quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Eilanden, waar kwam jouw vriendin ook alweer oorspronkelijk vandaan?
Was het nu Costa Rica?
Hier heeft het nog niet geregent. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
De hele fucking dag droog. Ik ga even snel boodschappen doen en het komt met bakken uit de lucht
gezellig. Feliciteer ze maar namens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen...
Druk dagje, eerst helpen verhuizen dan totaal 400 km gereden voor een bezoekje aan mijn oma... zometeen naar het kleine neefje van mijn vriendin en daarna met mijn ouders uit eten (zijn 35 jaar getrouwd)
Denk het niet. Zal wel ene herhaling van de uitzending van deze week zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer om 19.00 uur Showroom op Ned-1 misschien met de Bugatti-man
quote:
Leuk.quote:
Mijn vader een gecopiëerde cd geven voor zijn verjaardag is niet echt een goed ideequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje voor naar Australië gemaakt met de gebrande CD erin![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als je ziet wat er op de menukaart van vandaag staat.![]()
Ik zit na 14 dagen nog steeds te wachten op een CD'tje dat ik online besteld had dat er na 7 dagen zou zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Hij koste mij via Allofs.com $2,41
Lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als je ziet wat er op de menukaart van vandaag staat.![]()
Ik ben een echte kip man.Als iedereen met kerst aan de konijn knabelt. Zit ik aan een half haantjequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Lekker Tong. Heb een halve kip op, een typisch zaterdag etentje![]()
Heb het wel ooit gehad. Hadden we een etentje in een mooi restaurant. Kwamen we thuis en hebben de frietpan nog even aangezetquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, die hebben we ook nog, voor als we vanavond terug komen![]()
Neeeeee, moet je ook niet doen, maar een originele met de post naar OZ ook niet, ze zijn al een diploma kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef dndiek het volgende:
Mijn vader een gecopiëerde cd geven voor zijn verjaardag is niet echt een goed idee
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het wel ooit gehad. Hadden we een etentje in een mooi restaurant. Kwamen we thuis en hebben de frietpan nog even aangezet
Oei, vervelendquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeee, moet je ook niet doen, maar een originele met de post naar OZ ook niet, ze zijn al een diploma kwijtgeraakt
Kan ik eindelijk weer wat minnaressen erbij nemen voor die nachten dat Bluezz werkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef clauwheee het volgende:
En Golfertje dan? O, ik snap het. Je zégt dat je de nachtdienst in gaat
Hoerrrrrrren zal je bedoelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat minnaressen erbij nemen voor die nachten dat Bluezz werkt.![]()
Sinterklaas kwam wel in de mond van Edgard.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinterklaas moet eerst nog komen man
Nu al over kerst
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Sinterklaas krijgt z'n eigen reallife soap toch
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinterklaas kwam wel in de mond van Edgard.
Het is net iets te langquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga het stuk even overtypen, ik heb hier het boek liggen
'Ook het randje Edgard, hier wordt de Sint niet vrolijk van.'quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is net iets te langMaar wat een gave aflevering was dat
"Ja, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van. Nu moet Sinterklaas opgevrolijk worden Edgar"
Mooiste vrouw, mwaquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden de Hoolers van deze dame ?
De mooiste vrouw op aarde : Laetitia.
Heb nog 1 match tegoed ervan, dus hoeft nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef Superheld het volgende:
Kan je mooi je sig bijwerken.
Snap ik. Maar je moet mij niet leren om aansprekende topctitels te bedenkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooiste vrouw, mwa
Niet onaardig maar om te zeggen dat er geen mooiere zullen zijn. Nee dat net niet
Niet? Dacht altijd dat Noca een vrouwtje was...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik val niet op vrouwen, Tong.
Dan zijn we benieuwd naar Noca's meningquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef clauwheee het volgende:
Jee, grappigerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet? Dacht altijd dat Noca een vrouwtje was...
Okeequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je moet mij niet leren om aansprekende topctitels te bedenken
Ik val niet op mannen. Maar kan wel genieten van een mooie man, zonder er sexuele gevoelens bij te krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef clauwheee het volgende:
Inkoppertjes zijn er om te maken natuurlijk.quote:
niet de mooiste iigquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden de Hoolers van deze dame ?
De mooiste vrouw op aarde : Laetitia.
Vind het niet de mooiste vrouw op aarde, maar ze mag er wel zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn we benieuwd naar Noca's mening
Okee, dat is blijkbaar vrijwel ieders meningquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Vind het niet de mooiste vrouw op aarde, maar ze mag er wel zijn
Smaken verschillen. Ik hou haar mooi voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Eilanden het volgende:
Ze ziet er niet verkeerd uit Tong, maar ik heb waarschijnlijk een andere smaak dan jij want ik vind haar zeker niet de mooiste vrouw op aarde
Eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:07 schreef popolon het volgende:
A. Jolie is het nog nooit geweest, ik vind haar niet echt knap.
Ik prefereer ook meestal donker haar, maar er zijn echt wel blonde vrouwen die ik aantrekkelijk vind/zal vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
Angelina Jolie en Monica Bellucci staan inderdaad hoger op mijn lijstje!Maar Catherine Zeta-Jones mag daar ook niet op ontbreken
Blond is inderdaad niet mijn type
Nog eenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze is een beetje creepy
Angelina that is.
Ik zal haar zeker niet mijn bed uittrappenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze is een beetje creepy
Angelina that is.
Hoho, daar heeft niemand het overquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal haar zeker niet mijn bed uittrappen
nu maar hopen dat mijn vriendin deze Hools niet meeleest![]()
![]()
Het grappige is dat mijn vriendin 'mijn type' nog beter kan inschatten dan ikzelfquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoho, daar heeft niemand het over![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Die ene vrouw uit de film Desperado, mag er ook wel wezen. Weet haar naam even niet...
Caro Lenssen is in vuurzee & cloaca zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Caro Lenssen is ook niet onaardig.
En die Yolanthe.
Opschieten! Anders ben je te laat op je eigen verjaardagquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef Bjoro het volgende:
buongiorno
* Bjoro gaat de visite opwachten in ee oranje shirt....de tv gaat aan en daarna gaat het echt los !
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef Bjoro het volgende:
buongiorno
* Bjoro gaat de visite opwachten in ee oranje shirt....de tv gaat aan en daarna gaat het echt los !
Wiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Roselyn Sanchez en Paz Vega ook niet onaardig.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0761052/
en
http://www.imdb.com/name/nm0891895/
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0761052/
Mijn godquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik verkies Duitsland - Ierland boven Oranje. Af en toe zal ik wel naar Talpa zappen
Make it 4quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde, jullie gaan 7 goals missen.
Come on Ireland!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik verkies Duitsland - Ierland boven Oranje. Af en toe zal ik wel naar Talpa zappen
Ik heb niks tegen de Duitsers en dit lijkt me gewoon een mooiere wedstrijd dan die van Nederlandquote:
Je bent Tong toch geen verantwoording schuldigquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Duitsers en dit lijkt me gewoon een mooiere wedstrijd dan die van Nederland
Ik had inderdaad niet hoeven te reageren, maar goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent Tong toch geen verantwoording schuldig![]()
Ja ik volg KV Mechelen - FCV Dender EH via internet, en kijk Deutschland-Ireland.quote:
Kun je niet even langs hier rijden ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Zullen het dan maar op een zuipen zetten?
* Eilanden duikt de auto in en racet naar Grun
Da's logisch ja .... naar het noorden via het zuidenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet even langs hier rijden ?
Preciesquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's logisch ja .... naar het noorden via het zuiden
Guiness moet je leren drinken ... dan is het best binnen te houden!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef borisz het volgende:
net voor het eerst guinness gedronken dat is niet te zuipendat is net zo erg als NL voetbalt
Guiness Icecold is trouwens lekkerderquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef borisz het volgende:
bier moet je ook leren drinken, maar ik dronk het al vanaf mijn 2de want ik wist niet dat in een glas bier zat![]()
oke, een andere keer dan maar![]()
ja geweldig de straten stromen vol met mensenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Noca het volgende:
Jeee man, wat goed! Gewonnen!
3 punten! Fantastisch!
Ik ben onderweg naar Grun! Bos zit in de achterbak! Zorg effe dat jij en Clau klaar staan, zodat we gelijk door kunnen naar de kroeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Noca het volgende:
Jeee man, wat goed! Gewonnen!
3 punten! Fantastisch!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Grun! Bos zit in de achterbak! Zorg effe dat jij en Clau klaar staan, zodat we gelijk door kunnen naar de kroeg!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Dus ik heb heel dat eind voor niks in de kofferbak gezeten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Kan jij zitten in een kofferbak?
ik heb iets gemist?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde, jullie gaan 7 goals missen.
In de kofferbak zat niemand anders hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar je was niet alleen hoorde ik. Dus zo erg moet dat dan toch niet geweest zijn in die kofferbak?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de kofferbak zat niemand anders hoor![]()
Ow was dat SCH, ik dacht dat dat een poef wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jawel hoorIk had SCH ook in Utreg opgepikt en in de kofferbak gegooid
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow was dat SCH, ik dacht dat dat een poef steeksleutel was![]()
een poef, past dat allemaal in de kofferbak?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow was dat SCH, ik dacht dat dat een poef was![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow was dat SCH, ik dacht dat dat een boef was![]()
In de auto van Eilanden past alles, zelfs jouw DVD's hadden er bijgekundquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een poef, past dat allemaal in de kofferbak?
als het een verlengde hummer is wil ik het wel gelovenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de auto van Eilanden past alles, zelfs jouw DVD's hadden er bijgekund
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het een verlengde hummer is wil ik het wel geloven
Hummers.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het een verlengde hummer is wil ik het wel geloven
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig, maar ik ben zo bang dat het een kutwedstrijd wordt, 0-2 ofzo.
Had vorige week een toernooi met 200 man.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van een pokertoernooi, helaas voortijdig uitgeschakeld. SnGtje daarna nog ff 2e geworden
vrachtautoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik weet niet wat je onder een auto verstaat![]()
zeker, vooral freeze outs, rebuy toernooitjes heb ik het niet zo meer op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Had vorige week een toernooi met 200 man.
Ik lag er al snel uit, m'n vrouw haalde bijna de 'final table'.
Mooi man die toernooien.
Nee zonder rebuy, da's het mooist.quote:Op zondag 3 september 2006 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, vooral freeze outs, rebuy toernooitjes heb ik het niet zo meer op.
enige nadeel isd at je zoveel gaat foldenquote:Op zondag 3 september 2006 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee zonder rebuy, da's het mooist.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
Rubber die speelt gewoon met het mes op tafel![]()
Een combi van dag en nacht Bosquote:Op zondag 3 september 2006 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Verjaardag is afgelopen, hopelijk heeft Bjoro een leuke dacht gehad.
Maar dit topic gaat dus dicht
quote:
Alleen de gedachte al waarschijnlijkquote:
Ja idd.quote:Op zondag 3 september 2006 01:28 schreef rubbereend het volgende:
ik had private parts nog nooit gezien, maar hij is![]()
![]()
Wazzup...quote:
Wat staat er in jouw MSN-naamquote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef Kaap het volgende:
Trouwens Jasper, wat er in mijn MSN naam staat doe ik echt hoor alstie een hattrick maakt
quote:Kaap -Als Chari hattrick scoort tegen ajax en een shirt draagt met NEUSJE voor de goal, koop ik zijn Feijenoord shirt!-
Tja, ik doe ook wel eens weddenschappen in deze trant, die hoef ik toch nooit waar te makenquote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef Kaap het volgende:
Trouwens Jasper, wat er in mijn MSN naam staat doe ik echt hoor alstie een hattrick maakt
het wordt al beterquote:Op zondag 3 september 2006 01:59 schreef Kaap het volgende:
Nah goed, dat shirtje eronder zou wel lastig zijn maar alstie een hattrick maakt doe ik het. En koop ik de DVD
Gelezen en nu heb ik hongerquote:Op zondag 3 september 2006 02:14 schreef golfer het volgende:
Tering, wat is het soms veel werk om een leuk verslag te schrijven van een etentje. maar het is mij na 2 uur weer gelukt:
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, # 3
Dan lees ik em morgen welquote:
Klaarwakker nog en niet eens koffie na het eten genomen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar volgens mij slapen de meeste kroeggangers al...
Slaap zacht op een hard kussenquote:Op zondag 3 september 2006 02:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Een weltrusten, de avond heeft inmiddels lang genoeg geduurd.
Redelijk zacht, mislukt oud hoopje kussen.quote:
Toch een goede nachtrust toegewenst dan maarquote:Op zondag 3 september 2006 02:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Redelijk zacht, mislukt oud hoopje kussen.![]()
Zit nu met een lekker whiskietje voor me af(door) te zakken.quote:Op zondag 3 september 2006 02:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Thee dan? U lijkt me geen redbull drinker![]()
en het blijft kutweerquote:Op zondag 3 september 2006 09:45 schreef borisz het volgende:
hier is het ook kut weer
quote:Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en het blijft kutweerdat worden straks stevige slidings
lekkerquote:
Hé slaapkopquote:
quote:
Ik had er gisteren niet echt veel op, maar was op dat moment al erg vermoeid.quote:
Dat zal het zijn geweestquote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al waarschijnlijk
quote:Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
Een bergetappe van de Vuelta of niet?
Coolquote:
rond 16.00 pas, bij sporza danquote:Op zondag 3 september 2006 13:52 schreef Superheld het volgende:
Hoe laat begint het wielrennen?
Dat wordt overwerken de komende wekenquote:Op zondag 3 september 2006 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Grrrr
wil je een auto kopen, breekt je fiets doormidden dus eerst nieuwe fiets. Maar ja dan wil je nog naar Londen en heb je volgende week Q-base en komen Qlimax en Thunderdome er ook al aan
Ik kan me geen slechtere wedstrijd van Oranje herinneren.quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag.
Wat het echt zo erg gisteravond met Oranje?
maar Clauw, jij bent toch ons zonnetje?quote:
Niets aan gemist dus, zo te lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me geen slechtere wedstrijd van Oranje herinneren.
Ook Ireland gekeken?quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, was wel aardig.
quote:Op zondag 3 september 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Clauw, jij bent toch ons zonnetje?
Hij is keeper en gewisseld in de rustquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef clauwheee het volgende:
Gescoord, Eilandje? Of ben je keeper
* Eilanden is multifunctioneel, maar wordt meestal als verdediger gebruiktquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef clauwheee het volgende:
Gescoord, Eilandje? Of ben je keeper
quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is multifunctioneel, maar wordt meestal als verdediger gebruikt
Niet gescoord, maar nog wel een bal van de lijn gehaald
[Oefenwedstrijd] Brazilie - Argentinie: 16.35 op BBC1quote:Op zondag 3 september 2006 15:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wordt ARGENTINA - Brazil nog uitgezonden? ff genieten van het ge-ole ole ole ole ole ole ola
quote:
Ongelooflijk he? Hoe jij met de regelmaat van de klok steeds maar weer bij die omroep 'belandt'quote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
* Da_Sandman is bij de Omroep belandt.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 3 september 2006 15:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ongelooflijk he? Hoe jij met de regelmaat van de klok steeds maar weer bij die omroep 'belandt'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |