Dat is een kikker.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Is dit trouwens Jack of Joost ?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef Frey het volgende:
Ik snapte die hele opmerking over de kikker al niet![]()
Ik keek pas later en toen stond de foto van Jack er al. Ik dacht dat jullie hem op een kikker vonden lijkenquote:
Nee die irritante imageshack kikker, jeweettogquote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik keek pas later en toen stond de foto van Jack er al. Ik dacht dat jullie hem op een kikker vonden lijken![]()
Weg ermee!quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Slechste cliff ooit naar mijn mening![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
idd, ze konden het beter eindigen bij janine en nickquote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad. Dat was nog wel tof geweest... En dan een soort van *proost*quote:Op woensdag 6 september 2006 20:37 schreef portable het volgende:
[..]
idd, ze konden het beter eindigen bij janine en nick
quote:
Cliff?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar wel een ontzettend lekker hapje...... mjamquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had niks tegen Rik, maar ik mis 'm ook niet. Vond 't nogal een zinloos personage eigenlijk...
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar wel een ontzettend lekker hapje...... mjam![]()
mwah vind er weinig aan, echte zakenvrouw vind ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt, maar Jack is ook een kikker![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Cliff?
Ja zo kun je het ook zien, maar in die GTST quiz die Carlo Boshard ooit presenteerde met de acteurs als gast noemde ze het moment waarop het beeld stil viel ook een cliff dus ja...quote:
Dat je zegt dat Jack een kikker is.quote:
Word je daar nou boos omquote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je zegt dat Jack een kikker is.![]()
Nee hoor!quote:
Wat is er danquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hoor!Maar mijn snoepje een kikker.
![]()
![]()
Hoezo is Jack ook een kikker?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt, maar Jack is ook een kikker![]()
SuperrrTuxxxquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke...
[..]
Hoezo is Jack een kikker?
Zo beter?
quote:
Heb je niet zitten opletten danquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke...
[..]
Hoezo is Jack ook een kikker?
Zo beter?
Zou het zo ff niet meer weten idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je niet zitten opletten dan![]()
Hij zij het zelf op tv![]()
Daar heb ik ook weleens last vanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou het zo ff niet meer weten idd.Ik luister soms maar half....
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens last van![]()
Met veel stres en weinig slaap zeker !quote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sorry hoor, dat ik het ff niet meer weet...Heb ook een hectische en vermoeiende week achter de rug...
![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Met veel stres en weinig slaap zeker !
Ja er begint nu iets te dagen, maar weet ik het niet meer precies.quote:Maar jammer dat je die aflevering / of stukje niet gezien hebt, daar kon ik best om lachen.
Jack zei het ook heel droog zo van: ik ben een kikker![]()
Dat was toen met Anita toen ze in het water vielen, maar dan iets daarvoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |