Nee broeder, veel suikersquote:Op maandag 4 september 2006 14:31 schreef Stansfield het volgende:
Lipton ice tea green maar eens proberen.
Ik ben een beetje op m'n pens aan het letten, m'n gebit is al jaren prima (nog nooit gaatjes gehad). En dat na al die sloten cola.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom wordt er alleen over suikers en zoetstoffen gesproken in dit topic?
Wat te denken van zuren, die een aanslag zijn op je gebit...
Juist! Er zit veel water in, een kleine hoeveelheid alcohol per dag heeft ook een gunstige invloed op je gezondheid (of je neemt alcoholvrij, sommige duitse alcoholvrije biertjes zijn prima te drinken) Minder calorieen dan de gemiddelde frisdrank, diverse vitames B, dus een gezonde frisdrank (mits met mate gedronken, en dan bedoel ik geen litermaat..) en 't is nog lekker ook. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:19 schreef DAMH het volgende:
als je dat van dragonfly leest ga je spontaan aan het bier
Oke, ik dacht dat het over de hele dag gingquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik drink 2 liter water per dag.. mag 's avonds graag iets anders drinken.
Dat had ik inderdaad gezien, maar gezond is, zoals ik probeerde uit te leggen, ook vrij relatief. Vruchtensappen bevatten vitaminen, maar aan de andere kant zijn ze niet goed voor je tanden. Cola is dat bijvoorbeeld ook niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Gezond staat dan ook tussen aanhalingstekens.
Mwa. Halve fles frisdrank gemiddeld. Als het laat wordt een hele.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef Elefes het volgende:
Oke, ik dacht dat het over de hele dag ging
Als je overdag al veel water drinkt, zou ik me helemaal niet veel zorgen maken over dat kleine beetje wat je 's avonds aan cola/vruchtensap/andere frisdrank drinkt. Liters zullen het dan niet zijn die je nog naar binnen werkt?
[..]
Zojuist gekocht. Wat een goddelijk drankje zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef Samcali het volgende:
Lipton Ice Tea Green
Over de smaak zijn de meningen verdeeld, maar het schijnt wel gezond te zijn![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef LedZep het volgende:
Cola light is, hoewel niet écht gezond natuurlijk, veel beter dan gewone cola.
Yeah, en dan vooral veel cola light. Misschien tumort je slokdarm wel dicht, dan kan je ook geen ongezonde stoffen meer binnenkrijgen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Repeat het volgende:
Gewoon alle light varianten. 0 caloriën, klaar.
Dat gezeur over schadelijke zoetstoffen, hou op zeg. Je gaat tegenwoordig overal wel dood van, als je hierop gaat letten kan je beter gelijk voor de trein springen, want dan hou je geen leven meer over.
Dacht het wel.quote:Op zondag 17 september 2006 01:00 schreef Maeghan het volgende:
In Spa-Fruit Orange zit ook light zooi (???).
Ja klopt, alleen de citroen ja. De rest mag ik dus ook niet meer drinkenquote:Op zondag 17 september 2006 11:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Heb hier een 1,5 liter Spa&Fruit Orange "zonder toegevoegde suikers" (= De standaard "Spa Sinas")
ingrediënten: "blabla... zoetstoffen: acesulfaam K - aspartaam, vitamine C..."
Je proeft het ook wel, maar ik vind 'm wel te zuipen voor "suikervrij".
Spa Citroen (= Spa groen) is volgens mij nog wel met gewone suiker
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:26 schreef Elmo. het volgende:
Oasis!
Daar zitten vast net zoveel calorien in als in gewone appelsap.quote:Op zondag 17 september 2006 10:52 schreef C.o.C.o het volgende:
Bio-Appelsap. je betaalt wat meer maar het is het waard.
Dat vind ik eigenlijk best wel zoet nogquote:Op zondag 17 september 2006 23:44 schreef Poedel het volgende:
Crystal Clear..
minder suiker en minder andere 'slechte' stoffen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar zitten vast net zoveel calorien in als in gewone appelsap.
Gisteren geprobeerd, en dat is inderdaad verdomd lekker.quote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef Nuna het volgende:
Doe mij maar Sisi Fruit Mania! Ik weet niet of het heel gezond is, maar er zit zuivel in. Ook proeft het niet heel zoet. De gele verpaking is trouwens het lekkerst
.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Repeat het volgende:
Gewoon alle light varianten. 0 caloriën, klaar.
Dat gezeur over schadelijke zoetstoffen, hou op zeg. Je gaat tegenwoordig overal wel dood van, als je hierop gaat letten kan je beter gelijk voor de trein springen, want dan hou je geen leven meer over.
je bent kennelijk nieuw. op fok (en alle forums) wordt er niet gegroet aan het begin/eind van een post, je nickname vermelden hoeft ook niet: die staat naast je post.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Occhioazzurro het volgende:
Occhioazzurro hier nog een keer.
Dit bericht had ik eignelijk eerst prive proberen te sturen aan Dragonfly maar dat lukte niet.
Dus dit bericht was eigenlijk voor Dargonfly.
Maar natuurlijk ben ik ook blij met van andere afkomstige antwoorden.
Hoi!
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef DeRCT14 het volgende:
op fok (en alle forums) wordt er niet gegroet aan het begin/eind van een post, je nickname vermelden hoeft ook niet: die staat naast je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |