Wil je weer ONZ doen als we de boel opnieuw gaan opzetten?quote:
Als ik op dat moment niet staak ben ik beschikbaar.quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je weer ONZ doen als we de boel opnieuw gaan opzetten?
]quote:Maarre ..... waar moeten we nu gaan baggeren?
Zo, die kan je niet meer verwijderen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef remlof het volgende:
Mag mijn account door de shredder dan?
in de serieuse sub foraquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre ..... waar moeten we nu gaan baggeren?
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
Wij, als crew, vonden het erg tof. Nu zouden we graag willen weten wat júllie ervan vonden, wat leuk was, wat minder en wat volgens jou goed was en wat beter kon.
Zo hopen wij het bij een eventuele herstart van ONZ beter en leuker te maken.
tof, de kwaliteitstopics, de mods, het baggeren, de modsquote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
Wij, als crew, vonden het erg tof. Nu zouden we graag willen weten wat júllie ervan vonden, wat leuk was, wat minder en wat volgens jou goed was en wat beter kon.
Zo hopen wij het bij een eventuele herstart van ONZ beter en leuker te maken.
Ik quote hem ook evenquote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef remlof het volgende:
Mag mijn account door de shredder dan?
ow jah:quote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.
Het zit je nog steeds dwars dat ik je een lelijke josti noemde met een grafkop, hé.quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
minder leuk: kut prepubertjes als m_w en KaMo
Bij deze:quote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open jongelui. Ontopic graag.
nee hoor, je irriteerde me al lang daarvoorquote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik je een lelijke josti noemde met een grafkop, hé.
Knap want ik heb je een josti genoemt voordat ik 50 posts had.quote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, je irriteerde me al lang daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |