2 trainingen en 1 halve wedstrijd en hij is vast weer stuk...quote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef Houniet het volgende:
Mitea doet volgende week weer met de groep mee
tsja dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 trainingen en 1 halve wedstrijd en hij is vast weer stuk...
Zit er wel over na te denken ja.quote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
gaan er nog mensen naar jong rkc-ajax voor de beker..vrij vervoer en maar 8 euro...
Zonder uitkaart? dan ga ik wel jaquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
gaan er nog mensen naar jong rkc-ajax voor de beker..vrij vervoer en maar 8 euro...
Lekker voor die italianen.quote:Ajax wint beroep bij UEFA tegen Inter
Amsterdam, 04 sep 2006
Ajax heeft met succes geprotesteerd tegen de prijzen van de kaarten voor de Ajax-supporters voor de wedstrijd Internazionale - Ajax in Milaan van vorig seizoen.
Ajax is na de Champions Leaguewedstrijd tegen Internazionale in Milaan in beroep gegaan bij de UEFA omtrent de prijs van het kaartje in het bezoekersvak. Het toegangskaartje kostte destijds ¤ 53,20 (¤50,- plus ¤3,20 TicketBox fee). Echter, het spiegelvak aan de overkant in het stadion werd door de Milanese club aan de eigen supporters verkocht voor ¤ 35,-. De UEFA-regels geven aan dat de prijs van het bezoekersvak niet hoger mag zijn dan het spiegelvak in het stadion. Ajax is in beroep gegaan bij de UEFA, en de Europese voetbalbond heeft Ajax in het gelijk gesteld. Internazionale zal nu het teveel betaalde geld terugboeken naar Ajax. Als Ajax het geld heeft ontvangen, zorgt de club ervoor dat het geld bij de meegereisde supporters terugkomt. Houd hiervoor de website van Ajax in de gaten.
Aha, en tegen NAC viel hij in vanaf de tribune?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er spreekt genoeg respect uit.. hij was nou eenmaal tribune klant bij ajax..
quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Suffe TT met spelfout die ook nog eens niet klopt..
Ik bedoelde dat de TT ook nog eens niet klopt (qua context enzo) EN een spelfout heeft.quote:
Zorg dan dat je die 1 hebt of zeg niets...quote:
Denk wel dat ik present ben! Ff met de auto heen en weerquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
Zitten ist verboten, ja!quote:Op maandag 4 september 2006 16:42 schreef Ordinair het volgende:
Eerste ring lange zijde vind ik zelf heel saai, ik zit misschien tegen IK in 410.
Of je kijkt Big Brother Live..quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef twi het volgende:
20.30 op NED3, Ten Cate in Holland Sport.
Jaquote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Sethje het volgende:
Het bekersysteem is veranderd. De clubs die europees spelen hebben geen vrijstelling meer en stromen veel eerder in.quote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef JaWi het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ajax al zo vroeg in het seizoen beker speelt of ben ik in de war..
Op die fiets, wel wat leuke wedstrijdjes erbij als het meezit.quote:Op maandag 4 september 2006 19:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het bekersysteem is veranderd. De clubs die europees spelen hebben geen vrijstelling meer en stromen veel eerder in.
Ik heb het gemist, zei die verder nog iets boeiends?quote:Op maandag 4 september 2006 20:37 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. Henk ten Cate had wel iets duidelijker mogen ontkennen dat hij liever Rosenberg weg had gehad..
Kan je bijna gratis naar IK startquote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
15 euro terug. Wat voelt dat als een goeie investering![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef jna het volgende:
http://www.patrick-kluivert.com/download.php?id=16
gvd, wat heb je gedaan
met Temmink weet je maar nooitquote:Op maandag 4 september 2006 23:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Temmink fluit zondag , in jullie voordeel ?
Dan heb je altijd pech bij CL wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Da_Sandman het volgende:
2045, kut, dan haal ik treinaansluitingen niet.
quote:Markus Rosenberg heeft er geen moment aan gedacht om zijn huidige club Ajax te verruilen voor een ander oord. De Zweedse aanvaller vindt wel dat hij te weinig kansen krijgt, maar hoopt op nieuwe kansen. Als het aan de spits ligt dan dient hij gewoon zijn nog driejarige contract uit. Rosenberg is ook pas een jaar in Amsterdam.
10 dagen dus nogquote:De Portugese voetbalbond (PFP) krijgt van de wereldvoetbalbond FIFA tien dagen de tijd om orde op zaken te stellen in het conflict dat gaande is tussen de bond en de clubs Gil Vicente en Belenenses. Beide clubs overwegen een stap naar de burgerrechter, maar dat gaat er bij de FIFA niet in. Zetten de clubs hun plannen door, dan komt de FIFA met maatregelen, wat zou kunnen betekenen datalle Porugese teams - dus ook het nationale elftal - uit alle internationale competities geschrapt worden. Ondertussen zit de PFP zelf met de handen in het haar. De bond heeft de eerste competitieronde van beide clubs al moeten uitstellen, omdat zowel Gil Vicente als Belenenses had aangekondigd naar Lissabon te gaan voor het duel met Benfica. Beide clubs menen recht te hebben op voetbal in de hoogste divisie. Het eind van deze soap komt echter in zicht, want de FIFA heeft 14 september als deadline gezet. Mocht er voor die tijd geen oplossing gevonden zijn, dan zou de Portugese nachtmerrie bewaarheid kunnen worden. In dat geval maken Chievo, Osasuna en Ajax de beste kans om de vrijgekomen plekken in de Champions League op te vullen. Dat toernooi begint twee dagen vóór de deadline.
De grijze en de licht-blauw/witte alleenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of er nog mooie AFCA vesten te koop zijn in de fanshop?
En over een week zijn de eerste CL wedstrijden al, vaag verhaal dus.quote:
Idd, CL is UEFA. Maar dat staat ook in de laatste regel van het bericht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:33 schreef zjroentje het volgende:
FIFA heeft ook niks te maken met de CL.
Het is praktisch ook onmogelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
En over een week zijn de eerste CL wedstrijden al, vaag verhaal dus.
Jawel want bij een schorsing door de FIFA is de UEFA verplicht die door te voeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:33 schreef zjroentje het volgende:
FIFA heeft ook niks te maken met de CL.
Zo slecht is Haarlem niet meerquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
2-1 winnen van Jong Haarlem vind ik maar magertjes. Als Jong Ajax zijnde moet je zelfs tegen het eerste van Haarlem minstens met 3-0 winnen.
Ja, hoe gaan ze dat doen dan? Gewoon 3 clubs uit de competitie halen en vervangen met nieuwe die dan op 0 punten beginnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Soms is zwijgen over Oranje, PSV, Feyenoord of Ajax het verstandigste. Soms ook niet...
De transferperiode is afgelopen week nogal verrassend tot ontknoping gekomen. Deze week in [Tijd voor Van de Rijt] worden de aankopen van PSV, ADO Den Haag en Feyenoord beschouwd. De Haagse club komt er zeer genadig van af, maar de Rotterdamse en Eindhovense bestuurders duidelijk niet. En over Oranje doet Peter van de Rijt deze keer een verstandig zwijgen.
“Toen ik afgelopen week vernam dat Feyenoord, onder financiële curatele van de KNVB geplaatst was, kreeg ik onmiddellijk een gevoel van compassie. Die geweldige club uit Rotterdam met een zo rijk verleden in geldnood. Mijn compassie gold ook voor voorzitter Jorien van den Herik. Hij was degene die begin jaren ‘90 van de vorige eeuw de club van de ondergang redde. Hij gaf Feyenoord de mogelijkheid zich weer stap voor stap als topclub te gedragen. Met de winst in de finale van de UEFA-cup als hoogtepunt.
Men is in Nederland geneigd al het goede snel te vergeten, maar de prestatie van Jorien mogen niet vergeten worden; hij was de mecenas. Natuurlijk heeft het wanbeleid van de absolute onbenul Wotte mede een rol gespeeld in de financiële zorgen van de club. Maar misschien regeert Jorien de laatste jaren wel te veel op afstand en moet hij zich meer met de dagelijkse gang van zaken bemoeien.
Wat ik echter niet begrijp is, dat als je huishoudboekje zo krap is en je amper spelers kunt kopen, je wel een budget weet vrij te maken om een volstrekt overbodige kracht als technisch manager Peter Bosz binnen te halen. Met Wim Janssen heb je meer dan genoeg knowhow in huis. Deze uitgavenpost om een vriendje van Janssen binnen te halen is aan dat Legioen niet uit te leggen. Het zou mij woest maken als supporter.
De woede over de aankoop Angelos Charisteas is ook volstrekt te begrijpen. Een dergelijke tribuneklant - bij Ajax gekocht door een erkend ondeskundige inkoper als Ronald Koeman - haal je niet naar de kuip. Peter Bosz is hiervoor verantwoordelijk en dient vandaag nog uit respect voor de Feyenoordsupporters zijn functie ter beschikking te stellen. Wie faalt en het volk beledigt moet hangen. Of dacht de zakkenvuller Bosz aan een afkoopsom? Ik acht hem er toe in staat.
Ook PSV heeft zich ridicuul gemaakt. Patrick Kluivert met zijn rondbollig gezicht en een paar billen waar zeker 10 kilo overgewicht aan zit, gaat de nieuwe spits worden. Ik zag hem trainen en zou graag een uitspraak van Willem van Hanegem willen herhalen, die dat meldde over een scheidsrechter: Kluivert heeft de conditie van een homofiele wijkagent! Ook deze aankoop is een belediging aan het adres van de fans, de PSV-supporters in dit geval. Ik deel de terughoudendheid van de scheidende praeses van PSV. Het vertrek van de Heer Westerhof is doodeenvoudig een vlucht. Alle smoesjes over drukke werkzaamheden zijn een gedrocht.
Hij was niet in staat met gezag de club te leiden of te communiceren met zijn Raad van Commissarissen. Bovenal had hij een veel te zakelijke binding met de spelers. Het vertrek van Ooijer had voorkomen moeten worden en daar was in eerste aanleg alle ruimte voor. Met Guus Hiddink aan het roer waren noch Jan Vennegoor of Hesselink, noch de in zijn hart oer-PSV-er André Ooijer uit Eindhoven vertrokken. De voorzitter van PSV heeft gefaald en trok misschien terecht zijn conclusies, maar zeg dat dan gewoon aan je publiek en houdt die hondstrouwe mensen niet voor de gek.
ADO heeft zich afgelopen week goed en handig versterkt met Pascal Bosschaert die het bij Feyenoord - om wat voor reden dan ook - niet heeft weten te redden. Met de al aanwezige nieuwe spelers gaat de ploeg zich keurig in de middenmoot spelen.
Ajax heeft heel verstandig niet meegedaan aan deze transfergekte. Men likt nog steeds de wonden van het missen van de Champions League en kiest een poosje voor een begrijpelijk low profile. De club zal via de nationale competitie aantonen, dat het volop voor de titel gaat. Het Amsterdamse pubkliek heeft de dreun ook zeer sportief verwerkt en dat is een groot teken aan de wand.
En dan tot slot het Nederlands Elftal tegen Luxemburg. Iedere woord dat ik in [Tijd voor Van de Rijt] zou besteden aan Oranje, zou een woord te veel zijn. Soms is zwijgen het verstandigste…
Tsja, ik heb de UEFA/FIFA nooit hoog ingeschat qua intelligentie, dus ik kan me levendig voorstellen dat er weer eens niet is nagedacht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
waaar zit jij ergens?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
Aah, AJAX - IKS begint om 20:45. Dan kan ik ten minste na college nog naar huis om te eten en dan even de stad in voor de wedstrijd..
Dan zie ik je daar wel weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
kaartje voor 410 dit keer. kan ik ten minste staan zonder gezeik van anderen.
Donderdag ook mijn vrije dag, komt lekker uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef Sethje het volgende:
Hell Yeah...ik ben elke donderdag vrij.dusss.. 1 2uur centraal weer?
devv heb je nog kaartjes over voor 410?quote:
Nee maar kun je gewoon zelf halen, zijn er nog wel. Moet je vandaag ff langs TB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:47 schreef piertje2 het volgende:
[..]
devv heb je nog kaartjes over voor 410?
ja het zijn drukke weken nu.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Oktober wordt ook een leuke, maar dure maand, met FCU- en Feyenoord-uit. Kijken of alles nu wél heelblijft!
waar is israel andorra dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja het zijn drukke weken nu.
Morgen Israel-Andorra waarschijnlijk met wat boys.
Roda uit, Jong-RKC uit en dan weer cashen voor 010 en 030...
Nijmegen...om 19.00 dacht ik!quote:
Beetje bijkletsen en een biertje drinken, en een potje voetbal kijken. Ik heb verder ook niets met die Israel shit...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef devv05 het volgende:
Wat moet je nou bij Israel - Andorra doen dan?
Weet dat sommigen van 410 band met Israel/MTA hebben maar persoonlijk heb ik er vrij weinig (tot helemaal niks) mee.
ik heb er ook niets mee. en 010-ers die met Palestijnse vlaggen zwaaien doen me al helemaal niets. die gasten zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef devv05 het volgende:
Wat moet je nou bij Israel - Andorra doen dan?
Weet dat sommigen van 410 band met Israel/MTA hebben maar persoonlijk heb ik er vrij weinig (tot helemaal niks) mee.
Ik vind beide wedstrijden niet interesant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker niet als het gelijktijdig met Nederland is
Zolang er geen andere bondscoach komt, ben ik geen Oranje-supporter. Voor jou geldt dat niet, toch? Jij bent tevreden over het functioneren van Marco van Basten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker niet als het gelijktijdig met Nederland is
Dat je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang er geen andere bondscoach komt, ben ik geen Oranje-supporter. Voor jou geldt dat niet, toch? Jij bent tevreden over het functioneren van Marco van Basten?
![]()
het geeft de tekst wel meer elan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen![]()
Overigens vind ik het echt prachtig dat je zo vaak Italic gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |