2 trainingen en 1 halve wedstrijd en hij is vast weer stuk...quote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef Houniet het volgende:
Mitea doet volgende week weer met de groep mee
tsja dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 trainingen en 1 halve wedstrijd en hij is vast weer stuk...
Zit er wel over na te denken ja.quote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
gaan er nog mensen naar jong rkc-ajax voor de beker..vrij vervoer en maar 8 euro...
Zonder uitkaart? dan ga ik wel jaquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
gaan er nog mensen naar jong rkc-ajax voor de beker..vrij vervoer en maar 8 euro...
Lekker voor die italianen.quote:Ajax wint beroep bij UEFA tegen Inter
Amsterdam, 04 sep 2006
Ajax heeft met succes geprotesteerd tegen de prijzen van de kaarten voor de Ajax-supporters voor de wedstrijd Internazionale - Ajax in Milaan van vorig seizoen.
Ajax is na de Champions Leaguewedstrijd tegen Internazionale in Milaan in beroep gegaan bij de UEFA omtrent de prijs van het kaartje in het bezoekersvak. Het toegangskaartje kostte destijds ¤ 53,20 (¤50,- plus ¤3,20 TicketBox fee). Echter, het spiegelvak aan de overkant in het stadion werd door de Milanese club aan de eigen supporters verkocht voor ¤ 35,-. De UEFA-regels geven aan dat de prijs van het bezoekersvak niet hoger mag zijn dan het spiegelvak in het stadion. Ajax is in beroep gegaan bij de UEFA, en de Europese voetbalbond heeft Ajax in het gelijk gesteld. Internazionale zal nu het teveel betaalde geld terugboeken naar Ajax. Als Ajax het geld heeft ontvangen, zorgt de club ervoor dat het geld bij de meegereisde supporters terugkomt. Houd hiervoor de website van Ajax in de gaten.
Aha, en tegen NAC viel hij in vanaf de tribune?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er spreekt genoeg respect uit.. hij was nou eenmaal tribune klant bij ajax..
quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Suffe TT met spelfout die ook nog eens niet klopt..
Ik bedoelde dat de TT ook nog eens niet klopt (qua context enzo) EN een spelfout heeft.quote:
Zorg dan dat je die 1 hebt of zeg niets...quote:
Denk wel dat ik present ben! Ff met de auto heen en weerquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
Zitten ist verboten, ja!quote:Op maandag 4 september 2006 16:42 schreef Ordinair het volgende:
Eerste ring lange zijde vind ik zelf heel saai, ik zit misschien tegen IK in 410.
Of je kijkt Big Brother Live..quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef twi het volgende:
20.30 op NED3, Ten Cate in Holland Sport.
Jaquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
Het bekersysteem is veranderd. De clubs die europees spelen hebben geen vrijstelling meer en stromen veel eerder in.quote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef JaWi het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax al zo vroeg in het seizoen beker speelt of ben ik in de war..
Op die fiets, wel wat leuke wedstrijdjes erbij als het meezit.quote:Op maandag 4 september 2006 19:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het bekersysteem is veranderd. De clubs die europees spelen hebben geen vrijstelling meer en stromen veel eerder in.
Ik heb het gemist, zei die verder nog iets boeiends?quote:Op maandag 4 september 2006 20:37 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. Henk ten Cate had wel iets duidelijker mogen ontkennen dat hij liever Rosenberg weg had gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |