Dat respectloos argument is dus bullshit. Sowieso zie ik niet in waarom zoiets respectloos zou zijn.quote:
Z'n vrouw zit nog in de rimboe op dit moment, zonder het nieuws over haar man.quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk dat hij liever door een nijlpaard was vertrapt dan door een gestoorde rog. Zou z'n vrouw toen Steve de deur uit ging vanochtend wel tegen hem gezegd hebben: wees je voorzichtig, schat?
Ja, echt? ai ai aiquote:Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Z'n vrouw zit nog in de rimboe op dit moment, zonder het nieuws over haar man.
Wat dacht je van z'n nabestaanden?quote:Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat respectloos argument is dus bullshit. Sowieso zie ik niet in waarom zoiets respectloos zou zijn.
Ik had nog gezegd dat hij op z'n nek moest mikken!quote:Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef ikJur het volgende:
De rog heeft em overigens door zijn hart gestoken
Vandaag een rog. Morgen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:43 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind de vergelijking wel grappig. Dit en de tsunami. "De natuur". 't Is gewoon een rog die boos werd.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:34 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wat dacht je van z'n nabestaanden?
Kijk, en dat wil je wel zien hequote:Op maandag 4 september 2006 10:45 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Morgen Patty Brard en een sidderaal.
Ik denk dat die Bob later eerder pissig op z'n pa is.quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Joh, met zo'n pa zijn ze eerder een beetje trots dan gekrengd wanneer die film uitkomt.
Ach, al zou het ernaast zijn, die roggen zijn ook nog eens hartstikke giftigquote:Op maandag 4 september 2006 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vreemd verhaal, gestoken worden door een rog en dan nog in je hart ook
what the fak...quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik denk dat die Bob later eerder pissig op z'n pa is.
[afbeelding]
Fotosoep beeb, fotosoep.quote:
Je kon er inderdaad op wachten.. maar het is dus niet door een krokodil gelukkig.quote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef venomsnake het volgende:
Godver, kut nieuws..![]()
![]()
Steve, R.I.P.![]()
je kon er op wachten dat het een keer mis ging, maar toch...
alleen misschien een paar jaar laterquote:Op maandag 4 september 2006 11:05 schreef ioko het volgende:
Ik vind het erg voor vrouw en kinderen, maar ik denk dat Steve niet op een andere manier had willen sterven dan door een dier.......
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Irwin zette z'n leven vaak op 't spel om dieren te tonen en diens gedragingen te tonen. Dat heeft niks met dierenbescherming te maken. De dierenbescherming zou er juist tegen moeten ageren, omdat hij de dieren in stressvolle situaties bracht. En de manier om aandacht te trekken? Volgens mij had Irwin een fascinatie voor gevaar wat 'm dit soort dingen liet doen, dat was de reden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hij nam bewust dat risico, juist omdat dat risico hem de aandacht gaf voor de natuurbescherming die hij zo fervent uitdroeg. Zoals hij zelf al zei: "I put my life on the line to save animals"
Niets anders dan respect voor die man.
quote:Op maandag 4 september 2006 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit hier echt te janken nu, niet normaal gewoon. Volgde zijn serie altijd.
Die kenden het risico van zijn vak en zijn laatste wens. Zouden er eerder trots op zijn denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 10:34 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wat dacht je van z'n nabestaanden?
Dat plaatje is zeker wel een photoshop.quote:Op maandag 4 september 2006 11:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Kijk zelf naar het NOS-journaal zou ik zeggen.
Dan nog.quote:Op maandag 4 september 2006 11:25 schreef Fester het volgende:
[..]
Dat plaatje is zeker wel een photoshop.
Hij had zijn zoontje op de arm, niet bungelend boven de bek van de krokodil.
en dan ook nog eens de rechter arm, terwijl hij met links bezig was met de krokodil.
Het was niet een heel handige actie van hem, ook al was dat kind relatief veilig bij hem.
jonge anton, ga toch je anton ding doenquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 11:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die kenden het risico van zijn vak en zijn laatste wens. Zouden er eerder trots op zijn denk ik.
Helemaal mee eens en niets aan toe te voegen...quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef soppig het volgende:
Man oh man wat erg is dit![]()
Goed slim wassie vaak niet bezig (voor zover wij weten) maar wat een vent zeg. Zal wel een van de beste ter wereld op zijn gebied zijn geweest. Altijd druk met voorlichting over en het verzorgen van (beschermde) diersoorten.
Tuurlijk is dat zo maar dit was zijn lust en zijn leven.quote:Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef Bombardier het volgende:
En nog een kritische noot naar Irwin is dat hij meer in het belang van zijn vrouw- en kinderen had moeten denken- en handelen. Want dat zijn uiteindelijk de grootste slachtoffers. Ik ben er ook van overtuigd dat hij (tegenwoordig) op een minder riskante manier de centen had kunnen verdienen.
quote:
Ik zag het pas direct na mijn reactiequote:Op maandag 4 september 2006 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fotosoep beeb, fotosoep.
Al zou het me niets verbazen als Bob later wél zo dicht bij een croq in de buurt gaat komen, met zulke ouders zal hij wel dezelfde kant ingaan. Nog een jaartje of 20 wachten dus, dan hebben we een nieuwe crocodile hunter.
Huilen om iemand van de televisie.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wat valt daar niet aan te begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |