abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41626331
Mainstream bronnen genoeg die ook dingen melden die niet goed zijn voor Bush en Co

Het is natuurlijk niet zo dat ze alle mainstream media onder controle hebben.

Het is echter wel een feit dat ze disinformatie in buitenlandse media slingeren , een extreme vorm van propaganda ,ook wel black propaganda genoemt.

[ Bericht 60% gewijzigd door atmosphere1 op 08-09-2006 19:50:32 ]
pi_41626438
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:48 schreef Demophon het volgende:

[..]

Depreventief?
typefout was dat ,het moest zijn : de preventieve
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:13:32 #203
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41627227
Ja, maar de waarheid komt dan meestal te laat.

Enkele voorbeelden:

- Irak heeft nooit massa vernietigingswapens gehad.
-Bush&Co. beweerde dat wel. maar achteraf bleek dat dus niet het geval, maar dat wisten we al, want Bush&Co. moesten een rede hebben om Irak aan te vallen.

- Saddam Hussein heeft nooit samengewerkt met Al-Qaida en had meegewerkt aan 9/11.
- Weer een mislukte poging om de oorlog in Irak te rechtvaardigen.

-Er werd wel degelijk gemarteld op Guantanomo Bay.
- Na het uitlekken van de foto's werd ook dat toegegeven, maar toen het Bush gevraagd werd zei hij ijskoud NEE, zoiets doen wij niet.

- Er zijn wel degelijk martelkampen hier in Europa (Oostblok).
- Toen het hem gevraagd werd zei hij weer : Nee, daar doen wij niet aan...........en nu heeft hij het zelf toegegeven, maar natuurlijk altijd weer achteraf.

De mainstreammedia meldt dit natuurlijk ook, maar ze blijven te lang hangen in dat wat achteraf een leugen blijkt te zijn.
pi_41628130
hebben de Osdorp posse een nummer geschreven over deze 'complotten' ? nu op radio 1
pi_41628577
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Nee, mainstreambronnen melden alleen dat wat niet schadelijk is voor Bush&Co. en daarbij is het zo dat ze er pas melding van doen, als het eenmaal uitgelekt is, maar dan is het geen nieuws meer.
Misschien moet je toch maar eens wat meer de actualiteiten volgen...
quote:
Alex Jones maakt daar wel direct melding van en je kunt zeggen wat je wilt over Alex Jones, maar tot nu toe heeft hij overal gelijk in gehad, zeker als het gaat over hoe de wereld gaat veranderen na 9/11
Want als je de doc.'s kent van Alex Jones, beschrijft hij precies wat THE NEW WORLD ORDER inhoud en hoe ze dit willen bereiken...................inderdaad, met het zaaien van ANGST. (TERROR)
Ben jij 12, of gewoon zeer laag opgeleid?
pi_41628835
Benieuwd naar Zembla van zondag trouwens. Dan zullen we het van deskundigen eens gaan horen. Mensen van de TU enzo.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:11:37 #207
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41629191
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef squealmaster het volgende:
Ja, maar de waarheid komt dan meestal te laat.

Enkele voorbeelden:

- Irak heeft nooit massa vernietigingswapens gehad.

-Bush&Co. beweerde dat wel. maar achteraf bleek dat dus niet het geval, maar dat wisten we al, want Bush&Co. moesten een rede hebben om Irak aan te vallen.
Ja, vertel dat de Koerden en de inwoners van Iran. Of zijn die mensen ook een verzinsel ?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:14:20 #208
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41629276
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Misschien moet je toch maar eens wat meer de actualiteiten volgen...
[..]

Ben jij 12, of gewoon zeer laag opgeleid?
Als we niet normaal kunnen praten gaan ze schelden.

Ik ben misschien 12, maar jij komt niet verder als 5, misschien 5.5 jaar
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:16:11 #209
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41629344
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, vertel dat de Koerden en de inwoners van Iran. Of zijn die mensen ook een verzinsel ?
Ik bedoel natuurlijk het tijdstip dat de VN bezich was om Irak te controleren op WMD
pi_41629425
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk het tijdstip dat de VN bezich was om Irak te controleren op WMD
Irak had alleen de bonnetjes nog. Hadden ze maar hun geld teruggevraagd voor de scuds die destijds overal behalve op Israel neer zijn gekomen. Vraag me af of Amerika dan het geld zou hebben teruggegeven
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:21:44 #211
93744 Finder_elf_towns
pi_41629529
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet in staat te schrijven. Er staat namelijk: "Irak heeft nooit WMD's gehad". Wat natuurlijk onzin is. Weet je eigenlijk wat je op dit moment beweerd of kom je daar zodirect ook op terug?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:32:07 #212
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41629875
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet in staat te schrijven. Er staat namelijk: "Irak heeft nooit WMD's gehad". Wat natuurlijk onzin is. Weet je eigenlijk wat je op dit moment beweerd of kom je daar zodirect ook op terug?
Oh, wat is hij toch politiek correct

Ga een boek lezen, haal je daar te schrijf/typ fouten eruit ! ! !
pi_41629907
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Benieuwd naar Zembla van zondag trouwens. Dan zullen we het van deskundigen eens gaan horen. Mensen van de TU enzo.
Ben ik ook benieuwd naar. Vond netwerk vanavond tegenvallen, weinig echt op de complot theorieen ingaan en ook weinig tegengas tegenover Griffin die met de standaard Loose Change feitjes aan kwam zetten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:33:35 #214
93744 Finder_elf_towns
pi_41629920
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:32 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Oh, wat is hij toch politiek correct

Ga een boek lezen, haal je daar te schrijf/typ fouten eruit ! ! !
Ik ben bezig met Kant's kritiek van de praktische rede, maar ik kan geen fouten vinden, daarom verveel ik de mensen hier maar met mijn aanwezigheid.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:40:45 #215
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41630158
De leugen regeert op nl2 gaat er nu ook over. Ze ridiculiseren de boel weer zonder de echte opmerkelijkheden aan te pakken...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41630207
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef OpenYourMind het volgende:
De leugen regeert op nl2 gaat er nu ook over. Ze ridiculiseren de boel weer zonder de echte opmerkelijkheden aan te pakken...
ah, die ga ik dan nog even bekijken als het online te vinden is.
pi_41630218
Net alsof het zin heeft om inhoudelijk op de zaak in te gaan, als je iets zegt wat niet in hun straatje past ben jij ook onderdeel van het complot geworden en dus niet meer geloofwaardig

Ik was het voor de verandering eens met van Jole..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:43:40 #218
21467 franske19
Hit the deck!
pi_41630251
quote:
Met alle respect maar de meeste theorieen zijn ook ridicuul.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:50:21 #219
93744 Finder_elf_towns
pi_41630478
quote:
Bedank je broeders die 9/11 willen koppelen aan holocaust revisionisme, kingkong hologrammen en remote-demo WTC7 maar.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:56:29 #220
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41630690
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef franske19 het volgende:

[..]

Met alle respect maar de meeste theorieen zijn ook ridicuul.
Eens is.

Het probleem is dat de media alleen de ridicule theorieen eruit pakken. De leugenregeert pakt op haar manier weer deze media (notabene van de eigen zender) aan en ontkracht de geoperde theorieen op een wel heel simplistische manier. En het circeltje is weer rond, onderzoek is niet nodig alles wat uit Bush zijn mond komt is waar, etc...

Het was gewoon weer eens droevig laag niveau.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:30:19 #221
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41631831
Ik denk dat sommige mensen bang zijn voor de gevolgen, want die zijn niet te overzien ! ! !
pi_41632670
Ik denk dat sommige mensen bang zijn voor de waarheid, en daarom een alternatieve versie verzinnen
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41634268
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Eens is.

Het probleem is dat de media alleen de ridicule theorieen eruit pakken. De leugenregeert pakt op haar manier weer deze media (notabene van de eigen zender) aan en ontkracht de geoperde theorieen op een wel heel simplistische manier. En het circeltje is weer rond, onderzoek is niet nodig alles wat uit Bush zijn mond komt is waar, etc...

Het was gewoon weer eens droevig laag niveau.
Hoeveel % van de mensen die gelooft dat de Amerikaanse regering (of een andere duistere organisatie) erachter zit, gelooft niet minstens in een van die belachelijke theorieën? Volgens mij is dat percentage erg klein. Dat zie je ook al op dit forum.
Is het dan niet logisch dat de media zich op zulke theorieën focussen? Vooral omdat de "truth movement" ook nog eens actief actie voert hiervoor, wat zichtbaar is (acties bij ground zero, bijeenkomsten enz...)

Als je een schuldige zoekt voor het feit dat dingen die eventueel nog aan het licht zouden kunnen komen (btw. ik geloof hier niet in) onder de huidige omstandigheden misschien moeilijker te voorschijn zullen komen, moet je imo richting de truth movement zelf kijken en niet richting media.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:52:46 #224
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41634681
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef gorgg het volgende:

[..]

Hoeveel % van de mensen die gelooft dat de Amerikaanse regering (of een andere duistere organisatie) erachter zit, gelooft niet minstens in een van die belachelijke theorieën? Volgens mij is dat percentage erg klein. Dat zie je ook al op dit forum.
Is het dan niet logisch dat de media zich op zulke theorieën focussen? Vooral omdat de "truth movement" ook nog eens actief actie voert hiervoor, wat zichtbaar is (acties bij ground zero, bijeenkomsten enz...)

Als je een schuldige zoekt voor het feit dat dingen die eventueel nog aan het licht zouden kunnen komen (btw. ik geloof hier niet in) onder de huidige omstandigheden misschien moeilijker te voorschijn zullen komen, moet je imo richting de truth movement zelf kijken en niet richting media.
Oh dat doe ik zeker ook hoor. Maar als de media haar werk vanaf het begin had gedaan was er minder ruimte geweest voor alle alternatieve theorieen. Verder is de media gewoon een verlengstuk van de politiek, de bedrijven en de huidige vorm van samenleving. Men is afhankelijk van elkaar en geopolitiek is natuurlijk niet iets voor het gewone volk. De mainstream media is eigenlijk verplicht om niet te kritisch te zijn en niet uit de pas te lopen simpelweg omdat het publiek de harde waarheid niet aan kan. Het publiek zit vast in morele dogma's en heeft weinig kaas gegeten van politieke filosofie, macht politiek en de wereldwijde krachten die mede het politieke beleid van een land en de wereld bepalen.

En eigenlijk ben ik het er nog mee eens ook... ik wil zelf alleen wel weten hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt en ergens hou ik denk ik nog vast aan een wat idealistischer mensbeeld en het streven naar een ongedefinieerde utopische samenleving.
pi_41634870
Ik vind het op zich wel opvallend dat er nu mainstream media-aandacht is voor de complotten. Het is hen zeker opgevallen dat er nu wel erg veel congressen worden georganiseerd en dat er nu opeens wel de juiste vragen gesteld worden, die 5 jaar terug door niemand gevraagd werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')