Dat respectloos argument is dus bullshit. Sowieso zie ik niet in waarom zoiets respectloos zou zijn.quote:
Z'n vrouw zit nog in de rimboe op dit moment, zonder het nieuws over haar man.quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk dat hij liever door een nijlpaard was vertrapt dan door een gestoorde rog. Zou z'n vrouw toen Steve de deur uit ging vanochtend wel tegen hem gezegd hebben: wees je voorzichtig, schat?
Ja, echt? ai ai aiquote:Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Z'n vrouw zit nog in de rimboe op dit moment, zonder het nieuws over haar man.
Wat dacht je van z'n nabestaanden?quote:Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat respectloos argument is dus bullshit. Sowieso zie ik niet in waarom zoiets respectloos zou zijn.
Ik had nog gezegd dat hij op z'n nek moest mikken!quote:Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef ikJur het volgende:
De rog heeft em overigens door zijn hart gestoken
Vandaag een rog. Morgen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:43 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind de vergelijking wel grappig. Dit en de tsunami. "De natuur". 't Is gewoon een rog die boos werd.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:34 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wat dacht je van z'n nabestaanden?
Kijk, en dat wil je wel zien hequote:Op maandag 4 september 2006 10:45 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Morgen Patty Brard en een sidderaal.
Ik denk dat die Bob later eerder pissig op z'n pa is.quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Joh, met zo'n pa zijn ze eerder een beetje trots dan gekrengd wanneer die film uitkomt.
Ach, al zou het ernaast zijn, die roggen zijn ook nog eens hartstikke giftigquote:Op maandag 4 september 2006 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vreemd verhaal, gestoken worden door een rog en dan nog in je hart ook
what the fak...quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik denk dat die Bob later eerder pissig op z'n pa is.
[afbeelding]
Fotosoep beeb, fotosoep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |