Lief is ze hè?quote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ja dat weet ik nu wel, Flashvriendinnetje.![]()
Ja leoniekesflashesfora'squote:Op maandag 4 september 2006 19:43 schreef dolle_hond het volgende:
iemand nog wat fora's in de aanbieding?
Hallo classquote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hoe is het met qu's downtime forum?
Of gaat het ergens anders over?
*alleen de helft van de tweede pagina gelezen heeft*
Jaloerse reservebelgquote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ja leoniekesflashesfora's![]()
Bijdehandte tantes.
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?quote:Op maandag 4 september 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
Neequote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?
leoquote:
Gewoon dat hele achtergebleven pauperwallonië loszagen en de zee op douwenquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
Maar de spijkers zijn ook jaarlijkse traditie
Héquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon dat hele achtergebleven pauperwallonië loszagen en de zee op douwen
Gaan wij met Friesland ook doen![]()
Kan ik niks aan doen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef classpc het volgende:
@Fles: Wat een zoetigheid weer
Precies wat we van je gewend zijn
Gaat wel hoorquote:
Ik heb hem idd goed opgevoedquote:@Fles: Wat een zoetigheid weer
Precies wat we van je gewend zijn
Daarom wil je mij en Friesland weg hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen hoor![]()
Komt gewoon als![]()
mijn Nieke
![]()
in de buurt is
ow jaquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten wij de zee opquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rare mensen zo nu en dan die belgen met elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog gegordeld lekker lief sappig mals Vlaampje van me?
Ik gok omdat de scholen weer begonnen zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel hoor![]()
Ik heb het opeens weer druk![]()
Is het ookquote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
Maar dan zou een bezoekje aan de Ardennen natuurlijk ook direct het buitenland zijn![]()
Dat zou het wel eens kunnen zijn jaquote:Op maandag 4 september 2006 20:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik gok omdat de scholen weer begonnen zijn?
Je hebt het echt zwaar als leraar hequote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja![]()
Vandaag één uur moeten les geven(wel vier uur daarvoor op school geweest)
Ben jij nou zo'n ijverige leraar, of is het verplicht om vier uur vóór de les op school te zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja![]()
Vandaag één uur moeten les geven(wel vier uur daarvoor op school geweest)
Als leraar niet eigenlijk, de rest die er bij komt, maakt het momenteel niet zo erg aangenaam.quote:Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar als leraar he
Ik had het eerste uur les, dan twee uur vergadering en dan dus nog een uur uitleg moeten geven over die smartschool.quote:Op maandag 4 september 2006 20:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n ijverige leraar, of is het verplicht om vier uur vóór de les op school te zijn?
Zo herinnerde ik me je ookquote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het eerste uur les, dan twee uur vergadering en dan dus nog een uur uitleg moeten geven over die smartschool.
Maar ik ben eigenlijk best wel ijverig ja![]()
Hmm...wordt indrukwekkender dan ik gedacht hadquote:Discovery Channel maakt dinsdagavond de kijker ooggetuige van de vuurwerkramp in Enschede. De documentaire bevat schokkende beelden die 13 mei 2000 angstaanjagende dichtbij brengt.
Brandweermannen die rennen voor hun leven, terwijl ze bijna door een vuurbol worden verzwolgen. Een stervende brandweerman, die door collega’s tevergeefs wordt gereanimeerd. De zwaargewonde cameraman, die met zijn laatste krachten probeert op te krabbelen, tot de laatste vernietigende explosie aan alles een eind maakt….
Niet eerder was er een documentaire over de vuurwerkramp in Enschede die de kijker zo indringend ooggetuige maakte als die van Discovery Channel.
Dinsdag 5 september, 22 uur, wordt de documentaire van Canadese makelij hier uitgezonden. Volgens Discovery wordt die voor Nederland niet afgezwakt.
De ramp die 23 levens eiste, is van vele kanten gefilmd en gefotografeerd. Maar van de dramatische allerlaatste momenten op het terrein van SE Fireworks zelf bestaan geen videobeelden. Discovery ensceneerde die op een trainingscomplex in Canada met acteurs. Deze actiebeelden zijn in hoog tempo gemonteerd met de echte rampopnames en foto’s die onderhand bij iedereen op het netvlies staan gebrand. Het lijkt allemaal zo echt, dat je aanvankelijk denkt nieuw opgedoken, unieke rampbeelden te zien. In supermarkt Nije Weme staan de manager en een personeelslid verdwaasd in een half ingestorte winkel; her en der liggen de klanten tussen het puin. Buiten zijn flitsen van rennende, huilende en bebloede mensen, deze beelden zijn zowel echt als gespeeld.
Maar de eerste zeventien minuten kijk je vooral mee door de ogen van de brandweerlieden van wie er vier nooit meer thuis kwamen. Je ziet ze bijna in de ogen, als ze (nagespeeld) staan te blussen vanaf de bomvolle vuurwerkcontainers. Je vlucht met ze mee als het misgaat……..
DISCOVERY CHANNEL, 5 september 2006, 22.00 uur
jammer kan ik niet zien..quote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...wordt indrukwekkender dan ik gedacht had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |