abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41516906
Stond jij links of recht in G, Madguy?
Nothing takes the past away like the future!
pi_41516933
Echt waar? Dus dan stond ik gewoon tussen de posters van FOK! in... nou ja! HAHAHA
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:30:48 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517105

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41517144
Mooie foto's van Mojo, he?! WOW!
pi_41517200
Ik moet mijn foto's nog inladen van mijn mobiel. Maar dat moet mijn vriendje doen hahaha. Ik weet niet hoe dat werkt. *SCHAAM*
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:37:14 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517295
Mijne zijn erg slecht geworden
pi_41517318
Wel goed gedaan met die spiegel bol
Ik dacht tot dat ding naar beneden kwam dat Madonna er toen al inzat
pi_41517418
Hahaha... dat dachten meer mensen... Madonna, die al sinds half zes in die bol zit... stel je voor!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:43:12 #109
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41517511
Nee joh, Madge die word er ingetakeld 5 min voor aanvang vd show
pi_41517589
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Hapertje het volgende:
Hahaha... dat dachten meer mensen... Madonna, die al sinds half zes in die bol zit... stel je voor!
Dat nou ook weer niet, maar dat ze op één of andere manier op het laatste moment d'r in ging.
Dat was ook wel zo, maar op een andere manier dan ik dacht

Alle mensen die uit die catwalk kwamen of er juist in gingen, moesten trouwens flink kruipen. Zo hoog was die catwalk nou ook weer niet dat je er makkelijk kon lopen.
pi_41517732
De catwalk is 2 meter hoog. Die dansers en Madonna zijn maar kleintjes... ik zag aan de zijkant ineens een deurtje opengaan. Kwam er zo'n technicus uitzetten hahaha!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:05:10 #112
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41518284
Enig idee wat voor bronnen de komende maanden meer gaan melden over specials op tv, dvd's etc?
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_41518292
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Hapertje het volgende:
De catwalk is 2 meter hoog.
Ja maar wel inclusief de verhoging die ze gebruiken in de stadions.
In de zalen is de catwalk een stuk lager 1. 60 ofzo als ik zo de verschillende foto's. Als madonna en dansers moet je dan toch goed opletten dat je niet tegen een dwarsbalk loopt
pi_41518663
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen!

Die twee dansers op het einde jumpte zo de zaal in en sprongen over iedereen heen... hoe kon dit?

En hoorde ik nou vuurwerk aan het einde van het concert op maandagavond?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:16:27 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41518725
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Hapertje het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen!

Die twee dansers op het einde jumpte zo de zaal in en sprongen over iedereen heen... hoe kon dit?

En hoorde ik nou vuurwerk aan het einde van het concert op maandagavond?
Ze hadden het afgezet en ze sprongen via de hekken terug richting podium.
pi_41518879
Aha... zondag vielen ze me niet op, omdat ik naar de Queen keek. Maar gisteren op de zitplaatsen viel mijn bek open van verbazing hahaha
pi_41519517
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef calvobbes het volgende:
Wel goed gedaan met die spiegel bol
Ik dacht tot dat ding naar beneden kwam dat Madonna er toen al inzat
Sudoku puzzeltjes aan het oplossen tot het concert begint.

Die dansers zag ik ook in Düsseldorf voor het eerst. Heel cool. Ik vond dat parkours gedoe rondom Jump ook extreem cool. Hebben mensen daar foto's van?
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:42:18 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41519555
Dat zondag die kast op t podium er niet stond tijdens Jump
pi_41519691
Ja... die zag ik maandag ook ineens! Ik dacht: Waar is Madonna nou? Die stond zich dus achter die kast te verschuilen. Stiekem Anne Frank te imiteren!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:48:51 #120
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41519760
Daar zijn echt ballen voor gesneuveld bij een crewmember vrees ik
pi_41522709
OVer die DVD he. Ik heb net een soort van DVD rip van de Reinvention tour gedownload. Niet compleet want mother en father is wel heel kort. Althans volgens mij duurde hij wel wat langer.

Het zijn 10 aparte videoclips. Het materiaal is er dus wel waarom dan geen DVD uitbrengen? Wel leuk om die beelden weer te zien.

Geluid in Arena was goed vond ik. Beter dan in Gelredome. En Waarom zeuren mensen tegen me dat Madonna niet kan zingen. Mensen die haar nog nooit Live hebben gehoord. Ze kan dus echt wel zingen. Ik vind het prachtig.

Trouwens ik ben niet zo'n grote fan maar ik werd gewoon verliefd op Madonna tijdens het concert .
pi_41522736
Ben ook geweest gisteravond! Zondag pas beslist en kaarten via Marktplaats gekocht. Helaas wel redelijk achterin (vak 128), dus zag niet zo veel, maar vond het wel te gek!

Wilde haar ooit al een keertje zien. Vorige keer was ik op vakantie en de keer daarvoor was ik 12 ofzo volgens mij (1986), dus nu na zoveel jaar ben ik toch eindelijk geweest!!
pi_41523073
Gisteravond mogen genieten van een GEWELDIGE show, had het voor geen goud willen missen! Wat een topwijf is het toch..
The best antique is an old friend.
pi_41524108
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Het zijn 10 aparte videoclips. Het materiaal is er dus wel waarom dan geen DVD uitbrengen? Wel leuk om die beelden weer te zien.

Geluid in Arena was goed vond ik. Beter dan in Gelredome. En Waarom zeuren mensen tegen me dat Madonna niet kan zingen. Mensen die haar nog nooit Live hebben gehoord. Ze kan dus echt wel zingen. Ik vind het prachtig.

Trouwens ik ben niet zo'n grote fan maar ik werd gewoon verliefd op Madonna tijdens het concert .
How cool!

De DVD van RIT is nog niet uit omdat volgens bepaalde contracten de documentaire IGTTYAS eerst een tijdje uit moet zijn. Ik denk dat we even geduld moeten hebben en ik hoop dat die uitkomt.

Ik vind haar stem ook goed hoor, zeker de laatste tijd en in de rustiger nummers.

Overigens:

Gelijk de beste.
pi_41525066
WOW! Wat een geweldige vrouw is het toch!
pi_41525094
Ik hoop snel mijn foto's in te kunnen laden!
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:10:16 #127
8390 idsme
of toch nie?
pi_41525638
Heeft iemand ergens de setlist van zondag?
pi_41525760
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef idsme het volgende:
Heeft iemand ergens de setlist van zondag?
Set list voor Madonna's tour

Future Lovers / I Feel Love
Get Together
Like A Virgin
Jump
Live To Tell
Forbidden Love
Isaac
Sorry
Like It Or Not
I Love New York
Ray Of Light
Let It Will Be
Drowned World / Substitute For Love
Paradise (Not For Me)
Music Inferno
Erotica / You Thrill Me
La Isla Bonita
Lucky Star
Hung Up
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:14:43 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41525795
pi_41526314
Ik hoorde trouwens van een collega dat zondag DJ Roog draaide en niet Paul Oakenfold ( ) klopt dat?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:32:05 #131
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41526429
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Ik hoorde trouwens van een collega dat zondag DJ Roog draaide en niet Paul Oakenfold ( ) klopt dat?
Nope
pi_41526477
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Nope
Mooi, ik kon het me al niet voorstellen, maar zal hem er morgen eens flink mee om de oren slaan. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_41527287
Dj Roog is KUT!
Oakenfold lijkt er van 100 meter wel op met zijn lange haar.

Vond oakenfold ook nou niet echt de top dj waar hij voor wordt uitgemaakt. Vond hem maar lompe crappy oude popliedjes mixen. Maar ik denk als het donker was en er goede belichting was geweest dat ik het dan super had gevonden.

Zondag tijdens paradise not for me was ik ontroerd door een jongen en en een meisje. Was blijkbaar hun nummer, ze knuffelden elkaar kusten elkaar, hielden elkaar vast, huilden, was echt heel erg lief.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:53:59 #134
16874 creno
born this way
pi_41527310
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef MadGuy het volgende:
Waar stond je de tweede dag, creno? En hapertje waar stond jij de eerste dag?

Ik stond in de oksel van het podium, tussen het mini podium van Like A Virgin en de catwalk in, redelijk vooraan bij het hoofdpodium - beide dagen overigens, hoewel ik de tweede dag meer bij de catwalk stond.
De eerste dag stond ik op een plek net buiten de binnenring met een vriendin, als je een lijn zou trekken van het linkse paard en de discobal daar waar die lijnen kruisen. (beetje vaag maar kan het niet anders uitleggen)

De 2e dag stond ik onder de volgspotters, onder de ballonen, in het midden van de zaal, zeg maar op de middenstip van het veld.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:15:22 #135
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_41528219
Had meer van Oakenfold verwacht, vond 'm mixtechnisch niet echt zo denderend (ben zelf ook (nog) thuis-dj, dus dan hoor je die overgangen wel), en had gehoopt dat ie een mixset neerzette met de muziek waarmee die opende, beetje meer echte dance muziek i.p.v. al die hits. Helaas was het dus alleen het 1e en laatste nummer wat zo was.

Verder klopte er ook niet echt veel van het geluid, wanneer er een klimax was waar de bas weer d'r in kwam leek het geluid opeens wat te dempen zoals o.a. bij de Beautiful Day remix
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_41528463
Nice, creno! Middenin het gedruis!

pi_41528555
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef LeonH het volgende:
Had meer van Oakenfold verwacht, vond 'm mixtechnisch niet echt zo denderend (ben zelf ook (nog) thuis-dj, dus dan hoor je die overgangen wel), en had gehoopt dat ie een mixset neerzette met de muziek waarmee die opende, beetje meer echte dance muziek i.p.v. al die hits. Helaas was het dus alleen het 1e en laatste nummer wat zo was.

Verder klopte er ook niet echt veel van het geluid, wanneer er een klimax was waar de bas weer d'r in kwam leek het geluid opeens wat te dempen zoals o.a. bij de Beautiful Day remix
De video liep ook achter. Bij Faster Kill Pussycat viel het bijvoorbeeld op.
pi_41541228
ooohhh ze was weer geweldig....zo mooi, dr schoenen... ....heb er nu 3 gezien, en afgelopen zondag was toch de beste ...
  woensdag 6 september 2006 @ 10:37:06 #139
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41542853
Al die mensen met die mobieltjes die wazige foto's staan te maken

Naast me stond ook eentje die heeft het hele concert door het miniscule lcd schermpie van d'r telefoon staan bekijken. Die had voor 90 Euro beter de dvd kunnen kopen als ze het concert via het scherm had willen zien.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_41547938
Men ik heb zin om nog een keer te gaan hehe. Ik bekijk die kruisact zo vaak per dag .
  woensdag 6 september 2006 @ 14:08:12 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41548679
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef CleeJee het volgende:
Heb trouwens bij voorbereiding van de tour verhalen gehoord over de discobol, dit zou de grootste ooit zijn, heeft iemand hier ook iets over gehoord?
Deze, van U2 tijdens de Popmart-tour, was volgens mij toch wel een tikkie groter, alleen stond die op het podium...

Van het concert op 15 juni 2006 in Chicago is er al een complete amateur opname in omloop, de filmer heeft toen vrijwel continue één van de twee video schermen aan de zijkant gefilmd waardoor je min of meer een 'geregiseerde' DVD zit te bekijken.
pi_41558704
Beetje late reactie maar toch:
Wat een geweldige show!!
Mijn nosebleed plaatsen waren nog niet eens zo slecht. Kon het podium goed overzien (alleen heel klein .) Heb meer naar het podium zelf gekeken dan naar de videoschermen aangezien er een boom van een vent net naast me stond en ik steeds om hem heen moest kijken om het rechterscherm te kunnen zien. .
Vond het publiek op de tribunes eigenlijk wel wat tegenvallen (in ieder geval het vak waar ik zat). Om me heen bleven veel mensen zitten en als ze stonden leken ze niet echt over te lopen van enthousiasme. .
Kan nog steeds niet echt bevatten dat ik haar eindelijk heb gezien .
Tijdens het concert stond ik echt zo van: Daar staat Madonna, ik sta hier... allebei in dezelfde ruimte... het zal wel. Ik kon er gewoon met m'n hoofd niet bij. .
En dan te bedenken dat ze ook nog zoo dichtbij sliep! .
Deed wel pijn toen ik maandagmiddag langs de Arena reed. Ik wilde nog een keer!! Maar ja, geen kaartjes .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_41572208
Er stonden maandag megaveel mensen bij de arena die nog van hun kaartjes afwilden:D ook bij de ticketbox kon je nog voor de helft van de prijs kaartjes krijgen.
pi_41574146
Wij hadden ook 3 kaarten voor totaal 170 euro. Op zondag gekocht...leuk af en toe, van die impulsieve acties!!
pi_41574522
MADONNA

DA QUEEN!

I LOVE THE BITCH TO DEATH!
  donderdag 7 september 2006 @ 09:28:35 #146
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41575137
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Van het concert op 15 juni 2006 in Chicago is er al een complete amateur opname in omloop, de filmer heeft toen vrijwel continue één van de twee video schermen aan de zijkant gefilmd waardoor je min of meer een 'geregiseerde' DVD zit te bekijken.
weet je een bestandsnaam?

edit: heb hem al

from madison square garden. starts off as a hand held camera but then after the ball drops it is from the venue monitors but steady. good if you love madonna and want to see this show.....otherwise wait till the special this fall.

Title: Madonna Confessions Tour New York (2006)
Status: Normal
Progress: Completed Finished
More Info: URL No URL provided.
NFO: NFO No NFO attached.
Editor: pally
Reported: Friday 25 Aug 2006, 07:41PM CEST (12 days ago) (8 days after upload)
Posted: Started: 21 days ago, finished: 20 days ago, duration: 15h 33m 19s
Size: 93 files, 80 data, 13 recovery
Encoded: 3,904.4MB data + 399.8MB recovery = 4,304.2MB total
Decoded: 3,748.2MB data + 383.8MB recovery = 4,132.0MB total (estimated)
Newsgroups: alt.binaries.boneless
Attributes: Category: Music
Video Source: DVD
Audio Format: dts
File name: "Sorry in New York.part01.rar" yEnc (201/201) <-- hier dus even op zoeken.
pi_41575240
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:51 schreef Hapertje het volgende:
MADONNA

DA QUEEN!

I LOVE THE BITCH TO DEATH!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 7 september 2006 @ 09:35:27 #148
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41575276
Wanneer komt die NBC special op tv in Amerika?
pi_41577620
Hey Hapertje, ken je mij nog? We hebben samen bij @Home gewerkt en daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Gisteren had ik het met Debby over je, wij zijn namelijk ook allemaal naar Madonna geweest. Ik recht voor het podium/catwalk in vak 119, Debs op het veld. Geweldige show!

Zou je contact met mij willen opnemen via victorvictor79@yahoo.com? Sorry voor dit bericht, maar ik heb geen mailadres, jij geen uitgebreid profiel en Google geen gegevens...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_41577657
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef VictorVictor het volgende:
Hey Hapertje, ken je mij nog? We hebben samen bij @Home gewerkt en daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Gisteren had ik het met Debby over je, wij zijn namelijk ook allemaal naar Madonna geweest. Ik recht voor het podium/catwalk in vak 119, Debs op het veld. Geweldige show!

Zou je contact met mij willen opnemen via victorvictor79@yahoo.com? Sorry voor dit bericht, maar ik heb geen mailadres, jij geen uitgebreid profiel en Google geen gegevens...
stalker
pi_41578649
He VictorVictor! Natuurlijk ken ik jullie nog. A mail has been sent!
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:21:39 #152
16874 creno
born this way
pi_41625682
http://www.nu.nl/news/821(...)Madonna-protest.html

zou het daarom pas om half tien zijn begonnen ?
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_41627078
En maar zoeken onder die catwalk... waar ligt die bom toch?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:17:59 #154
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_41629410
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:21 schreef creno het volgende:
http://www.nu.nl/news/821(...)Madonna-protest.html

zou het daarom pas om half tien zijn begonnen ?
Gewoon te zieke mensen dit! Bah!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_41655025
Madonna heeft een fan gekust in Praag!

Een verslag van een fan:
quote:
i was there and it was unblelievable !!!!! i seriously couldnt believe my eyes. she said "are you my front row german bitches ?", then "how many shows have you been to ?" he replied "fifteen" and she said "how can you afford that ? well, i guess i'll have to kiss you then" , got on her knees and bent over as far as she could, while he leaned forward as far as he could. at first he couldnt reach her, but m. kept trying, bending further until he could reach her and kiss her cheek. it was INSANE !! she proceeded to let him/the group sing a whole verse of paradise - did it with the left side too (they were right - from the audfience's perspective).

another funny thing was that she started laughing really hard at the beginning of la isla and couldnt sing a few lines and kept bursting.

she talked SOOO much last night, but not the usual. we're all one, count flags, hug. after let it will be she said "i know you're thinking: what the fuck is this bitch doing there?. well you know, i need to get shit off my chest." and also about how hard it is to do her job, but how she loves it and how you have to die a little for what you love. she also spoke about how much she liked prague and said "thank you for having us in your wonderful city".

it was such a great night. she was so relaxed and the audience loved her
[/quote]
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:55:52 #156
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41655650
quote:
[b]Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:[/]
Een verslag van een fan:
Wat een hysterisch verslag zeg.

Ik heb gisteren de DVD bekeken die in New York door iemand gefilmd is en de kwaliteit is echt goed! Fantastisch, vooral leuk om dat dansje van John Travolta weer terug te zien.
pi_41658611
Ik moet even kijken of ik die download. Ik wil de sfeer weer proeven.
  zondag 10 september 2006 @ 17:47:15 #158
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41680728
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet even kijken of ik die download. Ik wil de sfeer weer proeven.
zeker de moeite waard, je beleeft het hele concert opnieuw! Vooral hoe dat publiek uit zijn dak gaat, super!
pi_41700356
Het schijnt trouwens dat de DVD van Re-Invention Tour niet meer uit gaat komen. Fans hebben dat aan Guy Oseary - Madonna's manager - gevraagd tijdens één van M's concerten. Op de DVD van Confessions, die hopelijk wel uit gaat komen, schijnt dan weer een mini documentaire te komen, gefilmd door Guy Oseary.
pi_41710353
quote:
SGP-jongeren doen aangifte tegen Madonna
AMSTERDAM (ANP) - De jongerenorganisatie van de SGP heeft aangifte gedaan tegen de Amerikaanse popster Madonna. De organisatie heeft zich gestoord aan het optreden van de zangeres op 4 en 5 september in de Amsterdam ArenA. Dat heeft voorzitter Jan Kloosterman van de SGP-jongeren maandag meegedeeld.

De aangifte, bij de officier van justitie in Amsterdam, is gebaseerd op godslastering, maar ook op belediging van een groep mensen wegens hun godsdienst. De advocaten van de SGP hebben gevraagd om Madonna te vervolgen. De aangifte krijgt volgens Kloosterman steun van ongeveer vijftig organisaties.

Je moet ze één ding nageven, ze houden niet zomaar op

Hun eigen persbericht is ook een lachertje

Edit: Ze weten niet eens waar ze het over hebben, de concerten waren toch echt op 3 en 4 september.

[ Bericht 9% gewijzigd door calvobbes op 11-09-2006 16:51:06 ]
pi_41710641
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je moet ze één ding nageven, ze houden niet zomaar op

Hun eigen persbericht is ook een lachertje

Edit: Ze weten niet eens waar ze het over hebben, de concerten waren toch echt op 3 en 4 september.
Jammer dat je er niet kan reageren. .
pi_41713147
Dus daar gaat het partijgeld heen! HAHAHA!
pi_41713339
Ze zijn inderdaad enthousiast zeg.

Ze hadden net zo goed ook eerder aangifte kunnen doen, bijvoorbeeld in 1992:

Dit doet mij bewijzen dat het hen louter om een politiek pamflet te doen is. Waarom anders nu pas?
pi_41713827
En denk aan SEX! Daar staat een foto in waarin Madonna als een Jezus naakt boven het water aan het kruis lijkt te hangen. Plus bij de SM foto's ligt ze in de boeien naast een groot kruis IN een groot kruis!
pi_41737596
Zit nu naar het concert van Amsterdam (3 september) te luisteren en WOW! Ik zit er weer helemaal in!
pi_41744341
LOL, zeker. Ik heb die van 4 september opgenomen, maar daar zit ik zelf vals en met gebroken stem mee te zingen. Bovendien is de geluidskwaliteit niet zo mooi als die van de derde. Hoe doen mensen dat toch?

Annie wees, Madonna is ook in Rusland hét gesprek van de dag:
quote:
Madonna Set to Sing in Moscow Tonight
Sep 12 9:14 AM US/Eastern

By JUDITH INGRAM
Associated Press Writer

MOSCOW

Madonna is due to take the stage of Moscow's biggest stadium on Tuesday night for the latest concert in her round-the-world "Confessions" tour in spite of religious protesters' threats to disrupt the performance.
The culmination of the concert, when Madonna sings while suspended from a cross, is at the heart of objections to the show.

"I think a deeply believing person would never go to the concert," the Rev. Vsevolod Chaplin, a spokesman for the Russian Orthodox Church, told Associated Press Television News. "This lady ... plays with religious symbols, and I think it's not only a matter of financial advancement of her production but it's also a kind of attempt to justify and sanctify her message and her sins, using something holy."

The singer arrived in the Russian capital late Monday and kept a low profile, waving at fans waiting to glimpse her as she slipped into her downtown hotel, the Park Ararat. She work a black parka with a fur- lined hood, wide-legged parachute pants and dark glasses.

More than 50,000 people have bought tickets for the heavily advertised performance, and some 7,000 police officers were to be on hand in and around Luzhniki Stadium, on a bend in the Moscow River near Gorky Park.

The Russian Orthodox Church has objected to the performance, pushing hard for the organizers to push it back from the initially planned date of Sept. 11 _ both in a sign of respect for the victims of the terror attacks in the United States five years ago, and because that date coincided with a church holiday, the Feast of St. John the Baptist.

The venue was also switched. The concert originally was planned for a stage on the Vorobyovye Gory (Sparrow Hills), overlooking the Moscow River, but the Orthodox Church said that would be inappropriate because two churches are located there. The organizers scrambled to find another site after police said they could not ensure security in such a sprawling area.

City authorities pushed for the concert to be held at Tushino Airfield, the site of many outdoor rock extravaganzas. However, Tushino is on the outskirts of the city, it is anything but scenic and its security image is shadowed by the 2003 double suicide bombing at a concert there that killed 14 spectators.

Scores of Orthodox protesters, dressed in religious costume and carrying religious symbols, have held noisy rallies over the past few weeks to protest the concert.

"We are conducting an intensive spiritual fight against her name: We are standing up to her satanic spirit," said Dmitry Antonov, who said belonged to a group called the Union of Orthodox Crusaders. "We will try to disrupt the concert."

His colleague, Leonid Nikshish, said Madonna could sing whatever she wants, "but as soon as she starts to defile the cross, we will do everything possible to make sure she's kicked out of Russia and not just Russia."

A Russian Orthodox youth movement supporter stands in a mask depicting U.S. singer Madonna as they protest her upcoming performance on Tuesday in Moscow, September 12, 2006. REUTERS/Sergei Karpukhin

OMLIHA! Ik lach me dood met die freaks. Ze beweren zelfs dat Amerika - na het verderfelijke kapitalisme - nu ook nog eens Madonna op hun dak heeft gezonden.
pi_41744810
Zouden die mensen nog een eigen mening hebben, of lullen ze elkaar alleen maar als een lopend vuurtje na?
pi_41745270
Ik vraag het me af. Deze mensen zijn er sowieso op uit om Madonna hoe dan ook in een kwaad daglicht te stellen; zelfs 11 september erbij betrekken en zeggen dat een concertdatum daarom verkeerd gekozen is gaat wel heel erg ver. Hetzelfde geldt voor die heilige feestdagen. Ja duh, in het katholieke en Russisch orthdoxe geloof is ELKE dag wel te verbinden met een heilige of iets dergelijks.
pi_41749393

Madonna is diverse malen met de dood bedreigd in Rusland. Orthodoxe religieuzen en dergelijke.

Bij het station staat 3500 politiemannen en leger, blaffende honden om Madonna bescherming te bieden..de show is nu aan de gang.

Paar minuten geleden genomen
pi_41749629

pi_41749668
Leuk om te weten dat er nu 50.000 mensen aan het genieten zijn van Madonna, terwijl ik me hier een beetje zit te vervelen achter mijn computertje.

Overigens, DIT is nu onze Grote Satanische Leider:

pi_41749715
haha madguy, madonnamad:D net als ik
pi_41749770
Ze heeft 'give peace a chance' gezongen voor drowned world..volgens een text bericht naar iemand bij madonnamad...korreltje zout?
pi_41749882
Madonnamad indeed.

Ik denk ook dat het met een knipoog gedaan is, al getuigt het wel van klasse dat ze er geen expliciete aandacht aan geeft. Ze laat daarentegen zien dat ze met dit concert een andere boodschap uitstraalt dan de orthodoxen haar van betichten.
pi_41750905
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:24 schreef MadGuy het volgende:

Overigens, DIT is nu onze Grote Satanische Leider:

[afbeelding]

Op die foto ziet ze er ook wel als Chuckie's bride uit met die gemene glimlach
pi_41752136
De evil grin is priceless.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:25:46 #177
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_41763084
Is het concert uit de US te downloaden als torrent?
Heb m nog niet kunnen vinden.....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_41763227
Lui hebben echt niets beters te doen. -.-'
pi_41766904
He Megalomaniac... ga Michael Jackson aanbidden ergens anders!

On topic! We krijgen een nieuw Madonna-nummer volgende maand!

De tracklist voor Jump:

) Album Edit
2) Extended Version
3) Jacques LuCont Mix
4) Axwell Mix
5) Sanchez Misshapes Mix
6) History - previously unreleased
pi_41766924
LUV THE SMILE!
pi_41777409
Uhm, Hapertje. Megalomaniac had het over die reli-freaks hoor. Doe es een keer niet zo opgefokt, man.

Enne, als History inderdaad uitgebracht wordt ben ik zeer in mijn nopjes en moet ik die single gewoon hebben.
pi_41778953
Oh... sorry hoor!
pi_41784528
Ach, je enthousiasme werkt ook aanstekelijk hoor.

Overigens wordt de Confessions NBC special op 22 november uitgezonden.
quote:
Just received an email that said:

New programming info just came in thought you would be interested.

11/22/2006
Wednesday
9:00:00 PM PT
NBC SPECIALS
01:59:30

NBC SPECIAL: MADONNA: THE CONFESSIONS TOUR LIVE FROM LONDON

preempts Biggest Loser and Kidnapped
Uit een mailtje dat door NBC is rondgezonden.
pi_41791312
Jump is weer uitgesteld. Warner is weer goed bezig!
pi_41832794
quote:
After "Confessions on a Dance Floor" has been released, there has been so much talks about a track called "History".

Finally, "History" will see the light on "Jump" single.

"History" is a song that was produced during the Confessions Sessions. Madonna and Stuart Price wrote and produced it.

You are going to love it. It’s an uptempo dance track which definately makes a statement..

As for the supposed cover of the "Jump" CD going around the net... well, there's no official cover yet, so the stuff going around is fake.

We can confirm that "Jump" video will be directed by Jonas Akerlund and filmed in Japan. It will be a studio video not a live video.

Moreover, we have learnt that there are no other unreleased tracks from the Confessions Sessions.
Van DrownedMadonna.com
pi_41958891

Nieuwe look voor Madonna?
quote:
Vandaag (19 september) heeft Madonna samen met Steven Klein de expositie 'X-STaTIC PRO=CeSS' bezocht in Tokyo.

Tot ieders verbazing verscheen Madonna met een nieuw kapsel! Waarschijnlijk draagt Madonna een pruik want het zou vreemd zijn dat zij net voor de 2 laatste concerten in Japan een geheel andere look zou presenteren op het podium. Geruchten geven aan dat dit wel eens de look zou kunnen zijn voor de 'Jump' video die tussen de concerten door in Japan wordt opgenomen.
Bron: Madonna.nl
pi_41974523
I like it! Ze lijkt een stuk jonger!
pi_41976647
great hair
pi_41976715
Niet mooi.
Je stelt me teleur Madge.
pi_41978212
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Nieuwe look voor Madonna?
[..]

Bron: Madonna.nl
Het is geen pruik
quote:
Op woensdag 20 september 2006
Madonna heeft een nieuwe look. De Amerikaanse zangeres bracht gisteren in Tokio een bezoek aan een tentoonstelling van fotograaf Steven Klein.

Gehuld in een zwarte outfit toonde Madonna lachend haar nieuwe platinablonde look geknipt in een boblijn. Volgens de Britse krant Daily Mail is het nieuwe kapsel het werk van sterrenkapper Andy Le Compte uit Hollywood. Hij reist met Madonna mee gedurende haar ‘Confessions’-wereldtournee.
pi_41979086
Het is wel een pruik...je kunt haar huid namelijk niet zien.
pi_41981880
Misschien speciaal voor Japan, een haircut uit Final Fantasy
pi_41986308
Nee het is een pruik voor de JUMP video wordt overal gezegd.
pi_41989970

[ Bericht 100% gewijzigd door 80s op 20-09-2006 18:41:19 ]
pi_41990322
LOL, hoewel vernieuwend, vind ik het er eigenlijk niet uitzien in tour context. Gelukkig is het een pruik, tot aan I Love New York had ze haar gewone 'do'.

Haar Confessions Tour wordt morgen in Tokyo afgesloten. Deze tour heeft dan de grootste opbrengst voor een vrouwelijke artieste opgebracht ooit. $193.7 miljoen

Ze heeft over de jaren van DWT, RIT en CT een omzet gedraaid van meer dan 400 miljoen dollar!
pi_41994097

Dit faket ze, hoop ik? XD

Ik hoop niet dat dat haar nieuwe look is overigens.
pi_41995275
Wat faked ze? Gitaarspelen? Dat doet ze al tijdens haar shows sinds 2000/ 2001. Ze is geen supervirtuoos, maar ze doet goed haar best. In Parijs heeft ze nog tijdens haar show samen met Lenny Kravitz gespeeld.

En als je een beetje beter leest, had je opgemerkt dat het een pruik was...

[ Bericht 45% gewijzigd door MadGuy op 20-09-2006 21:25:54 ]
pi_41997760
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef MadGuy het volgende:
Wat faked ze? Gitaarspelen? Dat doet ze al tijdens haar shows sinds 2000/ 2001. Ze is geen supervirtuoos, maar ze doet goed haar best. In Parijs heeft ze nog tijdens haar show samen met Lenny Kravitz gespeeld.

En als je een beetje beter leest, had je opgemerkt dat het een pruik was...
Stoer van d'r. Wist niet dat ze gitaar kon spelen.

@ dat laatste.. en dat doe ik dus niet. Normaal post ik ook niet in het Madonna-topic hè..
pi_42001541
Het enige wat ik leuk vond was dat ze dat "ABBA" pak droeg. Agnetha en Frida droegen precies dat zelfde pak in 1979 tijdens hun wereld tour.
En dan die cape met "Dancing Queen" erop!!
pi_42058798
De Confessions Tour is over.

Ze heeft wel gelijk een bericht de deur uit gedaan over haar controversieële kruisigingsact:-
quote:
"I am very grateful that my show was so well received all over the world, but there seems to be many misinterpretations about my appearance on the cross and I wanted to explain it myself once and for all. There is a segment in my show where three of my dancers 'confess' or share harrowing experiences from their childhood that they ultimately overcame.

My 'confession' follows and takes place on a Crucifix that I ultimately come down from. This is not a mocking of the church. It is no different than a person wearing a Cross or 'Taking Up the Cross' as it says in the Bible. My performance is neither anti-Christian, sacrilegious or blasphemous. Rather, it is my plea to the audience to encourage mankind to help one another and to see the world as a unified whole. I believe in my heart that if Jesus were alive today he would be doing the same thing.

My specific intent is to bring attention to the millions of children in Africa who are dying every day, and are living without care, without medicine and without hope. I am asking people to open their hearts and minds to get involved in whatever way they can.

The song ends with a quote from the Bible's Book of Matthew: "For I was hungry and you gave me food. I was naked and you gave me clothing. I was sick and you took care of me and God replied, "Whatever you did for the least of my brothers... you did it to me."' Please do not pass judgment without seeing my show."
Ondertussen wil NBC eerst de act met eigen ogen op tape zien voordat ze beslissen of het in de special - die in november wordt uitgezonden - te zien zal zijn of niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door MadGuy op 22-09-2006 21:59:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')