En hier zou wel eens een heel grote kern van waarheid in kunnen schuilen.... Wel erg lastig lijkt me, dat op en neer gedoe/gedenk enzo. Succes met kiezen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef linda856763 het volgende:
Dit wispelturige kindje leert zijn/haar controlfreakerige ouders een hardhandig lesje in dingen los laten....
Even voor de duidelijkheid he: Liefst de mijne dus....quote:
Ja, het lijken mij erg makkelijke kleertjes voor zo een kleintje dat nog enkel kan liggen en van prijs valt het ook goed mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef snoopy het volgende:kostuums
Wat een mooie term!
Maar dat ziet er goed uit! Die hoeft straks niet in z'n blootje te liggen
allemaal goodmoodkid spullen zie ik. Daar heb ik ook het een en ander van. Leuk!
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef sjak het volgende:
Moonah, laten we dat maar hopen dan. Volle Maan schijnt goed te zijn voor het opwekken van een bevalling (dat en de prostaglandingesen van de man van Sugar).
Oja, dat is waar ook, ze kan nu niet even in de auto stappenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:
Ik neem aan dat Moonah het met haar eigen vent zal moeten doen toch?
Nou, ja we weten in elk geval dat die van de man van sugar werkenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Moonah het met haar eigen vent zal moeten doen toch?
kBen ook wel ongeduldig maar ook wel ongerust dat het kindje er nog niet klaar voor is , moest het nu komen. Heb jij dat niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid he: Liefst de mijne dus....![]()
Wat leuk!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef Andrea001 het volgende:
Hier zijn de bibbertjes en kriebeltjes echt schopjes gewordenen nog maar 3 kilo aangekomen
.
"nog 35 dagen te gaan" zegt je bannerquote:Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid he: Liefst de mijne dus....![]()
nog ff snel dan....placenta ligt bij mij ook aan de voorkant. Voelde de eerste blubjes rond de 17 weken...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik hoop dat ook snel te voelen.
Mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant dus kan even duren voor ik wat ga voelen.
Doe je goed!
Ik ben nog niks aangekomen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |