Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef classpc het volgende:
Maar dan doe je het wel omdat je het zelf wilt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou daartoe zou dwingen ofzo.
Oen!..quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij goed was in opnemen op je 'recorder' (DVD-VCR)
jij maakt er een persoonlijk drama van![]()
![]()
Dat weet class niet hequote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoor![]()
Dat weet niemand toch? Hoe het in het fietsenhok er aan toe ging?quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat weet class niet hedat was enkel bij de fietsen
leo?quote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kan anders behoorlijk intimiderend overkomen hoor![]()
ik eigenlijk ook niet...quote:
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoorquote:
ik geloof er niets van...quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoor
Als dat kattenmaskertje eenmaal op gaat dan weet je "kut, ik had 10 seconden geleden moeten RENNEN"
Zelf zal ze het in alle toonaarden ontkennen, dat verbaast me nietquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen, maar ze kan echt een meesteres zijn hoor
Als dat kattenmaskertje eenmaal op gaat dan weet je "kut, ik had 10 seconden geleden moeten RENNEN"
Hey, jij ben getrouwdquote:Op maandag 4 september 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Leo heeft een kattenmaskertje... Vandaar dat je mijn avatar niet okay vond
.
quote:
Dank je..quote:
fijna vakantie Caraquote:Op maandag 4 september 2006 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
*Cara gaat maar zolang wat lezen...dusss...
Je gaat blijkbaar op vakantie?quote:Op maandag 4 september 2006 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
*Cara gaat maar zolang wat lezen...dusss...
Dank je qu..quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Het lukt niet....te onrustig.. bléh!
ff.. noem je dat?quote:
Kom op zeg, laat onze wannabee landgenooten ook eens genieten van eenige nieuwerwetsch-hedenquote:
Hoelang duurt het normaal dan?quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het was maar drie kwartier met mijn ma aan de telefoon... Een vluggertje![]()
is toch gezellig.. mn ma woont héél dichtbij. ik tel;efoneer nooit zolang met haar...we drinken wel uren thee en /ķf koffie..quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het was maar drie kwartier met mijn ma aan de telefoon... Een vluggertje![]()
Wie betaalt de rekening?quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan soms wel eens anderhalf uur duren![]()
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan soms wel eens anderhalf uur duren![]()
ququote:
wat leuks aan het doen?quote:
"De staat van verwarring" aan t kijken, maar t is een beetje matigquote:
Staat van verwarringquote:Op maandag 4 september 2006 23:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
"De staat van verwarring" aan t kijken, maar t is een beetje matig
Ned3 nieuw programmaquote:
Ah okequote:
het is echt een kutprogramme eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Dan ga ik dat dus niet kijken als het het niet helemaal is hoor
quote:Op maandag 4 september 2006 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had niks te doen en besloot maar eens even een paar foto's te maken.
Sluitertijd: 1min 13sec.
Dan zou je kunnen kiezen voor wat andersquote:Op maandag 4 september 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is echt een kutprogramme eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |