Volgens mij ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Type-R het volgende:
was zeker z'n pa met z'n vitesse shirt
Ja, dan Ooijer zekerquote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hugo brengt in ieder geval meer dan Ooijer en veel andere gasten.
Hij voelt zich gekwetstquote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind Ooijer maar dermate vaag en totaal niet concreet dat ik nog niets heb gehoord waardoor Ooijer het slachtoffer is...
hij geeft geen antwoordquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zit je hier dan ooijer?
Dat denkt hij nu zelf ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zit je hier dan ooijer?
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,quote:
Gelukkig zit Smeets er nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Jack is geweldig juistquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer vindt echt heel veel clubs en spelers goed he? En dat moet ie dan ook minimaal 3x bevestigen.
Oh, en met modder gooien doet ie natuurlijk niet ! Maar ondertussen wel al 5 steken naar Westerhof.
Dat denk ik ook van Kluivert, die is super gemotiveerd! wilde niet eens gepresenteerd worden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef maril het volgende:
toch denk ik dat Harry het goed gaat doen.
Inderdaad,quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef BigFire het volgende:
Jack 'ik ben stoer want ik heb bronnen' van Gelder![]()
Dat mistte ik inderdaad ook al. Vooral omdat vorige keer bij Dirk Kuyt de beelden er WEL waren van zijn debuut. Maar dat was wel wat positiever dan het debuut van Ooijer natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Dat is niet van Gelders stijl, kritiek hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Sarcasme hoera!quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending. Ooijer vond ik ook een prima gast, had meer inbreng dan de gemiddelde voetballer.
Vandaag vooral ja dit komt omdat het programma te kort is, je zou zo een uur over kluivert kunnen lullen of een uur over het EK, maarja het duurt maar 3 kwartier. Was het vroeger geen uur ?quote:
gewoon iemand van de club.quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Type-R het volgende:
was zeker z'n pa met z'n vitesse shirt
quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Ricky_ het volgende:
Theo is toch wel een mooie gast hoor.
ik leg het wel voor je uit in plaatjes:quote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Waarom was het grappig dat iemand met een busje kwam?
Ja en ik vind het prachtig , iemand die niet naast zijn schoenen loopt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik leg het wel voor je uit in plaatjes:
[afbeelding] [afbeelding]
snap je het nu ?
die 2 zinnen, meer had hij niet te melden. Waardeloze vent.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, die slijmbal van een Ooijer herhaalde om de minuut dat hij niet met modder wou gooien en dat PSV een prachtige club is.
Maar toch gaf hij duidelijk aan dat hij door Westerhof wegwilde.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, die slijmbal van een Ooijer herhaalde om de minuut dat hij niet met modder wou gooien en dat PSV een prachtige club is.
Jij kijkt echt te veel naar Mart Smeetsquote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef maril het volgende:
Ja en ik vind het prachtig , iemand die niet naast zijn schoenen loopt.
ik vind het hierom lachen vrij patserig ,maar ja das het voetbalwereldje.
En dat hij niet is gekomen om te praten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Moet jou wel goed gedaan hebben inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mulder had ook een mooie opmerking '' van basten kan nu geen spelers halen bij Nek of lager ''
![]()
Je begrijpt toch wel dat ie daarmee bedoelt dat Vitesse nog lager is dan NEC he..?quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mulder had ook een mooie opmerking '' van basten kan nu geen spelers halen bij Nek of lager ''
![]()
Nee hij bedoelt dat Vitesse net iets hoger is dan NEC.quote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ie daarmee bedoelt dat Vitesse nog lager is dan NEC he..?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Vitesse hoger is dan NEK.
iddquote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet jou wel goed gedaan hebben inderdaad.![]()
Ja vastquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Vitesse net iets hoger is dan NEC.
Er zitten meer Arnhemmers in Oranje dan Nijmegenaren.quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja vast. Laten we Knol, Fränkel en vd Schaaf gaan oproepen!!
Purrel in Oranjequote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Er zitten meer Arnhemmers in Oranje dan Nijmegenaren.
Hoewel Fränkel geen slecht idee is.
Beter kun je niet krijgenquote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Erwtensoep het volgende:
ja met van bommel en van nistelrooij was het altijd genieten...
we hebben als een B-nederlands elftal ( van Bommel , Davids , van Nistelrooy etc )quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef slaapkamermug het volgende:
Misschien wil hans gilhaus zijn kicks ook nog ff aantrekken
Geweldig inderdaad, de manier waarop hij omgaat met verwende topvoetballers en ze even op hun plaats wijst.quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef kalinho het volgende:
Jack: ooijer, want vind jij ervan?
andre: ja ik vond het nie....
hugo: het interesseer me geen hol wat jij ervan vind, je moet je premie overmaken naar een goed doel, etc etc
![]()
![]()
![]()
![]()
nou het ging over die mooie opmerking van Y. Mulder dat hij geen spelers bij nek of lager hoeft op te roepen , en toen ging het erover dat Vitesse hoger is dan Nek en dat blijkt ook wel uit het aantal oranje spelers van de club met 5 bij nek en het 4 dubbele bij Vitesse .quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, en Van Nistelrooij, Lucius en Dré Saris speelden ooit bij FC Den Bosch.
Wat wil je nou eigenlijk allemaal zeggen?
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap je post niet, maar vooruit... jij je zin.
Vitesse moet hofleverancier worden van Oranje vind ik.
ho ho ho dat wil ik niet zeggen ..... er zijn nog wel betere spelers in de verschillende landen , maar ja dan kom je weer bij het oude verhaal dat van basten ze niet oproept.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap je post niet, maar vooruit... jij je zin.
Vitesse moet hofleverancier worden van Oranje vind ik.
Of Jan van Grinsven, hebben we een vliegende keep.quote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.
hij heeft het wel gered tot Jong Oranje maar daarna ook niet meer ( en vrijdag was ook wel te zien waaromquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.
Datzelfde kun je je afvragen over Studio Voetbal.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat dit topic over het NL elftal of Studio Voetbal?
Vind ik wel meevallen. Ik vind het ook wel vrij logisch dat er in een interlandweekend veel over Oranje wordt gepraat en weinig over clubvoetbal (dat er niet is).quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Datzelfde kun je je afvragen over Studio Voetbal.
Transferperikelen op 3 september?quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de transferperikelen veel interessanter. Bovendien is oranje bijna nooit om aan te zien dus om het daar iedere week over te hebben.
Dat is het hem. Ik denk dat een overgroot deel van hun doelgroep, de gemiddelde voetbalfan, wel veel aandacht voor Oranje wil.quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de transferperikelen veel interessanter. Bovendien is oranje bijna nooit om aan te zien dus om het daar iedere week over te hebben.
Ach, er werden gewoon actuele zaken besproken.quote:Op maandag 4 september 2006 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Dat is het hem. Ik denk dat een overgroot deel van hun doelgroep, de gemiddelde voetbalfan, wel veel aandacht voor Oranje wil.
Hier nog één. Hij maakt het dusdanig vaag en inconcreet dat het verdacht wordt!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind Ooijer maar dermate vaag en totaal niet concreet dat ik nog niets heb gehoord waardoor Ooijer het slachtoffer is...
Hahhaahahaha, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ach gut, Ooijer geeft ook meteen even een excuus voor zn debuut bij Blackburn.
Hij zit nog niet op zn gebruikelijke niveau door al het gezeur rond hem en PSV![]()
Ff serieus, is er iemand die wel ziet welke kwaliteiten hij heeft die zijn uitverkiezing en zelfs basisplaats voor oranje rechtvaardigen? Ik niet nl. Geen techniek, geen balgevoel, onhandig, hij is net iets beter dan Bosschaert zeg maar!quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Ricky_ het volgende:
In ieder geval meer genieten dan met Sjonnie Heitinga. Niet dat dat relevant is, maar ik moet minstens 1 keer per uur zeiken op die gast.
Inderdaad wat is die gast boringquote:Op maandag 4 september 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video.Maar een haf uur Ooier die niks te melden heeft is te veel van het goeie.
Dat verwacht je inderdaad niet van een Fin.quote:
Een actuele gast uit de voetbalwereld.quote:Op zondag 10 september 2006 10:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wie komt er vanavond?
Kan het met google niet vinden
Ja echt? O dan ga ik kijken!quote:Op zondag 10 september 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een actuele gast uit de voetbalwereld.![]()
die week daarna is het weer studio Ajaxquote:Op zondag 10 september 2006 17:57 schreef F1Bas het volgende:
Studio PSV![]()
ja en ik weet dat Ooijer vorige week al speler van Blackburn was.
quote:Op zondag 10 september 2006 14:35 schreef Bos81 het volgende:
Tonny Bruins Slot is de gast vanavond (aldus teletekst)
Wanneer Jack aanwezig is bij een uitzending kan het nóóit Studio PSV zijnquote:Op zondag 10 september 2006 17:57 schreef F1Bas het volgende:
Studio PSV![]()
ja en ik weet dat Ooijer vorige week al speler van Blackburn was.
nep-Jood met zn AFCquote:Op zondag 10 september 2006 18:02 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Wanneer Jack aanwezig is bij een uitzending kan het nóóit Studio PSV zijn
Hij is niet eens voor Ajax. Hij is voor AFCquote:Op zondag 10 september 2006 18:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee hij is de opperjoodsamen met van Basten.
ja weet ik die amsterdamse club , maar hij kan het natuurlijk niet zeggen dat ie een jood is maar hij is het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef toma het volgende:
[..]
Hij is niet eens voor Ajax. Hij is voor AFC
Dat is om natuurlijk objectief te blijven als sportjournalistquote:Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja weet ik die amsterdamse club , maar hij kan het natuurlijk niet zeggen dat ie een jood is maar hij is het wel.
Dat komt dan mooi uit, want we hebben nog 60 minuten tegoed.quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt mij wel boeiend.
Het is wel iemand die 2 uur vol lult in 60 minuten.
Tsja dan hoef je eigenlijk al nieteens meer te gaan kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zag op teletekst dat Egbers het ging presenteren
kvrees het ook, ik bedoel, dan gaat ie cker weer HB proberen in toom te houdenquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tsja dan hoef je eigenlijk al nieteens meer te gaan kijken![]()
Inderdaad, die is echt heel erg slecht daarinquote:Op zondag 10 september 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zag op teletekst dat Egbers het ging presenteren
Tonny Bruin Slotquote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef Yeahinho het volgende:
Das balen ja. Wie is de gast?
Ohh Neeeeequote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad, die is echt heel erg slecht daarin
Tonny Bruins Slotquote:Op zondag 10 september 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het?
Ja, maar wel op Nederland hequote:Op zondag 10 september 2006 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is uitgesteld tot Tom Egbers
quote:Op zondag 10 september 2006 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Tonny Bruins Slot zal wel eens even gaan uitleggen hoe Liverpool gaat spelen hoor.....![]()
wat de meeste ook wel weten hoe ze spelenquote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Ricky_ het volgende:
Erg saai dit. Eerst een verhaaltje hoe het tussen trainer en assistent gaat, alsof we dat niet weten. Dan een verhaaltje over hoe Liverpool speelt.
anders wordt de telefoonrekening te duurquote:Op zondag 10 september 2006 22:44 schreef Ricky_ het volgende:
Laat Zeljko zijn verhaal afmaken verdomme.
maar waarschijnlijk Dinsdag wel op de bank zit .quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Ricky_ het volgende:
Het gaat nu al tien minuten over dat Kluivert nog niet fit is.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft wel een korte verbinding met Eindhoven, 150 km in een uurtje
oh vandaarquote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is jarig
Precies, en dan zit die prutser van een Egberts er ook nog.quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef Good-for-nothing het volgende:
Wat een belabberde uitzending deze keer.
Bruins Slot lult zoveel dat je bijna vergeet waar hij het over heeft.
vergeet hem niet door de spellingschecker heen te halenquote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
en brief naar de KNVB om haverkort niet meer als scheids te krijgen , mag ik ook een paar briefen schrijven
![]()
nee hoor dan druk ik wel ff F7 inquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
vergeet hem niet door de spellingschecker heen te halen
Nog altijd een goede poule vergeleken met Praag en Thunquote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Pussy poule van PSV.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Pussy poule van PSV.
Das waar.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nog altijd een goede poule vergeleken met Praag en Thun![]()
Mogen ze ook niet meet uitnodigenquote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo zit op dit moment al in de auto schat ik. Terecht, wat een zeur is die TBS zeg.
Niet iedereen is Luingequote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo zit op dit moment al in de auto schat ik. Terecht, wat een zeur is die TBS zeg.
Ja lachwekkend omdat TBS steeds bleef zeuren en de reacties van Hugo ook steeds maakten het nog wel leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef toma het volgende:
haha die kop van Hugo toen hij influencie zei
Ik vond de uitzending eigelijk best leuk
Ik vond dit doorsproken tactiek over Liverpool best interessant. En dan ben ik ook nog eens een Ajacied.quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef maril het volgende:
Nou goed laat hem maar lekker achter de gordijnen PSV kampioen maken maar niet een uur op zondagavond bij mijn sportprogramma komen.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een ontiegelijke lange saaie en vooral NIETSZEGGENDE antwoorden van TBS zeg. De tering.
Ga je sig eens fixen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:24 schreef maril het volgende:
T ergste was nog dat de andere drie heren in slaap vielen , heel natuurlijk, natuurlijk, maar het kwam het program niet ten goede.
Nee, dat hoort zo, Smeets kan ook niet fatsoenlijk praten, dus het is wel enigzins correct zo.quote:
Ah okay.quote:Op maandag 11 september 2006 01:57 schreef Hathor het volgende:
Nee, dat hoort zo, Smeets kan ook niet fatsoenlijk praten, dus het is wel enigzins correct zo.![]()
Ga je moend spoelen, kleintjequote:Op maandag 11 september 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Onbegrijpelijk dat iemand klaarkomt op Smeets.
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 11 september 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je sig fixen, perversief persoon.![]()
En dat was het ook.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hugo vindt het ook een slechte uitzending
Misschien omdat hij verstand van zaken heeft?quote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zo'n man zich al 34 jaar kan handhaven in het betaald voetbal is mij onduidelijk.
Vreselijke nono.
Das nou net het probleem Egberts deed dat helemaal niet , deed hij het maar.quote:Op maandag 11 september 2006 07:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
TBS was irri, wat een taalgebruik zeg, alleen een paar stukjes over tactiek waren aardig.
Youri was trouwens wel aardig op dreef, gek genoeg mocht ie wel wat zeggen van Tom.
God wat irri zeg, die Egbers, hij luisterde niet en onderbreekt mensen zomaar als ze aan het praten
quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
xx uur na de uitzending is die niet echt grappig meer.
Ja idd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef chrisgyan het volgende:
Deze uitzending kan de boeken in als 1 van de slechtste ooit. Denk niet eens dat het zo erg aan TBS lag, maar die Egbers. Wat een prutser en niets toevoegend aan het programma!!
Hij deed dat vooral op de verkeerde momenten en nogal chaotisch. Hij deed dat bijv een paar keer toen Borst ook eens iets wilde zeggen, begon ie over totaal iets anders. Als je bedoelt dat ie TBS korter had moeten hadden: eenschquote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef maril het volgende:
[..]
Das nou net het probleem Egberts deed dat helemaal niet , deed hij het maar.
Die is gewoon door blijven lullenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
die zit er nog van vorige week.![]()
Nou, vind ik niet. Met zijn zogenaamde intelligente managementgezeur. Daar komt niets zinnigs uit volgens mij, want Guus vind ie natuurlijk fantastisch en de voetballerij is toch anders dan het volleybal, bla blaquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alberda is een leuke vent om naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |