abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 19:39:29 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41559089
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Sennah !

En Xanthe.. Heel veel succes morgen he! Denk maar aan wat ik gezegt heb.. je kan het echt wel!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_41559413
Waterfly meldt zich officieel aan hier

Vanmiddag omstreeks twaalven:

Vrijdag naar de HA... Iemand tips en trucs over wat komen gaat nu?

Spannnnnnnneeeeeeeeennnnnnnnnd!!!!! (en zoooo blij ook....)
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 19:53:17 #253
43556 miss_dynastie
pi_41559502
Welkom op de wereld Dylan en Sennah

Waterflyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_41559629
Waterfly gefeliciteerd!!
  woensdag 6 september 2006 @ 19:57:44 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41559649
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef linda856763 het volgende:
Dit wispelturige kindje leert zijn/haar controlfreakerige ouders een hardhandig lesje in dingen los laten....
En hier zou wel eens een heel grote kern van waarheid in kunnen schuilen.... Wel erg lastig lijkt me, dat op en neer gedoe/gedenk enzo. Succes met kiezen.

Chacama, is de rust wat verder teruggekeerd? Hope so!

En Appelsap, niet te veel hooi op je vork he! School én werken op een dag lijkt me een beetje erg veel van het goede als je zwanger bent...

Mjammetje, ik wens je een rustige nacht toe, maar voorweeën zijn heel goed mogelijk! Zie het maar als een stukje voorwerk dat gedaan wordt. Wat nu gebeurt hoeft bij de 'echte' bevalling niet meer (is mij iig verteld).

B-M!
Je hebt gewoon zo'n beetje álles van die leuke site gekocht! Wat mooi! Ik vind die kleuren ook zo prachtig voor een manneke dat ongeveer in de herfst geboren gaat worden. Tenminste, daar gaan we van uit he?

En verder gewoon even een dikke voor PM en Snoopy!

Oh, en op de valreep: Waterfly, van harte gefeliciteerd! Welkom bij de hormonenclub!

Hier niets bijzonders. Ik geniet met volle teugen van het feit dat ik er uit kan! Wel vermoeiend, dus toch weer een middagslaapje. En dames, morgen is het volle maan.... Ik opteer voor een bevalling!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:00:12 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41559724
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Moonah het volgende:

Ik opteer voor een bevalling!
Even voor de duidelijkheid he: Liefst de mijne dus....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41560036
Linda, jammer zeg, dat het niet gelukt is. Helaas zijn veel dingen in het leven moeilijk te beslissen en het zou makkelijk zijn als de keuze voor je gemaakt zou worden. Ik vind dat jullie een eigenwijs kindje hebben! Succes met jullie keuze!

Bass-Miss, wat ziet dat er lief uit... leuk he, zo alles aan de waslijn!

Moonah, fijn dat je er zo van geniet om eruit te kunnen. Ik hoop dat je bevalling heel snel begint...vooral voor jou zou het heel fijn zijn!

Waterfly, van harte met je zwangerschap, en welkom hier!

Chacama, heel herkenbaar, dat opfleuren van gezelschap. Ik kan als ik me niet goed voel ná het bezoek ook weer in een gat vallen voor m'n gevoel. Sterkte joh! komt allemaal wel weer goed...
  Jubileum moderator woensdag 6 september 2006 @ 20:09:50 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41560082
Eliminator en Baloetjuh gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Sennah

Waterfly gefeliciteerd

Bass-Miss.... ik ben helemaal verliefd op jouw waslijn *zucht*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 september 2006 @ 20:11:49 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_41560153
waterfly van harte!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 september 2006 @ 20:15:41 #260
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41560288
Iedereen van harte met baby's en 2 streepjes, ben ik alweer gestegen in de lijst. Het gaat wel erg snel nu.
Moet nog 1 week en 2 dagen werken. Gelukkig heb ik maar 21 kleuters in mijn klas die me erg goed helpen. Maar 's middags als ik thuis ben gaat het lich ongeveer wel uit. Dus elke avons vroeg naar bed. Laatste loodjes zijn het zwaarst!
Nog even doorbijten.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:16:14 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41560309
Waterfly, welkom hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 6 september 2006 @ 20:18:54 #262
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41560391
Waterfly, gefeliciteerd. Verwacht niet teveel van de hiusarts, hij/zij zal je feliciteren en misschien wat folders meegeven, that's it. Je kunt alvast een afspraak maken met de VK en wat je zeker kunt doen is Moeders voor Moeders even bellen (als je mee wilt doen). Verder mag je gewoon even genieten!

Moonah, laten we dat maar hopen dan. Volle Maan schijnt goed te zijn voor het opwekken van een bevalling (dat en de prostaglandingesen van de man van Sugar).
Appelsap, pas noou wel een beetje op jezelf he. Je kunt ook liggend een deel van je huiswerk leren of lezen. Je baby heeft ook echt die rust in je buik nodig, stress is slecht voor de groei zeggen ze!
Wat een prachtige kostuums voor je aanstande, BassMiss. Ik houd wel van die stoere kleuren!
Linda wat vervelend zeg. Gelukkig deed het niet zoveel pijn (daar heb ik namelijk wel eens andere verhalen over gehoord). Sterkte met het maken van de beslissing.
Xanthe, sterkte morgen en natuurlijk ook veel plezier!
Lekker douchen!
pi_41560419
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef snoopy het volgende:
kostuums Wat een mooie term!
Maar dat ziet er goed uit! Die hoeft straks niet in z'n blootje te liggen

allemaal goodmoodkid spullen zie ik. Daar heb ik ook het een en ander van. Leuk!
Ja, het lijken mij erg makkelijke kleertjes voor zo een kleintje dat nog enkel kan liggen en van prijs valt het ook goed mee. Dus heb ik me maar een beetje laten gaan...
En er valt ook zo weinig anders te vinden als je niet zo voor beertjes en babyblauw en roze bent.
pi_41560451
Moonah terug. Fijn dat je nog zo hebt kunnen genieten buiten. En morgen volle maan Spannend.

Waterfly, welkom hier! Toen ik de 1e keer zwanger was ging ik ook eerst naar de HA maar die deed niks anders dan mij doorverwijzen naar een verloskundige. Viel me toen wel een beetje tegen eerlijk gezegd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41560504
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef sjak het volgende:
Moonah, laten we dat maar hopen dan. Volle Maan schijnt goed te zijn voor het opwekken van een bevalling (dat en de prostaglandingesen van de man van Sugar).

Ik neem aan dat Moonah het met haar eigen vent zal moeten doen toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 6 september 2006 @ 20:23:38 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41560561
Waterfly welkom hier.... tips ga ik over nadenken... (sta nu een beetje uit)
B_M leuk lijntje

Rust is hier terug....soms nog wel een klein dipje, maar daar ben ik redelijk snel uit...

Moonah...laat maar komen. Ik ben wel benieuwd naar jouw beeb.....
  woensdag 6 september 2006 @ 20:23:44 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41560571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:

Oja, dat is waar ook, ze kan nu niet even in de auto stappen
Lekker douchen!
  woensdag 6 september 2006 @ 20:25:48 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41560642
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou, ja we weten in elk geval dat die van de man van sugar werken , dat moet die van Moonah nog maar bewijzen.....
pi_41561399
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

kBen ook wel ongeduldig maar ook wel ongerust dat het kindje er nog niet klaar voor is , moest het nu komen. Heb jij dat niet?
  woensdag 6 september 2006 @ 20:56:09 #270
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41561826
Eliminator en Baloetjuh van harte gefeliciteerd met jullie 2 mooie beebjes !

Xanthe, heel veel succes morgen !!

Waterfly van harte en welkom!! Best vlot gegaan toch? Leuk hoor!

Hier zijn de bibbertjes en kriebeltjes echt schopjes geworden en nog maar 3 kilo aangekomen .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  woensdag 6 september 2006 @ 20:58:13 #271
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41561904
Andrea wat lekker dat gevoel en wat goed dat je gewicht zo netjes is...

ik ga heel verstandig zijn en in mijn bedje liggen. Nog even met pukkie spelen en dan lekker slapen. Dat wordt voor jouw de volgende fase....merken dat ie op je reageert... ook erg leuk
pi_41561951
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef Andrea001 het volgende:
Hier zijn de bibbertjes en kriebeltjes echt schopjes geworden en nog maar 3 kilo aangekomen .
Wat leuk!
Ik hoop dat ook snel te voelen.
Mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant dus kan even duren voor ik wat ga voelen.

Doe je goed!
Ik ben nog niks aangekomen.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:01:35 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41562015
Baloetjuh en Eliminator gefeliciteerd met jullie koppel! wat goed dat ze al zelf zo goed ademen en wat heerlijk dat ze al zo snel naar het zkh in de buurt mogen!

Waterfly, gefeliciteerd en welkom hier Idd, stel je van de HA niet te veel voor.. kan 'took niet tegenvallen

Bass-Miss, wat een heerlijk gezicht; al die ienieminie-kleertjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41562050
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

"nog 35 dagen te gaan" zegt je banner
jij gaat gewoon netjes nog vijf weken broeden, jah? JUFFROUW !
om een mooi groot sterk kereltje te produceren.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 6 september 2006 @ 21:02:23 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41562055
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wat leuk!
Ik hoop dat ook snel te voelen.
Mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant dus kan even duren voor ik wat ga voelen.

Doe je goed!
Ik ben nog niks aangekomen.
nog ff snel dan....placenta ligt bij mij ook aan de voorkant. Voelde de eerste blubjes rond de 17 weken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')