abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44999147
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Sethje het volgende:

[..]

Hoe heten die dan ?
Hmm waarschijnlijk, als je ze kent. Zal het sjoerd zijn, anders thijs, inge of anouk. Bergmans..
pi_44999915
He ga eens naar het Haaren topic

donderdag 4 januari 2007 @ 16:03:02 #203
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45008049
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef booo het volgende:

[..]

Hmm waarschijnlijk, als je ze kent. Zal het sjoerd zijn, anders thijs, inge of anouk. Bergmans..
Ja wonen hier bij mij op de hoek
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45008233
Ik kwam op het Orduynen College terecht, ongeveer 3 of 4 naamsveranderingen geleden, in die tijd moesten we principieel een hekel hebben aan het Jeroen Bosch College, weet niet meer waarom, maar wij roeleerden en zij niet, daar kwam het op neer, had er een keer iemand ruzie gehad o.i.d. was heel de school opeens anti JBC, grappig...

En tussen de middag lekker frietje halen bij de Helftheuvel, en tijdens examenstunt stiekem bier bij het tankstation aan de overkant, ging die gast het in een doos doen want hij mocht het ons eigenlijk niet verkopen, maar als je meerdere traytjes meenam mocht het opeens wel...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_45015013
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ik kwam op het Orduynen College terecht, ongeveer 3 of 4 naamsveranderingen geleden, in die tijd moesten we principieel een hekel hebben aan het Jeroen Bosch College, weet niet meer waarom, maar wij roeleerden en zij niet, daar kwam het op neer, had er een keer iemand ruzie gehad o.i.d. was heel de school opeens anti JBC, grappig...

En tussen de middag lekker frietje halen bij de Helftheuvel, en tijdens examenstunt stiekem bier bij het tankstation aan de overkant, ging die gast het in een doos doen want hij mocht het ons eigenlijk niet verkopen, maar als je meerdere traytjes meenam mocht het opeens wel...
Hé, het is best een toffe school hoor
pi_45015023
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja wonen hier bij mij op de hoek
Haha, grappig .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 22:21:02 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45021199
Wat is het beste adres om Bossche Bollen te eten? Ik ga morgen een dagje op bezoek bij jullie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45021314
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Wat is het beste adres om Bossche Bollen te eten? Ik ga morgen een dagje op bezoek bij jullie
Jan de Groot natuurlijk!
http://www.bosschebollen.nl/
Zit op de Stationsweg
pi_45021404
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jan de Groot natuurlijk!
http://www.bosschebollen.nl/
Zit op de Stationsweg
Of op de markt bij een van de eetcafétjes... wordt je in ieder geval beter behandeld dan bij Jan de Groot.
Geweldige Bossche Bollen, maar t personeel zuigt aars.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 22:25:38 #210
13151 crew  Rewimo
pi_45021415
Da's in elk geval makkelijk te vinden ook Dank je!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 22:27:01 #211
13151 crew  Rewimo
pi_45021481
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Of op de markt bij een van de eetcafétjes... wordt je in ieder geval beter behandeld dan bij Jan de Groot.
Geweldige Bossche Bollen, maar t personeel zuigt aars.
Hm... da's weer minder. Maar ja, we gaan voor de bollen, niet voor het personeel
pi_45021672
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hm... da's weer minder. Maar ja, we gaan voor de bollen, niet voor het personeel
De laatste keer dat ik daar was heb ik de 5 man achter de balie 5 minuten aan staan kijken (was de enige in de zaak) totdat ik maar vroeg 'is het zelfbediening vandaag?' voordat ik geholpen werd.
Het is dat ze de lekkerste bollen hebben en dat ik deze had beloofd mee te nemen voor collegae in A'dam anders hadden ze in de stront kunnen zakken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45021807
Rewimo in Den Bosch? Oh jee
Ik ben morgen ook even in de stad, misschien zie ik je nog
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 07:59:40 #214
13151 crew  Rewimo
pi_45030092
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:34 schreef Fannetje het volgende:
Rewimo in Den Bosch? Oh jee
Ik ben morgen ook even in de stad, misschien zie ik je nog
Dat zou leuk zijn Zwaai je dan even?
pi_45040548
De koningin komt naar Den Bosch op Koninginnedag komend jaar.

Oja, ook naar Woudrichem

*edit, dit jaar natuurlijk

[ Bericht 25% gewijzigd door En1gma op 05-01-2007 16:54:03 ]
pi_45040754
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
De koningin komt naar Den Bosch op Koninginnedag komend jaar.

Oja, ook naar Woudrichem
Serieus?
Wie heeft er dan gelekt, ik heb altijd mijn kaken stijf dichtgehouden als bea bij mij langskwam.
pi_45042189
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Serieus?
Wie heeft er dan gelekt, ik heb altijd mijn kaken stijf dichtgehouden als bea bij mij langskwam.
quote:
Koningin naar Woudrichem en Den Bosch

Koningin Beatrix en haar familie vieren Koninginnedag dit jaar in Noord-Brabant, in het dorp Woudrichem aan de Waal en in Den Bosch.

Vanuit Brabant is zwaar gelobbyd om Hare Majesteit naar de provincie te krijgen.

Den Bosch grijpt Koninginnedag vooral aan om zich te profileren als Jeroen Bosch-stad, genoemd naar de 15de eeuwse schilder. In 2016 herdenkt de stad dat het 500 jaar geleden is dat Bosch stierf.

Boottochtje
Koningin Beatrix begint haar bezoek op 30 april in Woudrichem. Van daaruit gaat ze naar Den Bosch, waar ze de gerestaureerde vestingwallen te zien krijgt. Waarschijnlijk maakt ze ook een boottochtje over de rivier de Binnendieze.

Vorig jaar was de provincie Flevoland uitverkoren. Toen werden Zeewolde en Almere aangedaan. In 2006 werd Koninginnedag op 29 april gevierd omdat 30 april op een zondag viel.
bron
pi_45045747
Ah, de koningin in Den Bosch, leuk!

Al zou ik persoonlijk liever de intocht van de echte Sint in Den Bosch zien
pi_45054115
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:05 schreef booo het volgende:

[..]

Oehh, tof
Alleen ben jij er al lang van af, en ik nog niet
Vertel eens, welke docenten zitten er nog allemaal?

Vennegoor? Schmeitz? De Wolf? Van Hoof? Van gemert? Boon? Claessens? Verstappen?

Ik ben er al even vanaf ja, mooie tijd gehad. Al mijn beste vrienden daar leren kennen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_45054132
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Ah, de koningin in Den Bosch, leuk!

De Koningin is gaaf man!

En de sint komt ook, let maar op.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:30:21 #222
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_45054781
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Hoe gaan we je dit vertellen....
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_45054863
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De Koningin is gaaf man!

En de sint komt ook, let maar op.
Queen B is zelfs al in Boxtel geweest, maar dan niet met koninginnedag. Is ze nooit eerder D'Bosch komen visiteren dan?
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2007 @ 22:06:11 #224
109131 crew  sportfreak
pi_45056135
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Queen B is zelfs al in Boxtel geweest, maar dan niet met koninginnedag. Is ze nooit eerder D'Bosch komen visiteren dan?
Nooit op koninginnedag. Wel een paar jaar jaar geleden tijdens een staatsbezoek samen met de Belgische Koning Albert. Verder begonnen Willem-Alexander en Maxima in Den Bosch een kennismakingstoernee in 2001 en was Maxima 2 jaar geleden zelfs nog op mijn school. (KW1C)

Kennelijk houden ze wel van Den Bosch.
pi_45056369
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Kennelijk houden ze wel van Den Bosch.
En terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')