al een tijdje btwquote:
Hoe en waar is dat? Hoe kom je dr binnen, op uitnodiging ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Zonnebril het volgende:
Maar volgens mij ga ik binnenkort naar de Tommy Hilfiger inkoop beurs![]()
wat kost dat? te lui om op te zoekenquote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef Maxxieh het volgende:
Ik denk dat ik deze ga bestellen:
Retro beer trui
Zo retro, zo cool..
ja man, niet normaal die prijsverschillen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef matthijst het volgende:
Geinige trui.
Ziekelijk trouwens, verschil in prijzen op:
http://www.shoptommy.de/de-shop/
http://www.shoptommy.com/us-shop/
Die "Bear Zip Mock": 105 euro hier, vs $87.50 --> 62 euro in de VS![]()
oh dan mag t :pquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
hm vind je? de voorkant staat juist niets op
nee hij is alleen op de rug bestiktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef jovink het volgende:
[..]
oh dan mag t :p
nee anders wordt t zo gruwlijk druk enzo vind ik nooit mooi![]()
Die is zeker vet, hoe duur was die?quote:
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vetquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.
Als ik hem aan heb?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vet
zei ik tochquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
Ja graagquote:
Dan maar even een dagje extra werken..quote:
Staat deze nog op de site?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
NOT, morgen dan maarquote:Op maandag 8 januari 2007 20:46 schreef Houniet het volgende:
vrijdagavond dus die jas besteld.. nog niet in huis. hopen dat ze morgen komt
K heb zaterdagmiddag wat besteld, denk dat ze bij mij morgen komen...quote:
nog steeds niet, hoe kan je opzoeken waar die bestelling is?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
gewoon invullen zoals het er staat.
in dezelfde doos weer terug doen ja. En de Ups bellen. wat een volk wat je aan de telefoon krijgt btwdus wees gewaarschuwd.
@ houniet, kut is dat he wachten op een bestelling ..elke dag maar hopen dat ie komt
Auw...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef DBBknown het volgende:
bleh.. was net 4 minuten weg toen de UPS bus kwam, zag hem langsrijden maar dacht, ach mam is toch thuis, is de doos vergeten het pakje aan te nemen omdat ze 'onder de douche stond' Verdomme!
quote:>>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
o ooooquote:
I agree.. alleen 42 euro duurder..quote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef jovink het volgende:
[..]
o oooo
dat vets vind ik niet echt mooi, die met die beer dr op vind ik veeel mooier, is ook 30 euro duurder..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
maar wel mooi voor de netjes.
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die boxers vallen? Van D&G heb ik XL en ik weet niet of een Tommy XL hetzelfde valt.
En al binnen? K heb mijne nu al binnen en vorige week vrijdag besteld..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Houniet het volgende:
vorige week vrijdag besteld, duurt wat lang na mijn mening
niks netjes, gewoon casual.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
netjes hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
ik dacht dat je netjes bedoelde als, mooi goedkoop gescoord hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:47 schreef jovink het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
niks netjes, gewoon casual.![]()
[/quote
lees is terug
net had ik nog geen gelijk en nou ineens wel ?
( ff testje)
Sale >> Men >> Knitwearquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:30 schreef jovink het volgende:
Vieze klootzakken, ik bezig met bestellen, kijk nog ff ergens anders naar, is de trui ineens weg :S
nou alleen nog maar in t rood. is ff emailtje achteraan gestuurd
Ik heb taille 34quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.
ik snap dr geen fuck van gisteravond wel 10 keer gekeken stond dr alleen nog maar in het rood, nu zie ik hem ook wel staan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef Incepa het volgende:
[..]
Sale >> Men >> Knitwear
bij mij staat hij er nog gewoon in allebei de kleuren?
Ik kreeg hem steeds kort na de bestelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef jovink het volgende:
ik heb m besteld nog ff vraagje, hij deed er heel lang over bij de bestelling uiteindelijk was ie wel klaar geloof ik,
maar ik heb nu nog geen order confirmation emailtje gekregen kregen jullie die er meteen er na of duurde het een tijdje>?
ik loop met een mooie brede donker leren riem van de WE, niks pipo de clowns aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Sargon het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
[/quote
Jij loopt zeker liever met pipo de clown riemen
ik vind het erg mooi
heb je ook vandaag besteld?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef DBBknown het volgende:
heb me de bear moc trui en de Percy Buttoned Cardigan besteld, vandaag de deur uit bij TH :love:
Ik heb ook nog geen UPS mailtje ontvangen, vorige keer ging bij mij ook sneller.quote:Your order dated 16.01.2007 02:30:53 has been received by us.
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
Valt wel mee, in mijn geval dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zet
En 40 euro voor een afgeprijsde riem is nog aan de hoge kant toch...![]()
kan je niet opnieuw een bestelling doen? als je er uiteindelijk 2 ontvangt kun je er 1 terugsturen.quote:
nee, ik heb die blauwe (toch?) besteldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef jovink het volgende:
vet veel hebben die bear zip mock gekocht ja.![]()
en vast allemaal die rode
ik heb de 16e besteld en ook nog geen mail van UPS gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
nog niets vernomenben ik nou de enige die gezeik heeft
ik geef het op. niets meer gehoordquote:
ja maar je kunt ook gewoon per rekening bestellen dus pas achteraf betalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef Graft het volgende:
Als je iets terug stuurt, krijg je dan ook gewoon een re-fund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |