Inderdaad. Hij brengt aanvallend veel te weinig.quote:Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef F1Bas het volgende:
Valt wel mee maar volgens mij moet er voor de 100ste keer worden gezegd dat hij GEEN rechtsback is.
Hij heeft daar drama wedstrijden gespeeld, maar ook grandioze (Milaan remember?). Hij is erg wisselvallig, schijnt ook een mentaal iets te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
In het centrum was hij ook vaak een drama.
Ik kan me zeker ook goede wedstrijden van hem herinneren, maar op hem kun je niet bouwen. Een speler als Jaap Stam staat er altijd in de verdediging, dat moet je bij Heitinga altijd maar afwachten.quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft daar drama wedstrijden gespeeld, maar ook grandioze (Milaan remember?). Hij is erg wisselvallig, schijnt ook een mentaal iets te zijn.
Tegen Heereveen, 6-2 ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet welk je bedoelt.. ik zoek hem even op
Nee, cambuur leeuwarden als ik het goed heb.. maar ik moet eerst nog ff een goed programma hebben om te rippen..quote:
elke dag Ras-patat komt je op den duur ook de strot uit hoor..quote:Op zondag 3 september 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
HeitingaIk hou vertrouwen in die jongen. Ras- Ajacied.
Niks tegen Johnny. Supergozer is dat. Echte Ajaciedquote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Grote strik eromheen
Wat een drama is die man vaak zeg
Is hij nog steeds niet langs een mental coach/psychiater gestuurd? Kan hij meteen Maduro meenemen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft daar drama wedstrijden gespeeld, maar ook grandioze (Milaan remember?). Hij is erg wisselvallig, schijnt ook een mentaal iets te zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat is feijnoord en wat is het vershcil met Ajax?
F = Rotterdam en Ajax Amsterdam? Twee hoofdsteden en Twee clubs ofzo?
Ras Joppiequote:Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
elke dag Ras-patat komt je op den duur ook de strot uit hoor..![]()
Mensen die dronken zijn en postenquote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef Black-Death het volgende:
Dit bericht uit het 010 topic wil ik jullie niet onthouden:
[..]
Anders ik wel.quote:Op zondag 3 september 2006 13:23 schreef denthemen het volgende:
ben vooral benieuwd naar de 100 mooiste goals.. hopelijk zitten de échte mooie goals er tussen
Tja... wie had toen kunnen bedenken dat het zo zou eindigen.quote:
Behalve dat het duur is en zo vroeg is dat je beter de nacht kan doorhalen?quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef JaWi het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor utrecht uit?
Altijd leuk die ergenissen van mensen, toeval dat deze mevrouw ook nog eens uit Den Haag komt?quote:***Mevrouw Meiners uit
Den Haag:"Ik weet niet wie Talpa
heeft ingehuurd om deze belachelijke
vertoning van het Neerlands Elftal te
verslaan,maar de commentator krijgt het
voor elkaar om in 30 seconden tijd 10
keer de naam Huntelaar te schreeuwen.
Dat terwijl dat over het paard getilde
jongetje nog geen bal goed aanraakt.
Krijgt die verslaggever soms geld om de
naam Huntelaar te noemen?"
Dat geld boeit me niet, en veel vroeger dan na het honkfeest vorig jaar zal het niet wordenquote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Behalve dat het duur is en zo vroeg is dat je beter de nacht kan doorhalen?
weinig.
Gelukkig hebben wij een veel mooier shirt.quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar![]()
[afbeelding]
idd. heb die van hun nooit mooi gevonden.quote:Op zondag 3 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een veel mooier shirt.
Nee maar Eindhoven is wat dichterbij dan Luxemburgquote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snijder zit bij de selectie voor woensdag , is zijn vrouw al bevallen dan ?
ja dat klopt gaat ie zeker weer trainen met een telefoon in zijn sokquote:Op zondag 3 september 2006 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar Eindhoven is wat dichterbij dan Luxemburg![]()
Jansma heeft het veel te druk met camera's zoeken om in beeld te komenquote:Op zondag 3 september 2006 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja dat klopt gaat ie zeker weer trainen met een telefoon in zijn sok, en als ie moet spelen woensdag zet ie de perschef ( in dit geval Jansma langs de lijn
)
kan ie toch mooi het veld in rennen als het zover isquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jansma heeft het veel te druk met camera's zoeken om in beeld te komen![]()
Dat wel al denk ik dat het bedrag(misschien ook wel de transfer) een fabeltje is.quote:Op zondag 3 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:
Heitinga moet inderdaad gewoon verkocht worden voor zo'n bedrag.
Jij hebt inside information?quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Jasza het volgende:
Sneijder ze chick is eindelijk geknapt denk ik
Was mooi jaquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een kippenvel-moment, die schreeuwende commentator na die eerste goal van Litmanen!![]()
Dat kon niet eens.quote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snijder had een begrafenis , daarom heeft ie zich afgemeld volgens Hugo Borst
Klopt, op dezelfde dag als Kopenhagen dus lijkt me vreemd als gisteren pas de begravenis was.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef kevin6188 het volgende:
Er was wel een familielid van Sneijder overleden heb ik na NAC-uit gelezen, zijn oom ofzo.
begrafenis.quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, op dezelfde dag als Kopenhagen dus lijkt me vreemd als gisteren pas de begravenis was.
quote:Oud-Ajacied Wamberto heeft een nieuwe club gevonden. De Braziliaanse aanvaller tekende een éénjarig contract bij het Belgische Bergen, waar hij ook al in het seizoen 2003/2004 actief voor was. Vorig seizoen kwam de kleine aanvaller nog in actie voor Standard Luik, maar mocht daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract niet werd verlengt. In Luik kwam hij in 28 officiële wedstrijden slechts tot één doelpunt.
quote:Angelos Charisteas heeft tegenover het Algemeen Dagblad laten weten dat hij de felle reactie van de Feyenoord-aanhang heeft gelezen.
Charisteas: "Ik heb de heftige reacties gelezen. Het enige dat ik kan doen, is aan het werk gaan. Feyenoord heeft een moeilijke start van het seizoen doorgemaakt. De fans zijn boos omdat de twee topscorers zijn weggegaan, Kuyt én Kalou. Dat begrijp ik. Ik zal een deel moeten opvangen. Dat is mijn taak. Daarom ben ik niet van plan de komende tijd op alles te reageren. Ik zal ook niet veel zeggen in de media. Eerst voetballen," aldus de aanvaller, die overkwam van rivaal Ajax.
zekerquote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef piertje2 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QWV0KcXDwlY
ook een mooi flimpje
Het duurt evenquote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef jna het volgende:
Ja hoor, Sneijder z'n vrouw heeft een zoon uitgepoept![]()
Eindelijk![]()
Kan die nu lekker ballen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef jna het volgende:
Ja hoor, Sneijder z'n vrouw heeft een zoon uitgepoept![]()
Eindelijk![]()
Jessey dus. Hopenlijk is hij ook tweebenigquote:Sneijder vader van een zoon
Ajacied Wesley Sneijder is vader geworden van een zoon.De baby is in de nacht van zondag op maandag geboren in het ziekenhuis en heet Jessey.
Moeder en kind maken het goed.Ze mogen allebei maandagmiddag naar huis.Met het oog op de aanstaande geboorte meldde Sneijder zich vorige week af voor het Nederlands elftal.Zonder hem won Oranje zaterdag het EK-kwalificatieduel tegen Luxemburg nipt met 1-0.
Komende woensdag tegen Wit-Rusland is Sneijder wel weer van de partij.
RTL NIEUWS
Krijgen we over +/- 18 jaar weer het probleem dat Sneijder en van der Vaart niet samen op 1 middenveld kunnenquote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jessey dus. Hopenlijk is hij ook tweebenig![]()
Voor zover ik weet is alles normaal aan het kind, dus heeft ie ook 2 benen...quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En Kluivert jr in de spits. Patrick heeft toch al een zoon in de Ajax-opleiding rondlopen?quote:Op maandag 4 september 2006 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Krijgen we over +/- 18 jaar weer het probleem dat Sneijder en van der Vaart niet samen op 1 middenveld kunnen![]()
Is het tegenwoordig zo moeilijk om een normale Nederlandse naam voor je kind te vezinnen, een voornaam die eindigde op -ey in de familie leek me meer dan voldoende.quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
hoevaak krijgt een bekende voetballer een zoon die hem kan evenaren? Ik kan me er geen herinneren op Maldini na, dus forget it.quote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk krijgt die het schieten van zn vader. En zoniet, dan kan die lekker gaan waterpoloén
Hans Kraayquote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hoevaak krijgt een bekende voetballer een zoon die hem kan evenaren? Ik kan me er geen herinneren op Maldini na, dus forget it.
Familie Mulder, familie Kruys, familie Sneijderquote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hoevaak krijgt een bekende voetballer een zoon die hem kan evenaren? Ik kan me er geen herinneren op Maldini na, dus forget it.
ga je naar Noorwegen?quote:Op maandag 4 september 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ok, ik ga naar IK Start, wat is de beste plek?
Thuis, op de bank?quote:Op maandag 4 september 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
We hebben een kennerquote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Noord 2, das 409/410/411?
quote:Op maandag 4 september 2006 13:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
We hebben een kenner
Maar inderdaad 409-414 die hele hoek is Noord 2
Qua zicht (en niet qua prijs) de beste plek is 1e ring lange zijde
Honk, rembrandtplein, vervolgquote:Op maandag 4 september 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De plekken op 410 zijn wel uitverkocht, maar ze/ jullie gaan allemaal bij elkaar staan, waardoor er gaten op het vak ontstaan. Deze gaten worden normaal opgevuld vanaf andere vakken, maar met dit soort wedstrijden zijn die niet zo goed bezet....quote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef devv05 het volgende:
Ik verwacht weinig van 410 tijdens deze wedstrijd als je al zag hoe leeg het tijdens de voorronde was... ik vraag me toch altijd weer af hoe het nou kan komen dat het zo leeg is (terwijl het bij Ticketbox altijd uitverkocht is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |