quote:Op donderdag 7 september 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
Hebben we een drankje op Devil ?
Oke have fun enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gvd wat een gezeik ook altijd op fok
fuck off!doe us normaal.
Nee, ben alleen in het weekend wel eens aan een wijntje so?
En ik heet Zhe devilll omdat ik zo snel kan typen...![]()
ff ontopic blijven hier!quote:
Hopelijk lezen de schrijvers mee, merken ze dat iedereen Noud al uitkotst, en wordt hij middels een gruwelijke dood snel uit de serie geschreven! Wat ik me zo voor me zie daarbij is dat zijn beugel loslaat, en hij hem in zijn slaap per ongeluk inslikt, waardoor hij stikt. Of hij bloedt leeg als hij een puist uitknijpt of zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
ik vind Noud tot nu toe ook weinig aan, maar het is inderdaad bijna storend dat ie nu al de hele tijd verrot gescholden wordt... 't joch is net 'n week binnen!
Vandaar dat ie in het water dook met Anitaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt, maar Jack is ook een kikker![]()
Ik las door Florien opgegetenquote:Op donderdag 7 september 2006 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
of hij wordt door florien opgegeven voor een make-over-programma en wordt hij (inclusief zijn rol) gerestyled. inclusief logopedie om dat neppe accent weg te poetsen.
wie weet wordt het dan nog wat.
ach geef de jeugd een kans he?
Kannibalisme? Dat thema is nog niet behandeld in GTST, dus wie weetquote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik las door Florien opgegeten![]()
Mijn eerste vroege dag weer
quote:Op donderdag 7 september 2006 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk lezen de schrijvers mee, merken ze dat iedereen Noud al uitkotst, en wordt hij middels een gruwelijke dood snel uit de serie geschreven! Wat ik me zo voor me zie daarbij is dat zijn beugel loslaat, en hij hem in zijn slaap per ongeluk inslikt, waardoor hij stikt. Of hij bloedt leeg als hij een puist uitknijpt of zo.![]()
Dat las ik ook. Als jij nu niet had gezegd dat je het verkeerd had gelezen, dan had ik het nogsteeds niet doorgehad dat ik dat ook deed.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik las door Florien opgegeten![]()
Mijn eerste vroege dag weer
Hhahaha,maar ik vind Patricia vele malen erger met dat Sjosj .quote:[..]
Hopelijk lezen de schrijvers mee, merken ze dat iedereen Noud al uitkotst, en wordt hij middels een gruwelijke dood snel uit de serie geschreven! Wat ik me zo voor me zie daarbij is dat zijn beugel loslaat, en hij hem in zijn slaap per ongeluk inslikt, waardoor hij stikt. Of hij bloedt leeg als hij een puist uitknijpt of zo.![]()
Serieus, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
Sjors kan de gevangenis in, kan ze nog vaker de Bijbel lezen.
Ach weet ze hoe haar moeder zich heeft gevoelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
Sjors kan de gevangenis in, kan ze nog vaker de Bijbel lezen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
Nina maakte gisteren een leuke opmerkig over Sjors, iets van:
"zij kan het niet gedaan hebben want ze is veel te bang dat ze dan in de hel komt" ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |