "dingen" die ik serieus wil nemen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dingen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och...d'r zijn "dingen" die ik serieus wil nemen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds, maar het is wel duidelijk gok ikquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er geen leuke mensen in een koor zitten.![]()
Jahquote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er geen leuke mensen in een koor zitten.![]()
KrokoSteve is dood. En er lopen 187 topics over. Hebben ze voor Kennedy nooit gedaah ehquote:
Nog steeds jaquote:
Kennedy was dan ook niet al te slim,quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrokoSteve is dood. En er lopen 187 topics over. Hebben ze voor Kennedy nooit gedaah eh
Toen waren er nog geen fora's en fokquote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrokoSteve is dood. En er lopen 187 topics over. Hebben ze voor Kennedy nooit gedaah eh
Je haalt mij ff aan?quote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tussen 'aanhalingstekens' he![]()
* Frutsel "haalt bengel ff aan"...
Haai B!
Hoiquote:
Neequote:Op maandag 4 september 2006 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij mag het beide hoor flash.![]()
quote:
En in de nieuwe spelling ?quote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
1 forum
2 fora, mogelijk eventueel dat forums ook mag
fora's mag NOOIT
mooiquote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
1 forum
fora's mag NOOIT
Een duimpje bij mij.quote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
1 forum
fora's mag NOOIT
Dat krijg je met die mensen uit een koorquote:
Ga javascripten kutquote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die mensen uit een koor
Kerkkoor?quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die mensen uit een koor
Duidelijk het koor jaquote:
Fora is al meervoudquote:Op maandag 4 september 2006 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag het beide hoor flash.![]()
Hoi leo en qu.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlamingen zijn veel beter in Nederlands dan de gemiddelde idioot die zich Nederlander noemt![]()
Lief is ze hè?quote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ja dat weet ik nu wel, Flashvriendinnetje.![]()
Ja leoniekesflashesfora'squote:Op maandag 4 september 2006 19:43 schreef dolle_hond het volgende:
iemand nog wat fora's in de aanbieding?
Hallo classquote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hoe is het met qu's downtime forum?
Of gaat het ergens anders over?
*alleen de helft van de tweede pagina gelezen heeft*
Jaloerse reservebelgquote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ja leoniekesflashesfora's![]()
Bijdehandte tantes.
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?quote:Op maandag 4 september 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
Neequote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?
leoquote:
Gewoon dat hele achtergebleven pauperwallonië loszagen en de zee op douwenquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
Maar de spijkers zijn ook jaarlijkse traditie
Héquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dat hele achtergebleven pauperwallonië loszagen en de zee op douwen
Gaan wij met Friesland ook doen![]()
Kan ik niks aan doen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef classpc het volgende:
@Fles: Wat een zoetigheid weer
Precies wat we van je gewend zijn
Gaat wel hoorquote:
Ik heb hem idd goed opgevoedquote:@Fles: Wat een zoetigheid weer
Precies wat we van je gewend zijn
Daarom wil je mij en Friesland weg hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen hoor![]()
Komt gewoon als![]()
mijn Nieke
![]()
in de buurt is
ow jaquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten wij de zee opquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rare mensen zo nu en dan die belgen met elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?
Ik gok omdat de scholen weer begonnen zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel hoor![]()
Ik heb het opeens weer druk![]()
Is het ookquote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
Maar dan zou een bezoekje aan de Ardennen natuurlijk ook direct het buitenland zijn![]()
Dat zou het wel eens kunnen zijn jaquote:Op maandag 4 september 2006 20:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik gok omdat de scholen weer begonnen zijn?
Je hebt het echt zwaar als leraar hequote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja![]()
Vandaag één uur moeten les geven(wel vier uur daarvoor op school geweest)
Ben jij nou zo'n ijverige leraar, of is het verplicht om vier uur vóór de les op school te zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja![]()
Vandaag één uur moeten les geven(wel vier uur daarvoor op school geweest)
Als leraar niet eigenlijk, de rest die er bij komt, maakt het momenteel niet zo erg aangenaam.quote:Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar als leraar he
Ik had het eerste uur les, dan twee uur vergadering en dan dus nog een uur uitleg moeten geven over die smartschool.quote:Op maandag 4 september 2006 20:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n ijverige leraar, of is het verplicht om vier uur vóór de les op school te zijn?
Zo herinnerde ik me je ookquote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het eerste uur les, dan twee uur vergadering en dan dus nog een uur uitleg moeten geven over die smartschool.
Maar ik ben eigenlijk best wel ijverig ja![]()
Hmm...wordt indrukwekkender dan ik gedacht hadquote:Discovery Channel maakt dinsdagavond de kijker ooggetuige van de vuurwerkramp in Enschede. De documentaire bevat schokkende beelden die 13 mei 2000 angstaanjagende dichtbij brengt.
Brandweermannen die rennen voor hun leven, terwijl ze bijna door een vuurbol worden verzwolgen. Een stervende brandweerman, die door collega’s tevergeefs wordt gereanimeerd. De zwaargewonde cameraman, die met zijn laatste krachten probeert op te krabbelen, tot de laatste vernietigende explosie aan alles een eind maakt….
Niet eerder was er een documentaire over de vuurwerkramp in Enschede die de kijker zo indringend ooggetuige maakte als die van Discovery Channel.
Dinsdag 5 september, 22 uur, wordt de documentaire van Canadese makelij hier uitgezonden. Volgens Discovery wordt die voor Nederland niet afgezwakt.
De ramp die 23 levens eiste, is van vele kanten gefilmd en gefotografeerd. Maar van de dramatische allerlaatste momenten op het terrein van SE Fireworks zelf bestaan geen videobeelden. Discovery ensceneerde die op een trainingscomplex in Canada met acteurs. Deze actiebeelden zijn in hoog tempo gemonteerd met de echte rampopnames en foto’s die onderhand bij iedereen op het netvlies staan gebrand. Het lijkt allemaal zo echt, dat je aanvankelijk denkt nieuw opgedoken, unieke rampbeelden te zien. In supermarkt Nije Weme staan de manager en een personeelslid verdwaasd in een half ingestorte winkel; her en der liggen de klanten tussen het puin. Buiten zijn flitsen van rennende, huilende en bebloede mensen, deze beelden zijn zowel echt als gespeeld.
Maar de eerste zeventien minuten kijk je vooral mee door de ogen van de brandweerlieden van wie er vier nooit meer thuis kwamen. Je ziet ze bijna in de ogen, als ze (nagespeeld) staan te blussen vanaf de bomvolle vuurwerkcontainers. Je vlucht met ze mee als het misgaat……..
DISCOVERY CHANNEL, 5 september 2006, 22.00 uur
jammer kan ik niet zien..quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...wordt indrukwekkender dan ik gedacht had![]()
T is ook moeilijk hoor lezenquote:Op maandag 4 september 2006 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als leraar niet eigenlijk, de rest die er bij komt, maakt het momenteel niet zo erg aangenaam.
Ik ben tot Smartschoolbeheerder gebombardeerd en vanaf dat iemand mij op school ziet, komen ze met vragen af. Ik leg graag eens iets uit aan collega's, maar ik heb het gevoel dat ik mijn handleidingen voor niets heb geschreven.
Hoiquote:
Ik heb zelfs vandaag al de opmerking gekregen dat ik me echt niet zo hard moet inzetten hoorquote:
Wel, op zo'n moment denk ik: verdorie, leonie, je verwacht echt te veel van jouw leerlingen, jouw collega's kunnen zelfs nog geen simpele opdrachten als 'klik op *tekening icoontje*' uitvoerenquote:
Maar eens zien morgen...quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...wordt indrukwekkender dan ik gedacht had![]()
Daar zijn het dan ook docenten voorquote:Op maandag 4 september 2006 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel, op zo'n moment denk ik: verdorie, leonie, je verwacht echt te veel van jouw leerlingen, jouw collega's kunnen zelfs nog geen simpele opdrachten als 'klik op *tekening icoontje*' uitvoeren![]()
ik neem alles goed op en... goed ín me op..goed he?quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en jij bent altijd zo goed in opnemen
quote:Op maandag 4 september 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn het dan ook docenten voor
quote:Op maandag 4 september 2006 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik neem alles goed op en... goed ín me op..goed he?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn het dan ook docenten Belgen voor
tssss.. wat nou? jij weet niet wat ik wel en niet in me opneem lekker puh!quote:
Alle Belgische docenten die ik ken zijn erg ijverig, mooi en liefquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
Belgische docenten zijn top! ik neem het ff voor Leo op..
Hoewel ik denk dat ze héél goed voor zichzeelf kan opkopmen.. toch?
ik bedoelde dat jij goed was in opnemen op je 'recorder' (DVD-VCR)quote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssss.. wat nou? jij weet niet wat ik wel en niet in me opneem lekker puh!![]()
Ontken het maar eens danquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
Hoewel ik denk dat ze héél goed voor zichzelf kan opkomen.. toch?
quote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb soms ook mijn zwakke momenten, maar meestal sta ik er wel helemaal hoorquote:Hoewel ik denk dat ze héél goed voor zichzeelf kan opkopmen.. toch?
Hoeveel ken je er?quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Alle Belgische docenten die ik ken zijn erg ijverig, mooi en lief
Ijverig? IK heb meer dan eens een compleet weekprogramma "Excel voor dummies" in elkaar zitten schroeven jaquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef classpc het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Alleen leoquote:
Maar dan doe je het wel omdat je het zelf wilt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou daartoe zou dwingen ofzo.quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ijverig? IK heb meer dan eens een compleet weekprogramma "Excel voor dummies" in elkaar zitten schroeven ja
Ja want mijn weekprogramma's bestaan uit 50 minuten lesquote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ijverig? IK heb meer dan eens een compleet weekprogramma "Excel voor dummies" in elkaar zitten schroeven ja
Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef classpc het volgende:
Maar dan doe je het wel omdat je het zelf wilt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou daartoe zou dwingen ofzo.
Oen!..quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij goed was in opnemen op je 'recorder' (DVD-VCR)
jij maakt er een persoonlijk drama van![]()
![]()
Dat weet class niet hequote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoor![]()
Dat weet niemand toch? Hoe het in het fietsenhok er aan toe ging?quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat weet class niet hedat was enkel bij de fietsen
leo?quote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoor![]()
ik eigenlijk ook niet...quote:
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoorquote:
ik geloof er niets van...quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoor
Als dat kattenmaskertje eenmaal op gaat dan weet je "kut, ik had 10 seconden geleden moeten RENNEN"
Zelf zal ze het in alle toonaarden ontkennen, dat verbaast me nietquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoor
Als dat kattenmaskertje eenmaal op gaat dan weet je "kut, ik had 10 seconden geleden moeten RENNEN"
Hey, jij ben getrouwdquote:Op maandag 4 september 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Leo heeft een kattenmaskertje... Vandaar dat je mijn avatar niet okay vond
.
quote:
Dank je..quote:
fijna vakantie Caraquote:Op maandag 4 september 2006 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
*Cara gaat maar zolang wat lezen...dusss...
Je gaat blijkbaar op vakantie?quote:Op maandag 4 september 2006 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
*Cara gaat maar zolang wat lezen...dusss...
Dank je qu..quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Het lukt niet....te onrustig.. bléh!
ff.. noem je dat?quote:
Kom op zeg, laat onze wannabee landgenooten ook eens genieten van eenige nieuwerwetsch-hedenquote:
Hoelang duurt het normaal dan?quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het was maar drie kwartier met mijn ma aan de telefoon... Een vluggertje![]()
is toch gezellig.. mn ma woont héél dichtbij. ik tel;efoneer nooit zolang met haar...we drinken wel uren thee en /óf koffie..quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het was maar drie kwartier met mijn ma aan de telefoon... Een vluggertje![]()
Wie betaalt de rekening?quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan soms wel eens anderhalf uur duren![]()
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan soms wel eens anderhalf uur duren![]()
ququote:
wat leuks aan het doen?quote:
"De staat van verwarring" aan t kijken, maar t is een beetje matigquote:
Staat van verwarringquote:Op maandag 4 september 2006 23:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
"De staat van verwarring" aan t kijken, maar t is een beetje matig
Ned3 nieuw programmaquote:
Ah okequote:
het is echt een kutprogramme eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Dan ga ik dat dus niet kijken als het het niet helemaal is hoor
quote:Op maandag 4 september 2006 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had niks te doen en besloot maar eens even een paar foto's te maken.
Sluitertijd: 1min 13sec.
Dan zou je kunnen kiezen voor wat andersquote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is echt een kutprogramme eigenlijk
dat heb ik al gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen kiezen voor wat anders
quote:
Slimme zetquote:
Overbelichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]was me niet opgevallen
Dankhad nog wel langer gekunt maar dan worden ze overbelicht
Ze zijn goed zo hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overbelicht
Die lange is juist niet goed belicht toch?
Frupselquote:
echt ziek? of een dagje vrij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en koffie zetten. ben een dagje ziek thuis hoorKan nou mooi al die dingen doen die er anders nooit van komen omdat ik altijd werk als er iets open is
'geniet' er maar van danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ook welredelijk brakjes hoor
Gebeurt paar keer per week.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel
He bah jagbloed ieuw
maar ik ga busje halen
Douche jij nog zo vaakquote:
de rekening van vorig jaar viel meequote:
dat zal wel veel verkocht/gezien gaan worden danquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
Binnenkort de laatste film van Steve,
die waarin te zien is hoe die rog hem stak
gaafquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
Binnenkort de laatste film van Steve,
die waarin te zien is hoe die rog hem stak
JIj ook niet hequote:
Ach, het past wel bij hem,quote:
Ja, valt het opquote:
Maar 12 keer per jaarquote:
Tietuhquote:
Uh, had dat gemoetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
En iemand mij nog gehoord gister?
Ja @ Fokradioquote:
Ah zo,quote:
Oh okequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo,
dan nee, nog nooit naar geluisterd
solly,quote:
Laat dat even optijd weten danquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgende week ben ik er weer, dan wel luisteren hoor
Okidokiequote:
En welke is dat?quote:
The Lion King - Circle Of Life.quote:
wat doe je daar dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgende week ben ik er weer, dan wel luisteren hoor
Gister sidekick van Nolius, volgende week van martijnquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gister sidekick van Nolius, volgende week van martijn
Joaaah tofquote:
Zeker terug luisteren kan nuquote:
liever niet, vind t nogal een kut-showquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker terug luisteren kan nuradio.fok.nl
Maar ik was erquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
liever niet, vind t nogal een kut-show![]()
en ik kan het sowieso niet luisteren hier, we hebben hier een normale stereotorenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
liever niet, vind t nogal een kut-show![]()
die zijn mooiquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en ik kan het sowieso niet luisteren hier, we hebben hier een normale stereotoren
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
Gvd. Tikken die kinderen op school tegenwoordig niet meer.![]()
Bengelquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
Gvd. Tikken die kinderen op school tegenwoordig niet meer.![]()
Tikkertje op het schoolplein,quote:
Lts-enquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
Lts-en noemen ze dat tegenwoordig, en dan geen tikkie maar ik schop en sla je zo lang
tot je iets heb vastgepakt.
Oja dat mag pas nadat er een bal tussen je benen is geschopt.![]()
Avondquote:
dat ken ik jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
Lts-en noemen ze dat tegenwoordig, en dan geen tikkie maar ik schop en sla je zo lang
tot je iets heb vastgepakt.
Oja dat mag pas nadat er een bal tussen je benen is geschopt.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lts-en
En lekker wel
Wanneer beginnen we?
Hoi qu.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ken ik ja
heeft verschillenden namen iig
geen idee eigenlijkquote:
trugslaonquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
grmbl
Het wordt alleen maar erger, k*t pubers.![]()
neequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, negeren en overal nee opzeggen, werkt het beste.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |