Gebruik de searchfunctie eens, volgens mij zijn er wel 50 topics over te vinden (waaronder de magistrale kankerkachel reeks)quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 11:49 schreef Hari-Bo het volgende:
Stervende Hoerenkankerkachel!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
Ik vind de simpelheid van 'Kankerkachel' zo mooiquote:Op maandag 4 september 2006 11:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]die is misschien nog beter dan die bovenste
Dat is Keesquote:
Meej appelmoes.quote:Op maandag 4 september 2006 13:46 schreef Sloavink het volgende:
was da éne.. sloavink.
Goed idee, kunnen we met zen allen sloavinken eten.quote:Op maandag 4 september 2006 17:01 schreef Vendris het volgende:
Hm we kunnen best met een paar fokkers gaan checken of kees dr nog woont hoor![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef Thieske het volgende:
Aanrader: http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
Jaaa!! RB moet echt weer terug! Met die jinglesquote:Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Radio Bendeleider... De tijd van weleer![]()
![]()
Ik mis het ook......quote:Op maandag 4 september 2006 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jaaa!! RB moet echt weer terug! Met die jingles![]()
Gelukkig hebben we de site nog....quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik mis het ook......
Ik krijg er de kriebelziekte van.
Scheer je weg uit dit topicquote:Op maandag 4 september 2006 18:48 schreef Piovan het volgende:
WTF newbie newbie
Welk programma?
Is radio bendeleider ook nog ergens te downloaden?
Zoek nu eerst maar eens op kankerkachel met de zoekfunctie en lees je in voordat je lompe vragen komt stellen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:48 schreef Piovan het volgende:
WTF newbie newbie
Welk programma?
Is radio bendeleider ook nog ergens te downloaden?
Als Mieke er maar niet is, want die wil me steeds pijpen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef johnplayer het volgende:
Je hebt kans dat we zo nog even naar de kroeg gaan, ofniet Huubke
En dat doe ik niet!quote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als Mieke er maar niet is, want die wil me steeds pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |