Misschien moet je toch maar eens wat meer de actualiteiten volgen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Nee, mainstreambronnen melden alleen dat wat niet schadelijk is voor Bush&Co. en daarbij is het zo dat ze er pas melding van doen, als het eenmaal uitgelekt is, maar dan is het geen nieuws meer.
Ben jij 12, of gewoon zeer laag opgeleid?quote:Alex Jones maakt daar wel direct melding van en je kunt zeggen wat je wilt over Alex Jones, maar tot nu toe heeft hij overal gelijk in gehad, zeker als het gaat over hoe de wereld gaat veranderen na 9/11
Want als je de doc.'s kent van Alex Jones, beschrijft hij precies wat THE NEW WORLD ORDER inhoud en hoe ze dit willen bereiken...................inderdaad, met het zaaien van ANGST. (TERROR)![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef squealmaster het volgende:
Ja, maar de waarheid komt dan meestal te laat.
Enkele voorbeelden:
- Irak heeft nooit massa vernietigingswapens gehad.
-Bush&Co. beweerde dat wel. maar achteraf bleek dat dus niet het geval, maar dat wisten we al, want Bush&Co. moesten een rede hebben om Irak aan te vallen.
Als we niet normaal kunnen praten gaan ze schelden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar eens wat meer de actualiteiten volgen...
[..]
Ben jij 12, of gewoon zeer laag opgeleid?
Ik bedoel natuurlijk het tijdstip dat de VN bezich was om Irak te controleren op WMDquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Ja, vertel dat de Koerden en de inwoners van Iran. Of zijn die mensen ook een verzinsel
![]()
?
Irak had alleen de bonnetjes nog. Hadden ze maar hun geld teruggevraagd voor de scuds die destijds overal behalve op Israel neer zijn gekomen. Vraag me af of Amerika dan het geld zou hebben teruggegevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het tijdstip dat de VN bezich was om Irak te controleren op WMD![]()
Dan ben je gewoon niet in staat te schrijven. Er staat namelijk: "Irak heeft nooit WMD's gehad". Wat natuurlijk onzin is. Weet je eigenlijk wat je op dit moment beweerd of kom je daar zodirect ook op terug?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het tijdstip dat de VN bezich was om Irak te controleren op WMD![]()
Oh, wat is hij toch politiek correctquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet in staat te schrijven. Er staat namelijk: "Irak heeft nooit WMD's gehad". Wat natuurlijk onzin is. Weet je eigenlijk wat je op dit moment beweerd of kom je daar zodirect ook op terug?
Ben ik ook benieuwd naar. Vond netwerk vanavond tegenvallen, weinig echt op de complot theorieen ingaan en ook weinig tegengas tegenover Griffin die met de standaard Loose Change feitjes aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Benieuwd naar Zembla van zondag trouwens. Dan zullen we het van deskundigen eens gaan horen. Mensen van de TU enzo.
Ik ben bezig met Kant's kritiek van de praktische rede, maar ik kan geen fouten vinden, daarom verveel ik de mensen hier maar met mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:32 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Oh, wat is hij toch politiek correct![]()
Ga een boek lezen, haal je daar te schrijf/typ fouten eruit ! ! !![]()
ah, die ga ik dan nog even bekijken als het online te vinden is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef OpenYourMind het volgende:
De leugen regeert op nl2 gaat er nu ook over. Ze ridiculiseren de boel weer zonder de echte opmerkelijkheden aan te pakken...
Met alle respect maar de meeste theorieen zijn ook ridicuul.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef OpenYourMind het volgende:
De leugen regeert op nl2 gaat er nu ook over. Ze ridiculiseren de boel weer zonder de echte opmerkelijkheden aan te pakken...
Bedank je broeders die 9/11 willen koppelen aan holocaust revisionisme, kingkong hologrammen en remote-demo WTC7 maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef OpenYourMind het volgende:
Eens is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Met alle respect maar de meeste theorieen zijn ook ridicuul.
Hoeveel % van de mensen die gelooft dat de Amerikaanse regering (of een andere duistere organisatie) erachter zit, gelooft niet minstens in een van die belachelijke theorieën? Volgens mij is dat percentage erg klein. Dat zie je ook al op dit forum.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Eens is.
Het probleem is dat de media alleen de ridicule theorieen eruit pakken. De leugenregeert pakt op haar manier weer deze media (notabene van de eigen zender) aan en ontkracht de geoperde theorieen op een wel heel simplistische manier. En het circeltje is weer rond, onderzoek is niet nodig alles wat uit Bush zijn mond komt is waar, etc...
Het was gewoon weer eens droevig laag niveau.
Oh dat doe ik zeker ook hoor. Maar als de media haar werk vanaf het begin had gedaan was er minder ruimte geweest voor alle alternatieve theorieen. Verder is de media gewoon een verlengstuk van de politiek, de bedrijven en de huidige vorm van samenleving. Men is afhankelijk van elkaar en geopolitiek is natuurlijk niet iets voor het gewone volk. De mainstream media is eigenlijk verplicht om niet te kritisch te zijn en niet uit de pas te lopen simpelweg omdat het publiek de harde waarheid niet aan kan. Het publiek zit vast in morele dogma's en heeft weinig kaas gegeten van politieke filosofie, macht politiek en de wereldwijde krachten die mede het politieke beleid van een land en de wereld bepalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen die gelooft dat de Amerikaanse regering (of een andere duistere organisatie) erachter zit, gelooft niet minstens in een van die belachelijke theorieën? Volgens mij is dat percentage erg klein. Dat zie je ook al op dit forum.
Is het dan niet logisch dat de media zich op zulke theorieën focussen? Vooral omdat de "truth movement" ook nog eens actief actie voert hiervoor, wat zichtbaar is (acties bij ground zero, bijeenkomsten enz...)
Als je een schuldige zoekt voor het feit dat dingen die eventueel nog aan het licht zouden kunnen komen (btw. ik geloof hier niet in) onder de huidige omstandigheden misschien moeilijker te voorschijn zullen komen, moet je imo richting de truth movement zelf kijken en niet richting media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |