abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 11:32:41 #101
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41477211
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:29 schreef ikJur het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo maar dit was zijn lust en zijn leven.
Dat heb je maar opzij te zetten als je een gezin hebt. Geldt voor iedereen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41477217
R.I.P. Steve
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41477378
quote:
Those with Mr Irwin say he was swimming in shallow water, snorkelling as his cameraman filmed large bull rays.

"He came over the top of a stingray and the stingray's barb went up and went into his chest and put a hole into his heart," said Mr Irwin's friend and manager John Stainton.

Mr Stainton said he and Mr Irwin were in north Queensland to film a new documentary called "Ocean's Deadliest".

"It's likely that he possibly died instantly when the barb hit him, and I don't think that he ... felt any pain.

"He died doing what he loved best."

Mr Irwin's body was flown to a morgue in Cairns, where stunned family and friends were gathering tonight.

"He said 'I might just go off and shoot some segments for Bindi's show, just stuff on the reef and little animals," Mr Stainton said.

"I just said fine, anything that would keep him moving and keep his adrenalin going.

"The next thing I heard on the radio was there was a medical emergency, the little dinghy he was in was bringing him back with the crew.

"Everyone tried absolutely tirelessly to revive him to keep him alive, we cut dinghies loose and made it post haste to Low Isle where we knew the chopper would be able to get in, but I think it's possible he probably died at 11am."

Marine documentary maker Ben Cropp said he had spoken to one of Mr Irwin's production crew.

"Steve got probably maybe a bit too close to the ray, and with the cameraman in front, the ray must have felt sort of cornered.

"It went into a defensive mode, stopped, turned around and lashed out with its tail, which has a considerable spike on it.

"Unfortunately Steve was directly in its path and he took a fatal wound."
The Australian
http://www.theaustralian.(...)20349891-601,00.html
  maandag 4 september 2006 @ 11:39:04 #104
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41477382
Ondanks mijn kritiek zal ik hem wel missen. Ik mocht 'm. Zorgde voor bijzonder vermakelijke- en leerzame televisie. Een bijzonder man is heen gegaan. Gisteravond -toevalligerwijs- nog een aflevering van 'm gezien, over krokodillen verhuizen in een dierentuin.

Killed in action.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41477446
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:25 schreef GoodNews het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd.

Eigen schuld dikke hartprik. Wat denk je wel niet als je een rog bij ze kruis grijpt? Dat die je een zoentje geeft? Ik ga toch ook niet trachten de tanden van een witte haai te poetsen?

Als je ziet wat een risico's hij nam met een pasgeboren baby zo dichtbij een krokodil. Kan ik hier geen traan om laten.

IDIOOT!
Gelul dus, de aanval was onverwacht en hij 'bemoeide' zich helemaal niet met de rog. Eerst even de facts weten voordat je je scheur openzet. Zou hij echt geinteract hebben met de rog dan was dit niet gebeurt, dan had ie er wel rekening mee gehouden.

Sowieso is t pech dat ie bij het hart geraakt is, voor t zelfde geld was t het been ofzo.
pi_41477605
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Irwin zette z'n leven vaak op 't spel om dieren te tonen en diens gedragingen te tonen. Dat heeft niks met dierenbescherming te maken. De dierenbescherming zou er juist tegen moeten ageren, omdat hij de dieren in stressvolle situaties bracht. En de manier om aandacht te trekken? Volgens mij had Irwin een fascinatie voor gevaar wat 'm dit soort dingen liet doen, dat was de reden.
Stressvolle situaties? Die wilde dieren maken in het wild wel stressvollere situaties mee

Steve wist dat zijn acties grote publieke aantrekkingskracht hadden en dat hij daarmee dus veel aandacht op natuurbescherming kon vestigen. Kijk al zijn docu's er maar op na, constant en altijd wijst hij erop hoe belangrijk het is die dieren te beschermen.
pi_41478001
Damn....

Hij was toch wel een van de iconen van Discovery vind ik. Ik keek altijd graag naar zijn programma's waar hij 'totally nuts' werd als hij bij een gevaarlijk dier in de buurt kwam.

R.I.P.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_41478229
R.I.P.

Zou binnenkort wel een special komen!
pi_41478353
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:47 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Stressvolle situaties? Die wilde dieren maken in het wild wel stressvollere situaties mee

Steve wist dat zijn acties grote publieke aantrekkingskracht hadden en dat hij daarmee dus veel aandacht op natuurbescherming kon vestigen. Kijk al zijn docu's er maar op na, constant en altijd wijst hij erop hoe belangrijk het is die dieren te beschermen.
Hij heeft zich imo ook voor de goede zaak ingezet en deed dat op zijn eigen hilarische unieke manier, zeer jammer dat hij voegtijdig een martelaarsdood is gestorven.
Yeah baby Yeah!
pi_41478399
Weer een goed mens heengegaan. Jammer dat sommigen zijn goede bedoelingen met de wereld niet doorzien, maar dat kan je hun waarschijnlijk zelf ook niet kwalijk nemen.
pi_41478409
Die man had trouwens zo'n coole stem/accent. YouTube.com staan overigens nog wat filmpjes,
http://www.youtube.com/watch?v=-Okp5FTKOB4&mode=related&search=
pi_41478417
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is nu juist de reden dat hij niet eerder dood is gegaan....

Hoe hij met dieren omging was goed, als je weet hoe je je moet gedragen kan je veel voorkomen en als je zo dichtbij dieren moet komen is het vele malen beter je zo op te stellen dan om terug te deinsen...

Maar veel kunnen voorkomen geeft geen totale veiligheid, iedereen die zo intensief met gevaarlijke dieren werkt kan je vertellen dat een aanval een feit zal zijn, dat je alleen maar kan hopen dat het mee gaat vallen, maar dat het zeker zal gebeuren, is onvermijdelijk.
helemaal mee eens, jammer dat hij er niet meer is. ik wens zijn gezin en family sterkte en zal zijn programma`s missen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41478757
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Gelul dus, de aanval was onverwacht en hij 'bemoeide' zich helemaal niet met de rog. Eerst even de facts weten voordat je je scheur openzet. Zou hij echt geinteract hebben met de rog dan was dit niet gebeurt, dan had ie er wel rekening mee gehouden.

Sowieso is t pech dat ie bij het hart geraakt is, voor t zelfde geld was t het been ofzo.
Ja sure, hij bemoeide zich niet met de rog, want hij was alleen maar bezig met het maken van een documentaire over dieren in de zee, maar jij zal wel gelijk hebben een rog is een vogel en die leeft niet in de zee.

Get real niks is onverwacht. Misschien het feit dat hij zo naief is en denkt dat alle dieren hem ook als een dier zien, maar dat was te verwachten.

En die dingen zijn sowieso giftig, dus ook als die in ze poot is geraakt zou die dood kunnen gaan, omdat het gif van die rog een allergische reactie kan veroorzaken net als bijen.

Sorry, maar Irwin fanboys kunnen aan mij reet roesten. Get your facts right
please?
pi_41478833
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:27 schreef GoodNews het volgende:

[..]

Get your facts right
No, get them straight.
  maandag 4 september 2006 @ 12:31:07 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41478836
Ik vond het een naar mannetje en dit verbaast me ook niet. Sterker nog... waren er niet al veel eerder geruchten ? Nu dan echt.

Wel naar voor vrouw en kinderen natuurlijk.
Dag Steve.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 12:34:04 #116
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41478902
Erg jammer. Het moest een keertje gebeuren natuurlijk, hij nam enorme risico's. Z'n programma's waren altijd zeer leuk, z'n enthousiasme daarin was altijd fantastisch.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 4 september 2006 @ 12:37:58 #117
109577 2609
Paris (L)
pi_41478993
RIP aan de nabestaanden
  maandag 4 september 2006 @ 12:38:45 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41479019
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef 2609 het volgende:
RIP aan de nabestaanden
pi_41479110
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:30 schreef XiChico het volgende:

[..]

No, get them straight.
Waarom zou ik straight gebruiken. Mensen hier gebruiken overal R.I.P voor DUS IK GEBRUIK LEKKER RIGHT!
please?
  maandag 4 september 2006 @ 12:45:22 #120
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_41479182
RIP.
  maandag 4 september 2006 @ 12:55:00 #121
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_41479397
Aussie Aussie Aussie ! ! !

Steve Irwin

Respect voor deze man en zijn beleving van de natuur in haar breedste zin.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_41479499
Ik vind het oprecht heel erg jammer dat een goed mens als Steve Irwin overleden is, waarschijnlijk wel goed dat hij in het harnas gestorven is en niet middels een auto oid. Het blijft jammer...
pi_41479567
Zo eentje is het :S

http://en.wikipedia.org/wiki/Short-tail_stingray

Ehm...
quote:
Its length is up to 430 cm, and it is reputed to be the largest stingray in the world, weighing more than 350 kg.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_41479573
RIP kerel, je was een goeie vent!

wat een teringreacties hier hoor, dat jullie de hele dag veilig tussen 4 muren zitten en niks beleven is jullie pakkie aan, sommige mensen nemen graag risico's, hij had tenminste een ECHT uitdagend en mooi leven.
voor de zou ik nog een heel a4tje vol kunnen zeiken, maar dat bespaar ik mezelf.
Sj0erd666 :(
pi_41479692
Hij heeft een geweldig leven gehad, zonde dat hij zo vroeg de pijp uit is, want hij had een gave om passie op te wekken voor de natuur.
pi_41479727
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef Bombardier het volgende:
En nog een kritische noot naar Irwin is dat hij meer in het belang van zijn vrouw- en kinderen had moeten denken- en handelen. Want dat zijn uiteindelijk de grootste slachtoffers. Ik ben er ook van overtuigd dat hij (tegenwoordig) op een minder riskante manier de centen had kunnen verdienen.
Zijn vrouw en kinderen kunnen trots op hem zijn, hij heeft heel wat nagelaten, een dierentuin die geweldig loopt en veel aan bescherming e.d. doet, er zijn stukken land aangekocht zodat habitats beschermt blijven, de bescherming van dieren heeft hij op een hoger niveau gebracht.

Hij heeft geleefd met hart en ziel, vol van passie op de weg die hij wilde gaan, hij heeft meer bereikt en meer gezien dan hij ooit durfde te dromen toen hij aan dit pad begon.

Dus nee, niet tegen het belang van zijn vrouw en kinderen, ik kan me niet voorstellen dat zijn vrouw het anders had gewild....

Ach als hij een kantoorbaan had gehad was hij misschien wel 90 geworden, maar de waarde van dit korte leven is zoveel groter, laat mij maar grootse dingen doen en jong sterven dan veilig en saai oud worden!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_41479773
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik vond het een naar mannetje en dit verbaast me ook niet. Sterker nog... waren er niet al veel eerder geruchten ? Nu dan echt.

Wel naar voor vrouw en kinderen natuurlijk.
Dag Steve.
Inderdaad zeg. Dat gehyper van hem altijd en daarbij dat vreselijke Australische accent. En vooral ook dat "kijk eens wat voor gevaarlijke dingen ik durf". Ik kan de hele dag naar dierenprogramma's kijken, maar als hij met z'n kop op tv komt zap ik altijd snel weg. Misschien is het wel een boodschap naar de kijkers: "wees voorzichtig met wilde dieren want er kunnen rare dingen gebeuren".
  maandag 4 september 2006 @ 13:14:03 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41479811
Van de site van dierentuin van Steve
quote:
Media statement – 4 September 2006

Steve Irwin

At 11am today, the 4th September 2006, Steve Irwin was fatally wounded by a stingray barb to his heart whilst filming a sequence on Batt Reef off Port Douglas for his daughter’s new TV series.
Emergency services were called from Cairns Rescue Base and met Croc One, Steve’s rescue vessel at Low Isle on the Great Barrier Reef.
The Croc One crew performed constant CPR during the thirty minute dash to Low Isle, but the medical staff pronounced Steve dead at approx. 12 noon.

His producer and closest friend, John Stainton said on Croc One today,
“The world has lost a great wildlife icon, a passionate conservationist and one of the proudest Dads on the planet. He died doing what he loves best and left this world in a happy and peaceful state of mind. Crocs Rule!”
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41479872
quote:

[..]

Ja sure, hij bemoeide zich niet met de rog, want hij was alleen maar bezig met het maken van een documentaire over dieren in de zee, maar jij zal wel gelijk hebben een rog is een vogel en die leeft niet in de zee.

Get real niks is onverwacht. Misschien het feit dat hij zo naief is en denkt dat alle dieren hem ook als een dier zien, maar dat was te verwachten.
Om jezelf te quoten: "Get your facts right". Irwin was alles behalve naïef wanneer het op dieren aankwam. Roggen zijn normaal gesproken zeer teruggetrokken dieren die gevaar zo veel mogelijk ontvluchten. Gedood worden door een rog is dan ook een zeer grote zeldzaamheid en zeker niet iets wat ie kon verwachten.
quote:
En die dingen zijn sowieso giftig, dus ook als die in ze poot is geraakt zou die dood kunnen gaan, omdat het gif van die rog een allergische reactie kan veroorzaken net als bijen.
Net als een bijensteek is ook een roggesteek in de voet prima te behandelen....In de borst is een ander verhaal, he?
quote:
pi_41479919
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef 2609 het volgende:
RIP aan de nabestaanden
omg
pi_41479938
Zonde van 'm. Hij heeft mensen geleerd dat gevaarlijke beesten niet per se als ongewild beschouwd moeten worden en dat alles zijn plekje heeft in het dierenrijk.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_41480035
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Zijn vrouw en kinderen kunnen trots op hem zijn, hij heeft heel wat nagelaten, een dierentuin die geweldig loopt en veel aan bescherming e.d. doet, er zijn stukken land aangekocht zodat habitats beschermt blijven, de bescherming van dieren heeft hij op een hoger niveau gebracht.

Hij heeft geleefd met hart en ziel, vol van passie op de weg die hij wilde gaan, hij heeft meer bereikt en meer gezien dan hij ooit durfde te dromen toen hij aan dit pad begon.

Dus nee, niet tegen het belang van zijn vrouw en kinderen, ik kan me niet voorstellen dat zijn vrouw het anders had gewild....

Ach als hij een kantoorbaan had gehad was hij misschien wel 90 geworden, maar de waarde van dit korte leven is zoveel groter, laat mij maar grootse dingen doen en jong sterven dan veilig en saai oud worden!
Ook constant vrolijk en enthousiast doen wordt op een duur saai.
pi_41480042
quote:

[..]

Eensch!
  maandag 4 september 2006 @ 13:25:48 #135
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41480086
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:12 schreef thabit het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Dat gehyper van hem altijd en daarbij dat vreselijke Australische accent. En vooral ook dat "kijk eens wat voor gevaarlijke dingen ik durf". Ik kan de hele dag naar dierenprogramma's kijken, maar als hij met z'n kop op tv komt zap ik altijd snel weg. Misschien is het wel een boodschap naar de kijkers: "wees voorzichtig met wilde dieren want er kunnen rare dingen gebeuren".
Op de spits drijven inderdaad. Op een of andere manier had ik het toch vaak wel met die 'onbeesten' te doen ook. Je zag ze bijna denken "laat me met rust ! "

Ongetwijfeld heeft ie ons veel geleerd en zal dus daarom van waarde zijn geweest.
Wel een passende spectaculaire manier om afscheid te nemen... dat wel.
  maandag 4 september 2006 @ 13:35:13 #136
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_41480263
Het was ook niet te verwachten dat zoiets zou gebeuren
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_41480379
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Op de spits drijven inderdaad. Op een of andere manier had ik het toch vaak wel met die 'onbeesten' te doen ook. Je zag ze bijna denken "laat me met rust ! "

Ongetwijfeld heeft ie ons veel geleerd en zal dus daarom van waarde zijn geweest.
Wel een passende spectaculaire manier om afscheid te nemen... dat wel.
Hij heeft anders wel hele nieuwe methoden ontwikkeld samen met zijn collega's om bv krokodillen te vangen op een veel minder stressvolle manier, bleef altijd zorg dragen dieren niet te verwonden en alles, altijd bezig met andere methoden die beter waren voor de dieren, vaak ten koste van zijn eigen veiligheid.

Tuurlijk zouden die dieren liever helemaal met rust gelaten worden, maar dat geld voor al het onderzoek, het is alleen dat dat onderzoek e.d. nodig blijkt te zijn omdat mensen niet geven om wat ze niet kennen en de geschiedenis leert dat de mens kapot maakt waar hij niet om geeft.

Wat steve heeft gedaan is van enorme waarde, hij heeft veel op gebied van onderzoek, bescherming en welzijn gedaan, binnen en buiten onderzoek...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 september 2006 @ 13:45:38 #138
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41480489
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel hele nieuwe methoden ontwikkeld samen met zijn collega's om bv krokodillen te vangen op een veel minder stressvolle manier, bleef altijd zorg dragen dieren niet te verwonden en alles, altijd bezig met andere methoden die beter waren voor de dieren, vaak ten koste van zijn eigen veiligheid.

Tuurlijk zouden die dieren liever helemaal met rust gelaten worden, maar dat geld voor al het onderzoek, het is alleen dat dat onderzoek e.d. nodig blijkt te zijn omdat mensen niet geven om wat ze niet kennen en de geschiedenis leert dat de mens kapot maakt waar hij niet om geeft.

Wat steve heeft gedaan is van enorme waarde, hij heeft veel op gebied van onderzoek, bescherming en welzijn gedaan, binnen en buiten onderzoek...
Ongetwijfeld zal dat zo zijn en ik ontken de waarde van zijn onderzoeken dan ook niet.
Wel heb ik altijd sterk de indruk gehad dat het allemaal net even over de grens van het 'toelaatbare' ging. Net te ver doordrijven, net te lang doorgaan. Voor de kijkcijfers misschien wel en minder voor het onderzoek waar jij het over hebt.

Dat is mijn gevoel en daar doe je niks aan.
  maandag 4 september 2006 @ 13:57:30 #139
85962 ioko
I Appear Missing
pi_41480754
quote:

[..]

Dat is wel een van de laatste zaken waar je je zorgen om moet maken bij de steek van een rog. Als je door een bij gestoken wordt is dat niet dodelijk: tenzij het er meer zijn, of je allergisch bent.
Bij een rog is het net als een gifslang: het gif is zo sterk dat je hartritmestoornissen krijgt, blijft bloeden, lage bloeddruk en in shock raakt. Bij een steek in het hart (of eromheen) gaan die reacties nog sneller dan wanneer dat in het been gebeurd. Het is dus onzin om te zeggen dat je een allergische reactie krijgt, je kunt namelijk aan het gif zelf al doodgaan.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_41480804
http://www.news.com.au/story/0,23599,20349888-2,00.html :
quote:
Witnesses tell of freak death of Steve Irwin

By staff writers and wires
September 04, 2006 08:01pm

A DOCTOR and witnesses have told of the desperate efforts to save Australian icon Steve Irwin after the Crocodile Hunter was struck in the chest by a stingray barb today.

Irwin, 44, died this morning after being fatally injured while filming a nature documentary off Queensland.

The news has shocked the nation and prompted a rush of tributes from politicians and the public alike.

Irwin's wife Terri was in Tasmania at the time of the tragedy and had to be contacted by police with the terrible news.

The couple's daughter Bindi, 8, was with her father in north Queensland, Irwin's manager John Stainton said from Cairns.

Choking back tears, Mr Stainton said Irwin had gone “over the top of a stingray and a stingray's barb went up and went into his chest and put a hole into his heart”.

"He possibly died instantly when the barb hit him, and I don't think that he ... felt any pain.”

Professional diver Pete West was on board a nearby boat and was asked by Irwin's team to call in the emergency.

Asked on Channel 7 if Irwin was alive when they got him on his own boat, Mr West said: “I believe so.”

"He was doing what he did best and unfortunately today he wasn't quick enough."

Dr Ed O'Loughlin was aboard the Emergency Management Queensland Helicopter which was called from Cairns at 11.21am (AEST).

Irwin was being given CPR at Low Isles, off Port Douglas, as the helicopter arrived less than one hour after the incident, but Dr O'Loughlin said nothing could be done to save him.

"It became clear fairly soon that he had non-survivable injuries," Dr O'Loughlin said.

"He had a penetrating injury to the left front of his chest. He had lost his pulse and wasn't breathing."

Mr Stainton admitted he had always feared Irwin might meet his death while working with wildlife, but added that Irwin himself was never scared.

"We've been in some pretty close shaves. (But) nothing would ever scare Steve or would worry him. He didn't have a fear of death at all.”

Tragedy

Father-of-two Irwin was swimming at Batt Reef, off the Low Isles, when the tragedy occurred.

Tasmania Police this afternoon confirmed his wife Terri was travelling in the state at the time of the tragedy.

A spokeswoman said police had made contact with Mrs Irwin and "passed on a message relating to the death of her husband".

The Irwins have two children - Bindi and a three-year-old son, Robert (Bob) Clarence Irwin.

John Weigel, of the Australian Reptile Park on Queensland's Sunshine Coast, said Irwin's death would be "devastating to a lot of people".

"He walked into the room like someone had opened the window and let the light in.

"He seemed invincible and it's a great shock that it could happen."

Famed

Steve Irwin - known worldwide as the Crocodile Hunter - was famous for his enthusiasm for wildlife and his catchcry "Crikey!".

In an sad twist, it has been reported that his new documentary was aimed at demystifying the stingray. However Mr Stainton said Irwin was filming other footage for a program with Bindi at the time of the attack.

Irwin's Crocodile Hunter program was first broadcast in 1992 and has been shown around the world on cable network Discovery.

He has also starred in movies and has developed the Australia Zoo wildlife park, north of Brisbane, which was started by his parents Bob and Lyn Irwin.

Tributes quickly poured in for the larger-than-life character.

Prime Minister John Howard said Irwin was a typical Australian larrikin who brought joy to millions of people around the world.
"I am quite shocked and distressed at Steve Irwin's sudden, untimely and freakish death," he said.

"It's a huge loss to Australia."

A Tourism Queensland spokeswoman said the death was shocking and paid tribute to Irwin's "enormous contribution" to his adopted state.

"I don't think we could even estimate how much he brought us through his personality and his profile and his enthusiasm about Queensland," she said.
.
pi_41480857
quote:

[..]

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41480938
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:26 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Dan nog.
Maakt je hele post zinloos. Beetje kansloos eigenlijk.

steve..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41480970
best gruwelijk bericht, zouden de beelden hiervan naar buiten komen?
pi_41481049
He...dat vind ik nou weer zo dubbel Opgebaarde.
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 14:17:00 #145
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41481145
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41481174
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:12 schreef Vitalogy het volgende:
He...dat vind ik nou weer zo dubbel Opgebaarde.
ja dat is eigenlijk ook zo, laten we het er maar op houden dat dit gruwelijk lomp is en dat dit een groot verlies is.

Ik vond Steve zijn afleveringen altijd gaaf, vooral hoe die zo gigantisch gepassioneerd vertelde.
  maandag 4 september 2006 @ 14:23:40 #147
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41481272

Wroah, look at that amazing mighty stinging barb!
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41481335
Augurk.
pi_41481483
quote:

[..]

Nee, hij bemoeide zich niet met de rog. Had ie dat wel gedaan dan was er niets gebeurt. Hij was net het water ingegegaan toen t gebeurde. Of mag dat ook niet van jou; het water ingaan?
quote:

Hij is niet aan het vergif doodgegaan maar aan het gat in het hart. Was het terechtgekomen in zn been of buik of zoiets dergelijks dan had ie t wel overleeft. Hij had gewoon pech. Beetje hetzelfde als wanneer jij zou omkomen op je werk.
quote:
Ik heb denk ik maar 3 afleveringen in mn leven gezien ofzo.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel respect op kan brengen voor iemand die van zn passie zn beroep heeft gemaakt en het verdiende geld ook nog eens in die passie gooit door het aanleggen van natuurparken.

Waar ik strontziek van wordt is dat het in NL kennelijk een trend is geworden om mensen na hun onfortuinlijke dood nog ffe na te trappen. Of, nog ffe duidelijk maken dat het werk dat een persoon deed niet echt boeide, en dat dit dan kennelijk meteen aanleiding is om de dood toe te juichen. Zo gaat het ook bij bijvoorbeeld muziekartiesten, ach ik vond die muziek toch niets ( = dus minder erg dan).

pi_41481576
Zijn grenzeloze passie voor het dierenrijk is hem uiteindelijk dan toch fataal geworden
Enorm jammer, dat kinderlijke en nimmer aflatende enthousiasme waarmee hij over de zoveelste hagedis of slang kon vertellen heeft mij menig maal aan de buis doen kluisteren. De man die zo ontzettend veel hield van zijn honden dat hij vol trots zijn dochter naar hen heeft vernoemd. R.I.P. Steve.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')