Wil je weer ONZ doen als we de boel opnieuw gaan opzetten?quote:
Als ik op dat moment niet staak ben ik beschikbaar.quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je weer ONZ doen als we de boel opnieuw gaan opzetten?
]quote:Maarre ..... waar moeten we nu gaan baggeren?
Zo, die kan je niet meer verwijderen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef remlof het volgende:
Mag mijn account door de shredder dan?
in de serieuse sub foraquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre ..... waar moeten we nu gaan baggeren?
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
Wij, als crew, vonden het erg tof. Nu zouden we graag willen weten wat júllie ervan vonden, wat leuk was, wat minder en wat volgens jou goed was en wat beter kon.
Zo hopen wij het bij een eventuele herstart van ONZ beter en leuker te maken.
tof, de kwaliteitstopics, de mods, het baggeren, de modsquote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
Wij, als crew, vonden het erg tof. Nu zouden we graag willen weten wat júllie ervan vonden, wat leuk was, wat minder en wat volgens jou goed was en wat beter kon.
Ik quote hem ook evenquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef remlof het volgende:
Mag mijn account door de shredder dan?
ow jah:quote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.
Het zit je nog steeds dwars dat ik je een lelijke josti noemde met een grafkop, hé.quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
minder leuk: kut prepubertjes als m_w en KaMo
Bij deze:quote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.
nee hoor, je irriteerde me al lang daarvoorquote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik je een lelijke josti noemde met een grafkop, hé.
Knap want ik heb je een josti genoemt voordat ik 50 posts had.quote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, je irriteerde me al lang daarvoor
Die is allang vergeten, alleen bij mastodonten als SCH en Calvobbes dringt dat over 2 miljoen jaar pas door.quote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef maartena het volgende:
Verkapt "Haal-de-aandacht-weg-van-de-stakingsrel" topic.
volgens mij is dat nieuwe ONZ er stiekem alquote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef moemoe het volgende:
Ik pleit voor een nieuw ONZ waarbij de mods lekker mee baggeren!
Bluf dat je ONZ een andere naam geeft en de AT van ONZ leeghaalt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is allang vergeten, alleen bij mastodonten als SCH en Calvobbes dringt dat over 2 miljoen jaar pas door.
En nu:
ontopic
En je hebt pas 1700 posts.quote:Op zondag 3 september 2006 20:19 schreef RealZeus het volgende:
ONZ sluiten?![]()
*pakt het spoorboekje er bij.
* gaat met een overdosis slaapmiddelen zich voor een aanstormende trein werpen onderwijl een een mes in zijn hart drukkend.
Get real, waar jij woont moet je eerst een uur reizen om überhaupt bij een trein te komen!quote:Op zondag 3 september 2006 20:19 schreef RealZeus het volgende:
ONZ sluiten?![]()
*pakt het spoorboekje er bij.
* gaat met een overdosis slaapmiddelen zich voor een aanstormende trein werpen onderwijl een een mes in zijn hart drukkend.
Doei?quote:Op zondag 3 september 2006 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat wordt de sluitingspost .... ?
Klinkt goedquote:
Als de tijd daar isquote:
Neejoh vroeger was het beter hoor écht waar dat is écht zo heus !quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef cerror het volgende:
Onzin was en blijft kut.
ja ik ook 14.gifquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat ik dan naar POL verhuislijkt me leuk
Lollers: Feauteau-soeps, de Maikuuul-hype, de Thijs Bosma-verering, de Alberto-checkt-de-park-periode, de kankerkachelreeks enzovoorts enzovoorts!quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
Dat word ikquote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef welkominspace het volgende:
yvonne![]()
heb je al een 2de mod voor B&H?
Mijn topics bestaan puur uit kwaliteit, alleen jouw ongetrainde oog kan dat neit waarnemenquote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Lollers: Feauteau-soeps, de Maikuuul-hype, de Thijs Bosma-verering, de Alberto-checkt-de-park-periode, de kankerkachelreeks enzovoorts enzovoorts!
Niet lollers, noch rofls: KaMo - de gehandicapte jongen die met een nutella voor een paal met zijn geboorte-(lees: incest)dorp erop staat -, baggertopiques van Most_Wanted, Tong80, Dribbel, Paultjuhhhh en vele anderen.
T0tally n00b: de Gijsjes-reeks, de heaumeau-reeks...en allemaal die n00b-stickies (o ja, oldbies-reeks included).
![]()
waar val ik onder?quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Lollers: Feauteau-soeps, de Maikuuul-hype, de Thijs Bosma-verering, de Alberto-checkt-de-park-periode, de kankerkachelreeks enzovoorts enzovoorts!
Niet lollers, noch rofls: KaMo - de gehandicapte jongen die met een nutella voor een paal met zijn geboorte-(lees: incest)dorp erop staat -, baggertopiques van Most_Wanted, Tong80, Dribbel, Paultjuhhhh en vele anderen.
T0tally n00b: de Gijsjes-reeks, de heaumeau-reeks...en allemaal die n00b-stickies (o ja, oldbies-reeks included).
![]()
Tru is anders ook zeer geschikt als tweede ONZ.quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat ik dan naar POL verhuislijkt me leuk
ik ook en nikky was onder de indruk ervan zei ze (soort van)quote:Op zondag 3 september 2006 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat word ik
ik heb al een sollicitatiemail gestuurd![]()
NEee het was écht een spookquote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tru is anders ook zeer geschikt als tweede ONZ.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Onder een trein met een beetje geluk![]()
Whoei dan kan het haast neit uit blijven dat jij het gaat wordenquote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ook en nikky was onder de indruk ervan zei ze (soort van)
Jaquote:Op zondag 3 september 2006 20:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dribbel_![]()
ben je soms vergeten wie ik ben?
jaaaaaaaquote:Op zondag 3 september 2006 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whoei dan kan het haast neit uit blijven dat jij het gaat worden![]()
Zat Lesbeau niet ook in ONZ.quote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het nog lang duren?
Die verhuist wel.quote:
ik ben de moeder der baggerraars (en andere fokkers)quote:
Is het echt zo?quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
Gaan we terug naar forum 4?
Ja dat wist ik nog maar ik dacht dat het nóg verder terug gingquote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben de moeder der baggerraars (en andere fokkers)
en ik ben ook die idioot die jou naam topics steeds een kopstoot in de active topic lijst gaf en die steeds typt Dribbel_![]()
Nieuws & Achtergrondenquote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
Gaan we terug naar forum 4?
quote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef moemoe het volgende:
Ik pleit voor een nieuw ONZ waarbij de mods lekker mee baggeren!
mijn geschiedenis wel ja maar die heeft niks met jou te makenquote:Op zondag 3 september 2006 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nog maar ik dacht dat het nóg verder terug ging![]()
niet waar!quote:Op zondag 3 september 2006 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
kuttopic...
Je topografische kennis is niet alles.Het spoor loopt hier 5 kilometer vandaan.En ja,dat zijn gewone NS-treintjes.Intercity's en zo,dus geen lullige 80 km/h Wadloper.quote:Op zondag 3 september 2006 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Get real, waar jij woont moet je eerst een uur reizen om überhaupt bij een trein te komen!
Ze zei toch niet hóe je moest reizen om er een uur over te doen? Wellicht bedoelde ze kruipend, hinkelend of tijgerend.quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je topografische kennis is niet alles.Het spoor loopt hier 5 kilometer vandaan.En ja,dat zijn gewone NS-treintjes.Intercity's en zo,dus geen lullige 80 km/h Wadloper.
Oh ja,je topics komen dicht in de buurt van het Kopieermachine niveau. No offence verder.![]()
Du bist eine Eltern?quote:Op zondag 3 september 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
Ik kan vast zo doorstromen als mod van OUD, toch?
Moet dat dan? Ik heb geen kinderen, geen kinderwens en babies zijn irritante en bij vlagen best schattige wezentjes die allemaal aan de mishandeling van een opvoeding worden onderworpen tot ze zo murw geslagen zijn dat ze eindelijk een contributie kunnen leveren aan de etterende zweer dat de samenleving is.quote:
Ja godver! Dan gaan we ook niet trouwen hoor! Ik wil babietjes ooit!quote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik heb geen kinderen, geen kinderwens en babies zijn irritante en bij vlagen best schattige wezentjes die allemaal aan de mishandeling van een opvoeding worden onderworpen tot ze zo murw geslagen zijn dat ze eindelijk een contributie kunnen leveren aan de etterende zweer dat de samenleving is.
gelukkig je hebt wel een gezonde mening over kinderenquote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik heb geen kinderen, geen kinderwens en babies zijn irritante en bij vlagen best schattige wezentjes die allemaal aan de mishandeling van een opvoeding worden onderworpen tot ze zo murw geslagen zijn dat ze eindelijk een contributie kunnen leveren aan de etterende zweer dat de samenleving is.
Dat is nou altijd het breekpunt bij mij.quote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja godver! Dan gaan we ook niet trouwen hoor! Ik wil babietjes ooit!
Ik wel inderdaad. Misschien iets te positief natuurlijk maar ja.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gelukkig je hebt wel een gezonde mening over kinderen
Maar ik weet heel veel van kindjes afquote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nou altijd het breekpunt bij mij.
Allemaal! Ze zijn allemaal keiliefquote:
Geen angst. Gewoon geen behoefte, eigenlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar ik weet heel veel van kindjes afDus waar zit de angst?
Alhoewel...dit is niet het juiste topic hiervoor.
je moet ze ook niet in een al TE slecht daglicht stellenquote:Op zondag 3 september 2006 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel inderdaad. Misschien iets te positief natuurlijk maar ja.
Maar babies zijn een onbeschreven blad, jammer dat iedereen er meteen met een watervaste pen op begint te kladderen tot het kindje van gekkigheid niet meer weet wat het moet denken, en dan gaan ze Eén NL stemmen ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moet ze ook niet in een al TE slecht daglicht stellen
Nou....dan moet ik je teleurstellen. Dan blaas ik bij deze de bruiloft af en ga ik op zoek naar een andere kandidaat.quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen angst. Gewoon geen behoefte, eigenlijk.
Ik respecteer je gevoelens en ben blij dat we er voortijdig achter zijn gekomen dat sommige aspecten van ons onverenigbaar zullen blijven.quote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou....dan moet ik je teleurstellen. Dan blaas ik bij deze de bruiloft af en ga ik op zoek naar een andere kandidaat.
maar vooral mij he?quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Allemaal! Ze zijn allemaal keilief![]()
We blijven wel vrienden toch?quote:Op zondag 3 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik respecteer je gevoelens en ben blij dat we er voortijdig achter zijn gekomen dat sommige aspecten van ons onverenigbaar zullen blijven.
Gewoon een vriendschap plus relatie tot het moment dat je kinderwens de overhand krijgt, ik vind het een goed planquote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
We blijven wel vrienden toch?
Enne... neucken kan ook altijd nog wel op zich.
Ontopic, anders ga je maar stakenquote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschap plus relatie tot het moment dat je kinderwens de overhand krijgt, ik vind het een goed plan. Alleen maar voordelen.
Ohja ontopic.quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschap plus relatie tot het moment dat je kinderwens de overhand krijgt, ik vind het een goed plan. Alleen maar voordelen.
Met beide quotes eens.quote:Op zondag 3 september 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja ontopic.
Wat leuk was: de stronken avondjes in het weekend en de topics waar je lachend achter je toetsenbord zat mee te kloten. Minder leuk: de nieuwe lichting creatieflozen die elk jaar weer langs kwamen en nog steeds langs komen. Wat beter kan: niets, het is zoals het is en je doet er niets aan, hopeft ook niet.
3 minuten..quote:
Ik ga alvast alle topics van achter de schermen naar binnen trekken om ze in een zipje online te gooien trouwens. Is niet erg toch?quote:
301.rar?quote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga alvast alle topics van achter de schermen naar binnen trekken om ze in een zipje online te gooien trouwens. Is niet erg toch?
quote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga alvast alle topics van achter de schermen naar binnen trekken om ze in een zipje online te gooien trouwens. Is niet erg toch?
Dat duurde lang!quote:
Ja, ik kijk heel niet veel in ONZquote:
Nog niet dicht??quote:
Mensch het was een lemmingquote:
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!quote:
Net als GC ooit en toen kregen we het niet meer openquote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!
quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!
Ik kan ONZ sluiten hoorquote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef SPK het volgende:
[..]Of ze een belg zoveel rechten gaan geven zeg
Dancing on ice verzieken ze ook al
Ja, graagquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik de achterdeur wil je nu een medaille?
Links of rechts op de fotoquote:
Lastig te zeggenquote:
[rofl]het verschil zit hem in de letters[/rofl]quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me 't verschil tussen Onzin en Bagger uitleggen?![]()
ONZIN: is grappig voor een grote(re) groep mensen.quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me 't verschil tussen Onzin en Bagger uitleggen?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Nolius het volgende:
Komt er nu eindelijk een minimum-leeftijd IQ voor ONZ?
Open er een topic over, zodat onzinnige erover kunnen baggerenquote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef Saik0 het volgende:
Wat zal het eerste topique worden bij heropening!!?!?
als chowi maar blijftquote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef Jugaros het volgende:
Gaan de mods ook weg?
Ja, en gereformeerde mogen er niet meer in.quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Nolius het volgende:
Komt er nu eindelijk een minimum-leeftijd voor ONZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |