Hoezo tarten, de natuur tart de natuur. De mens is namelijk onderdeel/product van de natuur ..quote:Op maandag 4 september 2006 09:53 schreef Bombardier het volgende:
Je moet de natuur niet tarten, want ze wint altijd.
Die man ging tegen de natuur van de mens in, door in uiterst gevaarlijke situaties nauwelijks terug te deinzen. Dit is een resultaat van dat gedrag.quote:Op maandag 4 september 2006 09:55 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hoezo tarten, de natuur tart de natuur. De mens is namelijk onderdeel/product van de natuur ..
Het is ook zovaak goed gegaan, de natuur "wint" uiteindelijk altijd ja..quote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die man ging tegen de natuur van de mens in, door in uiterst gevaarlijke situaties nauwelijks terug te deinzen. Dit is een resultaat van dat gedrag.
Dat is nu juist de reden dat hij niet eerder dood is gegaan....quote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die man ging tegen de natuur van de mens in, door in uiterst gevaarlijke situaties nauwelijks terug te deinzen. Dit is een resultaat van dat gedrag.
raar de hele wereld weet het behalve je vrouwquote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef NeoTribalist het volgende:
"Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië"
![]()
Hij nam bewust dat risico, juist omdat dat risico hem de aandacht gaf voor de natuurbescherming die hij zo fervent uitdroeg. Zoals hij zelf al zei: "I put my life on the line to save animals"quote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Crock was leuker geweest. Die stonden hem het naast.quote:Op maandag 4 september 2006 07:35 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik had altijd gehoopt dat een krokodil een einde aan zijn leven zou maken, maar een pijlstaartrog is ook goed.
Eerlijk gezegt hoef ik dat niet te zien..., en tis ook respectloosquote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef devv05 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om door een rog gedood te worden?
Verder zat het er natuurlijk een keer aan te komen. Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar de videobeelden, want het schijnt opgenomen te zijn.
Dat krijg je echt niet te zien,quote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef devv05 het volgende:
Verder zat het er natuurlijk een keer aan te komen. Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar de videobeelden, want het schijnt opgenomen te zijn.
Een pijlstaartrog heeft aan het eind van zijn staart een stekel, deze is giftig, erg giftig....quote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef devv05 het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 08:38 schreef thabit het volgende:
Steve deed zulke nutteloze gevaarlijke dingen dat-ie eraan dood ging. Een ware held oen dus.
quote:Op maandag 4 september 2006 10:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt hoef ik dat niet te zien..., en tis ook respectloos![]()
quote:He tells his camera crew to always be filming. If he needs help, he will ask for it. Even if he is eaten by a shark or croc, the main thing he wants is that it be filmed. If he died, he would be sad if no one got it on tape.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |