Sneller denk ik niet, maar ik geloof wel dat je veel meer plezier aan een TVR heb dan een Ferrari of Porsche.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Is er net zo'n autoprogramma op SBS6 waarin ze op zoek gaan naar de "meest ultieme" (mooi Nederlands) auto. Zegt zo'n opgeblazen man met een irritante geaffecteerde stem over z'n TVR: "Dit is echt de mooiste kont die een auto kan hebben. Een echte autoliefhebber ziet dat."En vervolgens "Ja, het is een lekker scheurbakkie."
En toen werd het nog erger "Een Ferrari of een Porsche is leuk, maar dit is toch echt sneller."
![]()
![]()
wanneer ga jij eens dood...?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Eensch
Weetje wat pas vet was ?
Vorige week ging ik mijn neef Ricardo halen om te stappen, en we horen een auto heel veel geluiders maken, dus wij checken
Had zoeen gast van een kababzaak zijn auto opgeblazenganse straat onder de rook whehe
1. Mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens dood...?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
"Een Ferrari of een Porsche
Tijdje terug 'n aflevering gezien van Fifth Gear (jaja, de wannabe's van Top Gear) en die reden ook 'n paar rondjes met 2 verschillende types van die bakken, na 5 rondjes begon 't een en ander in beide wagens los te hangen aan 't dashboard. Dus of de kwaliteit omhoog is gegaan......quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:51 schreef dubidub het volgende:
_VoiD_ vroeger was dat wel zo, tegenwoordig valt dat wel mee nu Nikolai Smolenski de tent runt. Best ventje
Je hoeft het ook niet voor je moeder te doen, en met punt twee heb ik ook absoluut geen probleem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1. Mag ik niet zeggen voor me moeder
2. Als jij met me mee gaat![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer dat de exoten in Nederland altijd bestuurdworden door zich omhooggepijpte yups die het merk niet eens uit kunnen spreken, en de Twingo 1.4 van hun vrouw nog niet op de weg kunnen houden.
Een familie van stand...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Eensch
Weetje wat pas vet was ?
Vorige week ging ik mijn neef Ricardo halen om te stappen, en we horen een auto heel veel geluiders maken, dus wij checken
Had zoeen gast van een kababzaak zijn auto opgeblazenganse straat onder de rook whehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |