we hebben als een B-nederlands elftal ( van Bommel , Davids , van Nistelrooy etc )quote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef slaapkamermug het volgende:
Misschien wil hans gilhaus zijn kicks ook nog ff aantrekken
Geweldig inderdaad, de manier waarop hij omgaat met verwende topvoetballers en ze even op hun plaats wijst.quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef kalinho het volgende:
Jack: ooijer, want vind jij ervan?
andre: ja ik vond het nie....
hugo: het interesseer me geen hol wat jij ervan vind, je moet je premie overmaken naar een goed doel, etc etc
![]()
![]()
![]()
![]()
nou het ging over die mooie opmerking van Y. Mulder dat hij geen spelers bij nek of lager hoeft op te roepen , en toen ging het erover dat Vitesse hoger is dan Nek en dat blijkt ook wel uit het aantal oranje spelers van de club met 5 bij nek en het 4 dubbele bij Vitesse .quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, en Van Nistelrooij, Lucius en Dré Saris speelden ooit bij FC Den Bosch.
Wat wil je nou eigenlijk allemaal zeggen?
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap je post niet, maar vooruit... jij je zin.
Vitesse moet hofleverancier worden van Oranje vind ik.
ho ho ho dat wil ik niet zeggen ..... er zijn nog wel betere spelers in de verschillende landen , maar ja dan kom je weer bij het oude verhaal dat van basten ze niet oproept.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap je post niet, maar vooruit... jij je zin.
Vitesse moet hofleverancier worden van Oranje vind ik.
Of Jan van Grinsven, hebben we een vliegende keep.quote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.
hij heeft het wel gered tot Jong Oranje maar daarna ook niet meer ( en vrijdag was ook wel te zien waaromquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
FCDB moet Coutinho aanbieden. Van der Sar gaat niet eeuwig mee.
Datzelfde kun je je afvragen over Studio Voetbal.quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat dit topic over het NL elftal of Studio Voetbal?
Vind ik wel meevallen. Ik vind het ook wel vrij logisch dat er in een interlandweekend veel over Oranje wordt gepraat en weinig over clubvoetbal (dat er niet is).quote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Datzelfde kun je je afvragen over Studio Voetbal.
Transferperikelen op 3 september?quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de transferperikelen veel interessanter. Bovendien is oranje bijna nooit om aan te zien dus om het daar iedere week over te hebben.
Dat is het hem. Ik denk dat een overgroot deel van hun doelgroep, de gemiddelde voetbalfan, wel veel aandacht voor Oranje wil.quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de transferperikelen veel interessanter. Bovendien is oranje bijna nooit om aan te zien dus om het daar iedere week over te hebben.
Ach, er werden gewoon actuele zaken besproken.quote:Op maandag 4 september 2006 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Dat is het hem. Ik denk dat een overgroot deel van hun doelgroep, de gemiddelde voetbalfan, wel veel aandacht voor Oranje wil.
Hier nog één. Hij maakt het dusdanig vaag en inconcreet dat het verdacht wordt!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind Ooijer maar dermate vaag en totaal niet concreet dat ik nog niets heb gehoord waardoor Ooijer het slachtoffer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |