abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41483931
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:12 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Door een fucking rog
pi_41483979
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Dat ik hem een "oen" noemde, had met heel wat anders te maken.
Je bent gewoon een kneus. Sorry, ik moest je posts even relativeren.
pi_41484046
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:08 schreef GoodNews het volgende:

[..]

Ga dan tussen de aboriginals wonen en wanken op roggen Dan heb je recht van spreken.

Voor mij is het gewoon de zoveelste idioot die dacht dat die eigenlijk geboren moest zijn als een dier ipv mens. Gekkenhuis zit vol met zulke idioten
Wat een rare post.
pi_41484162
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Dat ik hem een "oen" noemde, had met heel wat anders te maken.
Was een voorbeeld in algemene zin, ik bedoel eigenlijk het verketteren op welke vorm dan ook na iemands dood.
  maandag 4 september 2006 @ 16:26:03 #180
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41484179
Dat was nog eens een lefgozertje met een big-smile op zijn gezicht.
Wat hij deed was een soort van jackass maar dan vele malen beter.
Uiteindelijk is de vriendelijke jager zonder te doden toch de prooi geworden van moeder natuur.

Het is/was een fenomeen, een echte Evil Knievel van het dierenrijk.
pi_41484249
Vind het triest, kon altijd wel lachen om die man.
  maandag 4 september 2006 @ 16:30:37 #182
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41484317
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Een pijlstaartrog heeft aan het eind van zijn staart een stekel, deze is giftig, erg giftig....
zo giftig nou ook weer niet hoor... voornamelijk pijnlijk....

probleem was dat deze rog hem in zijn borstkas piercte en het hart doorboorde terwijl meestal men er op gaat staan en dan een steek in de benen krijgt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_41484328
Ik vind het opmerkelijk dat ik alleen op Nederlandse fora dergelijke reacties krijg te lezen, zal wel iets typisch Nederlands zijn om doden nog even belachelijk te maken. Het is werkelijk om te kotsen wat je hier krijgt te lezen. Ik laat me dan ook verder niet meer zien in dit topic.

Nu komen er natuurlijk weer figuren die het er om gaan doen omdat ik het net gezegd heb.
Vloerplint
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 16:32:10 #184
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41484369
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:30 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat ik alleen op Nederlandse fora dergelijke reacties krijg te lezen, zal wel iets typisch Nederlands zijn om doden nog even belachelijk te maken. Het is werkelijk om te kotsen wat je hier krijgt te lezen. Ik laat me dan ook verder niet meer zien in dit topic.

Nu komen er natuurlijk weer figuren die het er om gaan doen omdat ik het net gezegd heb.
laat ze, dat zijn een paar users die erop kicken om zich zo te gedragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41484482
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

laat ze, dat zijn een paar users die erop kicken om zich zo te gedragen.
Precies, GoodNews en zo.
pi_41484537

Het is best wel triest maar dit vind ik toch grappig.
pi_41484855
Die stekel schijnt te bestaan uit weerhaakjes en de grootste schade wordt dus aangericht als de stekel weer wordt teruggetrokken. Als Steve die stekel in z'n hart heeft gekregen dan kan ik me voorstellen dat er ook echt niks meer te redden viel
pi_41484916
Gestorven in het harnas. Past wel bij hem, op de één of andere manier.
live life
  maandag 4 september 2006 @ 17:02:03 #189
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41485075
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Zijn vrouw en kinderen kunnen trots op hem zijn, hij heeft heel wat nagelaten, een dierentuin die geweldig loopt en veel aan bescherming e.d. doet, er zijn stukken land aangekocht zodat habitats beschermt blijven, de bescherming van dieren heeft hij op een hoger niveau gebracht.

Hij heeft geleefd met hart en ziel, vol van passie op de weg die hij wilde gaan, hij heeft meer bereikt en meer gezien dan hij ooit durfde te dromen toen hij aan dit pad begon.

Dus nee, niet tegen het belang van zijn vrouw en kinderen, ik kan me niet voorstellen dat zijn vrouw het anders had gewild....

Ach als hij een kantoorbaan had gehad was hij misschien wel 90 geworden, maar de waarde van dit korte leven is zoveel groter, laat mij maar grootse dingen doen en jong sterven dan veilig en saai oud worden!
Een dierentuin! Wat een beschermer is het ook hè!

Voor de rest wel héél kort-door-de-bocht geschetst.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 17:02:48 #190
46149 __Saviour__
pi_41485104
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:52 schreef Meaghan het volgende:
Die stekel schijnt te bestaan uit weerhaakjes en de grootste schade wordt dus aangericht als de stekel weer wordt teruggetrokken. Als Steve die stekel in z'n hart heeft gekregen dan kan ik me voorstellen dat er ook echt niks meer te redden viel
Dat schijnt dus ook de oorzaak te zijn volgens sommige bronnen. Het was niet zozeer het gif dat hem doodde, maar de aangerichte schade in het hart door de doorborende steek zelf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_41485165
Steve Irwin

Deze man heeft veel goeds gedaan voor het dierenrijk in Australie. En natuurlijk een aantal vermakelijke programma's gemaakt.
  maandag 4 september 2006 @ 17:07:41 #192
28033 Pek
je moet wat
pi_41485241
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_41485255
zeer jammer, heb zeer veel waardering voor zijn werk...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_41485259
Ik vond het maar een vervelende man, zo'n overdreven macho die vroeg of laat een keer de deksel op zijn neus moest krijgen. Al was overlijden door een papercut tijdens het invullen van zijn belastingformulieren wel wat ironischer geweest.
pi_41485456
quote:
Op maandag 4 september 2006 07:21 schreef Vampier het volgende:
4 Uur geleden is Steve Irwin overleden. Hij was opnames aan het maken voor een nieuwe televisie show over het leven in de Zee. Steve was 44 en laat een vrouw en 2 kinderen achter.
[..]

http://news.yahoo.com/s/ap/20060904/ap_en_tv/obit_irwin

[afbeelding]

Crikey litle critter
[..]

Meer info over het leven van Steve op http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin
Ik was in de veronderstelling dat ie al een jaar dood was...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_41485520
Toch best schokkend. kom je in de buurt bij krokodillen alligators varaanen en weet ik veel wat wordt een rog je dood.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41485588
Een khaki-short aantrekken zal nooit meer hetzelfde zijn

Toch wel beter. Sterven terwijl je hetgene doet wat je het liefste doet
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 17:20:29 #198
46149 __Saviour__
pi_41485589
ben benieuwd wat er nu met die australia zoo gebeurt. steve was daar toch de grote man, waar het publiek op af kwam
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 4 september 2006 @ 17:23:59 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41485707
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd wat er nu met die australia zoo gebeurt. steve was daar toch de grote man, waar het publiek op af kwam
Terry zal er wel mee doorgaan, samen met die goede vriend van ze. En als de kinderen oud genoeg zijn nemen die de boel gewoon over. De dochter is nú al helemaal weg van gevaarlijke beesten en zou zelfs een eigen programma op Animal Planet krijgen. Ik denk dat het wel goed gaat komen wat dat betreft.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41485709
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat schijnt dus ook de oorzaak te zijn volgens sommige bronnen. Het was niet zozeer het gif dat hem doodde, maar de aangerichte schade in het hart door de doorborende steek zelf.
Weet ik, vandaar ook mijn opmerking Maar er wordt weleens meer wat gezegd en dat die rog hem echt vol in het hart heeft geraakt is natuurlijk wel aannemelijk gezien de dodelijke afloop, maar ik vind het ergens ook weer zo onwaarschijnlijk dat ie precies in het hart is geraakt. Een lot uit een wel zeer lugubere loterij zullen we maar zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')