quote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga alvast alle topics van achter de schermen naar binnen trekken om ze in een zipje online te gooien trouwens. Is niet erg toch?
Dat duurde lang!quote:
Ja, ik kijk heel niet veel in ONZquote:
Nog niet dicht??quote:
Mensch het was een lemmingquote:
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!quote:
Net als GC ooit en toen kregen we het niet meer openquote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!
quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik ONZ niet echt gesloten heb, zoveel klikjes is het niet in de admin hoor!
Ik kan ONZ sluiten hoorquote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef SPK het volgende:
[..]Of ze een belg zoveel rechten gaan geven zeg
Dancing on ice verzieken ze ook al
Ja, graagquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik de achterdeur wil je nu een medaille?
Links of rechts op de fotoquote:
Lastig te zeggenquote:
[rofl]het verschil zit hem in de letters[/rofl]quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me 't verschil tussen Onzin en Bagger uitleggen?![]()
ONZIN: is grappig voor een grote(re) groep mensen.quote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me 't verschil tussen Onzin en Bagger uitleggen?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Nolius het volgende:
Komt er nu eindelijk een minimum-leeftijd IQ voor ONZ?
Open er een topic over, zodat onzinnige erover kunnen baggerenquote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef Saik0 het volgende:
Wat zal het eerste topique worden bij heropening!!?!?
als chowi maar blijftquote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef Jugaros het volgende:
Gaan de mods ook weg?
Ja, en gereformeerde mogen er niet meer in.quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Nolius het volgende:
Komt er nu eindelijk een minimum-leeftijd voor ONZ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |