Je bent gewoon een kneus. Sorry, ik moest je posts even relativeren.quote:Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat ik hem een "oen" noemde, had met heel wat anders te maken.
Wat een rare post.quote:Op maandag 4 september 2006 15:08 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Ga dan tussen de aboriginals wonen en wanken op roggenDan heb je recht van spreken.
Voor mij is het gewoon de zoveelste idioot die dacht dat die eigenlijk geboren moest zijn als een dier ipv mens. Gekkenhuis zit vol met zulke idioten![]()
Was een voorbeeld in algemene zin, ik bedoel eigenlijk het verketteren op welke vorm dan ook na iemands dood.quote:Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat ik hem een "oen" noemde, had met heel wat anders te maken.
zo giftig nou ook weer niet hoor... voornamelijk pijnlijk....quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Een pijlstaartrog heeft aan het eind van zijn staart een stekel, deze is giftig, erg giftig....
laat ze, dat zijn een paar users die erop kicken om zich zo te gedragen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:30 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat ik alleen op Nederlandse fora dergelijke reacties krijg te lezen, zal wel iets typisch Nederlands zijn om doden nog even belachelijk te maken. Het is werkelijk om te kotsen wat je hier krijgt te lezen. Ik laat me dan ook verder niet meer zien in dit topic.
Nu komen er natuurlijk weer figuren die het er om gaan doen omdat ik het net gezegd heb.
Precies, GoodNews en zo.quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
laat ze, dat zijn een paar users die erop kicken om zich zo te gedragen.
Een dierentuin! Wat een beschermer is het ook hè!quote:Op maandag 4 september 2006 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn vrouw en kinderen kunnen trots op hem zijn, hij heeft heel wat nagelaten, een dierentuin die geweldig loopt en veel aan bescherming e.d. doet, er zijn stukken land aangekocht zodat habitats beschermt blijven, de bescherming van dieren heeft hij op een hoger niveau gebracht.
Hij heeft geleefd met hart en ziel, vol van passie op de weg die hij wilde gaan, hij heeft meer bereikt en meer gezien dan hij ooit durfde te dromen toen hij aan dit pad begon.
Dus nee, niet tegen het belang van zijn vrouw en kinderen, ik kan me niet voorstellen dat zijn vrouw het anders had gewild....
Ach als hij een kantoorbaan had gehad was hij misschien wel 90 geworden, maar de waarde van dit korte leven is zoveel groter, laat mij maar grootse dingen doen en jong sterven dan veilig en saai oud worden!
Dat schijnt dus ook de oorzaak te zijn volgens sommige bronnen. Het was niet zozeer het gif dat hem doodde, maar de aangerichte schade in het hart door de doorborende steek zelf.quote:Op maandag 4 september 2006 16:52 schreef Meaghan het volgende:
Die stekel schijnt te bestaan uit weerhaakjes en de grootste schade wordt dus aangericht als de stekel weer wordt teruggetrokken. Als Steve die stekel in z'n hart heeft gekregen dan kan ik me voorstellen dat er ook echt niks meer te redden viel![]()
Ik was in de veronderstelling dat ie al een jaar dood was...quote:Op maandag 4 september 2006 07:21 schreef Vampier het volgende:
4 Uur geleden is Steve Irwin overleden. Hij was opnames aan het maken voor een nieuwe televisie show over het leven in de Zee. Steve was 44 en laat een vrouw en 2 kinderen achter.
[..]
http://news.yahoo.com/s/ap/20060904/ap_en_tv/obit_irwin
[afbeelding]
Crikey litle critter
[..]
Meer info over het leven van Steve op http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin
Terry zal er wel mee doorgaan, samen met die goede vriend van ze. En als de kinderen oud genoeg zijn nemen die de boel gewoon over. De dochter is nú al helemaal weg van gevaarlijke beesten en zou zelfs een eigen programma op Animal Planet krijgen. Ik denk dat het wel goed gaat komen wat dat betreft.quote:Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd wat er nu met die australia zoo gebeurt. steve was daar toch de grote man, waar het publiek op af kwam
Weet ik, vandaar ook mijn opmerkingquote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat schijnt dus ook de oorzaak te zijn volgens sommige bronnen. Het was niet zozeer het gif dat hem doodde, maar de aangerichte schade in het hart door de doorborende steek zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |