Volgens mij ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Type-R het volgende:
was zeker z'n pa met z'n vitesse shirt
Ja, dan Ooijer zekerquote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hugo brengt in ieder geval meer dan Ooijer en veel andere gasten.
Hij voelt zich gekwetstquote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind Ooijer maar dermate vaag en totaal niet concreet dat ik nog niets heb gehoord waardoor Ooijer het slachtoffer is...
hij geeft geen antwoordquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zit je hier dan ooijer?
Dat denkt hij nu zelf ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zit je hier dan ooijer?
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,quote:
Gelukkig zit Smeets er nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Jack is geweldig juistquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer vindt echt heel veel clubs en spelers goed he? En dat moet ie dan ook minimaal 3x bevestigen.
Oh, en met modder gooien doet ie natuurlijk niet ! Maar ondertussen wel al 5 steken naar Westerhof.
Dat denk ik ook van Kluivert, die is super gemotiveerd! wilde niet eens gepresenteerd worden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef maril het volgende:
toch denk ik dat Harry het goed gaat doen.
Inderdaad,quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef BigFire het volgende:
Jack 'ik ben stoer want ik heb bronnen' van Gelder![]()
Dat mistte ik inderdaad ook al. Vooral omdat vorige keer bij Dirk Kuyt de beelden er WEL waren van zijn debuut. Maar dat was wel wat positiever dan het debuut van Ooijer natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Dat is niet van Gelders stijl, kritiek hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Sarcasme hoera!quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending. Ooijer vond ik ook een prima gast, had meer inbreng dan de gemiddelde voetballer.
Vandaag vooral ja dit komt omdat het programma te kort is, je zou zo een uur over kluivert kunnen lullen of een uur over het EK, maarja het duurt maar 3 kwartier. Was het vroeger geen uur ?quote:
gewoon iemand van de club.quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Type-R het volgende:
was zeker z'n pa met z'n vitesse shirt
quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef Ricky_ het volgende:
Theo is toch wel een mooie gast hoor.
ik leg het wel voor je uit in plaatjes:quote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef maril het volgende:
Waarom was het grappig dat iemand met een busje kwam?
Ja en ik vind het prachtig , iemand die niet naast zijn schoenen loopt.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik leg het wel voor je uit in plaatjes:
[afbeelding] [afbeelding]
snap je het nu ?
die 2 zinnen, meer had hij niet te melden. Waardeloze vent.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, die slijmbal van een Ooijer herhaalde om de minuut dat hij niet met modder wou gooien en dat PSV een prachtige club is.
Maar toch gaf hij duidelijk aan dat hij door Westerhof wegwilde.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, die slijmbal van een Ooijer herhaalde om de minuut dat hij niet met modder wou gooien en dat PSV een prachtige club is.
Jij kijkt echt te veel naar Mart Smeetsquote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef maril het volgende:
Ja en ik vind het prachtig , iemand die niet naast zijn schoenen loopt.
ik vind het hierom lachen vrij patserig ,maar ja das het voetbalwereldje.
En dat hij niet is gekomen om te praten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Moet jou wel goed gedaan hebben inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mulder had ook een mooie opmerking '' van basten kan nu geen spelers halen bij Nek of lager ''
![]()
Je begrijpt toch wel dat ie daarmee bedoelt dat Vitesse nog lager is dan NEC he..?quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mulder had ook een mooie opmerking '' van basten kan nu geen spelers halen bij Nek of lager ''
![]()
Nee hij bedoelt dat Vitesse net iets hoger is dan NEC.quote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ie daarmee bedoelt dat Vitesse nog lager is dan NEC he..?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Vitesse hoger is dan NEK.
iddquote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet jou wel goed gedaan hebben inderdaad.![]()
Ja vastquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Vitesse net iets hoger is dan NEC.
Er zitten meer Arnhemmers in Oranje dan Nijmegenaren.quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja vast. Laten we Knol, Fränkel en vd Schaaf gaan oproepen!!
Purrel in Oranjequote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Er zitten meer Arnhemmers in Oranje dan Nijmegenaren.
Hoewel Fränkel geen slecht idee is.
Beter kun je niet krijgenquote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Erwtensoep het volgende:
ja met van bommel en van nistelrooij was het altijd genieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |