abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 19:39:29 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41559089
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Sennah !

En Xanthe.. Heel veel succes morgen he! Denk maar aan wat ik gezegt heb.. je kan het echt wel!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_41559413
Waterfly meldt zich officieel aan hier

Vanmiddag omstreeks twaalven:

Vrijdag naar de HA... Iemand tips en trucs over wat komen gaat nu?

Spannnnnnnneeeeeeeeennnnnnnnnd!!!!! (en zoooo blij ook....)
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 19:53:17 #253
43556 miss_dynastie
pi_41559502
Welkom op de wereld Dylan en Sennah

Waterflyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_41559629
Waterfly gefeliciteerd!!
  woensdag 6 september 2006 @ 19:57:44 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41559649
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef linda856763 het volgende:
Dit wispelturige kindje leert zijn/haar controlfreakerige ouders een hardhandig lesje in dingen los laten....
En hier zou wel eens een heel grote kern van waarheid in kunnen schuilen.... Wel erg lastig lijkt me, dat op en neer gedoe/gedenk enzo. Succes met kiezen.

Chacama, is de rust wat verder teruggekeerd? Hope so!

En Appelsap, niet te veel hooi op je vork he! School én werken op een dag lijkt me een beetje erg veel van het goede als je zwanger bent...

Mjammetje, ik wens je een rustige nacht toe, maar voorweeën zijn heel goed mogelijk! Zie het maar als een stukje voorwerk dat gedaan wordt. Wat nu gebeurt hoeft bij de 'echte' bevalling niet meer (is mij iig verteld).

B-M!
Je hebt gewoon zo'n beetje álles van die leuke site gekocht! Wat mooi! Ik vind die kleuren ook zo prachtig voor een manneke dat ongeveer in de herfst geboren gaat worden. Tenminste, daar gaan we van uit he?

En verder gewoon even een dikke voor PM en Snoopy!

Oh, en op de valreep: Waterfly, van harte gefeliciteerd! Welkom bij de hormonenclub!

Hier niets bijzonders. Ik geniet met volle teugen van het feit dat ik er uit kan! Wel vermoeiend, dus toch weer een middagslaapje. En dames, morgen is het volle maan.... Ik opteer voor een bevalling!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:00:12 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41559724
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Moonah het volgende:

Ik opteer voor een bevalling!
Even voor de duidelijkheid he: Liefst de mijne dus....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41560036
Linda, jammer zeg, dat het niet gelukt is. Helaas zijn veel dingen in het leven moeilijk te beslissen en het zou makkelijk zijn als de keuze voor je gemaakt zou worden. Ik vind dat jullie een eigenwijs kindje hebben! Succes met jullie keuze!

Bass-Miss, wat ziet dat er lief uit... leuk he, zo alles aan de waslijn!

Moonah, fijn dat je er zo van geniet om eruit te kunnen. Ik hoop dat je bevalling heel snel begint...vooral voor jou zou het heel fijn zijn!

Waterfly, van harte met je zwangerschap, en welkom hier!

Chacama, heel herkenbaar, dat opfleuren van gezelschap. Ik kan als ik me niet goed voel ná het bezoek ook weer in een gat vallen voor m'n gevoel. Sterkte joh! komt allemaal wel weer goed...
  Jubileum moderator woensdag 6 september 2006 @ 20:09:50 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41560082
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Sennah

Waterfly gefeliciteerd

Bass-Miss.... ik ben helemaal verliefd op jouw waslijn *zucht*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 september 2006 @ 20:11:49 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_41560153
waterfly van harte!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 september 2006 @ 20:15:41 #260
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41560288
Iedereen van harte met baby's en 2 streepjes, ben ik alweer gestegen in de lijst. Het gaat wel erg snel nu.
Moet nog 1 week en 2 dagen werken. Gelukkig heb ik maar 21 kleuters in mijn klas die me erg goed helpen. Maar 's middags als ik thuis ben gaat het lich ongeveer wel uit. Dus elke avons vroeg naar bed. Laatste loodjes zijn het zwaarst!
Nog even doorbijten.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:16:14 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41560309
Waterfly, welkom hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 6 september 2006 @ 20:18:54 #262
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41560391
Waterfly, gefeliciteerd. Verwacht niet teveel van de hiusarts, hij/zij zal je feliciteren en misschien wat folders meegeven, that's it. Je kunt alvast een afspraak maken met de VK en wat je zeker kunt doen is Moeders voor Moeders even bellen (als je mee wilt doen). Verder mag je gewoon even genieten!

Moonah, laten we dat maar hopen dan. Volle Maan schijnt goed te zijn voor het opwekken van een bevalling (dat en de prostaglandingesen van de man van Sugar).
Appelsap, pas noou wel een beetje op jezelf he. Je kunt ook liggend een deel van je huiswerk leren of lezen. Je baby heeft ook echt die rust in je buik nodig, stress is slecht voor de groei zeggen ze!
Wat een prachtige kostuums voor je aanstande, BassMiss. Ik houd wel van die stoere kleuren!
Linda wat vervelend zeg. Gelukkig deed het niet zoveel pijn (daar heb ik namelijk wel eens andere verhalen over gehoord). Sterkte met het maken van de beslissing.
Xanthe, sterkte morgen en natuurlijk ook veel plezier!
Lekker douchen!
pi_41560419
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef snoopy het volgende:
kostuums Wat een mooie term!
Maar dat ziet er goed uit! Die hoeft straks niet in z'n blootje te liggen

allemaal goodmoodkid spullen zie ik. Daar heb ik ook het een en ander van. Leuk!
Ja, het lijken mij erg makkelijke kleertjes voor zo een kleintje dat nog enkel kan liggen en van prijs valt het ook goed mee. Dus heb ik me maar een beetje laten gaan...
En er valt ook zo weinig anders te vinden als je niet zo voor beertjes en babyblauw en roze bent.
pi_41560451
Moonah terug. Fijn dat je nog zo hebt kunnen genieten buiten. En morgen volle maan Spannend.

Waterfly, welkom hier! Toen ik de 1e keer zwanger was ging ik ook eerst naar de HA maar die deed niks anders dan mij doorverwijzen naar een verloskundige. Viel me toen wel een beetje tegen eerlijk gezegd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41560504
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef sjak het volgende:
Moonah, laten we dat maar hopen dan. Volle Maan schijnt goed te zijn voor het opwekken van een bevalling (dat en de prostaglandingesen van de man van Sugar).

Ik neem aan dat Moonah het met haar eigen vent zal moeten doen toch?
  woensdag 6 september 2006 @ 20:23:38 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41560561
Waterfly welkom hier.... tips ga ik over nadenken... (sta nu een beetje uit)
B_M leuk lijntje

Rust is hier terug....soms nog wel een klein dipje, maar daar ben ik redelijk snel uit...

Moonah...laat maar komen. Ik ben wel benieuwd naar jouw beeb.....
  woensdag 6 september 2006 @ 20:23:44 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41560571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:

Oja, dat is waar ook, ze kan nu niet even in de auto stappen
Lekker douchen!
  woensdag 6 september 2006 @ 20:25:48 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41560642
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou, ja we weten in elk geval dat die van de man van sugar werken , dat moet die van Moonah nog maar bewijzen.....
pi_41561399
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

kBen ook wel ongeduldig maar ook wel ongerust dat het kindje er nog niet klaar voor is , moest het nu komen. Heb jij dat niet?
  woensdag 6 september 2006 @ 20:56:09 #270
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41561826
Eliminator en Baloetjuh van harte gefeliciteerd met jullie 2 mooie beebjes !

Xanthe, heel veel succes morgen !!

Waterfly van harte en welkom!! Best vlot gegaan toch? Leuk hoor!

Hier zijn de bibbertjes en kriebeltjes echt schopjes geworden en nog maar 3 kilo aangekomen .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  woensdag 6 september 2006 @ 20:58:13 #271
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41561904
Andrea wat lekker dat gevoel en wat goed dat je gewicht zo netjes is...

ik ga heel verstandig zijn en in mijn bedje liggen. Nog even met pukkie spelen en dan lekker slapen. Dat wordt voor jouw de volgende fase....merken dat ie op je reageert... ook erg leuk
pi_41561951
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef Andrea001 het volgende:
Hier zijn de bibbertjes en kriebeltjes echt schopjes geworden en nog maar 3 kilo aangekomen .
Wat leuk!
Ik hoop dat ook snel te voelen.
Mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant dus kan even duren voor ik wat ga voelen.

Doe je goed!
Ik ben nog niks aangekomen.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:01:35 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41562015
Baloetjuh en Eliminator gefeliciteerd met jullie koppel! wat goed dat ze al zelf zo goed ademen en wat heerlijk dat ze al zo snel naar het zkh in de buurt mogen!

Waterfly, gefeliciteerd en welkom hier Idd, stel je van de HA niet te veel voor.. kan 'took niet tegenvallen

Bass-Miss, wat een heerlijk gezicht; al die ienieminie-kleertjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41562050
quote:

[..]

"nog 35 dagen te gaan" zegt je banner
jij gaat gewoon netjes nog vijf weken broeden, jah? JUFFROUW !
om een mooi groot sterk kereltje te produceren.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 6 september 2006 @ 21:02:23 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41562055
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wat leuk!
Mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant dus kan even duren voor ik wat ga voelen.

Doe je goed!
nog ff snel dan....placenta ligt bij mij ook aan de voorkant. Voelde de eerste blubjes rond de 17 weken...
pi_41562115
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant maar ik voel de baby uitstekend! Dus misschien valt het mee.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:04:29 #277
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41562125
quote:

[..]

Meid, hou nog even vol. Het is zo fijn als ze niet in de couveuse hoeven... Echt hoor, met Freek was ik het ook hartstikke zat, kon 'm d'r wel uit kijken. Met nr twee hoopte ik alleen nog maar dat een couveuse periode ons en het kindje bespaard bleef. Hoe goed ze er ook aan toe zijn, ze worden toch meer geprikt en onderzocht als ze op neo liggen, ik vond het verschikkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leah op 06-09-2006 21:13:11 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:05:50 #278
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41562182
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wat leuk!

Doe je goed!
Mijne ook en bij de eerste ook, maar voelde het gewoon al snel gelukkig. Komt wel goed hoor!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41562188
Eliminator20 & Baloetjuh van harte gefeliciteerd met Dylan (mooie naam ) en Sennah! Geweldig dat ze zo sterk zijn en het goed doen. Jeetje, twee kindjes in een keer, mooi hoor

Linda balen zeg

Snoopy lekker dat alles in orde was! En nu iedere week, gaat echt snel nu

Bass-Miss leuke foto!

Waterfly gefeliciteerd met je zwangerschap
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 6 september 2006 @ 21:07:29 #280
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41562252
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef chacama het volgende:
Andrea wat lekker dat gevoel en wat goed dat je gewicht zo netjes is...

ik ga heel verstandig zijn en in mijn bedje liggen. Nog even met pukkie spelen en dan lekker slapen. Dat wordt voor jouw de volgende fase....merken dat ie op je reageert... ook erg leuk
Nou idd, zo leuk! Maar ik heb het idee dat dit eigenwijsje juist steeds wegkruipt als ik het wil voelen .
gup
pi_41562261
Dan heb ik goede hoop dat ik snel wat ga voelen.

klinkt misschien een beetje stom maar ik begin het zat te worden dat ik zwanger ben en er nog niks van voel..
pi_41562397
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef appelsap het volgende:

klinkt misschien een beetje stom maar ik begin het zat te worden dat ik zwanger ben en er nog niks van voel..
dat is heel vervelend ja.
ik vind je trouwens een kei van een meid hoe je het op school hebt aangepakt.
super!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 6 september 2006 @ 21:11:09 #283
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41562417
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meer 2007 babies please!

Waterfly! Van harte gefeliciteerd!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 6 september 2006 @ 21:13:13 #284
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41562530
quote:

Haha, nou straks op het eind zul je er wel eens moe van worden om wakker te liggen van het getrap tegen je ribben . Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, het lijkt nu zo onwerkelijk allemaal...
gup
  woensdag 6 september 2006 @ 21:14:13 #285
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41562573
quote:

Weet wat je wenst. Ik zei dat ook in het begin en bij week 8 van de zwangerschap werd ik me toch misselijk, dat heeft tot ongeveer week 17 geduurd. Maar als je dan echt het eerste trapje of gevlinder in je buik voelt maakt ook dat helemaal niets meer uit.
Lekker douchen!
pi_41562780
Haha appelsap, dat had ik ook in het begin! Vooral bij deze zwangerschap, omdat ik wist hoe fijn het voelt, dat schppende kindje Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren, succes met wachten
  woensdag 6 september 2006 @ 21:20:00 #287
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41562818
Appelsap: mijn buik is nu bijna de hele dag door aan de bovenkant helemaal gevoelloos (alsof de huid slaapt) omdat ie er zo strak in ligt Niet heel prettig...
Verder voel ik em schoppen, kietelen, trillen en weet ik veel wat nog meer, maar gevoelloos is niet wat je bedoelt he?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41562867
anne_chris dankjewel! Vind ik echt leuk om te horen.
Als ik er nu op terugkijk heb ik wel zoiets van: dat ik dat heb gedaan uit mezelf
stiekem ben ik zelf ook wel trots

Ik geloof best dat je het uiteindelijk zat bent, die schopjes en de drukte in je buik maar het lijkt me voor nu zooo leuk om te voelen!
Wat voel je dan eigenlijk? Voel je het echt van binnen uit komen? Of is het iets wat je echt moet leren herkennen? Ik kan me er namelijks niks bij voorstellen.
pi_41562870
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Andrea001 het volgende:

[..]

Haha, nou straks op het eind zul je er wel eens moe van worden om wakker te liggen van het getrap tegen je ribben . Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, het lijkt nu zo onwerkelijk allemaal...
Mijn eerste kon ook flink trappen, zo hard dat ik regelmatig zere ribben had. Maar gek genoeg ben ik er nooit wakker van geworden of er moeilijker door in slaap gekomen. Of mijn geheugen laat me nu drastisch in de steek...
pi_41562998
Tsja, wat voel je? In het begin voelde ik een soort kleine plojes in mijn onderbuik, alsof er bellen uiteen spatten denk ik. Als je je eigen lichaam goed kent weet je gewoon dat het je darmen niet zijn. Ik vind rommelende darmen altijd meer voelen als een luchtbel die zich verplaatst, de eerste plopjes van de baby meer als iets op een plek dus. Moeilijk uit te leggen!
  woensdag 6 september 2006 @ 21:24:05 #291
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41563012
Het is een gevoel dat je moet herkennen. In het begin denk je misschien dat het wat gerommel in je darmen is. Dan ga je twijfelen omdat het toch wat anders is en plots weet je het, DIT IS MIJN KINDJE
Lekker douchen!
pi_41563027
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Neuk het volgende:
Appelsap: mijn buik is nu bijna de hele dag door aan de bovenkant helemaal gevoelloos (alsof de huid slaapt) omdat ie er zo strak in ligt Niet heel prettig...
Verder voel ik em schoppen, kietelen, trillen en weet ik veel wat nog meer, maar gevoelloos is niet wat je bedoelt he?
Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken maar doet het dan ook niet pijn?
Even een stomme vraag maar dat kietelen enzo, kietelt het dan ook echt aan je buik?
pi_41563042
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:04 schreef Leah het volgende:
Hoe goed ze er ook aan toe zijn, ze worden toch meer geprikt en onderzocht als ze op neo liggen,
Kindje van kennis van ons moest ivm geelzien onder de lamp en steeds geprikt worden, was echt getraumatiseerd toen ze weer thuiskwamen.. Verkrampte als pa/ma wilde oppakken en knuffelen, was heel bang als je aan haar benen zat, enz. Ze hebben 't de eerste tijd erg moeilijk gehad daarmee (en icm onzekerheid moeder over eigen lichaam & begeleiding ziekenhuis is de bv toen ook heel snel mislukt). Dat kan dan bij een couveusekindje ook een gevolg zijn denk ik.
Sterkte Moonah!
  woensdag 6 september 2006 @ 21:24:49 #294
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41563045
ET kan het mooi beschrijven
Lekker douchen!
  Jubileum moderator woensdag 6 september 2006 @ 21:25:20 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41563074
Het voelt in het begin een beetje als uit elkaar spattende luchtbelletjes in je buik vind ik
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41563097
Waterfly, gefeliciteerd!

Kozakken, wat raar van die bv-perikelen in het Deventer ziekenhuis, want ze schermen wel echt op hun site dat ze het echt aanmoedigen enzo. Maar ja, ik had daar geen plannen toe, dus voor mij maakt het niet uit.
Die horken, volgens mij heb ik die wel op de gang zien lopen. Ze straalden zo echt wat horkerigs uit. Ik dacht telkens, als ik die maar niet krijg. En die kreeg ik niet. De gyn (arts assistent eigenlijk) was heel aardig. En ik had dat hele Canadese onderzoek in mijn hoofd, en daar ook naar gevraagd, dus ik kreeg de indruk dat ze daarom vooral de andere kant nog eens belichtte: namelijk de risico's van een keizersnee. Ik voel me dus wel goed voorgelicht nu, en ik heb ook vertrouwen dat als ik geen stuitbevalling wil, dat dat ook kan. En zo niet, dan toch
Maar ja, ik ga er nog maar een nachtje of meer over slapen woelen Bovendien moet het kindje eerst nog weer terug draaien in stuit - ook dat nog

O trouwens, ik heb dus ook de placenta voor, en ik voelde al gekietel van binnen vanaf week 16. En dan had ik ook echt de neiging om even terug te krabbelen...
Eva
pi_41563103
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken maar doet het dan ook niet pijn?
Even een stomme vraag maar dat kietelen enzo, kietelt het dan ook echt aan je buik?
Dat kietelen voelde bij mij meer alsof de binnenkant van je buik een beetje geaaid wordt, maar geen kietel gevoel. Als je de eerste keer de hik voelt, dat is pas gek!
pi_41563147
Als iets wat niet afgemaakt wordt vond ik Normaal voel je een bel wel zich verplaatsen, zit er een logica in, maar dit kwam vanuit het niets en verdween direct weer in het niets.. Echt aanrakinkjes dus.

Waterfly gefeliciteerd!
pi_41563184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat kietelen voelde bij mij meer alsof de binnenkant van je buik een beetje geaaid wordt, maar geen kietel gevoel. Als je de eerste keer de hik voelt, dat is pas gek!
Klinkt wel leuk.

Oh nog een vraag: (jaja) Als je er dan je hand op legt, kan je het dan ook met je hand voelen? Of is het daar nog te zacht voor?
pi_41563234
Dat kan pas een paar weken later als de baby met meer kracht schopt en dan kun je soms je buik ook echt zien bewegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')