quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Eilanden, waar kwam jouw vriendin ook alweer oorspronkelijk vandaan?
Was het nu Costa Rica?
Hier heeft het nog niet geregent. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
De hele fucking dag droog. Ik ga even snel boodschappen doen en het komt met bakken uit de lucht
gezellig. Feliciteer ze maar namens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen...
Druk dagje, eerst helpen verhuizen dan totaal 400 km gereden voor een bezoekje aan mijn oma... zometeen naar het kleine neefje van mijn vriendin en daarna met mijn ouders uit eten (zijn 35 jaar getrouwd)
Denk het niet. Zal wel ene herhaling van de uitzending van deze week zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer om 19.00 uur Showroom op Ned-1 misschien met de Bugatti-man
quote:
Leuk.quote:
Mijn vader een gecopiëerde cd geven voor zijn verjaardag is niet echt een goed ideequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net een pakketje voor naar Australië gemaakt met de gebrande CD erin![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als je ziet wat er op de menukaart van vandaag staat.![]()
Ik zit na 14 dagen nog steeds te wachten op een CD'tje dat ik online besteld had dat er na 7 dagen zou zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Hij koste mij via Allofs.com $2,41
Lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken als je ziet wat er op de menukaart van vandaag staat.![]()
Ik ben een echte kip man.Als iedereen met kerst aan de konijn knabelt. Zit ik aan een half haantjequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Lekker Tong. Heb een halve kip op, een typisch zaterdag etentje![]()
Heb het wel ooit gehad. Hadden we een etentje in een mooi restaurant. Kwamen we thuis en hebben de frietpan nog even aangezetquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, die hebben we ook nog, voor als we vanavond terug komen![]()
Neeeeee, moet je ook niet doen, maar een originele met de post naar OZ ook niet, ze zijn al een diploma kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef dndiek het volgende:
Mijn vader een gecopiëerde cd geven voor zijn verjaardag is niet echt een goed idee
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef tong80 het volgende:
Heb het wel ooit gehad. Hadden we een etentje in een mooi restaurant. Kwamen we thuis en hebben de frietpan nog even aangezet
Oei, vervelendquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeee, moet je ook niet doen, maar een originele met de post naar OZ ook niet, ze zijn al een diploma kwijtgeraakt
Kan ik eindelijk weer wat minnaressen erbij nemen voor die nachten dat Bluezz werkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef clauwheee het volgende:
En Golfertje dan? O, ik snap het. Je zégt dat je de nachtdienst in gaat
Hoerrrrrrren zal je bedoelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat minnaressen erbij nemen voor die nachten dat Bluezz werkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |